Damn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Al geweest: 7 keer + 1x mondhygiėniste
Nog te gaan: 3x
En dan is het nog maar de vraag of alles ook al gedaan is of dat ze dan gewoon even moet stoppen omdat de verzekering anders niet meer dekt
Shit, nu heeft niemand het gehoord. Ik probeer er al 3 dagen lang achter te komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Soempie het volgende:
http://www.nederland.fm/
nu op 3-fm. Hoe heet dat nummer? En van wie?![]()
Oh, spuit elf?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/live
Hier staat het bij. En het zijn dus de Editors
Hm jammer, het was te proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:36 schreef LadyBlack het volgende:geen idee.......
En Tim, die playlist die ze weergeven klopt nooit. Lijkt meestal random over de hele dag te zijn genomen ofzo
Net gedaan. Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Als het nu een hit is kun je altijd nog even in de Top40 gaan neuzen... misschien herken je m wel
En laat dan meteen even weten welke het was, ik ben benieuwd nu
Dan versta je er inderdaad niks van maar je zal dit wel bedoelen:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik versta tekst heel slecht. Kan er nooit wat van maken.
Maar het is een vrouw en ze zingt iets van:
tatatata water! so i can daaaaheeencee.![]()
Laatmaar
The girl you lost to cocainequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik versta tekst heel slecht. Kan er nooit wat van maken.
Maar het is een vrouw en ze zingt iets van:
tatatata water! so i can daaaaheeencee.![]()
Laatmaar
Valt wel mee hoor, ik was de titel even kwijt dus Google heeft me ook geholpenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:36 schreef Soempie het volgende:
Damn, Sheep, jij hebt echt aan een half woord genoegJe zult wel goed zijn in die spelletjes waarbij je een paar woorden van een nummer hoort en je moet raden welk nummer het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |