understandable; Australia - Home of the Melbourne Shufflequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
en toen was er dit:
afbeelding
wat een herten
![]()
Mijn nummer staat er niet tussen: Tuneboy - I will growlquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
-tracklist-
Klopt ie zo weer helemaal tot nu toe?
Vind je dat zo'n top nr dan ? kan echt wel 100 betere verzinnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Mijn nummer staat er niet tussen: Tuneboy - I will growl
Heb 1080P ripjuh liggen hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Staat dat van het koor trouwens op de DVD? Heb een lekker HQ streampie voor veel dvd's enzo
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat ziet er toch uit alsof ze een stelletje gemeentewerkende *lees; Duitsers* van de straat geplukt hebben
Als we dan toch gaan edit'ten. Zou ik voor polen gaanquote:
blijkbaar, anders noemt hij hem nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:33 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n top nr dan ? kan echt wel 100 betere verzinnen
RMB- Spring is idd n Heerlijkequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
understandable; Australia - Home of the Melbourne Shuffle
* Da_Ripper wordt nog steeds blij van de Cascade-HS & ziet graag RMB's "Spring" in 'n HS-marinade![]()
![]()
Japzz samen met serenityquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan edit'ten. Zou ik voor polen gaan![]()
Trouwens Wildstylez - The Moon. Ik word er erggg vrolijk van!
mjah ik vind hem persoonlijk erg lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, Hard Bass 4CD heb ik nog op de laptop staan, maar keer luisteren
Laat hem lekker I Will Growl doen als hij dat wil.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Japzz samen met serenityop die hard bass cd 3 echt lekkah !
![]()
( Btw mss een aanrader ipv I Will Growl)
Aliens hebben ze wel gedaan hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LeonH: geld ook voor Furybox, Aliens, Feel it, Gaia, Faces en Universe Twisters - White Stars![]()
![]()
* ReMcOrE gaat binnenkort dat setje van NC downlenen
En de rest van de nummers zijn uitgelekt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aliens hebben ze wel gedaan hoor![]()
Crump / Marlboro Man / Aliens vinyl![]()
owja, oepsquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aliens hebben ze wel gedaan hoor![]()
Crump / Marlboro Man / Aliens vinyl![]()
heb jij de rest allemaal full dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef mstx het volgende:
[..]
En de rest van de nummers zijn uitgelekt.
Alleen Furybox en The Universe Twisters niet maar ik heb wel gehoord dat andere mensen die wel hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb jij de rest allemaal full dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |