Net gemaakt, maar kan het snoertje niet vinden waarmee ik de digitale camera op de computer kan aansluiten.quote:
Hmjah, typische verhuis-probleempjes.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef Soempie het volgende:
Net gemaakt, maar kan het snoertje niet vinden waarmee ik de digitale camera op de computer kan aansluiten.
Hij lust geen koffie.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, dat is het goede werk
Bezorg hem een kopje koffie met een koekje als hij het niet verwacht en midden in de draden zit.
Je avond kan niet meer stuk
We hebben er al geslapen. Alletwee compleet in coma.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hmjah, typische verhuis-probleempjes.
Ben benieuwd hoe jullie eerste nacht in de nieuwe flat zal zijnaltijd wennen, zo'n nieuwe woning
Nee dank je, ik ga straks na het eten lekker onderuit gezakt tv kijken en vroeg naar bed.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ga toch maar even koffie voor mezelf zetten.
Nog iemand?
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nog iemand?
F5 hielp bij mij ookquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Heeft er iemand een maandverband beschikbaar?
De hele OP staat vol met rode kruisjes...
maar maarquote:
Goede PC heb jij danquote:
* iamredleader kijkt.... "from zero to bitch in 3 seconds"quote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef Etcetera het volgende:
maar maar
ik ben zo lief. en schattig.
kijk maar
<<<
Dat heb ik ook al een keer gezegd...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar maar
ik ben zo lief. en schattig.
kijk maar
<<<
Server ligt er vast uit... toch geen server van Nem?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede PC heb jij dan, want op de URL http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif krijg ik de melding:
De webpagina kan niet worden weergegeven
niet verder vertellen hoor maarre... allemaal blufquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kijkt.... "from zero to bitch in 3 seconds"
en dat noem jij lief en schattig?
Gaarnequote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nog iemand?
Nee maar wellicht wel bij dezelfde hostingtoko. Alhoewel de plaatjes er pas net uitliggen en niet al 2 dagen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Server ligt er vast uit... toch geen server van Nem?
Zo zo...en wat vindt mw. MM daarvan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Espresso graag, sterk, zwart en heet...
Eventueel dat iemand eens kijkt naar waar al die traffic toch vandaan komt... en dan deze reeks zietquote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Nee maar wellicht wel bij dezelfde hostingtoko. Alhoewel de plaatjes er pas net uitliggen en niet al 2 dagen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet verder vertellen hoor maarre... allemaal bluf![]()
Die is meer van de cappucino...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zo...en wat vindt mw. MM daarvan?
Ik heb niets gezegd over damesquote:Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is meer van de cappucino...![]()
En ik zeker niet van de zwarte dames...
ohwquote:
quote:Ik ga gezellig op de bank zitten met Tinuviel, wachten tot de sushi er is![]()
Tot na de serverupgrade
Wat gaat er gebeuren?quote:
quote:De Examencommissie Geneeskunde heeft in mei 2008 kennis genomen van een fraudezaak waarin een student Geneeskunde bij het afleggen van een bloktentamen een samenvatting van het betreffende blok had meegenomen in de tentamenzaal.
De commissie acht deze handelwijze in strijd met de geldende afspraken binnen het examenreglement. De examencommissie heeft in haar vergadering van 20 mei 2008 hierover het volgende besloten:
1. De betreffende student zal voor de duur van drie maanden (onderwijsperiode 10, 11 en 12) worden uitgesloten van deelname aan alle tentamenactiviteiten binnen het UMC St Radboud; tentamens eventueel elders afgelegd in deze periode kunnen daarbij niet gelden als vrij c.q. vervangend keuzeonderwijs.
2. Het betreffende bloktentamen waarmee fraude is gepleegd zal moeten worden herhaald.
3. Het dossier van student zal, ter advisering van de Examencommissie ter kennis worden gesteld aan de Commissie Professioneel Gedrag.
Haha, dat mag ik hopen van niet. Er zijn natuurlijk mensen die vroeg in de zaal zijn en nog snel hun schrift doorlezen. Als je tas tijdens het tentamen dicht is, is er geen probleem.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
en dat geldt dus ook voor de zaal? zelfs als het in je tas zit?
damn
Het lijkt me best eng in het begin maar dat maakt het juist leuk denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Goed uitzicht.
Ik wil ooit nog eens in een Microlight (of Ultralight) zitten, lijkt me zo mooi. Beetje eng ook.![]()
[ afbeelding ]
Met een beetje mazzel heb je dan meteen ook straalaandrijving...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent in de lucht en je hebt een regenboog. Wat wil je nog meer?
dat er niemand onder me vliegt/loopt/rijdt/is als dát neerkomtquote:Op maandag 2 juni 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent in de lucht en je hebt een regenboog. Wat wil je nog meer?
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sushi vind ik niet zo. Heb het drie keer gegeten, bereid door verschillende mensen, maar volgens mij moet je toch iets lekkerders kunnen maken van rijst, vis en sojasaus dan dat
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Snoerenwirwar wordt nog wat aan gedaan. Plant ervoor ofzo.![]()
En er komen natuurlijk nieuwe gordijnen.
Ajuus...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:26 schreef Soempie het volgende:
Ik lees morgen jullie vliegavonturen wel.Nu lekker slapen.
Het lijkt hier net niet te komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja het onweer gaat echt losbarsten nu!
Had de trailer al eens gezien. Ik ben benieuw. Ik ben heel bang voor hele foute "gedwongen" grapjes"quote:Op maandag 2 juni 2008 23:29 schreef Etcetera het volgende:
kan leuk zijnik vind Will Smith wel
om te zien, I Am Legend vond ik wel ok. en een superheldenfilm waarin de superheld geen superheld is, lijkt me wel geinig
Meneer MM is niet onder de indruk van mijn kookkunsten zie ik! * Hawaii_Tim gaat dramatisch in een hoek zittenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..], absoluut niet...
Maar als ik lees wat jij allemaal in elkaar flanst als diner kan ik begrijpen dat sushi niets voor jou is.
Dan is een bal gehakt uit blik met één of andere vage saus toch meer jouw ding...
persoonlijk vind ik Will Smith wel een natuurtalent wat betreft het maken van goede grappenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had de trailer al eens gezien. Ik ben benieuw. Ik ben heel bang voor hele foute "gedwongen" grapjes"
Laat ik het zo zeggen: Op basis van wat je hier allemaal meldt aan culinaire creaties hoef je mij niet uit te nodigen voor een zelfgemaakt diner...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meneer MM is niet onder de indruk van mijn kookkunsten zie ik! * Hawaii_Tim gaat dramatisch in een hoek zitten
Niet dat ik het vreemd vind naar aanleiding van wat ik hier post. Ik kan best redelijk koken maar ben de laatste paar maanden nogal lui geworden omdat ik bijna alleen voor mezelf kook
Ik post natuurlijk vooral de wat interessantere dingen (tenzij ik me verveel of vraag wat ik zal gaan maken). Posten dat ik aardappels met spinazie en een slavink eet is niet interessant.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Op basis van wat je hier allemaal meldt aan culinaire creaties hoef je mij niet uit te nodigen voor een zelfgemaakt diner...
Maar als je zelf happy bent met wat je als avondmaal naar binnen gooit, who cares?
Geen dank, gevalletje servicequote:Op maandag 2 juni 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
Dan moet ik je daarvoor nog bedanken, Tim.
De adserver is overleden...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:06 schreef Danny het volgende:
de server waarvan deze geserveerd worden lijkt te zijn overleden. Evenals de andere adserver trouwens, waardoor er een aantal ads momenteel niet getoond worden. Iteejer is zojuist in de auto gestapt op weg naar Amsterdam op ter plaatse de servers na te kijken. In de spits kan dat echter wel even duren. Ik ga even de kinderen naar school brengen en dan kijken of ik de header kan hardcoden in de html. Daar zit dan wel geen rotatie in, maar het is beter dan niets. Ik ga ook meteen naar een andere oplossing zoeken. De adsoftware (en hardware) is niet betrouwbaar genoeg om de headers mee weer te geven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, jullie kamer ziet er inderdaad leuk uit! En wat een asociale breedbeeld-flatscreen![]()
*klik*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:20 schreef MadMaster het volgende:
Wie zit er met de baggerlayout te kloten?
[..]
De adserver is overleden...![]()
Nu wordt het dus allemaal nog trager, want geld komt er dus ook niet meer binnen...
Vrouwen en tv's....quote:
ok.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen en tv's....
Waarom willen die toch altijd precies de verkeerde![]()
Als we jullie nou het behang, de meubels en dat soort onbenullige dingen laten uitzoeken.. doen wij de tv/stereo en andere electronica wel ok?
Ze waren zo goor dat ze goudkleurig leken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om de keuken schoon te maken. Ik dacht dat de handgreepjes goudkleurig waren. Maar van't weekend bleek dat ze dus zilverkleurig zijn. Zo goor.
Heul nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen en tv's....
Als we jullie nou het behang, de meubels en dat soort onbenullige dingen laten uitzoeken.. doen wij de tv/stereo en andere electronica wel ok?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze waren zo goor dat ze goudkleurig leken?brrrrrrrrrr
Gewoon een supersterk geconcentreerde bak sop maken en OVERAL langs gaan. Zo fijn als alles straks schoon is
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En daarna de slaapkamer troepvrij maken, zodat Sven vanavond kan laten zien hoe hij het bed in elkaar zet.
Hoe vaak nog? En hoeveel behandelingen heb je al gehad?quote:
Damn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Al geweest: 7 keer + 1x mondhygiëniste
Nog te gaan: 3x
En dan is het nog maar de vraag of alles ook al gedaan is of dat ze dan gewoon even moet stoppen omdat de verzekering anders niet meer dekt
Shit, nu heeft niemand het gehoord. Ik probeer er al 3 dagen lang achter te komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Soempie het volgende:
http://www.nederland.fm/
nu op 3-fm. Hoe heet dat nummer? En van wie?![]()
Oh, spuit elf?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/live
Hier staat het bij. En het zijn dus de Editors
Hm jammer, het was te proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:36 schreef LadyBlack het volgende:geen idee.......
En Tim, die playlist die ze weergeven klopt nooit. Lijkt meestal random over de hele dag te zijn genomen ofzo
Net gedaan. Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Als het nu een hit is kun je altijd nog even in de Top40 gaan neuzen... misschien herken je m wel
En laat dan meteen even weten welke het was, ik ben benieuwd nu
Dan versta je er inderdaad niks van maar je zal dit wel bedoelen:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik versta tekst heel slecht. Kan er nooit wat van maken.
Maar het is een vrouw en ze zingt iets van:
tatatata water! so i can daaaaheeencee.![]()
Laatmaar
The girl you lost to cocainequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik versta tekst heel slecht. Kan er nooit wat van maken.
Maar het is een vrouw en ze zingt iets van:
tatatata water! so i can daaaaheeencee.![]()
Laatmaar
Valt wel mee hoor, ik was de titel even kwijt dus Google heeft me ook geholpenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:36 schreef Soempie het volgende:
Damn, Sheep, jij hebt echt aan een half woord genoegJe zult wel goed zijn in die spelletjes waarbij je een paar woorden van een nummer hoort en je moet raden welk nummer het is.
oh dan was ik nog beter ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik was de titel even kwijt dus Google heeft me ook geholpen
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet naar mijn tentamen gegaan want ik kan helemaal niets opnemen op het moment
Is er iets gebeurd? En, dan komt het wel met de herkansing.Komt goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet naar mijn tentamen gegaan want ik kan helemaal niets opnemen op het moment
Dit was de her, en tevens mijn allerlaatste kans...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALTIJD naar tentamens gaan.. hoe slecht je ook geleerd hebt / hoe ziek je ook bent.
Altijd handig voor de herkansing
Helemaal in de war, concentratieproblemen, niets kunnen onthouden, down, the worksquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd? En, dan komt het wel met de herkansing.Komt goed.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:59 schreef Soempie het volgende:
Volgend jaar doe je nog eens dit jaar, toch?
dream on honeyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen en tv's....
Enkel toegestaan als je de opvattingen groter = beter en meer = beter deeltquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dream on honeyik wil ook meehelpen met de electronica
Bij een ander vak is het wel gelukt, dus denk dat dit ook wel luktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:06 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, hopelijk lukt het dan met je 'overmacht-aanvraag'.Hoeveel tentamens heb je nog? Ook nog herren in augustus?
Ja maar jij bent wat dat betreft ook geen doorsnee-vrouwquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dream on honeyik wil ook meehelpen met de electronica
duhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enkel toegestaan als je de opvattingen groter = beter en meer = beter deelt
succes MaJoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij een ander vak is het wel gelukt, dus denk dat dit ook wel luktIk heb in juli een overmachtstentamen, ik doe dan de her als eerste kans. Verder hoop ik dat ik het tentamen van vorige week gehaald heb, anders dan valt die her ook in juli. Ben benieuwd wanneer dit vak herkanst wordt, ik denk pas veel later. Anders moet ik weer teveel blokken en dat trek ik blijkbaar niet op het moment
goed puntquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja maar jij bent wat dat betreft ook geen doorsnee-vrouw
Dankjequote:
Het schijnt van welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
moet een pc nou uit met onweer
op CZ laten we ze gewoon lekker doordraaien
had je niet moeten verhuizenquote:
pechquote:
ik ook nietquote:En ik doe het nooit
quote:
Dat kleine beetje onweer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Had het gisteren / vannacht niet flink huisgehouden in het zuiden?
Dat hebben we hier ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat kleine beetje onweer?Ik wil flinke donders en bliksems!
apparatuur die van het lichtnet zijn afgehaald hebben helemaal een kleinere kans natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het hoeft niet, maar apparatuur die uit staat heeft een minder grote kans om stuk te gaan als de bliksem inslaat
oh zo heftig is het nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net gelezen op internet: Uiteraard zijn sollicitanten met pré een ervaring!
quote:Update 12.20
De gewonde man is een 25-jarige Canadees. Hij heeft een schok van 50.000 volt overleefd. De man werd omstreeks 6:00 uur gevonden in het verdeelstation in de Nieuwe Uilenburgerstraat en is met ernstige brandwonden naar het brandwondencentrum in Beverwijk gebracht.
* Soempie-acties +1quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:31 schreef Soempie het volgende:
Godver. Ik heb net een enorme vaas omgegooid.![]()
Stand tot nu toe:
-2 glazen
- 1 vaas
Onder stroom gestaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Geen stroom in centrum Amsterdam
[..]auw
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
Puh...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
quote:Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala
`t Dondert en `t bliksemt
en `t regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
da`s de enige manier
om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
zulke tijd komt nooit terug
Behoed je voor het ergste,
wees heel goed voorbereid
Houd het hoofd maar boven water
in deze turbulente tijd
Straks gaat het gebeuren
Het is eens en dan nooit meer
De hemel breekt pas open
en dan gaat het hier tekeer
en `t regent meters bier
da`s de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Laat de tijd z`n werk doen
`t Leven gaat zoals `t gaat
Maar zorg dat je erbij bent,
dat je weet dat je bestaat
Laat de vreugdevuren branden,
doe het onrecht in de pan
Geniet met volle teugen
Pluk de dag zoveel je kan
en `t regent meters bier
da`s de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
en `t regent meters bier
da`s de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
Om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen
Zulke tijd komt nooit terug
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Zjalalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Downquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef MaJo het volgende:
DownHet feit dat ik mijn her niet heb gemaakt helpt niet mee, maar ik kon het écht niet
Meh het ging zo goed maar het is weer even allemaal teveel
Dat van het tentamen is helemaal niet zo erg. Er komt gewoon nog een kans en anders heb je er volgend jaar weer 2. Kijk gewoon wat je dit jaar nog kan doen. Lukt het niet, dan komt het volgend jaar wel weer. Belangrijkste is dat je je weer wat beter gaat voelen, dan komt die studie ook wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
DownHet feit dat ik mijn her niet heb gemaakt helpt niet mee, maar ik kon het écht niet
Meh het ging zo goed maar het is weer even allemaal teveel
Dank je, je bent lievquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kusje. En veel sterkte de komende tijd
Eigenlijk is het ook niet zo erg maar ik ben gewoon teleurgesteld in mezelfquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat van het tentamen is helemaal niet zo erg. Er komt gewoon nog een kans en anders heb je er volgend jaar weer 2. Kijk gewoon wat je dit jaar nog kan doen. Lukt het niet, dan komt het volgend jaar wel weer. Belangrijkste is dat je je weer wat beter gaat voelen, dan komt die studie ook wel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:40 schreef MaJo het volgende:
Dank je, je bent liev
Vanaf volgende week heb ik weer tijd en daar ga ik gebruik van maken om lekker te chillen met vriendenJullie staan bovenaan mijn lijstje
Je hoeft jezelf nergens de schuld van te geven. Sommige dingen liggen helemaal buiten je krachten om. Vorig jaar wilde ik dolgraag 2 NIBE-opleidingen doen, maar door de verhuizing en onze vakantie heb ik er niet eens 1 afgemaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk is het ook niet zo erg maar ik ben gewoon teleurgesteld in mezelfKrijg allemaal lieve berichtjes van vrienden dat ze me succes wensen met mijn tentamen en durf daar niet op te antwoorden omdat ze me dan stom vinden
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:
Krijg allemaal lieve berichtjes van vrienden dat ze me succes wensen met mijn tentamen en durf daar niet op te antwoorden omdat ze me dan stom vinden
Hell yeahquote:
Ja dat is ook wel zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf nergens de schuld van te geven. Sommige dingen liggen helemaal buiten je krachten om. Vorig jaar wilde ik dolgraag 2 NIBE-opleidingen doen, maar door de verhuizing en onze vakantie heb ik er niet eens 1 afgemaakt![]()
Dit jaar gaat al veel beter, 1 al bijna af en de tweede doe ik er gelijk achteraan.
"Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef MaJo het volgende:
Hell yeahPF baby (durf het niet hardop uit te spreken omdat niemand geloofd dat ik het nog steeds niet gezien heb
)
Mijn vriendin die ook het tentamen moest maken belde net en die was heel begripvolquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:48 schreef Soempie het volgende:
Denk niet dat ze je stom vinden hoor. Ze weten toch dat het niet zo lekker gaat?
En je doet zo ontzettend veel! Je steekt overal tijd in: studie, familie, vrienden, werken, concerten, etc. Superknap dat je het nog zo op de rails weet te houden hoor.Je moet daar juist trots op zijn en zeker niet teleurgesteld als je een tentamen niet maakt. Dat komt later wel weer.
Eigenlijk moet je elke dag bedenken wat je gedaan hebt.
En dan bij de dingen die je goed hebt gedaan jezelf gewoon zeggen: '' Klinkt misschien belachelijk, maar het helpt wel echt.
En dan bedoel ik niet alleen grote dingen als verslagen of tentamens, maar ook de afwas of dat je een vriendin hebt gebeld oid.
Nu weet iedereen om welke film het gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!"
![]()
![]()
jij kunt mij heel blij makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
!! de belastingdienst heeft mij blij gemaakt !!
met 763 euro
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
Nu weet iedereen om welke film het gaatIk hoopte me nog te verschuilen achter de initialen, had ook Pink Floyd kunnen zijn
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Soempie het volgende:
Over elk keukenkastje doe ik een uur. Voor elke keukenkastje moet ik zo ongeveer 4 keer schoon water pakken.![]()
Zo kunnen er pannen en dergelijke de keukenkastjes in.Heb een plek vrij gemaakt voor het bed. Verder veel wassen gedraaid, omdat Sven enorm veel vuile was heeft meeverhuisd.
![]()
En vanavond een verslag afmaken en tas inpakken, omdat ik morgenvroeg naar Groningen moet. Echt geen zin in.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
met 763 euro
Voor de zoveelste keer komt george om de hoek zettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
VS scherpt visummaatregelen aan
Je gaat die terroristen toch bijna begrijpen
En toch is dat nummer dik feestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Puh...
Madame is net in Brabant gaan wonen en loopt nu al te dwepen met de grote opper-Brabo...
[ afbeelding ]
[..]
ik vermoed - hoewel het wel grappig is hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer komt george om de hoek zetten
Vanaf 1:20 ongeveer.
Kijk, dat zijn de betere plannen. Maar plan het nou niet zo ontzettend vol dat je pleziertijd ook een drukte van jewelste isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je, je bent liev
Vanaf volgende week heb ik weer tijd en daar ga ik gebruik van maken om lekker te chillen met vriendenJullie staan bovenaan mijn lijstje
Ik ken hem jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer komt george om de hoek zetten
Vanaf 1:20 ongeveer.
Mij nog niet, maar ik had mijn TJ-formulier ook pas na 1 april opgestuurdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
met 763 euro
Ik ga inderdaad eerst een paar dagen tukkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere plannen. Maar plan het nou niet zo ontzettend vol dat je pleziertijd ook een drukte van jewelste isWant dan krijg je nooit een paar dagen rust. En zeker na dit weekend heb je dat wel nodig denk ik
Ik heb alleen m'n belastingdinges ingevuld. Moet je dan nog apart een TJ-biljet invullen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij nog niet, maar ik had mijn TJ-formulier ook pas na 1 april opgestuurd
Als je het goed gedaan hebt niet, want volgens mij kan je op de echte aangifte ook geld terugvragen. Een TJ-biljet is alleen een stuk simpeler als je alleen geld terug wil hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n belastingdinges ingevuld. Moet je dan nog apart een TJ-biljet invullen?
Kan me niet herinneren dat ik op de aangifte kon aangeven dat ik geld terug wilde.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het goed gedaan hebt niet, want volgens mij kan je op de echte aangifte ook geld terugvragen. Een TJ-biljet is alleen een stuk simpeler als je alleen geld terug wil hebben
bummerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. bij deze de rekening van de zomervakantie overgemaakt. Er blijft helaas niet zo veel voor je over etc
Je zet toch wel wat opzij voor je toekomstige vrouw he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. bij deze de rekening van de zomervakantie overgemaakt. Er blijft helaas niet zo veel voor je over etc
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
Ik had de tuin volgezet met spullen. Begint het te hozen.
Strijkplank, vazen, wasmand en wat dozen. De dozen niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
zijn het spullen die tegen regen kunnen
wat was de schadequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Strijkplank, vazen, wasmand en wat dozen. De dozen niet zo goed.
groot gelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en dan met een dvd op de bank ploffen.
Eén gestoten teen.quote:
Vink ook.quote:groot gelijk![]()
![]()
Als je alles hebt ingevuld wordt er gekeken of je nog moet bijbetalen, je geld terug krijgt of dat alles in orde is en je niet hoeft te betalen maar ook niets terugkrijgtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik op de aangifte kon aangeven dat ik geld terug wilde.![]()
Ik wacht het wel af.
Plof ze!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en dan met een dvd op de bank ploffen.
Als je nog student bent en < 12000 euro per jaar verdient... krijg je waarschijnlijk wel terug hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al jaren niets teruggevraagd omdat ik volgens mij te weinig belasting betaal. Maar weet het niet zeker
Ik zag net dat er 69 euro per jaar ingehouden wordtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nog student bent en < 12000 euro per jaar verdient... krijg je waarschijnlijk wel terug hoor.
Op het T(eruggaaf)-formulier hoef je ook niet aan te kruisen dat je geld terug wilt, daar is het formulier sowieso voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik op de aangifte kon aangeven dat ik geld terug wilde.![]()
Ik wacht het wel af.
Maar dat houdt niet in 1000 per maand. In de zomermaanden mag je meer bijverdienen dan daarbuiten. Dus daar moet je mee oppassen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nog student bent en < 12000 euro per jaar verdient... krijg je waarschijnlijk wel terug hoor.
toch weer 36 bierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag net dat er 69 euro per jaar ingehouden wordtDat is niet echt de moeite
Het is toch gewoon 12.000 in totaal?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat houdt niet in 1000 per maand. In de zomermaanden mag je meer bijverdienen dan daarbuiten. Dus daar moet je mee oppassen.
Ik als ik het me goed herinner was het dus zo dat je in de zomermaanden iets meer mag verdienen omdat je dan een zomerbaantje kunt hebben en geen school hebt. Maar wellicht is dat veranderd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is toch gewoon 12.000 in totaal?
Bierquote:
Volgens mij is dat ook wel zo, als je maar onder de 12000 in totaal blijftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik als ik het me goed herinner was het dus zo dat je in de zomermaanden iets meer mag verdienen omdat je dan een zomerbaantje kunt hebben en geen school hebt. Maar wellicht is dat veranderd?
Je belastingteruggaaf staat hier dan dus los van.quote:Ben je 18 jaar of ouder, dan mag je werken waar je wilt, en verdienen wat je wilt, tenzij je studiefinanciering krijgt. Naast je studiefinanciering mag je in 2007 10.630,74 euro netto verdienen zonder dat dit gevolgen heeft voor je studiefinanciering. Kijk voor meer informatie op de site van de Informatie Beheer Groep.
In dat geval kun je wachten tot je een uitnodiging krijgt tot belastingaangifte.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel zo, als je maar onder de 12000 in totaal blijft
Overigens is het inmiddels volgens mij 17000
Tot 5 jaar terug geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef Whiteguy het volgende:
Maar volgens mij kan je ook nog t-biljetten inleveren voor jaaaaaren geleden. Dus als je dat allemaal tegelijk doet is het misschien wel weer de moeite MaJo...
Ja dat is waar, 5x69 is toch mooi 345 euroquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef Whiteguy het volgende:
Maar volgens mij kan je ook nog t-biljetten inleveren voor jaaaaaren geleden. Dus als je dat allemaal tegelijk doet is het misschien wel weer de moeite MaJo...
Ben je freelancer voor de krant?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waar, 5x69 is toch mooi 345 euro
Alleen ik ben bang dat ik misschien belasting bij zal moeten betalen, bij de krant hebben ze een of andere wazige regeling die ik niet echt vertrouw. Op de jaaropgaaf staat "0 euro ingehouden"
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je freelancer voor de krant?
Zo ja, dan klopt dat wel want dan moet je dat zelf afdragen.
Maar je ouders welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMaar ik weet niet hoe dat allemaal werkt
Je doet helemaal niets tot je een vette aanslag krijgt. Dan moet je flink veel geld lappenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMaar ik weet niet hoe dat allemaal werkt
Ja ik ga er vanavond even naar kijken met mijn moederquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je ouders wel![]()
En er is www.belastingdienst.nl
Heb jij nog nooit geld teruggekregen dan? Ik kreeg toch altijd wel zo'n 80 euro terug. Niet veel maar toch weer een paar leuke dingen waardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ja, nu wil ik ook wel eens weten hoe ik geld terug kan krijgen! Ik heb nog nooit geld teruggekregen, wel 1 keer ontzettend veel terug moeten betalen door een foutje van mijn werk.![]()
Ik werk al jaren vast, voor enkele uurtjes per week. Contract voor onbepaalde tijd. En als ik wat tijd overheb werk ik af en toe een dagje extra, bijna altijd op de koopzondagen en in de zomervakantie vaak 40 uur per week. Dit is mijn enige baantje, dus ik krijg loonheffingskorting.
En ik word dusdanig treurig betaald dat ik zeker niet aan die 10.000 per jaar kom.
Ik heb volgens mij wel elk jaar (sinds ik een vats bijbaantje heb) een belastingaangifte ingevuld. Daarvoor altijd zo'n T(J)-biljet bij de losse uitzendbaantjes.
Wat doe ik verkeerd?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Soempie het volgende:
Over elk keukenkastje doe ik een uur. Voor elke keukenkastje moet ik zo ongeveer 4 keer schoon water pakken.![]()
Zo kunnen er pannen en dergelijke de keukenkastjes in.Heb een plek vrij gemaakt voor het bed. Verder veel wassen gedraaid, omdat Sven enorm veel vuile was heeft meeverhuisd.
![]()
En vanavond een verslag afmaken en tas inpakken, omdat ik morgenvroeg naar Groningen moet. Echt geen zin in.
Ik kreeg zo'n 200 terugquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ja, nu wil ik ook wel eens weten hoe ik geld terug kan krijgen! Ik heb nog nooit geld teruggekregen, wel 1 keer ontzettend veel terug moeten betalen door een foutje van mijn werk.![]()
Ik werk al jaren vast, voor enkele uurtjes per week. Contract voor onbepaalde tijd. En als ik wat tijd overheb werk ik af en toe een dagje extra, bijna altijd op de koopzondagen en in de zomervakantie vaak 40 uur per week. Dit is mijn enige baantje, dus ik krijg loonheffingskorting.
En ik word dusdanig treurig betaald dat ik zeker niet aan die 10.000 per jaar kom.
Ik heb volgens mij wel elk jaar (sinds ik een vats bijbaantje heb) een belastingaangifte ingevuld. Daarvoor altijd zo'n T(J)-biljet bij de losse uitzendbaantjes.
Wat doe ik verkeerd?
Geeft niks hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg toch altijd wel zo'n 80 euro terug.
Hoe doen jullie dat dan?quote:
Misschien is het nu niet verstandig om aan mijn scriptie te gaan schrijven...quote:
Dat is wel het slechtste excuus ooit om tv te gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien is het nu niet verstandig om aan mijn scriptie te gaan schrijven...Ik zou toch maar rare dingen gaan tikken
![]()
* Grey's Anatomy gaat kijken
Ja, met zo'n TJ biljet....quote:
Het beroerdste is nog wel dat ik het dvd'tje bij een vriendin heb laten liggen en dus helemaal geen Grey's kan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is wel het slechtste excuus ooit om tv te gaan kijken
Op dinsdag komt dat toch op net 5?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Het beroerdste is nog wel dat ik het dvd'tje bij een vriendin heb laten liggen en dus helemaal geen Grey's kan kijken![]()
Hm, ze zouden nu volgens mij herhalingen uit gaan zenden..... maar ik heb alle afleveringen van seizoen 1 al eindeloos vaak gezienquote:
Nice!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog tips wat ik in Berlijn moet gaan zien? Komend weekend even op en neer.
Haus am Checkpoint Charlie vond ik echt geen bal aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice!
Potzdamer Platz, Alexanderplatz, de Kurfürstendamm natuurlijk, en Unter den Linden, en als je een museum wilt bezoeken: het Joods museum van Libeskind is wereldberoemd, en er zijn vreselijk goeie musea voor zowel oude als moderne kunst![]()
Ohja, en Checkpoint Charlie, de Brandenburger Tor en de Gedächtniskirche
Ga je zomaar naar Berlijn of ga je er iets doen?
Ik ben ook niet in CC geweest, maar je kunt het niet vergeten te noemen in het rijtje bezienswaardigheden vond ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haus am Checkpoint Charlie vond ik echt geen bal aan
Maar toen was ik ook 16
Ben je ouder dan mij?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben er een keer geweest toen ik 19 was (ja, 12 jaar geleden) en toen stonden delen van de muur er nog. De Rijksdag was zo ongeveer gesloopt en de Potsdammer Platz was net boven de grond uit. Moet wel het eea veranderd zijn denk ik
Het hoort er ook wel bij jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook niet in CC geweest, maar je kunt het niet vergeten te noemen in het rijtje bezienswaardigheden vond ik
Laat maar ff horen hoe leuk het daar is, ik wil er in mn zomervakantie misschien een paar dagen naar toe.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zomaar een weekendje. Vrijdag vliegen, maandag met de trein terug.
Beetje rondkijken. Denk dat ik ook maar een dag door Oost Berlijn ga rondkijkne. Moet genoeg te zien zijn idd
Dat is laatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo raadsvergadering, begint pas om 22 uur![]()
tot nu toe wel aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de reclame ervan gezien. Sterkte.
Ja hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is laat
Ik ga deze week mijn Finlandreisje boeken
Ja maar ik ga 3 dagen op sleehondentochtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hèOeh tof, al zou ik eerder noorwegen of zweden aanbevelen, finland vond ik niks
ben nu bij het gemeentehuis
![]()
woa! Jim Carrey isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar is dan ook wel een ongelooflijke kutfilm met een ontzettend irritante acteur.
Haha, ik was ook verbaasd. En het staat gewoon in zijn profiel, waar ik ook al eens in had gekeken.quote:
Dat is inderdaad een kutfilm..maar in het duits al helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar is dan ook wel een ongelooflijke kutfilm met een ontzettend irritante acteur.
dank jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik was ook verbaasd. En het staat gewoon in zijn profiel, waar ik ook al eens in had gekeken.
Ik wil ook wel een keer naar Berlijn. Duitsland leek me helemaal niet leuk, maar ik heb toch al van verschillende mensen gehoord dat er veel te zien is en dat het erg mooi is. Maar dat bewaar ik wel voor volgend jaar of zo.
Zeer waarschijnlijk door je username en avatar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dank je
staat idd gewoon in mijn profiel. Ben wel benieuw waarom je dacht dat ik jonger was
Grappig. Ik dacht nog: het is vast "ik". Maar ik ben een geboren Rotterdammerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nem moet zijn mond spoelen!!!
"ouder dan mij"........
maar ik kan nog steeds typenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan trek ik je tong eruit. Wat heb je daarop te zeggen? Helemaal niets, hè? Ha!
ElizabethR, Roofingburger, Cobra4 dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat ik na MM de oudste hier ben
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht nog: het is vast "ik". Maar ik ben een geboren Rotterdammer
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
een nationale domheid
Cobra is wel ouder dan 31 hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van die Elizabeth en Roofingburner weet ik zeker dat ze ouder zijn. Cobra ben ik niet zeker van
quote:
Een beetje interessant doen met je senioriteitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zak ik weer in de statistieken
Allemaal nieuwe woorden en termen in dit topic vandaag.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Een beetje interessant doen met je senioriteit
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Allemaal nieuwe woorden en termen in dit topic vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |