De rmp komt heel dicht in de buurt qua werking van de cdj, daarom zou ik wat geld besparen en voor de rmp2 gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:16 schreef ElDani het volgende:
Eigen ervaring met een CDJ400 was niet zo best moet ik zeggen.. Bovendien is het design niet om over naar huis te schrijven (maar dat is van minder belang). Dus dan zou ik eerder kiezen voor OF CDJ800 OF RMP2. De RMP2's zijn 200 eu per stuk goedkoper (nieuwe RMP2's met 2e hands CDJ800MK2), dus scheelt 400 euro.. Wat denken jullie? RMP2 of CDJ800?
Bovendien is het wel makkelijk om een CD-speler te hebben die wel op de clubspeler lijkt, dus lijkt de CDJ800 daar veel meer op in functies etcetera..
Bartman geeft toch eerst zelf aan geen nieuwe te willen maken? Dat ie daar vervolgens op terugkomt... tja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:37 schreef JortK het volgende:
Wat snapt Dani niet aan degene met de LAPO moet een nieuwe aanmaken
Het feit dat ik las dat hij geen nieuwe zou maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:37 schreef JortK het volgende:
Wat snapt Dani niet aan degene met de LAPO moet een nieuwe aanmaken
Alsof je met een MIDI controller niet op feesten kan draaienquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef ElDani het volgende:
Omdat ik uiteindelijk in een discotheek of op een feestje ook met CD's sta te draaien, dan wil ik ook graag met CD's oefenen en niet met files en dergelijke. Dus ook met alle voor en nadelen van een CD-speler.
Nadenken is niet nodigquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef MrDice het volgende:
Toch maar eens serieus nadenken of ik naar InQontrol toe wil. Vorig jaar was wel één van de gruwelijkste feestjes van het jaar.
Hoeveel plek heeft je laptop en je controller nodig dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef ElDani het volgende:
Wat is nou vaker aanwezig in een standaard discotheek? Een plek om je laptop en midi controller te plaatsen of gewoon CD-spelers? En ik vind CD-spelers er wat leuker uitzien (vinyl nog meer, maar dat is prijstechnisch niet haalbaar vanwege de 8 eu per release).
Niet zo happen gelijk ouwe, het is maar een grapjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef ElDani het volgende:
Dat CDs er even vetter uitziet is voor mij een bijzaak, hoef je niet in een keer words from the gang derbij te halen..
In ieder geval, ik heb gewoon liever CD-spelers, simpelweg omdat je niet overal zomaar een laptop + controller aan kan sluiten. Bovendien moet je dan ook laptopje hebben, zou ik ook moeten kopen. In totaal wel goedkoper uit, maar weet niet of ik dat wil.
Hier ook! Als het moet reis ik het halve land door in mn eentje, als er niemand mee wil/kan maar dat was zown heldenfeest vorig jaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef Dalton_ het volgende:
In Qontrol toch wel weer een zekerheidje!
Dan wel deze:quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoeveel plek heeft je laptop en je controller nodig dan?
Maar wat ik zo lees ga je ook voor de looks van dat ding, wat me direct op dit nummer brengt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |