Bij 'ik werd wakker naast een wortel' moet ik denken aan van die jongens die zo nepbruin/ oranje zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:06 schreef MaJo het volgende:
Ik werd wakker naast een wortel omdat ik een mooigirl ben![]()
Wat is een mooigirl?
![]()
Ja valt best mee hequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die had ik een tijdje geleden al ontvangenVond het zowaar best goed
Nee joh, dat waren Guido'squote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij 'ik werd wakker naast een wortel' moet ik denken aan van die jongens die zo nepbruin/ oranje zijn.Daar past een mooigirl dan wel goed naast
![]()
Wat een troepquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
van het campzone forum
[..]
ik pijpte sinterklaas omdat ik lelijk ben
Jeequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja valt best mee he
@tentamen: go MaJo! go MaJo! *doet Deedee-dansje
@mooigirl: mooigirl is tegenhanger van mooiboy
Ik verkrachtte Rotterdam omdat ik van koeien houquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
van het campzone forum
[..]
ik pijpte sinterklaas omdat ik lelijk ben
Zo heet mijn ex nemquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik verkrachtte Rotterdam omdat ik van koeien hou
Nou, daar ben je toch ook wel eens naast wakker geworden?quote:
Ik bedoelde ook Guido's.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vergeet trouwens het allerbelangrijkste nieuws
Ik heb mijn tentamen gehaald![]()
![]()
Die over Rousseau enzo
Wel eens jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daar ben je toch ook wel eens naast wakker geworden?![]()
Anyway, Guido's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Guido's.![]()
En exof ex
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik werd wakker naast Jezus omdat ik naar de gevangenis ga/omdat ik verslaafd aan dat ben
Uhh, ja, wie verzint zoiets
LOLquote:
Moet je veel doen vandaag? Anders ga je toch even een tukkie doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell ik voel me moe! Heeft er vast ook mee te maken dat ik niet heel vroeg sliep
Je bent net wakkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je veel doen vandaag? Anders ga je toch even een tukkie doenIk wil eigenlijk ook tukken maar moet nog veel doen
Het studentenleven is hardquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell ik voel me moe! Heeft er vast ook mee te maken dat ik niet heel vroeg sliep
Over een kwartier laatste PGO-sessie van het jaar (quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je veel doen vandaag? Anders ga je toch even een tukkie doenIk wil eigenlijk ook tukken maar moet nog veel doen
Vanochtend viel het wel mee, ben nu gewoon wat aan het inzakken. Maar de laatste tijd ben ik vier avonden in de week druk bezig en zelden voor middernacht thuis, dat scheelt toch wel watquote:
Ja dat kan er aardig inhakkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanochtend viel het wel mee, ben nu gewoon wat aan het inzakken. Maar de laatste tijd ben ik vier avonden in de week druk bezig en zelden voor middernacht thuis, dat scheelt toch wel wat
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:21 schreef MaJo het volgende:
Als sheep dit leest: vertel eens meer over de vrijgezelle infadels gitarist? Ik ga ze volgende week zien
Die vind ik best wel lelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:13 schreef Etcetera het volgende:
als Oranje naar de kwartfinales gaat - en dan wel net zo spelend als tegen Italie - heb ik alvast een nieuwe ava
[ afbeelding ]
Ga jij je vacht ook nog oranje maken als Nederland verder komt in het toernooi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |