Jaloers.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:59 schreef iamredleader het volgende:hallo en doei, ik ga naar huis
weekend
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat geldt voor iedereen hetzelfde? dat die toch over hadden kunnen gaan/verzachtende omstandigheden hadden?
Laten we het er op houden dat mijn IQ iets boven dat van de meeste VWO'ers uitsteektquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Vooral bij het: 'ik kan best hoge cijfers halen, als ik wil', moet ik altijd een beetje lachen. Dat geldt voor iedereen wel.
Ehm, ja dus?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat mijn IQ iets boven dat van de meeste VWO'ers uitsteekt
Wat weer te maken heeft met die verzachtende omstandigheden
Ik heb me ook rot verveeld tijdens de tweede fase, maar zeggen: 'als ik wil kan ik het', ja, duuuuh, laat maar zien dan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Een hoog IQ zegt niks over doorzettingsvermogen. Als je IQ echt hoog is verveel je je als het goed is best wel (volgens mij alleen maar erger met die tweede fase) toch?
Leuk! Ik heb ze op de grote markt gezien nog, in de stromende regen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond naar Room ElevenHeb er zo'n zin in!! Die zangeres is echt heel leuk op het podium
Nee?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ze op de grote markt gezien nog, in de stromende regen.Was jij daar ook bij?
Ja maar bij kwamen ze daar pas achter aan het einde van de tweede. Ik dacht wel dat ik dom was enzo. Bij mij waren er testen voor nodig enzo, om te kijken waar mijn problemen vandaan kwamen. Omdat het ook psychisch neit zo lekker liep. Ik heb en had begeleiding van school nodig en die kreeg en krijg ik nog nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb me ook rot verveeld tijdens de tweede fase, maar zeggen: 'als ik wil kan ik het', ja, duuuuh, laat maar zien dan.Kun je achteraf wel zeggen, maar het is zo'n nikszeggende opmerking. Had dan gewoon ook wat gedaan.
Dan heb ik gewoon meer met de mensen die er wel voor werken met een iets minder hoog IQ. Zij zijn op zo'n moment een stuk slimmer bezig.
![]()
En ik weet dat sommige mensen zich zo vervelen en geen uitdaging hebben, waardoor het mis loopt. Maar als je dat weet van jezelf, dan kun je er ook wel wat aan doen.Ik zei ook: 'ja, te weinig gedaan en eigenlijk kan ik het wel.' Maar ik vond het wel geheel terecht dat ik was blijven zitten.
Eigen schuld, dikke bult.
Mijn schoolloopbaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee?Wanneer waren ze er? Ik zag ze op Noorderslag.
Zat jij trouwens sowieso al in de tweede fase of alleen je laatste jaar?
Ehm, ik weet nog dat er voetbal was en dat er daarom haast niemand stond. Plus door de regen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Nee?Wanneer waren ze er? Ik zag ze op Noorderslag.
Mja, die is niet doorsneequote:
WG .... ? Ik weet van niks.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap hem niet WG
Lamaar. helpt niet
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn schoolloopbaanis echt te triest voor woorden. Ik heb groep 7 over gedaan, omdat ik toen bij m'n zus ging wonen. Daarna gewoon middelbare school. In de derde verveelde ik me zo te pletter dat ik de 4e er bij mocht doen. Gedaan, waardoor ik de tweede fase mis zou lopen. Eind van de derde toch besloten tweede fase te gaan doen, omdat ik m'n vrienden niet wilde missen en filosofie me leuk leek.
![]()
Dus toch gewoon tweede fase gedaan. In de 5e blijven zitten, omdat ik toen uit huis ging en eigenlijk alleen maar leuke dingen deed en de helft van de tijd niet op school was. Daarna verhuisd en weer blijven zitten.Toen in Groningen sprint gaan doen. Eerste keer gezakt op scheikunde en heb daarna m'n profiel omgegooid en het jaar erop geslaagd.
Triester kan het gewoon niet.En heb het allemaal aan m'n eigen luiheid te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |