dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Iedere organisator, van ieder feest, moet de setjes opnemen en vrijgeven
Donkey's en erna is niet uitgezondenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Sc0tTy het volgende:
zo tvp, ik zie dat er nog geen liveset it van de donkeys
Nee, eigenlijk ben ik in een hele sarcastische kut bui en vertel dit soort flauwe onware kut opmerkingenquote:
Daarom brengt ie hem denk ik ook uit op een alias.. plaat nog niet gehoord zo even paar live setjes van het internet af halen alleen rapidshare is de laatste dagen zo ongelooflijk klotenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die NC set @ Fusion of sound is weeris teringvet hoor, alleen die kwaliteit is ruk
![]()
Gostosa - Whats going on is echt super vet, maar klinkt mij echt als een NC track in de oren zoals 16m al zei, ipv een HHZ track
Vond hem meteen leuk, maar begin 'm steeds vetter te vinden.. heb dat Youtube filmpje al tig keer beluisterd. Zou wel eens 1 van de klappers van 2009 kunnen worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die NC set @ Fusion of sound is weeris teringvet hoor, alleen die kwaliteit is ruk
![]()
Gostosa - Whats going on is echt super vet, maar klinkt mij echt als een NC track in de oren zoals 16m al zei, ipv een HHZ track
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:55 schreef kollie het volgende:
Veritas
maar Headhunterz heeft de toontjes van Venom/Shreek (weet ik zo ff niet meerquote:Op zondag 1 maart 2009 16:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
![]()
Ik vond het verder wel een prima feestje.quote:Kwam halverwege Noisecontrollers binnen, had nog een kaartje over wat ik al aan iemand verkocht had, hij was wat laat.
Verder lekker op staan warmen met hem, al vond ik ze voor een 1e Hardstyle act wel erg hard gaan. Hier had de volgende act (Showtek) hier en daar toch wel last van. Mede daarom minder los gegaan op hen. Misschien was het timetable-technisch beter geweest om ze om te draaien, maar goed.
Pitcher gaf een veels te geniale set weg met producties onder zijn naam en een zooi Superplastik hits. Als je dan nog Stage Is Our Home draait, ben je voor mij een held.
Zany draaide ook lekker! Wat kan RazR live toch lekker loskomen! 1.5 uur met plezier bij geweest.
Probleem van Zany was dat het om 3 uur op sich wel erg hard ging. Hier ondervond de B2B set met Zatox wel erg veel problemen van. De zaal was rond 4 uur redelijk afgebeukt en eigenlijk klaar. Dat was wel erg jammer.
Donkey Rollers live was hard.. Letterlijk. Het geluid stond de hele avond eigenlijk prima, maar bij de Donkey Rollers werd het in een keer VEEL harder. Achteraf heb ik echt gruwelijk veel spijt dat ik beetje vooraan bleef hangen, ondanks de vette set, want het geluid was niet leuk meer.
Neophyte hb ik niet meegemaakt, vind ik ook niet zo interessant!
front 2 backquote:Op maandag 2 maart 2009 09:23 schreef NLS04 het volgende:
The Pitcher & DV8 - shine is de eerste track met DV8 vocalen die ik wel lekker vind
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:23 schreef NLS04 het volgende:
The Pitcher & DV8 - shine is de eerste track met DV8 vocalen die ik wel lekker vind
Dat komt omdat die teksten gewoon neutraal zijn, niet van het popiejopie niveau à la "ik bloed voor de hardere stijlen" en "ik leef voor het weekend".quote:
hehe zaterdag ook...toen zany op kwam..eerst hem vereren omdat het a. een held is en b. een of andere britse dance award had gewonnen (weet niet precies wat)..en vervolgens gooit meneer bleeding er op..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:51 schreef mstx het volgende:
Dat komt omdat die teksten gewoon neutraal zijn, niet van het popiejopie niveau à la "ik bloed voor de hardere stijlen" en "ik leef voor het weekend".
Die Gostosa - What's going on, die melo van de intro, komt me zo bekend voor..quote:
Je bedoelt zeker Hard Dance Awards..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
hehe zaterdag ook...toen zany op kwam..eerst hem vereren omdat het a. een held is en b. een of andere britse dance award had gewonnen (weet niet precies wat)..en vervolgens gooit meneer bleeding er op..
WOOOOOOOHOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOO...DRINKEN HALEN!!!!![]()
zonde
Showtek ligt daar zoizo wel goed geloof ik. *Linkje naar dat YT filmpje wat laatst hier gepost werd, waarin ze een track speciaal voor de UK gingen maken*quote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Hard Dance Awards..
Zany heeft toen beste album daar gewonnen volgens mij, dat weet ik niet zeker..
Maar Showtek werd beste Artiest en Hold Us Back werd beste Track (dat weet ik dan weer wel zeker).. En dat in een niet Hardstyle land als de UK..
Nouja, ik zit er niet zo mee. Fijn voor de heren dat ze dusdanig veel credit krijgen voor zo'n matige track.
en dan the UK langzaam laten afzinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:42 schreef CrustyClown het volgende:
Miss moet iemand alvast nationalisering van Showtek voor de UK aanvragen, kunnen ze daar lekker blijven
:/ Ik snap niet wat mensen hier nou zo slecht aan vinden, imho een uber nummertje.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
hehe zaterdag ook...toen zany op kwam..eerst hem vereren omdat het a. een held is en b. een of andere britse dance award had gewonnen (weet niet precies wat)..en vervolgens gooit meneer bleeding er op..
WOOOOOOOHOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOO...DRINKEN HALEN!!!!![]()
zonde
Het te hoge meezing gehalte en doe je handjes in de lucht. Nummers als dit trekken voornamelijk de wannabe's aan die eigenlijk helemaal niet van hardstyle houden. Die mensen die ook van de top40NaarHardstyleGecoverde nummers houden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
:/ Ik snap niet wat mensen hier nou zo slecht aan vinden, imho een uber nummertje.
Als je dat soort nummers goed vindt hou je juist wel van hardstyle, sterker nog, je leeft er voor! De tekst gaat toch niet voor niks over dat je er voor bloedt!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het te hoge meezing gehalte en doe je handjes in de lucht. Nummers als dit trekken voornamelijk de wannabe's aan die eigenlijk helemaal niet van hardstyle houden. Die mensen die ook van de top40NaarHardstyleGecoverde nummers houden.
Kenmerken. Voornamelijk boyboys, staan vaak stil, hebben geen id naar wie of wat ze luisteren
Bij de comments op lsdb staat dat het dit is:quote:Op maandag 2 maart 2009 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
maar Headhunterz heeft de toontjes van Venom/Shreek (weet ik zo ff niet meer) ook gejat geleend van Noisecontrollers, dus misschien hebben ze dit voor hem in elkaar gezet net als Elektronic voor een Pavo-release
Dat hele gerucht is gebaseerd op helemaal niets. 1 of andere malloot bedacht: Kom we gooien 3 populaire namen naast elkaar. Ook met dat Gostosa ofzo.. Komt ook opeens ja Headhunterz en dit en dat en.. God.. Wacht nou maar tot er WEL een bron is die betrouwbaar is..quote:Op maandag 2 maart 2009 17:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bij de comments op lsdb staat dat het dit is:
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
Het is idd een beetje gissen naar wie het is idd. Op GHF roept iedereen ook maar wat er op LSDB staat en niemand weet het gewoon zeker. Kortom gewoon lekker wachten of Willem even bellenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat hele gerucht is gebaseerd op helemaal niets. 1 of andere malloot bedacht: Kom we gooien 3 populaire namen naast elkaar. Ook met dat Gostosa ofzo.. Komt ook opeens ja Headhunterz en dit en dat en.. God.. Wacht nou maar tot er WEL een bron is die betrouwbaar is..
Of gewoon zijn eigen website vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:56 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het is idd een beetje gissen naar wie het is idd. Op GHF roept iedereen ook maar wat er op LSDB staat en niemand weet het gewoon zeker. Kortom gewoon lekker wachten of Willem even bellen
Dat is dus de officiele bron die ik wel geloof. In dat geval heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Of gewoon zijn eigen website vinden.
Kortom HHZ.nl
01. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
02. Gostosa - What's Goin On
03. Headhunterz - The Muzical Revolution
04. Noisecontrollers - CTRL ALT DELETE
05. Headhunterz - Woznotwoz
06. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
07. TBA - Freaqnique
08. Zany - Animated Studio
09. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
10. Mr. Puta - La Vida Narcotica
beetje zoals Fuck Me I'm Famous dus: Noisecontrollers ft. Wildstylez & Headhunterzquote:Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef CrustyClown het volgende:
01. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
Dude... take a chill-pillquote:Op maandag 2 maart 2009 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat hele gerucht is gebaseerd op helemaal niets. 1 of andere malloot bedacht: Kom we gooien 3 populaire namen naast elkaar. Ook met dat Gostosa ofzo.. Komt ook opeens ja Headhunterz en dit en dat en.. God.. Wacht nou maar tot er WEL een bron is die betrouwbaar is..
Idd leuk plaatje, maar wacht toch meer op z'n plaat samen met Scopequote:Op maandag 2 maart 2009 18:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
mooie release dag maar ik wacht meer op deze:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef de_huig het volgende:
wel vreemd dat ze de 'live-set-booth" op de dansvloer hadden gezet en daaromheen een hek..nam echt veel ruimte in beslag en dat voor alleen een half uurtje ezel-tijd..
grote blauwe weekend-tas, vermoeide kop van een lange maandag les geven aan drukke koters?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef T_Killer het volgende:
PS, DaRipper, kan het dat ik jouw zag op t station in venray vanmiddag? rond n uur of 15? of was dat gewoon iemand die veel op je leek.
Knock Outquote:Op maandag 2 maart 2009 20:42 schreef ElDani het volgende:
Knock out word overigens live uitgezonden via een stream op de website van ze..
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/knock-out-2009-website-online.html
Daniele Mondelloquote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Knock Out
http://partyflock.nl/party/146591:XXlerator.html
Early hardstyle in de XX![]()
Wat hij zegt.quote:
Ze hadden dit inderdaad wel wat anders op kunnen lossen maar denk niet dat Zany en co zo blij zijn als het raggende publiek die apparatuur er af stoot, waarvan ik al een peperduur Apple laptopje zie staanquote:
Ziet er wel pauper uit, ze hadden alleen een verhoging hoeven te maken met daar boven op de booth..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:20 schreef Silaz het volgende:
Het ziet er opzich ook wel leuk uit. Keer iets anders
Ben niet geweest maar volgens mij was het alleen voor de live-act van de Donkey's. De normale dj-booth staat zo ver ik me kan herinneren hogeropquote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ziet er wel pauper uit, ze hadden alleen een verhoging hoeven te maken met daar boven op de booth..
Dit ziet er wel heel goedkoop uit, stond het er de hele avond en moest elke DJ hierachter plaats nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |