Ik las vanmiddag dat "de homobeweging" (quote:Op maandag 26 mei 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
Heeft Engeland eindelijk weer eens een goed nummer worden ze alsnog laatste. Ongelooflijk.
Het ESC is hiermee officieel stom.
Ikke begrijp.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, je kunt altijd nog een goede foto uit een "overzichtsfoto" croppen.
De resolutie is tegenwoordig behoorlijk hoog van de fotos. Dus als je nou een foto hebt gemaakt van een winkeltje met een mannetje ervoor en je denkt: die is interessant, dan kun je die "croppen" en dan heb je hem alsnog groot.
(moeilijk uitleggen dit)
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie zin in een Etcieactie van de bovenste plank?
Doe datquote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ikke begrijp.
Heb ooit wel eens met Photoshop zitten spelen. Flitsen bijgewerkt, mensen uit andere foto's in een andere foto geplakt.![]()
Ik wacht even af hoeveel vakantiegeld ik krijg.
zeker als contragewicht voor jouw actiesquote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef Soempie het volgende:
ja!
Is vakantiegeld standaard eind mei?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht even af hoeveel vakantiegeld ik krijg.
Dat ligt eraan. Doet het ons pijn?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie zin in een Etcieactie van de bovenste plank?
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zeker als contragewicht voor jouw acties
goed, komtie. Vanavond kwam een buurman aan de deur met een briefje met een telefoonnummer en de mededeling dat iemand gebeld had en vroeg of die die-en-die-mensen kende want ze hadden een portemonnee gevonden. Ik denk 'misschien dat m'n ouders hem kwijt zijn' want ik was hem niet kwijt en m'n zus ook niet.
Ouders komen thuis, hebben allebei hun portemonnee. M'n moeder gaat toch bellen voor de zekerheid. Ze hadden dus de portemonnee van iemand gevonden die in '84 geboren was en zo-en-zo heette. Ikik naar boven, tas opgraven, tas induiken - geen portemonnee
![]()
![]()
adres gekregen, naar de C1000 voor een bos bloemen en een doos Merci chocola (hoe toepasselijk). Naar hun toegereden, aangebeld, en jawel, portemonnee van Etcie, met alles er nog in (lees: bankpasjes, rijbewijs, id-kaart, college-kaart, unive pasjes - ALLES) en zelfs m'n geld zat er nog in![]()
ik ben nu pas echt aan het schrikken
Goed dat je hem wel terug hebtquote:Op maandag 26 mei 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed, komtie. Vanavond kwam een buurman aan de deur met een briefje met een telefoonnummer en de mededeling dat iemand gebeld had en vroeg of die die-en-die-mensen kende want ze hadden een portemonnee gevonden. Ik denk 'misschien dat m'n ouders hem kwijt zijn' want ik was hem niet kwijt en m'n zus ook niet.
Ouders komen thuis, hebben allebei hun portemonnee. M'n moeder gaat toch bellen voor de zekerheid. Ze hadden dus de portemonnee van iemand gevonden die in '84 geboren was en zo-en-zo heette. Ikik naar boven, tas opgraven, tas induiken - geen portemonnee
![]()
![]()
adres gekregen, naar de C1000 voor een bos bloemen en een doos Merci chocola (hoe toepasselijk). Naar hun toegereden, aangebeld, en jawel, portemonnee van Etcie, met alles er nog in (lees: bankpasjes, rijbewijs, id-kaart, college-kaart, unive pasjes - ALLES) en zelfs m'n geld zat er nog in![]()
Super netjes dat ze hem terug hebben geven.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ouders komen thuis, hebben allebei hun portemonnee. M'n moeder gaat toch bellen voor de zekerheid. Ze hadden dus de portemonnee van iemand gevonden die in '84 geboren was en Beuker heette. Ikik naar boven, tas opgraven, tas induiken - geen portemonnee
![]()
![]()
Protest afgewezen, nul punten voor jou, je mag niet naar de finalequote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Smoothe actie etc.
Ik protesteer tegen de TT!!!
als het van die plank af stuitert vast wel!quote:
ik had er geen telefoonnummer in staan en wij staan niet in het telefoonboekquote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed dat je hem wel terug hebt
Maar waarom bellen ze je buurman? Ik heb alleen mijn eigen tel. nr. erin staan hoor..
Inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had er geen telefoonnummer in staan en wij staan niet in het telefoonboek
ze hadden zelfs al de bank, verzekering, politie gebelden toen besloten ze om andere mensen in mijn straat te bellen
die mensen verdienen wel tien bossen bloemen
Hoe kan het dat ik zo verbaasd ben?!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:46 schreef Soempie het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit sleutels, telefoon, agenda of portemonnee echt kwijt geraakt.![]()
Nou!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had er geen telefoonnummer in staan en wij staan niet in het telefoonboek
ze hadden zelfs al de bank, verzekering, politie gebelden toen besloten ze om andere mensen in mijn straat te bellen
die mensen verdienen wel tien bossen bloemen
boosquote:Op maandag 26 mei 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik zo verbaasd ben?!![]()
Bij ons in de winkel wordt ook van alles achtergelaten. Natuurlijk veel paraplu's, handschoenen, telefoons tot aan kinderen toe.
En een tijd geleden ook een portemonne met heel veel geld erin. Nergens een naam of iets dergelijks te vinden. Uiteindelijk via de Airmilespas (na drie keer bellen) achter de eigenaar gevonden. En die man was boos.
Succes morgen met wakker worden en zo danquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond hoop ik wat drinken in de stad. Laatste keer.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat dat betreft heb ik echt een obsessief-compulsieve stoornis.quote:
Ik ben vrij morgen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Succes morgen met wakker worden en zo dan
misschien moet ik die maar ontwikkelen om te zorgen dat ik niks meer kwijtraakquote:Op maandag 26 mei 2008 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik echt een obsessief-compulsieve stoornis.
Ik kijk niet hoor, mij overtuig je toch niet van het nut.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier, deze is toch super
Frankrijk!
Ach, beetje vaag verhaal. We hadden het naar de politie of het gemeentehuis moeten brengen volgens hem (maar dat doe je juist niet als er geld in de portemonnee zit, zij zullen niet de eigenaar zoeken en als het lang blijft liggen houden zij het geld).quote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef Etcetera het volgende:
booswaarom dat dan
omdat jullie gebeld hadden![]()
ik zou dolblij zijn (weet ik uit ervaring
)
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
Leuk gesprek met leuke boy
gaat ie weg, informeert ie nog even niet zo terloops naar m'n beste vriendin
Duidelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
hij woont erg ver wegquote:Op maandag 26 mei 2008 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Heb je al gevraagd of hij zin heeft om met jou iets te drinken ofzo?
En?quote:
jongensquote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
mjah da's wel apart ja. lijkt me dat jullie alle moeite hebben gedaan om 'm te achterhalenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, beetje vaag verhaal. We hadden het naar de politie of het gemeentehuis moeten brengen volgens hem (maar dat doe je juist niet als er geld in de portemonnee zit, zij zullen niet de eigenaar zoeken en als het lang blijft liggen houden zij het geld).
Er zat namelijk een sleutel in de portemonnee, die heeft hij dus opnieuw moeten laten maken en dat was heel duur. Maar goed, het bedrag in de portemonnee dat hij terugkreeg was dubbel zo veel.
Hij was vast wel blij dat hij geld terugkreeg, maar was gewoon een beetje pissig over die sleutel denk ik. We hebben echt ons best gedaan om de eigenaar zo snel mogelijk te achterhalen.
good pointquote:
En hij ziet meer in haar beste vriendinquote:
Je moet haar gewoon voor zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het vervelende is dat ze me om die reden al niet helemaal lekker ligt; ze is een enorme jongensverslinder ofzo en echt een waanzinnige flirt (al beweert ze zelf van niet. bullshit) en ik had al door dat ze met deze jongen (en zijn bijna net zo yummie tweelingbroer) ook contact zocht enzo (en ik had al niet zo heel subtiel gezegd dat ik dat niet tof vond). En nu... ik heb echt geen chill gevoel tegen over haar. maar ik kan het haarr moeilijk kwalijk nemen?
Kun je haar wel kwalijk nemen toch? Als jij er al achteraan zat en dat ook tegen haar gezegd hebt, dan blijft zij er toch van af?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het vervelende is dat ze me om die reden al niet helemaal lekker ligt; ze is een enorme jongensverslinder ofzo en echt een waanzinnige flirt (al beweert ze zelf van niet. bullshit) en ik had al door dat ze met deze jongen (en zijn bijna net zo yummie tweelingbroer) ook contact zocht enzo (en ik had al niet zo heel subtiel gezegd dat ik dat niet tof vond). En nu... ik heb echt geen chill gevoel tegen over haar. maar ik kan het haarr moeilijk kwalijk nemen?
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
Wie mag dit wel niet zijn , en waarom zijn er maar zo weinig foto's van
quote:
is het niet zo'n ongeschreven regel dat je niet in andermans (vrouws) water vistquote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach, misschien vindt hij ze alletwee wel leuk en houdt hij opties open.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En hij ziet meer in haar beste vriendin
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het niet zo'n ongeschreven regel dat je niet in andermans (vrouws) water vist
Nee, dat vroeg hij ook, maar ik ben nooit duizelig. Wel kouwelijk, dat kon volgens mijn moeder ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
B.ertha, je bloeddruk is iets aan de lage kant, maar niks ernstigs. Beter wat te laag dan te hoog. Je zult wel vaak duizelig zijn en zwartzien, bijvoorbeeld bij bukken/hurken en snel opstaan. Pas daar dus een beetje mee op.
Wat meer zout in je eten zal op den duur wel helpen. Drop en chips kan natuurlijk ook.![]()
Ik ben wel benieuwd naar die rare vlekken, houd ons op de hoogte.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lees net trouwens tweeling, probleem opgelost, slotje
BFF is ook maar tijdelijkquote:
mss doelt beste vriendin op de tweelingbroerquote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lees net trouwens tweeling, probleem opgelost, slotje
Of informeerde leuke jongen A uit naam van verlegen tweelingbroer Bquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BFF is ook maar tijdelijk
[..]
mss doelt beste vriendin op de tweelingbroer
Best friends forever?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef Soempie het volgende:
BFF?
Wat vroeg hij dan over haar? Hebben zij ook contact? En waarom vraag je niet gewoon of hij een keer in het weekend tijd heeft om iets leuks te doen?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik had het haar zelfs duidelijk gezegd, met daarbij dat ze altijd zo flirt enzo...
Best Friends Foreverquote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef Soempie het volgende:
BFF?
ah een kenner!quote:
Oh.quote:
We hadden een gesprek over of we veel met anderen zoenden (precies. Goed gespreksonderwerp toch?) en toen moest hij weg. Hij had al gedag gezegd enzo toen hij opeens kwam zo van: Trouwens, zoent 'naam bv' veel?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat vroeg hij dan over haar? Hebben zij ook contact? En waarom vraag je niet gewoon of hij een keer in het weekend tijd heeft om iets leuks te doen?
Ik gebruikte nooit zout, toen ik dat wel deed ging mijn bloeddruk gelijk omhoog. Die is nu mooi rond de 110/70.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
ik eet eigenlijk nooit zo zout.
Nee, je gaat niet in iemand anders zijn vrouwwater zittenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het niet zo'n ongeschreven regel dat je niet in andermans (vrouws) water vist
Misschien vraagt hij het slechts uit nieuwsgierigheid omdat hij haar een sletje vindt?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hadden een gesprek over of we veel met anderen zoenden (precies. Goed gespreksonderwerp toch?) en toen moest hij weg. Hij had al gedag gezegd enzo toen hij opeens kwam zo van: Trouwens, zoent 'naam bv' veel?
Dat zou een mooie natte bende wordenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je gaat niet in iemand anders zijn vrouwwater zitten
Helaas voor PS, maar ik waag het te betwijfelen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien vraagt hij het slechts uit nieuwsgierigheid omdat hij haar een sletje vindt?![]()
Ik zeg maar wat hoor.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je gaat niet in iemand anders zijn vrouwwater zitten
Wij werden geplaatst volgens de Cito-score.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:32 schreef Soempie het volgende:
En aan het eind van het jaar mochten we kiezen bij wie we in de brugklas wilden.
Vind het best wel een goede verklaring.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien vraagt hij het slechts uit nieuwsgierigheid omdat hij haar een sletje vindt?![]()
Ik zeg maar wat hoor.
Ik schat die mogelijkheid op 0,9%quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat hoor.
Rasoptimist die je bentquote:
Oh die foto'squote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik gebruikte nooit zout, toen ik dat wel deed ging mijn bloeddruk gelijk omhoog. Die is nu mooi rond de 110/70.
PS-je: ik heb je foto's van Rome even doorgekeken, is foto nummer 60 genomen met je rug naar het Pantheon toe?
Wat is Rome mooi schoon op je foto's, en die katten op het Forum Romanum zijn zo typisch.
Ik noem mijzelf een popsimist. Een pessimistische optimistquote:
Ik denk het ook, zo zijn mannenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik noem mijzelf een popsimist. Een pessimistische optimist
Ik denk dat 'ie gewoon wil bekken en wil weten of ze een beetje easy is.
ik ookquote:Op maandag 26 mei 2008 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helaas voor PS, maar ik waag het te betwijfelen.
Ik kwam in een mavo/ havo/ vwo brugklas.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij werden geplaatst volgens de Cito-score.
quote:
Ow, het was al lang geleden dat ik er ben geweest, dat is duidelijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat is in Transtevre, voor een van de oudste christelijke kerken in rome. maar wat het bijzonderste is, is dat daar een enorm, maar dan ook een enrom kusengevecht was. Dat staat op de foto
En het is niet het forum romanum maar het forum op lago di argentino (ofzoiets), ook wel bekend als het kattenforum!
En opties openhouden doen mannen toch ook?quote:
Het waren er 59 (incl. leraren) met wie we waren. Da's de helft van de vijfde. De andere helft ging de week er naquote:Op maandag 26 mei 2008 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, het was al lang geleden dat ik er ben geweest, dat is duidelijk.![]()
Wat hebben jullie een klein groepje, zijn jullie maar met 1 klas gegaan? Lijkt me niet logisch voor een gymnasium.
Ja, zoveel mogelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
En opties openhouden doen mannen toch ook?
Hij lag toch tegen jou aan of niet soms! Hup, hup, onderneem eens wat meer actie. Misschien denkt hij wel dat jij hem niet zo leuk vindt.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En weet je, nu denk ik ook dat al die 'signalen' die ik opving, ook natuurlijk voor haar bedoeld konden zijn. behalve natuurlijk die ene dat we samen tegen elkaar liggend naar de sterren aan het kijken waren en zij een stukje verderop lag. maar de rest wel. Ze deed ook al zo verdomde pessimistisch als ik het over hem had. Soms is ze helemaal niet zo een leuke vriendin eigenlijk
Als je er dan met rechtermuis klikt op de vakken die op de verkeerde plek staan, herstelt het dan automagisch ?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand (nog) wat de oorzaak van dit was?
[ afbeelding ]
Zit nu op dat oude laptopje met Windows XP Service Pack 1 en IE6.
Kan me vaag herinneren dat er minimale eisen voor Fok! waren of zo, maar kan dat niet zo 1, 2, 3 vinden...
Iemand?
Ach joh, een jongen die achter makkelijke meisjes aangaat om te scoren wil je toch ook niet hebben?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je er dan met rechtermuis klikt op de vakken die op de verkeerde plek staan, herstelt het dan automagisch ?
Ik denk niet dat ie dat kan denken eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij lag toch tegen jou aan of niet soms! Hup, hup, onderneem eens wat meer actie. Misschien denkt hij wel dat jij hem niet zo leuk vindt.
Ja maar.....quote:Op maandag 26 mei 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, een jongen die achter makkelijke meisjes aangaat om te scoren wil je toch ook niet hebben?
Je mist er niks aan dus.
Vraag het hem anders gewoon even eerlijk of hij dus geïnteresseerd is in je vriendin. Dan zien we daarna wel weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar.....
Heb ik (halfgrappend) natuurlijk allang gedaan. maar hij ontkende (duh, zou ik ook doen)quote:Op maandag 26 mei 2008 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vraag het hem anders gewoon even eerlijk of hij dus geïnteresseerd is in je vriendin. Dan zien we daarna wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |