dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Iedere organisator, van ieder feest, moet de setjes opnemen en vrijgeven
Donkey's en erna is niet uitgezondenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Sc0tTy het volgende:
zo tvp, ik zie dat er nog geen liveset it van de donkeys
Nee, eigenlijk ben ik in een hele sarcastische kut bui en vertel dit soort flauwe onware kut opmerkingenquote:
Daarom brengt ie hem denk ik ook uit op een alias.. plaat nog niet gehoord zo even paar live setjes van het internet af halen alleen rapidshare is de laatste dagen zo ongelooflijk klotenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die NC set @ Fusion of sound is weeris teringvet hoor, alleen die kwaliteit is ruk
![]()
Gostosa - Whats going on is echt super vet, maar klinkt mij echt als een NC track in de oren zoals 16m al zei, ipv een HHZ track
Vond hem meteen leuk, maar begin 'm steeds vetter te vinden.. heb dat Youtube filmpje al tig keer beluisterd. Zou wel eens 1 van de klappers van 2009 kunnen worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die NC set @ Fusion of sound is weeris teringvet hoor, alleen die kwaliteit is ruk
![]()
Gostosa - Whats going on is echt super vet, maar klinkt mij echt als een NC track in de oren zoals 16m al zei, ipv een HHZ track
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |