En daardoor verspringt de pagina de hele tijd... rete irritant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Sinds wanneer staan die filmpjes in de OP?Wat een gescroll
![]()
Like Thiz komt 1 april uit dus dat komt wel goed met die mixquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Like Thiz is gaar geript
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
wil net zegge heb toch aardig staan rosse bij FL op XQ TBY, topsetjequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !
Wat betreft Frontliner & nummers als Time. Ik heb hem een tijdje staan te bekijken tijdens XQ TBY en ik kreeg er niet het 'ik ga eens even los' gevoel bij. Zelfs toen ik daar Time voor de eerste keer over de grote speakers hoorde deed het me niets..
* Maar goed, kon zoizo niet helemaal in de sfeer komen tijdens TBY, erg kapot en gesloopt en dan ook nog eens dat langzame mixwerk van TBY (Voor deze mening ga ik vast geexecuteerd worden), maar ik blijf vinden dat TBY dikke vette producties heeft, maar het mixwerk is mij soms teveel intro/outro
Niet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Nú kloptiequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
Klopt ie zo weer helemaal tot nu toe?
Wilde boy en Leon nog ruilen?
TVP
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
Uiteraard, maar ik had het even over de treklijstquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
deadline voor de mix lijkt me topic # 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler in spoiler gaat blijkbaar niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
ik wil ook op de muur !quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb de OP weer een beetje bijgewerkt; behalve de muur, Sinister & poiuytr![]()
@ Bartman --> ik hoor daar geen viben in
Davide Sonar vond ik een heerlijk setje! Ga ik zeker nog een keertje luisteren!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik wil ook op de muur !![]()
god die davide sonar set begint lekker zeg !
mee eens, je staat op een feest zo 5 minuten stil vanwege outro -> introquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef CrustyClown het volgende:
en dan ook nog eens dat langzame mixwerk van TBY (Voor deze mening ga ik vast geexecuteerd worden), maar ik blijf vinden dat TBY dikke vette producties heeft, maar het mixwerk is mij soms teveel intro/outro
lekkere unieke kicks, herken je zo, erg fijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ben sowieso fan van de Frontliner kicks
paar oude klappers van eigen hand in die setquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Sc0tTy het volgende:
god die davide sonar set begint lekker zeg !
Ik zeg einde van het topic. Ons kennende zullen de laatste er wel doorheen geknald worden. En het is natuurlijk fijn om als FIPO voor #100, de jubileum-mix te kunnen horen draaien op de achtergrondquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik had het even over de treklijst
you damn right mea culpa or I'll open up a can-o-wooping on yo assquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Bartman --> mea culpa;
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
@RIP; De drie-eenheid? Waarom zie ik Huig, Bartman en mezelf ineens in een drie musketierspakje staan![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Da_Ripper het volgende:
...... behalve de muur, Sinister & poiuytr.........
Dat vind ik ook van de sets van HHZ en BH, maar dan met de breaksquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mee eens, je staat op een feest zo 5 minuten stil vanwege outro -> intro
[..]
over knake-begin gesprokequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Sc0tTy het volgende:
nog even de Scope DJ set todat ik weg ga zo
Plankie T_Killer is blijquote:
Ik loop al enkele dagen met een BOOG....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef luckass het volgende:
tentamens + SOG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Toen bij quakedance dat iedereen z'n middelvingur tegen het kabinet ging opstekuh!!11 vet wel coowl was dat!!11!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
In navolging van Partyflock, wat is jullie mooiste feestmoment? Het koor op qlimax? de dansjes van marcel? vertel het maar-> een top 3 mag ook
heb fijnere mixjes van je gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kheb een setje op lsdb staan onder rBAKr - Home March
mixen kan je het niet noemen, intro-outro werk, maar de nummers zijn wel lekker dankzij de promo's uit de pm enzo![]()
![]()
Over quakedance gesproken ... die beloofde aftermovie is er nòg steeds niequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef mstx het volgende:
Toen bij quakedance ...
citaat uit "Gas Met Die Zooi" gok ikquote:
Bert grijpt elke gelegenheid aan om te zeiken over Quake Dance / AVIOquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Toen bij quakedance dat iedereen z'n middelvingur tegen het kabinet ging opstekuh!!11 vet wel coowl was dat!!11!![]()
dd
dude! serieus?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Over quakedance gesproken ... die beloofde aftermovie is er nòg steeds nie
Wat een mongolsquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zit op Q-dance een beetje de foto's te kijken van de world tour sydney maar dat ziet er best vet uitmooie lasershow allemaal vrolijke mensen en de Dj's staan ook allemaal vrolijk op de foto, alsof het een gezellige boel was
en toen was er dit:
[ afbeelding ]
wat een herten
![]()
Het 1ste moment dat ik wil opnoemen als mooiste feestmoment =
De onthulling + het koor op Qlimax 2008 -> kippenvel iedere keer als ik er aan denk
Dat ziet er toch uit alsof ze een stelletje gemeentewerkende *lees; schop-leuners* Wig'gers van de straat geplukt hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zit op Q-dance een beetje de foto's te kijken van de world tour sydney maar dat ziet er best vet uitmooie lasershow allemaal vrolijke mensen en de Dj's staan ook allemaal vrolijk op de foto, alsof het een gezellige boel was
en toen was er dit:
[ afbeelding ]
wat een herten
![]()
Het 1ste moment dat ik wil opnoemen als mooiste feestmoment =
De onthulling + het koor op Qlimax 2008 -> kippenvel iedere keer als ik er aan denk
understandable; Australia - Home of the Melbourne Shufflequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
en toen was er dit:
afbeelding
wat een herten
![]()
Mijn nummer staat er niet tussen: Tuneboy - I will growlquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
-tracklist-
Klopt ie zo weer helemaal tot nu toe?
Vind je dat zo'n top nr dan ? kan echt wel 100 betere verzinnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Mijn nummer staat er niet tussen: Tuneboy - I will growl
Heb 1080P ripjuh liggen hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Staat dat van het koor trouwens op de DVD? Heb een lekker HQ streampie voor veel dvd's enzo
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat ziet er toch uit alsof ze een stelletje gemeentewerkende *lees; Duitsers* van de straat geplukt hebben
Als we dan toch gaan edit'ten. Zou ik voor polen gaanquote:
blijkbaar, anders noemt hij hem nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:33 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n top nr dan ? kan echt wel 100 betere verzinnen
RMB- Spring is idd n Heerlijkequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
understandable; Australia - Home of the Melbourne Shuffle
* Da_Ripper wordt nog steeds blij van de Cascade-HS & ziet graag RMB's "Spring" in 'n HS-marinade![]()
![]()
Japzz samen met serenityquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan edit'ten. Zou ik voor polen gaan![]()
Trouwens Wildstylez - The Moon. Ik word er erggg vrolijk van!
mjah ik vind hem persoonlijk erg lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, Hard Bass 4CD heb ik nog op de laptop staan, maar keer luisteren
Laat hem lekker I Will Growl doen als hij dat wil.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Japzz samen met serenityop die hard bass cd 3 echt lekkah !
![]()
( Btw mss een aanrader ipv I Will Growl)
Aliens hebben ze wel gedaan hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LeonH: geld ook voor Furybox, Aliens, Feel it, Gaia, Faces en Universe Twisters - White Stars![]()
![]()
* ReMcOrE gaat binnenkort dat setje van NC downlenen
En de rest van de nummers zijn uitgelekt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aliens hebben ze wel gedaan hoor![]()
Crump / Marlboro Man / Aliens vinyl![]()
owja, oepsquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aliens hebben ze wel gedaan hoor![]()
Crump / Marlboro Man / Aliens vinyl![]()
heb jij de rest allemaal full dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef mstx het volgende:
[..]
En de rest van de nummers zijn uitgelekt.
Alleen Furybox en The Universe Twisters niet maar ik heb wel gehoord dat andere mensen die wel hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb jij de rest allemaal full dan?
Dus je hebt ook Gaia full?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen Furybox en The Universe Twisters niet maar ik heb wel gehoord dat andere mensen die wel hebben.
quote:01 Need A Fix - Evanti
02 Natural - Davide Sonar
03 Silentium - Killer Clown
04 Play Out - Sebulba Vs Royal X
05 Get Hit - Crypsis Feat Sasha F
06 Creation Of Life - Coone Vs D-block And S-te-fan
07 Mayday Dream - Coone Vs Deepack
08 Street Knowledge - Luna meets Trilok and Chiren
09 Muzic Or Noize - Wildstylez
10 A New Day - Headhunterz
11 Master And Slave - Vyolet
12 Rave City - Yves DeRuyter
13 Woops - Bountyhunter
14 Boys Interface - Dj Rob And Mc Joe
15 Open Sesame - 50 Of The Dreamteam
16 Allright Now Here We Go - Prophet
17 Young Birds - Dj Weirdo And Dr. Phil Omanski
18 Unstoppable - Nexes
19 Gangsta And Gangsta - Nico and Tetta
20 Hit And Run - Nosferatu
21 Nothing - Evil Activities (with Mc Ruffian)
22 Pass The Bottles - Endymion And Nosferatu
23 The Soul Collector - Neophyte vs The Stunned Guys
24 Magnitudo - Meccano Twins
25 Really Insane - DJ Dione
26 The Sign - Nexes
27 Mad Pimp - Hellsystem
28 Evil Never Dies - Headbanger
29 Black - Belgium 2009 - Various Artists
30 Black - Belgium 2009 - Various Artists
Idd Davide Sonar - Natural. Voor mijn laatste mix gebruikt als opener, wat een HEERLIJK nummertje. Je krijgt er idd zin van om een biertje te pakken in het zonnetjequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef ElDani het volgende:
Errug lekker dat setje van Noisecontrollers, nu halverwege en ik hoor veel mooie NC klappers!
Valt me wel op dat veel basses op dezelfde toonhoogte liggen en daarom ook wel redelijk vloeiend doormixen.Het knalt wel prima! Alleen jammer van de mixfout naar Attack Again!
Verder nog een legaal update:
Davide Sonar - Natural![]()
![]()
Wildstylez - Music Or Noize![]()
Headhunterz - A New Day
Evanti - Need A Fix
En nog een hele zooi mooie tracks zijn vandaag op WEB verschenen op de q-dance musicstore.
Rede: de digitale CD Black Belgium 2009.
Gewoon dingen kopen! Al zijn niet alle WEB-jes goed gemasterd.. Ti Sento/4 Days heeft bijvoorbeeld een te harde bass in de climax, echt heel lelijk gewoon.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd Davide Sonar - Natural. Voor mijn laatste mix gebruikt als opener, wat een HEERLIJK nummertje. Je krijgt er idd zin van om een biertje te pakken in het zonnetje![]()
Moet trouwens ook maar eens een verschil gaan maken tussen WEB en gewone (scene) releases. Stoor me er tegenwoordig steeds vaker aan dat sommige vinyls gewoon slecht geript zijn!
Dat is wel waar, maar ze hebben ook gewoon de laatste tijd veel nummers geproduceerd. 2 Williams Syndrome, 4 van hun eigen vinyl (ik trek het slecht dat ze nu misschien WEER uit moeten stellen ivm de 3e sampler van Zany), Tonight en ook nog K.Y.H.U. remix. Verder OOK nog het anthem.. We hebben dus al een redelijk idee wat er gaat komen op InQontrol aan tracks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb dat setje van de NC's vanochtend geluisterd; nu is het gewoon een gimmick van hen om zogoed als alleen maar eigen nummers te draaien .... maar ze moeten imo wel gaan oppassen dat ze niet een karikatuur van zichzelf gaan worden
Helemaal mee eens. Geldt ook voor Zany, Headhunterz en Frontliner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb dat setje van de NC's vanochtend geluisterd; nu is het gewoon een gimmick van hen om zogoed als alleen maar eigen nummers te draaien .... maar ze moeten imo wel gaan oppassen dat ze niet een karikatuur van zichzelf gaan worden
Wat nou verder? Alsof het een bijzaak is...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Verder:
Op Zany's 3e sampler is Animated Audio bevestigd!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:09 schreef HarryVanDeTap het volgende:
EINDELIJK LIKE THIZ / HOUZE MUZIK / FUCKIN' POSERS VINYL![]()
![]()
![]()
3e nummer op de sampler is Break Awayquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ze hebben ook gewoon de laatste tijd veel nummers geproduceerd. 2 Williams Syndrome, 4 van hun eigen vinyl (ik trek het slecht dat ze nu misschien WEER uit moeten stellen ivm de 3e sampler van Zany), Tonight en ook nog K.Y.H.U. remix. Verder OOK nog het anthem.. We hebben dus al een redelijk idee wat er gaat komen op InQontrol aan tracks.
Verder:
Op Zany's 3e sampler is Animated Audio bevestigd!
Verder gok ik op Vision, omdat deze vaak gedraaid word de laatste tijd.
Als 3e hoop ik op Endless of Break Away, maar dat zal waarschijnlijk wel niet..
Die sacrifice remix vind ik welquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm vin die set van Isaac niet veel boeiends, dus maar gauw afgezet, ff die van Brennan Heart
whahahah ik wou net gaan roepen:quote:
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sanctiquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
whahahah ik wou net gaan roepen:
01. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix) <-- damn dies heerlijk
gelukkig niet veel eige producties, vink veel toffer, gewoon lekker veel verschillende platen
ahhh en dan gelijk die woorden: Fear, worship, obey, respect, feel, believe black
It's black! erachter aan ! ah heerlijk er in gemixed zeg
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef ElDani het volgende:
Nog een legaaltjes update!
Op de I-Tunes store zijn een hoop tracks gekomen.. Las ik net op Hardtraxx en hoorde ik van Rike:
Welke?
Beat Providers - Magnetik
Dozer - Relax
Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers Remix)
Zany & DV8 - Break Away
Sebulba & Royal X - Play Out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |