T lijkt bijna n wiskundige formulequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 van de weinige heldige platen van Brennan Heart / Blademasterz![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 van de weinige heldige platen van Brennan Heart / Blademasterz![]()
One Blade, Masterblade ben ik het volkomen mee eens, ook heldigquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Wat vind je dan van One Blade, Masterblade, Revival X , Memento & We Are possesed (oke die is niet alleen van hem maar toch). Zijn toch ook wel platen die in aanmerking komen voor de titel heldig als je het mij vraagt![]()
quote:Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten Vocal Re Edit)
Zeker dikke plaat beter dan het origineel, vind A new day en The fear of darkness ook wel zeer lekker hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef NLS04 het volgende:
vind de rate reducer remix van headhunterz toch wel errug vetEindelijk weer eens een echt lekkere plaat van hem
![]()
tvp
toevallig dat ik jou nu in dit topic tegenkom, wilde hier namelijk net vragen of er eigenlijk ook nog een NLS best of 08 mix was? (want heb die van 07 nog steeds, en af en toe luister ik die nog wel nsquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:17 schreef NLS04 het volgende:
pm verstuurdquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
toevallig dat ik jou nu in dit topic tegenkom, wilde hier namelijk net vragen of er eigenlijk ook nog een NLS best of 08 mix was? (want heb die van 07 nog steeds, en af en toe luister ik die nog wel ns)
en op pagina 1 nog welquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef nattermann het volgende:
TerrugVindtPostit!
Testmix 3 zwaar beter dan origineelquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef 16meter het volgende:
En die Payback van Scantraxx Unreleased is ook nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |