heb de hele middag in de zon aan de korenwolf en alfa lentebok gezetenquote:
idd veel DR-platenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:43 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wel iets teveel Donkey Rollers naar mijn mening.
Juh ik vond et echt raar dat ie op de b kant stond ( volgens mij bij 'last of the mohicanz )quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef T_Killer het volgende:
Van mij mag ie dr wel in omdat:
a) Het een goed nummer is wat naar mijn mening ondergewaardeerd wordt, je hoort hem vrijwel nooit. Zeker in vergelijking met nummers van het album van P1
b) Dark Killah volgens mij de mooiste naam van de wereld heeft
Jup, geen wonder ook dat ze ook zo vaak in de lijst staan, mijn persoonlijke #1 en dan zany als losse artiest #2quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef kollie het volgende:
[..]
idd veel DR-platenAch, wat geeft het, helden zijn het
Bij mij schiet Crypsis wel even kneitershard omhoog in mijn aanzien. ofzoietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg minimaal 20 posts in het topic
[..]
Juh ik vond et echt raar dat ie op de b kant stond ( volgens mij bij 'last of the mohicanz )
[..]
Jup, geen wonder ook dat ze ook zo vaak in de lijst staan, mijn persoonlijke #1 en dan zany als losse artiest #2
voor m'n gevoel ben jij hier al veel langerquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:27 schreef CrustyClown het volgende:
Dag dag mensen.
Ik zal even kort en krachtig reageren. Iets met het topic invulling geven..
Ten eerste; 20 posts. Ik zeg loop 5 topics mee, en zeg niet alleen TVP, HaRdStyLE is die F*cKinG BoM JWTZ. 10101 ROFLMAO
verkeerd gelezenquote:Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef de_huig het volgende:
en kollie..crusty bedoelt dat je minimaal in 5 topics actief mee moet posten voordat je een nummer voor de mix op mag sturen.
Eenschquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef T_Killer het volgende:
Van mij mag ie dr wel in omdat:
a) Het een goed nummer is wat naar mijn mening ondergewaardeerd wordt, je hoort hem vrijwel nooit. Zeker in vergelijking met nummers van het album van P1
b) Dark Killah volgens mij de mooiste naam van de wereld heeft
Die interviews waren nep. Zoals altijd in die promo boekjes.quote:Op zondag 12 april 2009 01:45 schreef poiuytr het volgende:
In een interview van b2s over Hardbass vond iedereen het raar en hijzelf ook dat hij bij een bepaalde categorie was ingedeeld met geloof ik de Alpha Twins om de avond af te sluiten met beukende hardstyle, maar dit setje was een setje wat een Tatanka ook zal afleveren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ben het wle met je eens dat ie tegenwoordig ook steeds meer de melodische kant op aan het gaan is
toch is het een held.... met zijn hoofd
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Ja, Crucifier en hij doet nog steeds hardcore hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Sc0tTy het volgende:
Juh idd die naam ken ik denk ik 3 maanden en in die tijd heeft ie wel een shitload hits gemaakt zeg :/
Hij was toch eerst een hardcore DJ ? Draait ie ook live ( as in optredens ),? Heb em nog niet op de grote feesten zien staan.
Ehm nee? Wildstylez zat bij Team red en die sloot af..quote:En dat 'team' draaide als één na laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |