En daardoor verspringt de pagina de hele tijd... rete irritant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Sinds wanneer staan die filmpjes in de OP?Wat een gescroll
![]()
Like Thiz komt 1 april uit dus dat komt wel goed met die mixquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Like Thiz is gaar geript
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
wil net zegge heb toch aardig staan rosse bij FL op XQ TBY, topsetjequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !
Wat betreft Frontliner & nummers als Time. Ik heb hem een tijdje staan te bekijken tijdens XQ TBY en ik kreeg er niet het 'ik ga eens even los' gevoel bij. Zelfs toen ik daar Time voor de eerste keer over de grote speakers hoorde deed het me niets..
* Maar goed, kon zoizo niet helemaal in de sfeer komen tijdens TBY, erg kapot en gesloopt en dan ook nog eens dat langzame mixwerk van TBY (Voor deze mening ga ik vast geexecuteerd worden), maar ik blijf vinden dat TBY dikke vette producties heeft, maar het mixwerk is mij soms teveel intro/outro
Niet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Nú kloptiequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
Klopt ie zo weer helemaal tot nu toe?
Wilde boy en Leon nog ruilen?
TVP
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
Uiteraard, maar ik had het even over de treklijstquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
deadline voor de mix lijkt me topic # 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler in spoiler gaat blijkbaar niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
ik wil ook op de muur !quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb de OP weer een beetje bijgewerkt; behalve de muur, Sinister & poiuytr![]()
@ Bartman --> ik hoor daar geen viben in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |