quote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Even over de barbeque-meet!
Zondag 22 juni is definitief
Om alles een beetje goed te organiseren, wil ik iedereen die wil komen, vragen om je aan te melden per PM, aangezien ik niet elk topic helemaal ga doorlezen voor aanmeldingen![]()
Zoals al in de OP van de SC staat: locatie = Amstelveen. Voor details, PM!!![]()
Het zal rond 15:00 verzamelen zijn hier, en we zien wel hoe laat we de boel in de hens steken de barbeque aan doen
Nogmaals, details en zo per PM, zo ook eventuele wensen mbt wat er op de barbeque belandt![]()
aanmelden svp!
Als jij jouw(n) oranje-vla over me heen wil gieten wel jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga jij je vacht ook nog oranje maken als Nederland verder komt in het toernooi?
Ben je nou een persiflage van jezelf aan het worden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben benieuwd en kan er niets over vindenGaat het om Matt? Die is leuk
Nee hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je nou een persiflage van jezelf aan het worden?
Dus elke keer nadat je jouwn tegen je moeder gezegd hebt vertel je een mop? Wordt ze daar niet stapelgek van?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ben benieuwd omdat ik ooit een flirt met een van hen had maar die bleek later getrouwd te zijn
![]()
En tim, ik zeg altijd jouwn voor de grap tegen mijn moeder
Hehequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus elke keer nadat je jouwn tegen je moeder gezegd hebt vertel je een mop? Wordt ze daar niet stapelgek van?
Extra mooi is dat van de 28 punten die te verdienen waren er 20 voor taalvaardigheid waren gereserveerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kudo's voor mij: ik krijg van een tutor volgende week wat te drinken omdat ik een document in heb geleverd waar hij geen spel- of taalfouten in kon vinden
Wow dat heb je goed gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Extra mooi is dat van de 28 punten die te verdienen waren er 20 voor taalvaardigheid waren gereserveerd
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat heb je goed gedaan
Ik ga even ontbijt halen![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het heeft mijn sterhumeur verpesterd
Herkenbaar wel. Vond het helemaal kut toen ik hoorde dat het op de universiteit zo gaaf was, maar dat gaf wel weer een enorme stok achter de deur om m'n examen te halen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben zoo jaloers op al die mensen die geslaagd zijn en hun tas buiten hebben hangen. Ik wou dat ik nooit was blijven zitten
Het heeft mijn sterhumeur verpesterd
Jaloers.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:59 schreef iamredleader het volgende:hallo en doei, ik ga naar huis
weekend
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat geldt voor iedereen hetzelfde? dat die toch over hadden kunnen gaan/verzachtende omstandigheden hadden?
Laten we het er op houden dat mijn IQ iets boven dat van de meeste VWO'ers uitsteektquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Vooral bij het: 'ik kan best hoge cijfers halen, als ik wil', moet ik altijd een beetje lachen. Dat geldt voor iedereen wel.
Ehm, ja dus?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat mijn IQ iets boven dat van de meeste VWO'ers uitsteekt
Wat weer te maken heeft met die verzachtende omstandigheden
Ik heb me ook rot verveeld tijdens de tweede fase, maar zeggen: 'als ik wil kan ik het', ja, duuuuh, laat maar zien dan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Een hoog IQ zegt niks over doorzettingsvermogen. Als je IQ echt hoog is verveel je je als het goed is best wel (volgens mij alleen maar erger met die tweede fase) toch?
Leuk! Ik heb ze op de grote markt gezien nog, in de stromende regen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond naar Room ElevenHeb er zo'n zin in!! Die zangeres is echt heel leuk op het podium
Nee?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ze op de grote markt gezien nog, in de stromende regen.Was jij daar ook bij?
Ja maar bij kwamen ze daar pas achter aan het einde van de tweede. Ik dacht wel dat ik dom was enzo. Bij mij waren er testen voor nodig enzo, om te kijken waar mijn problemen vandaan kwamen. Omdat het ook psychisch neit zo lekker liep. Ik heb en had begeleiding van school nodig en die kreeg en krijg ik nog nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb me ook rot verveeld tijdens de tweede fase, maar zeggen: 'als ik wil kan ik het', ja, duuuuh, laat maar zien dan.Kun je achteraf wel zeggen, maar het is zo'n nikszeggende opmerking. Had dan gewoon ook wat gedaan.
Dan heb ik gewoon meer met de mensen die er wel voor werken met een iets minder hoog IQ. Zij zijn op zo'n moment een stuk slimmer bezig.
![]()
En ik weet dat sommige mensen zich zo vervelen en geen uitdaging hebben, waardoor het mis loopt. Maar als je dat weet van jezelf, dan kun je er ook wel wat aan doen.Ik zei ook: 'ja, te weinig gedaan en eigenlijk kan ik het wel.' Maar ik vond het wel geheel terecht dat ik was blijven zitten.
Eigen schuld, dikke bult.
Mijn schoolloopbaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee?Wanneer waren ze er? Ik zag ze op Noorderslag.
Zat jij trouwens sowieso al in de tweede fase of alleen je laatste jaar?
Ehm, ik weet nog dat er voetbal was en dat er daarom haast niemand stond. Plus door de regen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Nee?Wanneer waren ze er? Ik zag ze op Noorderslag.
Mja, die is niet doorsneequote:
WG .... ? Ik weet van niks.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap hem niet WG
Lamaar. helpt niet
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn schoolloopbaanis echt te triest voor woorden. Ik heb groep 7 over gedaan, omdat ik toen bij m'n zus ging wonen. Daarna gewoon middelbare school. In de derde verveelde ik me zo te pletter dat ik de 4e er bij mocht doen. Gedaan, waardoor ik de tweede fase mis zou lopen. Eind van de derde toch besloten tweede fase te gaan doen, omdat ik m'n vrienden niet wilde missen en filosofie me leuk leek.
![]()
Dus toch gewoon tweede fase gedaan. In de 5e blijven zitten, omdat ik toen uit huis ging en eigenlijk alleen maar leuke dingen deed en de helft van de tijd niet op school was. Daarna verhuisd en weer blijven zitten.Toen in Groningen sprint gaan doen. Eerste keer gezakt op scheikunde en heb daarna m'n profiel omgegooid en het jaar erop geslaagd.
Triester kan het gewoon niet.En heb het allemaal aan m'n eigen luiheid te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |