quote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Da_Ripper het volgende:
GVD!!!!! ben ik al te laat? Waar stond die link dan????
Mobb Deep.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Lekker plaatje, maar dan toch liever "Drunk With A Gun"
of met stage,quote:Op donderdag 9 april 2009 17:42 schreef 16meter het volgende:
Leuk man zo'n presale.. mensen die een baan hebben zijn niet welkom op Defqon ofzo?
Mag weer F5en straksquote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
of met stage,
en Rem bedankt, heb hem nog gevonden,;)
eerste keer maar half gekeken, ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/243513485
nee ze is niet mijn vriendin, dat heeft ze daar staan voor de lolquote:Op donderdag 9 april 2009 21:30 schreef T_Killer het volgende:
@ Bartman
Heeft jouw vriendin die column geschreven op PF? Dat staat in dr profiel.
Fucking mooie column zeg maar tegen d'r
als je gewoon 3 of meer kaartjes hebt besteld, dan krijg je ook nog een code voor 4 kaartjesquote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Als je met deze actie je gegevens hebt ingevuld krijg je nog steeds toch ook die andere code?
Daar kwam ik namelijk ook voor in aanmerking en met die code kon je 4 kaarten bestellen en hier 1.
Zou toch zuur zijn om uiteindelijk maar 1 kaartje te hebben en de rest van de groep niks....
dit keer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 19:48 schreef poiuytr het volgende:
Btw nog mensen hier die morgen naar DM gaan?
Heb ik daar ook weer antwoord opquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:26 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, las op PF nog dat er 11.000 (1/4 van 43.000) kaartjes via die pre-order van gisteren zijn gegaan... volgende week komt er nog een kwart bij met die code, dus blijft de helft van het totaal aan kaarten over voor de F5-sale op de 25e
zie ook ff post in Defqon-topic voor een toevoegingquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb ik daar ook weer antwoord op![]()
Tevens tvp dus![]()
Heel erg mooi geschreven, mijn complimentenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
T_killer ik moest je bedanken van mijn vriendin ( die van die column weetjewel)
ik wil terrassssssssss NU! Stom werk
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:55 schreef kollie het volgende:
Wederom een lekkere tracklist Leon!
Komt volgens mij niet uit ivm het lekken van die track.. En is het niet pump it in your facequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef 16meter het volgende:
psychopatische stijlenggg
Moet binnenkort uitkomen op Fusion.![]()
leon gaat er een meesterwerk van makenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:14 schreef Sc0tTy het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de #100-set ?is er al iemand mee bezig ?
al een track op gegeven voor de #100-set ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:21 schreef nattermann het volgende:
* nattermann is back on track!
Na 8 topics gemist te hebben, meld ik me weer als hardstylelover
Persoonlijk ben ik eigenlijk van mening dat alleen vaste posters een inbreng mogen doen, hoewel TrxQ er ook tussen staat met maar 2-HS-topics in zijn postgeschiedenisquote:(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik eigenlijk van mening dat alleen vaste posters een inbreng mogen doen, hoewel TrxQ er ook tussen staat met maar 2-HS-topics in zijn postgeschiedenis![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Goeie shit weer Leon, maar zijn die setjes al te downloaden?
heeeel veel gedraaid hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef T_Killer het volgende:
Van mij mag ie dr wel in omdat:
a) Het een goed nummer is wat naar mijn mening ondergewaardeerd wordt, je hoort hem vrijwel nooit. Zeker in vergelijking met nummers van het album van P1
b) Dark Killah volgens mij de mooiste naam van de wereld heeft
grijsgedraaid zelfs imoquote:
omdat het al een oudere plaat is. Heb m in 2007 en 2008 te veel gehoord. blijft wel een goede plaat overigens.quote:
Goed gesproken bartman.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
meiner meinung nach zijn er al genoeg platen en vind ik dat mensen zich eerst maar soort van moeten bewijzen in het topic (Lees: langer meelopen ) om in te mogen sturen maarja als 1 van de heersers van bijna het eerste uur heb ik uiteraard makkelijk praten
niets persoonlijks uiteraard maar anders kan iedere dipshit die hier verder nooit komt een track opgeven en dan verliest het voor mij wle een beetje sentimentele waarde zo'n mix.. van het volk, door het volk, voor het volk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |