Net gemaakt, maar kan het snoertje niet vinden waarmee ik de digitale camera op de computer kan aansluiten.quote:
Hmjah, typische verhuis-probleempjes.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef Soempie het volgende:
Net gemaakt, maar kan het snoertje niet vinden waarmee ik de digitale camera op de computer kan aansluiten.
Hij lust geen koffie.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, dat is het goede werk
Bezorg hem een kopje koffie met een koekje als hij het niet verwacht en midden in de draden zit.
Je avond kan niet meer stuk
We hebben er al geslapen. Alletwee compleet in coma.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hmjah, typische verhuis-probleempjes.
Ben benieuwd hoe jullie eerste nacht in de nieuwe flat zal zijnaltijd wennen, zo'n nieuwe woning
Nee dank je, ik ga straks na het eten lekker onderuit gezakt tv kijken en vroeg naar bed.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ga toch maar even koffie voor mezelf zetten.
Nog iemand?
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nog iemand?
F5 hielp bij mij ookquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Heeft er iemand een maandverband beschikbaar?
De hele OP staat vol met rode kruisjes...
maar maarquote:
Goede PC heb jij danquote:
* iamredleader kijkt.... "from zero to bitch in 3 seconds"quote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef Etcetera het volgende:
maar maar
ik ben zo lief. en schattig.
kijk maar
<<<
Dat heb ik ook al een keer gezegd...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar maar
ik ben zo lief. en schattig.
kijk maar
<<<
Server ligt er vast uit... toch geen server van Nem?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede PC heb jij dan, want op de URL http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif krijg ik de melding:
De webpagina kan niet worden weergegeven
niet verder vertellen hoor maarre... allemaal blufquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kijkt.... "from zero to bitch in 3 seconds"
en dat noem jij lief en schattig?
Gaarnequote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nog iemand?
Nee maar wellicht wel bij dezelfde hostingtoko. Alhoewel de plaatjes er pas net uitliggen en niet al 2 dagen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Server ligt er vast uit... toch geen server van Nem?
Zo zo...en wat vindt mw. MM daarvan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Espresso graag, sterk, zwart en heet...
Eventueel dat iemand eens kijkt naar waar al die traffic toch vandaan komt... en dan deze reeks zietquote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Nee maar wellicht wel bij dezelfde hostingtoko. Alhoewel de plaatjes er pas net uitliggen en niet al 2 dagen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet verder vertellen hoor maarre... allemaal bluf![]()
Die is meer van de cappucino...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zo...en wat vindt mw. MM daarvan?
Ik heb niets gezegd over damesquote:Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is meer van de cappucino...![]()
En ik zeker niet van de zwarte dames...
ohwquote:
quote:Ik ga gezellig op de bank zitten met Tinuviel, wachten tot de sushi er is![]()
Tot na de serverupgrade
Wat gaat er gebeuren?quote:
quote:De Examencommissie Geneeskunde heeft in mei 2008 kennis genomen van een fraudezaak waarin een student Geneeskunde bij het afleggen van een bloktentamen een samenvatting van het betreffende blok had meegenomen in de tentamenzaal.
De commissie acht deze handelwijze in strijd met de geldende afspraken binnen het examenreglement. De examencommissie heeft in haar vergadering van 20 mei 2008 hierover het volgende besloten:
1. De betreffende student zal voor de duur van drie maanden (onderwijsperiode 10, 11 en 12) worden uitgesloten van deelname aan alle tentamenactiviteiten binnen het UMC St Radboud; tentamens eventueel elders afgelegd in deze periode kunnen daarbij niet gelden als vrij c.q. vervangend keuzeonderwijs.
2. Het betreffende bloktentamen waarmee fraude is gepleegd zal moeten worden herhaald.
3. Het dossier van student zal, ter advisering van de Examencommissie ter kennis worden gesteld aan de Commissie Professioneel Gedrag.
Haha, dat mag ik hopen van niet. Er zijn natuurlijk mensen die vroeg in de zaal zijn en nog snel hun schrift doorlezen. Als je tas tijdens het tentamen dicht is, is er geen probleem.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
en dat geldt dus ook voor de zaal? zelfs als het in je tas zit?
damn
Het lijkt me best eng in het begin maar dat maakt het juist leuk denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Goed uitzicht.
Ik wil ooit nog eens in een Microlight (of Ultralight) zitten, lijkt me zo mooi. Beetje eng ook.![]()
[ afbeelding ]
Met een beetje mazzel heb je dan meteen ook straalaandrijving...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent in de lucht en je hebt een regenboog. Wat wil je nog meer?
dat er niemand onder me vliegt/loopt/rijdt/is als dát neerkomtquote:Op maandag 2 juni 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent in de lucht en je hebt een regenboog. Wat wil je nog meer?
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sushi vind ik niet zo. Heb het drie keer gegeten, bereid door verschillende mensen, maar volgens mij moet je toch iets lekkerders kunnen maken van rijst, vis en sojasaus dan dat
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Snoerenwirwar wordt nog wat aan gedaan. Plant ervoor ofzo.![]()
En er komen natuurlijk nieuwe gordijnen.
Ajuus...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:26 schreef Soempie het volgende:
Ik lees morgen jullie vliegavonturen wel.Nu lekker slapen.
Het lijkt hier net niet te komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja het onweer gaat echt losbarsten nu!
Had de trailer al eens gezien. Ik ben benieuw. Ik ben heel bang voor hele foute "gedwongen" grapjes"quote:Op maandag 2 juni 2008 23:29 schreef Etcetera het volgende:
kan leuk zijnik vind Will Smith wel
om te zien, I Am Legend vond ik wel ok. en een superheldenfilm waarin de superheld geen superheld is, lijkt me wel geinig
Meneer MM is niet onder de indruk van mijn kookkunsten zie ik! * Hawaii_Tim gaat dramatisch in een hoek zittenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..], absoluut niet...
Maar als ik lees wat jij allemaal in elkaar flanst als diner kan ik begrijpen dat sushi niets voor jou is.
Dan is een bal gehakt uit blik met één of andere vage saus toch meer jouw ding...
persoonlijk vind ik Will Smith wel een natuurtalent wat betreft het maken van goede grappenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had de trailer al eens gezien. Ik ben benieuw. Ik ben heel bang voor hele foute "gedwongen" grapjes"
Laat ik het zo zeggen: Op basis van wat je hier allemaal meldt aan culinaire creaties hoef je mij niet uit te nodigen voor een zelfgemaakt diner...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meneer MM is niet onder de indruk van mijn kookkunsten zie ik! * Hawaii_Tim gaat dramatisch in een hoek zitten
Niet dat ik het vreemd vind naar aanleiding van wat ik hier post. Ik kan best redelijk koken maar ben de laatste paar maanden nogal lui geworden omdat ik bijna alleen voor mezelf kook
Ik post natuurlijk vooral de wat interessantere dingen (tenzij ik me verveel of vraag wat ik zal gaan maken). Posten dat ik aardappels met spinazie en een slavink eet is niet interessant.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Op basis van wat je hier allemaal meldt aan culinaire creaties hoef je mij niet uit te nodigen voor een zelfgemaakt diner...
Maar als je zelf happy bent met wat je als avondmaal naar binnen gooit, who cares?
Geen dank, gevalletje servicequote:Op maandag 2 juni 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
Dan moet ik je daarvoor nog bedanken, Tim.
De adserver is overleden...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:06 schreef Danny het volgende:
de server waarvan deze geserveerd worden lijkt te zijn overleden. Evenals de andere adserver trouwens, waardoor er een aantal ads momenteel niet getoond worden. Iteejer is zojuist in de auto gestapt op weg naar Amsterdam op ter plaatse de servers na te kijken. In de spits kan dat echter wel even duren. Ik ga even de kinderen naar school brengen en dan kijken of ik de header kan hardcoden in de html. Daar zit dan wel geen rotatie in, maar het is beter dan niets. Ik ga ook meteen naar een andere oplossing zoeken. De adsoftware (en hardware) is niet betrouwbaar genoeg om de headers mee weer te geven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, jullie kamer ziet er inderdaad leuk uit! En wat een asociale breedbeeld-flatscreen![]()
*klik*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:20 schreef MadMaster het volgende:
Wie zit er met de baggerlayout te kloten?
[..]
De adserver is overleden...![]()
Nu wordt het dus allemaal nog trager, want geld komt er dus ook niet meer binnen...
Vrouwen en tv's....quote:
ok.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen en tv's....
Waarom willen die toch altijd precies de verkeerde![]()
Als we jullie nou het behang, de meubels en dat soort onbenullige dingen laten uitzoeken.. doen wij de tv/stereo en andere electronica wel ok?
Ze waren zo goor dat ze goudkleurig leken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om de keuken schoon te maken. Ik dacht dat de handgreepjes goudkleurig waren. Maar van't weekend bleek dat ze dus zilverkleurig zijn. Zo goor.
Heul nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen en tv's....
Waarom willen die toch altijd precies de verkeerde![]()
Als we jullie nou het behang, de meubels en dat soort onbenullige dingen laten uitzoeken.. doen wij de tv/stereo en andere electronica wel ok?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze waren zo goor dat ze goudkleurig leken?brrrrrrrrrr
Gewoon een supersterk geconcentreerde bak sop maken en OVERAL langs gaan. Zo fijn als alles straks schoon is
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En daarna de slaapkamer troepvrij maken, zodat Sven vanavond kan laten zien hoe hij het bed in elkaar zet.
Hoe vaak nog? En hoeveel behandelingen heb je al gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |