Ik denk het ook, zo zijn mannenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik noem mijzelf een popsimist. Een pessimistische optimist
Ik denk dat 'ie gewoon wil bekken en wil weten of ze een beetje easy is.
ik ookquote:Op maandag 26 mei 2008 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helaas voor PS, maar ik waag het te betwijfelen.
Ik kwam in een mavo/ havo/ vwo brugklas.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij werden geplaatst volgens de Cito-score.
quote:
Ow, het was al lang geleden dat ik er ben geweest, dat is duidelijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat is in Transtevre, voor een van de oudste christelijke kerken in rome. maar wat het bijzonderste is, is dat daar een enorm, maar dan ook een enrom kusengevecht was. Dat staat op de foto
En het is niet het forum romanum maar het forum op lago di argentino (ofzoiets), ook wel bekend als het kattenforum!
En opties openhouden doen mannen toch ook?quote:
Het waren er 59 (incl. leraren) met wie we waren. Da's de helft van de vijfde. De andere helft ging de week er naquote:Op maandag 26 mei 2008 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, het was al lang geleden dat ik er ben geweest, dat is duidelijk.![]()
Wat hebben jullie een klein groepje, zijn jullie maar met 1 klas gegaan? Lijkt me niet logisch voor een gymnasium.
Ja, zoveel mogelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
En opties openhouden doen mannen toch ook?
Hij lag toch tegen jou aan of niet soms! Hup, hup, onderneem eens wat meer actie. Misschien denkt hij wel dat jij hem niet zo leuk vindt.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En weet je, nu denk ik ook dat al die 'signalen' die ik opving, ook natuurlijk voor haar bedoeld konden zijn. behalve natuurlijk die ene dat we samen tegen elkaar liggend naar de sterren aan het kijken waren en zij een stukje verderop lag. maar de rest wel. Ze deed ook al zo verdomde pessimistisch als ik het over hem had. Soms is ze helemaal niet zo een leuke vriendin eigenlijk
Als je er dan met rechtermuis klikt op de vakken die op de verkeerde plek staan, herstelt het dan automagisch ?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand (nog) wat de oorzaak van dit was?
[ afbeelding ]
Zit nu op dat oude laptopje met Windows XP Service Pack 1 en IE6.
Kan me vaag herinneren dat er minimale eisen voor Fok! waren of zo, maar kan dat niet zo 1, 2, 3 vinden...
Iemand?
Ach joh, een jongen die achter makkelijke meisjes aangaat om te scoren wil je toch ook niet hebben?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je er dan met rechtermuis klikt op de vakken die op de verkeerde plek staan, herstelt het dan automagisch ?
Ik denk niet dat ie dat kan denken eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij lag toch tegen jou aan of niet soms! Hup, hup, onderneem eens wat meer actie. Misschien denkt hij wel dat jij hem niet zo leuk vindt.
Ja maar.....quote:Op maandag 26 mei 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, een jongen die achter makkelijke meisjes aangaat om te scoren wil je toch ook niet hebben?
Je mist er niks aan dus.
Vraag het hem anders gewoon even eerlijk of hij dus geïnteresseerd is in je vriendin. Dan zien we daarna wel weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar.....
Heb ik (halfgrappend) natuurlijk allang gedaan. maar hij ontkende (duh, zou ik ook doen)quote:Op maandag 26 mei 2008 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vraag het hem anders gewoon even eerlijk of hij dus geïnteresseerd is in je vriendin. Dan zien we daarna wel weer.
En nu eens een keer serieus. Laat het hem 'bekennen'. Niet grappig willen zijn, of onzeker overkomen, want anders vertelt hij zeker niet de waarheid.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik (halfgrappend) natuurlijk allang gedaan. maar hij ontkende (duh, zou ik ook doen)
nahja nu is ie dus al een poosje weg, maar ik zal het doen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu eens een keer serieus. Laat het hem 'bekennen'. Niet grappig willen zijn, of onzeker overkomen, want anders vertelt hij zeker niet de waarheid.
Als hij haar verder nooit zou spreken via hyves ofzo.. zou dat wel een idee zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja nu is ie dus al een poosje weg, maar ik zal het doen.
En eerlijk, is het dan heel slecht om te zeggen dat ze bezet is?![]()
Toen ik me registreerde was het nog snel.quote:
Ja je hebt een punt he?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als hij haar verder nooit zou spreken via hyves ofzo.. zou dat wel een idee zijn.
In dit geval denk ik dat je binnen no-time als leugenaar ontmaskerd bent
Als ze daadwerkelijk bezet is niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En eerlijk, is het dan heel slecht om te zeggen dat ze bezet is?![]()
Nou wel een paar haar hoor... Maar okee.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk bezet is niet.
En anders is het wel heel triest. Dan ben je geen haar beter dan die vriendin.
Ik had wel de tv aan staan, maar zat niet echt te kijken. Enige wat me op viel is dat ze in een vrij duur restaurant zaten en meteen de pakjes sigaretten op tafel gooidenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou wel een paar haar hoor... Maar okee.
Ik vind het alleen zo verschrikkelijk vervelend, eigenlijk. En dan gaat het me echt niet alleen om de jongen.
En WG, ik ben 10x zo veel dame als zij hoor(Al vind ik kreeft ook niet heel fijn
)
Tuurlijk welquote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Hee Yuri,
heb je echt geen foto's van je vakantie? Zelfs niet vanuit het vliegtuig?
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een donderdag toch eens kijken waar Indiana Jones 4 nou is geworden
Schijnt tegen te vallen volgens sommige vooral het verhaal en het eindequote:Op maandag 26 mei 2008 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een donderdag toch eens kijken waar Indiana Jones 4 nou is geworden
quote:
Ja dat vermoed ik ook. En wat ik helemaal vermoed als ik de trailer zie is iets waar alle producties tegenwoordig last van hebben: overbodige, gedwongen humor a la Optimus Prime die op een piepbal van de hond trapt en zegt: Oeps. KUT HUMOR!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Schijnt tegen te vallen volgens sommige vooral het verhaal en het einde
jawel hoor voor de volwassenen heb je space mountain, matterhorn, big thunder mine achtbaan, indiana jones, pirates of the caribbean.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
Is Disneyland wel een beetje leuk voor niet-kinderen?
Absoluut!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
Is Disneyland wel een beetje leuk voor niet-kinderen?
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ook ik ben ten prooi gevallen aan de min of meer sociale plicht om een hyves aan te maken.
wat een kut site zeg
nog trager dan fok, irritantere layout, en de chat werkt niet
Het had achteraf sneller geweest om een slipstreamed cd te zoeken en downloaden waarschijnlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu al de hele avond de ene Windows XP update na de andere af te starten.
Wat er in 4 jaar allemaal niet bij gekomen is...
Misschien wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het had achteraf sneller geweest om een slipstreamed cd te zoeken en downloaden waarschijnlijk
Reminder voor de volgende keer bij installeren office:quote:Op maandag 26 mei 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar zo kan ik mijn USB VLAN stickie aardig testen.
Windows wil nu alleen een update voor Office XP installeren en vraagt om de installatie CD.
Die heb ik dus niet meer...
Verschrikkelijk he?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ook ik ben ten prooi gevallen aan de min of meer sociale plicht om een hyves aan te maken.
wat een kut site zeg
nog trager dan fok, irritantere layout, en de chat werkt niet
Moet je voor de grap eens WoW installeren. Dan krijg je hetzelfde effect en er zitten nogal wat patches tussen van 800MB, 1gig. En dan duurt het downloaden al lang..maar dan gaat het installeren van die patches NOG langer duren omdat het zoveel bestandjes zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu al de hele avond de ene Windows XP update na de andere af te starten.
Wat er in 4 jaar allemaal niet bij gekomen is...
Ach, ik skip gewoon de update.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Reminder voor de volgende keer bij installeren office:
Kies geavanceerde opties, kies de optie ALLES vanaf harddisk draaien.
Op mn werk is het ook altijd zwaar kut als het op een andere manier geinstalleerd is, mag je tussen de tig verschillende office versies de juiste cd gaan zoeken.
WoW installeer je niet voor de grap...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens WoW installeren.
Bij een van de meest ondergewaardeerde games aller tijden kwam er ooit een patch uit van 45 mb, waarvan het installeren drie kwartier duurde op de computers van toenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens WoW installeren. Dan krijg je hetzelfde effect en er zitten nogal wat patches tussen van 800MB, 1gig. En dan duurt het downloaden al lang..maar dan gaat het installeren van die patches NOG langer duren omdat het zoveel bestandjes zijn.
Leisure Larry...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij een van de meest ondergewaardeerde games aller tijden kwam er ooit een patch uit van 45 mb, waarvan het installeren drie kwartier duurde op de computers van toen![]()
Stond zelfs in de release notes met hoofdletters iets met de strekking 'ATTENTION, YOUR PC IS NOT STUCK, IT JUST TAKES A LONG TIME'
mag jij raden waar ik het over heb
quote:Hey dork, you've got toiletpaper under your shoe...
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
WoW installeer je niet voor de grap...
Eeeh...geen flauw idee. Meest overgewaarde?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij een van de meest ondergewaardeerde games aller tijden kwam er ooit een patch uit van 45 mb, waarvan het installeren drie kwartier duurde op de computers van toen![]()
Stond zelfs in de release notes met hoofdletters iets met de strekking 'ATTENTION, YOUR PC IS NOT STUCK, IT JUST TAKES A LONG TIME'
mag jij raden waar ik het over heb
Meest ondergewaardeerd.. imho dan. Goeie co-op, dat zie je tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...geen flauw idee. Meest overgewaarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |