bummerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. bij deze de rekening van de zomervakantie overgemaakt. Er blijft helaas niet zo veel voor je over etc
Je zet toch wel wat opzij voor je toekomstige vrouw he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. bij deze de rekening van de zomervakantie overgemaakt. Er blijft helaas niet zo veel voor je over etc
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
Ik had de tuin volgezet met spullen. Begint het te hozen.
Strijkplank, vazen, wasmand en wat dozen. De dozen niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
zijn het spullen die tegen regen kunnen
wat was de schadequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Strijkplank, vazen, wasmand en wat dozen. De dozen niet zo goed.
groot gelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en dan met een dvd op de bank ploffen.
Eén gestoten teen.quote:
Vink ook.quote:groot gelijk![]()
![]()
Als je alles hebt ingevuld wordt er gekeken of je nog moet bijbetalen, je geld terug krijgt of dat alles in orde is en je niet hoeft te betalen maar ook niets terugkrijgtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik op de aangifte kon aangeven dat ik geld terug wilde.![]()
Ik wacht het wel af.
Plof ze!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en dan met een dvd op de bank ploffen.
Als je nog student bent en < 12000 euro per jaar verdient... krijg je waarschijnlijk wel terug hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al jaren niets teruggevraagd omdat ik volgens mij te weinig belasting betaal. Maar weet het niet zeker
Ik zag net dat er 69 euro per jaar ingehouden wordtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nog student bent en < 12000 euro per jaar verdient... krijg je waarschijnlijk wel terug hoor.
Op het T(eruggaaf)-formulier hoef je ook niet aan te kruisen dat je geld terug wilt, daar is het formulier sowieso voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik op de aangifte kon aangeven dat ik geld terug wilde.![]()
Ik wacht het wel af.
Maar dat houdt niet in 1000 per maand. In de zomermaanden mag je meer bijverdienen dan daarbuiten. Dus daar moet je mee oppassen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nog student bent en < 12000 euro per jaar verdient... krijg je waarschijnlijk wel terug hoor.
toch weer 36 bierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag net dat er 69 euro per jaar ingehouden wordtDat is niet echt de moeite
Het is toch gewoon 12.000 in totaal?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat houdt niet in 1000 per maand. In de zomermaanden mag je meer bijverdienen dan daarbuiten. Dus daar moet je mee oppassen.
Ik als ik het me goed herinner was het dus zo dat je in de zomermaanden iets meer mag verdienen omdat je dan een zomerbaantje kunt hebben en geen school hebt. Maar wellicht is dat veranderd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is toch gewoon 12.000 in totaal?
Bierquote:
Volgens mij is dat ook wel zo, als je maar onder de 12000 in totaal blijftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik als ik het me goed herinner was het dus zo dat je in de zomermaanden iets meer mag verdienen omdat je dan een zomerbaantje kunt hebben en geen school hebt. Maar wellicht is dat veranderd?
Je belastingteruggaaf staat hier dan dus los van.quote:Ben je 18 jaar of ouder, dan mag je werken waar je wilt, en verdienen wat je wilt, tenzij je studiefinanciering krijgt. Naast je studiefinanciering mag je in 2007 10.630,74 euro netto verdienen zonder dat dit gevolgen heeft voor je studiefinanciering. Kijk voor meer informatie op de site van de Informatie Beheer Groep.
In dat geval kun je wachten tot je een uitnodiging krijgt tot belastingaangifte.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel zo, als je maar onder de 12000 in totaal blijft
Overigens is het inmiddels volgens mij 17000
Tot 5 jaar terug geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef Whiteguy het volgende:
Maar volgens mij kan je ook nog t-biljetten inleveren voor jaaaaaren geleden. Dus als je dat allemaal tegelijk doet is het misschien wel weer de moeite MaJo...
Ja dat is waar, 5x69 is toch mooi 345 euroquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef Whiteguy het volgende:
Maar volgens mij kan je ook nog t-biljetten inleveren voor jaaaaaren geleden. Dus als je dat allemaal tegelijk doet is het misschien wel weer de moeite MaJo...
Ben je freelancer voor de krant?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waar, 5x69 is toch mooi 345 euro
Alleen ik ben bang dat ik misschien belasting bij zal moeten betalen, bij de krant hebben ze een of andere wazige regeling die ik niet echt vertrouw. Op de jaaropgaaf staat "0 euro ingehouden"
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je freelancer voor de krant?
Zo ja, dan klopt dat wel want dan moet je dat zelf afdragen.
Maar je ouders welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMaar ik weet niet hoe dat allemaal werkt
Je doet helemaal niets tot je een vette aanslag krijgt. Dan moet je flink veel geld lappenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMaar ik weet niet hoe dat allemaal werkt
Ja ik ga er vanavond even naar kijken met mijn moederquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je ouders wel![]()
En er is www.belastingdienst.nl
Heb jij nog nooit geld teruggekregen dan? Ik kreeg toch altijd wel zo'n 80 euro terug. Niet veel maar toch weer een paar leuke dingen waardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ja, nu wil ik ook wel eens weten hoe ik geld terug kan krijgen! Ik heb nog nooit geld teruggekregen, wel 1 keer ontzettend veel terug moeten betalen door een foutje van mijn werk.![]()
Ik werk al jaren vast, voor enkele uurtjes per week. Contract voor onbepaalde tijd. En als ik wat tijd overheb werk ik af en toe een dagje extra, bijna altijd op de koopzondagen en in de zomervakantie vaak 40 uur per week. Dit is mijn enige baantje, dus ik krijg loonheffingskorting.
En ik word dusdanig treurig betaald dat ik zeker niet aan die 10.000 per jaar kom.
Ik heb volgens mij wel elk jaar (sinds ik een vats bijbaantje heb) een belastingaangifte ingevuld. Daarvoor altijd zo'n T(J)-biljet bij de losse uitzendbaantjes.
Wat doe ik verkeerd?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Soempie het volgende:
Over elk keukenkastje doe ik een uur. Voor elke keukenkastje moet ik zo ongeveer 4 keer schoon water pakken.![]()
Zo kunnen er pannen en dergelijke de keukenkastjes in.Heb een plek vrij gemaakt voor het bed. Verder veel wassen gedraaid, omdat Sven enorm veel vuile was heeft meeverhuisd.
![]()
En vanavond een verslag afmaken en tas inpakken, omdat ik morgenvroeg naar Groningen moet. Echt geen zin in.
Ik kreeg zo'n 200 terugquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ja, nu wil ik ook wel eens weten hoe ik geld terug kan krijgen! Ik heb nog nooit geld teruggekregen, wel 1 keer ontzettend veel terug moeten betalen door een foutje van mijn werk.![]()
Ik werk al jaren vast, voor enkele uurtjes per week. Contract voor onbepaalde tijd. En als ik wat tijd overheb werk ik af en toe een dagje extra, bijna altijd op de koopzondagen en in de zomervakantie vaak 40 uur per week. Dit is mijn enige baantje, dus ik krijg loonheffingskorting.
En ik word dusdanig treurig betaald dat ik zeker niet aan die 10.000 per jaar kom.
Ik heb volgens mij wel elk jaar (sinds ik een vats bijbaantje heb) een belastingaangifte ingevuld. Daarvoor altijd zo'n T(J)-biljet bij de losse uitzendbaantjes.
Wat doe ik verkeerd?
Geeft niks hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg toch altijd wel zo'n 80 euro terug.
Hoe doen jullie dat dan?quote:
Misschien is het nu niet verstandig om aan mijn scriptie te gaan schrijven...quote:
Dat is wel het slechtste excuus ooit om tv te gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien is het nu niet verstandig om aan mijn scriptie te gaan schrijven...Ik zou toch maar rare dingen gaan tikken
![]()
* Grey's Anatomy gaat kijken
Ja, met zo'n TJ biljet....quote:
Het beroerdste is nog wel dat ik het dvd'tje bij een vriendin heb laten liggen en dus helemaal geen Grey's kan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is wel het slechtste excuus ooit om tv te gaan kijken
Op dinsdag komt dat toch op net 5?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Het beroerdste is nog wel dat ik het dvd'tje bij een vriendin heb laten liggen en dus helemaal geen Grey's kan kijken![]()
Hm, ze zouden nu volgens mij herhalingen uit gaan zenden..... maar ik heb alle afleveringen van seizoen 1 al eindeloos vaak gezienquote:
Nice!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog tips wat ik in Berlijn moet gaan zien? Komend weekend even op en neer.
Haus am Checkpoint Charlie vond ik echt geen bal aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice!
Potzdamer Platz, Alexanderplatz, de Kurfürstendamm natuurlijk, en Unter den Linden, en als je een museum wilt bezoeken: het Joods museum van Libeskind is wereldberoemd, en er zijn vreselijk goeie musea voor zowel oude als moderne kunst![]()
Ohja, en Checkpoint Charlie, de Brandenburger Tor en de Gedächtniskirche
Ga je zomaar naar Berlijn of ga je er iets doen?
Ik ben ook niet in CC geweest, maar je kunt het niet vergeten te noemen in het rijtje bezienswaardigheden vond ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haus am Checkpoint Charlie vond ik echt geen bal aan
Maar toen was ik ook 16
Ben je ouder dan mij?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben er een keer geweest toen ik 19 was (ja, 12 jaar geleden) en toen stonden delen van de muur er nog. De Rijksdag was zo ongeveer gesloopt en de Potsdammer Platz was net boven de grond uit. Moet wel het eea veranderd zijn denk ik
Het hoort er ook wel bij jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook niet in CC geweest, maar je kunt het niet vergeten te noemen in het rijtje bezienswaardigheden vond ik
Laat maar ff horen hoe leuk het daar is, ik wil er in mn zomervakantie misschien een paar dagen naar toe.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zomaar een weekendje. Vrijdag vliegen, maandag met de trein terug.
Beetje rondkijken. Denk dat ik ook maar een dag door Oost Berlijn ga rondkijkne. Moet genoeg te zien zijn idd
Dat is laatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo raadsvergadering, begint pas om 22 uur![]()
tot nu toe wel aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de reclame ervan gezien. Sterkte.
Ja hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is laat
Ik ga deze week mijn Finlandreisje boeken
Ja maar ik ga 3 dagen op sleehondentochtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hèOeh tof, al zou ik eerder noorwegen of zweden aanbevelen, finland vond ik niks
ben nu bij het gemeentehuis
![]()
woa! Jim Carrey isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar is dan ook wel een ongelooflijke kutfilm met een ontzettend irritante acteur.
Haha, ik was ook verbaasd. En het staat gewoon in zijn profiel, waar ik ook al eens in had gekeken.quote:
Dat is inderdaad een kutfilm..maar in het duits al helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar is dan ook wel een ongelooflijke kutfilm met een ontzettend irritante acteur.
dank jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik was ook verbaasd. En het staat gewoon in zijn profiel, waar ik ook al eens in had gekeken.
Ik wil ook wel een keer naar Berlijn. Duitsland leek me helemaal niet leuk, maar ik heb toch al van verschillende mensen gehoord dat er veel te zien is en dat het erg mooi is. Maar dat bewaar ik wel voor volgend jaar of zo.
Zeer waarschijnlijk door je username en avatar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dank je
staat idd gewoon in mijn profiel. Ben wel benieuw waarom je dacht dat ik jonger was
Grappig. Ik dacht nog: het is vast "ik". Maar ik ben een geboren Rotterdammerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nem moet zijn mond spoelen!!!
"ouder dan mij"........
maar ik kan nog steeds typenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan trek ik je tong eruit. Wat heb je daarop te zeggen? Helemaal niets, hè? Ha!
ElizabethR, Roofingburger, Cobra4 dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat ik na MM de oudste hier ben
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht nog: het is vast "ik". Maar ik ben een geboren Rotterdammer
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
een nationale domheid
Cobra is wel ouder dan 31 hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van die Elizabeth en Roofingburner weet ik zeker dat ze ouder zijn. Cobra ben ik niet zeker van
quote:
Een beetje interessant doen met je senioriteitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zak ik weer in de statistieken
Allemaal nieuwe woorden en termen in dit topic vandaag.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Een beetje interessant doen met je senioriteit
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Allemaal nieuwe woorden en termen in dit topic vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |