Aan welke live-acts denk je dan? Ik kan er zo geen bedenkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef NLS04 het volgende:
Anderzijds zie je ook steeds meer liveacts komen die kwalitatief steeds minder worden maar wel de artiesten de mogelijkheid geven om alleen maar eigen tracks te kunnen draaien..(afspelen op de laptop..)
Blademasterzzzzquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Aan welke live-acts denk je dan? Ik kan er zo geen bedenken
hoorde m in de set van scope in australie, lekker inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar ik hoorde hem gisteren, dikke shit:
Scope DJ - Mashed Up Vol.1 (Lock Hypnotic & Rockdown)![]()
quote:Kold Konexion @ Kram City Radical (Spain)
Tracklist
01. Crypsis feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage
02. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
03. Kold Konexion - Minus One
04. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
05. SMD - Just Like You
06. Crypsis - Oppose The Majors
07. Crypsis - The 6th Pathway
08. Sylenth and Glitch - Music In You (Original Mix)
09. Dark Oscillators - Nero (Original Mix)
10. Luna - Unlocked
11. Builder - Her Voice (Dub Mix)
12. DJ Isaac - In My Veins
13. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
14. Kold Konexion and Luna - Return To Zero
15. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
16. DJ Gius - Nerve (Tarroco Mix)
zelfde dag als Intentsquote:Hardstyle
Bass Modulators
Chain Reaction
Crypsis
Deepack
Dozer
Dutch Master
Isaac
Noisecontrollers
had 'm al als optie.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand zin in een gratis festivalletje
[..]
zelfde dag als Intents
Die hardcore line-up is ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Zo mooiquote:
En Intents is zwaar kut te bereiken..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
had 'm al als optie.
Intents is toch te ver.
Nais, die houd ik ook als optiequote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
die had ik al als optie, omdat Intents geen optie isquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Joah zeetie!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
quote:
We have some "Activator" mashed into our intro because he was originally booked, but had to play in Switserland at the same date so we had to replace him. -
A.C.T.I.V.A.T.O.R
You need some activator, I need some... A.V.I.O. A.V.I.O..!
ik hoorde hem gisteren, prachtigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Ik was erbijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Geniale Doppen zijn datquote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef luckass het volgende:
Zo, Sennheiser CX300 binnen, kunnen we fatsoenlijk gaan hardstyleng in de trein.
Jesus 36 tracks, voor een solo album, das echt mega veel :/ ik hoop dat ie wel goeie tracks heeft gebouwtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/activator-album-the-tracks.html
Zooi tracks van Activator + link naar Q-dance waar ALLE samples van de tracks staan!
Album word 2 CD's van 18 tracks, 1 nieuwe trakcs, 1 uitgebrachte..
HEL-DEN-ZOOI!
CX 55 schijnt weer iets hogere kwaliteit te hebben... Technische verschillen zou ik niet weten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is het verschil tussen die 2 dan?
en op Bol.com staan 2 negatieve reacties op de CX300...
Ik heb een w960 met ook van die oordopjes maar die blijven echt nooit fijn zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn standaard W902 doppen zijn ook wel goed, ook qua bass...
kameraad met de C902 heeft ook van die rale doppen die net in je oor hangenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb een w960 met ook van die oordopjes maar die blijven echt nooit fijn zittenBen trouwens ook maar een beetje van het muziek luisteren via phone of mp3 afgestapt ter compensatie voor de gehoorbeschadiging die ik oploop tijdens feesten
Die ear in dingen met rubbertje heb ik ook maar die blijven dus nooit chill zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad met de C902 heeft ook van die rale doppen die net in je oor hangen![]()
maar die van de W902 zijn nog gewoon in-ear met zo'n rubbertje eraan, dus die zitten als gegoten en blijven ook zitten
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
met lopen heb ik ze nog niet vaak in gehad, afgelopen zomer paar keer en toen ging het nog wel... maar doppen die echt blijven zitten zijn fijner inderdaad
Heldenshitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:
Haha.. 18 zijn nieuw en 18 zijn al uitgebrachte tracks, op volgorde van Oud naar nieuw. Zitten een paar lekkere tussen!![]()
[ afbeelding ]
Hier staan ze. In de trailer staan ze op volgorde zoals ze op de CD staan.
Op Q-dance.nl kun je overal previews van horen, hierboven kun je via hardtraxx een directe link krijgen
Jupz dat zoek ik ook, dus als iemand die weet tevinden, meld het even aubquote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideaal met wandelen en fitnessen! Als zoiets in-ear gemaakt zou kunnen worden was het nog idealer uiteraard
tot nu toe alleen dit tegengekomen... Ook al eens geprobeerd om die losse in-ear dingetjes erop te klikken maar dat werkt niet, steekt het te ver uit. Ben ook al steeds hier en daar aan het kijken voor zoietsquote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jupz dat zoek ik ook, dus als iemand die weet tevinden, meld het even aub
Precies.. Jammergenoeg geen crypsis enzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef Sethje het volgende:
ik vind de lineup in de blue en purple erg tegenvallen, te weinig toppers in de blue, iets TE onbekende namen in de purple.
Waar is crypsis, alphaverb, 2 sidez
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Sethje het volgende:
THC
headhunterz maakt anthem = headhunterz sluit af?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan denk ik dat ik Prophet maar oversla
Technoboy weer terug op main. Die afsluiter weten we dan al. Of Alpha Twins zou ook wel mooi zijn
En Showtek is er niet bij!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die MC in Silver is ook een lid van THC. Ik vind het wel vetquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Sethje het volgende:
Volgens mij is dat een rapper van THC die dus met dov meedoet
Dat was vorig jaar voor de eerste keer zo als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
headhunterz maakt anthem = headhunterz sluit af?
ja ik ben ook voor laden en lossen, maar ik d8 dat echt a.d.h.v. vorig jaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar voor de eerste keer zo als je het mij vraagt.
Brennan Heart maakte 2 jaar terug het anthem en die sloot niet af
Showtek daarvoor en die sloot toen niet af.
The Prophet - Emergency Call en die heeft in dat jaar niet afgesloten
Dus dat is geen garantie... En ik hoop het ook niet dat ie afsluit.
Beter zetten ze daar Alpha Twins neer. Die draaien tenminste nog een beetje onafhankelijk van een label. Ze knallen wel een paar natuurlijk erin van Alpha2 rec. maar dit gaat geen hele set zo door, zoals meestal wel bij TBY of een Scantraxx artiest...
Mwahaha dat dacht ik dus ook toen ik het hoorde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahahaha dat filmpje whahahahahah "almere strand" en dan in et engels uitsprekensorry maar das wel erge Fail
Tsoooowquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
en Dailucia in de purple -> http://partyflock.nl/artist/28749:Dailucia.html
ik ben fan![]()
![]()
![]()
precies, gewoon knallen op het eindequote:
jij snapt mij, GMTAquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef LeonH het volgende:
Beter zetten ze daar Alpha Twins neer. Die draaien tenminste nog een beetje onafhankelijk van een label. Ze knallen wel een paar natuurlijk erin van Alpha2 rec. maar dit gaat geen hele set zo door, zoals meestal wel bij TBY of een Scantraxx artiest...
morgen start de voorverkoop met de code die je ook vanaf morgen gemaild krijgtquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:00 schreef LeonH het volgende:
Voorverkoop morgen?
Is toch niet van die voorinschrijving waarvan die link hier is geplaatst toch?
staat er normaal op PF altijd bij, maar nu niet... en ook niet op Defqon-site!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef de_huig het volgende:
zijn donkey rollers niet gewoon altijd live?
KLopt, toch ga ik er wel vanuit dat ze live zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat er normaal op PF altijd bij, maar nu niet... en ook niet op Defqon-site!
daarom ga ik er vanuit dat ze live zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand ooit DR een DJ-set horen draaien toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |