quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/243513485
nee ze is niet mijn vriendin, dat heeft ze daar staan voor de lolquote:Op donderdag 9 april 2009 21:30 schreef T_Killer het volgende:
@ Bartman
Heeft jouw vriendin die column geschreven op PF? Dat staat in dr profiel.
Fucking mooie column zeg maar tegen d'r
als je gewoon 3 of meer kaartjes hebt besteld, dan krijg je ook nog een code voor 4 kaartjesquote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Als je met deze actie je gegevens hebt ingevuld krijg je nog steeds toch ook die andere code?
Daar kwam ik namelijk ook voor in aanmerking en met die code kon je 4 kaarten bestellen en hier 1.
Zou toch zuur zijn om uiteindelijk maar 1 kaartje te hebben en de rest van de groep niks....
dit keer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 19:48 schreef poiuytr het volgende:
Btw nog mensen hier die morgen naar DM gaan?
Heb ik daar ook weer antwoord opquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:26 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, las op PF nog dat er 11.000 (1/4 van 43.000) kaartjes via die pre-order van gisteren zijn gegaan... volgende week komt er nog een kwart bij met die code, dus blijft de helft van het totaal aan kaarten over voor de F5-sale op de 25e
zie ook ff post in Defqon-topic voor een toevoegingquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb ik daar ook weer antwoord op![]()
Tevens tvp dus![]()
Heel erg mooi geschreven, mijn complimentenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
T_killer ik moest je bedanken van mijn vriendin ( die van die column weetjewel)
ik wil terrassssssssss NU! Stom werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |