En daardoor verspringt de pagina de hele tijd... rete irritant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Sinds wanneer staan die filmpjes in de OP?Wat een gescroll
![]()
Like Thiz komt 1 april uit dus dat komt wel goed met die mixquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Like Thiz is gaar geript
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
wil net zegge heb toch aardig staan rosse bij FL op XQ TBY, topsetjequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !
Wat betreft Frontliner & nummers als Time. Ik heb hem een tijdje staan te bekijken tijdens XQ TBY en ik kreeg er niet het 'ik ga eens even los' gevoel bij. Zelfs toen ik daar Time voor de eerste keer over de grote speakers hoorde deed het me niets..
* Maar goed, kon zoizo niet helemaal in de sfeer komen tijdens TBY, erg kapot en gesloopt en dan ook nog eens dat langzame mixwerk van TBY (Voor deze mening ga ik vast geexecuteerd worden), maar ik blijf vinden dat TBY dikke vette producties heeft, maar het mixwerk is mij soms teveel intro/outro
Niet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Nú kloptiequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
Klopt ie zo weer helemaal tot nu toe?
Wilde boy en Leon nog ruilen?
TVP
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
Uiteraard, maar ik had het even over de treklijstquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
deadline voor de mix lijkt me topic # 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler in spoiler gaat blijkbaar niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
ik wil ook op de muur !quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb de OP weer een beetje bijgewerkt; behalve de muur, Sinister & poiuytr![]()
@ Bartman --> ik hoor daar geen viben in
Davide Sonar vond ik een heerlijk setje! Ga ik zeker nog een keertje luisteren!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik wil ook op de muur !![]()
god die davide sonar set begint lekker zeg !
mee eens, je staat op een feest zo 5 minuten stil vanwege outro -> introquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef CrustyClown het volgende:
en dan ook nog eens dat langzame mixwerk van TBY (Voor deze mening ga ik vast geexecuteerd worden), maar ik blijf vinden dat TBY dikke vette producties heeft, maar het mixwerk is mij soms teveel intro/outro
lekkere unieke kicks, herken je zo, erg fijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ben sowieso fan van de Frontliner kicks
paar oude klappers van eigen hand in die setquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Sc0tTy het volgende:
god die davide sonar set begint lekker zeg !
Ik zeg einde van het topic. Ons kennende zullen de laatste er wel doorheen geknald worden. En het is natuurlijk fijn om als FIPO voor #100, de jubileum-mix te kunnen horen draaien op de achtergrondquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik had het even over de treklijst
you damn right mea culpa or I'll open up a can-o-wooping on yo assquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Bartman --> mea culpa;
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
@RIP; De drie-eenheid? Waarom zie ik Huig, Bartman en mezelf ineens in een drie musketierspakje staan![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Da_Ripper het volgende:
...... behalve de muur, Sinister & poiuytr.........
Dat vind ik ook van de sets van HHZ en BH, maar dan met de breaksquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mee eens, je staat op een feest zo 5 minuten stil vanwege outro -> intro
[..]
over knake-begin gesprokequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Sc0tTy het volgende:
nog even de Scope DJ set todat ik weg ga zo
Plankie T_Killer is blijquote:
Ik loop al enkele dagen met een BOOG....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef luckass het volgende:
tentamens + SOG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Toen bij quakedance dat iedereen z'n middelvingur tegen het kabinet ging opstekuh!!11 vet wel coowl was dat!!11!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
In navolging van Partyflock, wat is jullie mooiste feestmoment? Het koor op qlimax? de dansjes van marcel? vertel het maar-> een top 3 mag ook
heb fijnere mixjes van je gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kheb een setje op lsdb staan onder rBAKr - Home March
mixen kan je het niet noemen, intro-outro werk, maar de nummers zijn wel lekker dankzij de promo's uit de pm enzo![]()
![]()
Over quakedance gesproken ... die beloofde aftermovie is er nòg steeds niequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef mstx het volgende:
Toen bij quakedance ...
citaat uit "Gas Met Die Zooi" gok ikquote:
Bert grijpt elke gelegenheid aan om te zeiken over Quake Dance / AVIOquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Toen bij quakedance dat iedereen z'n middelvingur tegen het kabinet ging opstekuh!!11 vet wel coowl was dat!!11!![]()
dd
dude! serieus?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Over quakedance gesproken ... die beloofde aftermovie is er nòg steeds nie
Wat een mongolsquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zit op Q-dance een beetje de foto's te kijken van de world tour sydney maar dat ziet er best vet uitmooie lasershow allemaal vrolijke mensen en de Dj's staan ook allemaal vrolijk op de foto, alsof het een gezellige boel was
en toen was er dit:
[ afbeelding ]
wat een herten
![]()
Het 1ste moment dat ik wil opnoemen als mooiste feestmoment =
De onthulling + het koor op Qlimax 2008 -> kippenvel iedere keer als ik er aan denk
Dat ziet er toch uit alsof ze een stelletje gemeentewerkende *lees; schop-leuners* Wig'gers van de straat geplukt hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zit op Q-dance een beetje de foto's te kijken van de world tour sydney maar dat ziet er best vet uitmooie lasershow allemaal vrolijke mensen en de Dj's staan ook allemaal vrolijk op de foto, alsof het een gezellige boel was
en toen was er dit:
[ afbeelding ]
wat een herten
![]()
Het 1ste moment dat ik wil opnoemen als mooiste feestmoment =
De onthulling + het koor op Qlimax 2008 -> kippenvel iedere keer als ik er aan denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |