Ik vond ze behoorlijk gaar op Hardbass..quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef kollie het volgende:
Line-up niet superverrassend ofzo. Wel super dat DR op de main staan, dat belooft wat. Die mannen hebben mij nog nooit teleurgesteld. NC op de main ook leuk. Eerst kaarten krijgen
dat kan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vond ze behoorlijk gaar op Hardbass..
2 uur dacht ik ongeveer, dus hij zal toch ergens in het midden gehakt moeten worden. Of je radio moet al mp3 aankunnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef CrustyClown het volgende:
@Leon. Hoe lang is de set trouwes geworden? Is het auto-cd matriaal?
at natuurlijk, maar qua lengte (A)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef CrustyClown het volgende:
Aftellen geblazen voor LeonH zijn mix
Yep, ik heb 'm ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik hoor al berichten dat mensen de 3-Qdance-feesten-bezocht code al hebben ontvangen![]()
![]()
![]()
Morgen om 10:00 kun je die code invoeren ...
mja nu weet ik dus niet of ik, als ik die code gebruik, nog steeds op 25 april opnieuw kaartjes kan proberen te bestellenquote:Beste Q-dancer,
Zoals je waarschijnlijk al weet vindt Defqon.1 dit jaar plaats op zaterdag 13 juni. De reguliere voorverkoop start op 25 april.
Q-dance vindt het belangrijk dat er zoveel mogelijk echte Q-fans naar Defqon.1 kunnen komen. Via Ticketonline.nl en Q-dance.nl hebben we jou daarom geselecteerd om als eerste een kaartje voor Defqon.1 te kunnen kopen.
Deze e-mail bevat een code waarmee je, een week voordat de reguliere verkoop van start gaat, je kaartje al in huis kunt halen.
Let goed op! Je code:
- is alleen te gebruiken van zaterdag 18 april 10.00 uur tot maandag 20 april 23.59 uur.
- wordt maar één keer verstrekt. Zorg dat je deze e-mail niet kwijt raakt!
- kan slechts één keer gebruikt worden. Druk niet op de 'back' toets van je browser tijdens het bestelproces.
- is strikt persoonlijk, alleen jijzelf kunt hiermee kaarten kopen voor Defqon.1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |