Nee, dat vroeg hij ook, maar ik ben nooit duizelig. Wel kouwelijk, dat kon volgens mijn moeder ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
B.ertha, je bloeddruk is iets aan de lage kant, maar niks ernstigs. Beter wat te laag dan te hoog. Je zult wel vaak duizelig zijn en zwartzien, bijvoorbeeld bij bukken/hurken en snel opstaan. Pas daar dus een beetje mee op.
Wat meer zout in je eten zal op den duur wel helpen. Drop en chips kan natuurlijk ook.![]()
Ik ben wel benieuwd naar die rare vlekken, houd ons op de hoogte.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lees net trouwens tweeling, probleem opgelost, slotje
BFF is ook maar tijdelijkquote:
mss doelt beste vriendin op de tweelingbroerquote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lees net trouwens tweeling, probleem opgelost, slotje
Of informeerde leuke jongen A uit naam van verlegen tweelingbroer Bquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BFF is ook maar tijdelijk
[..]
mss doelt beste vriendin op de tweelingbroer
Best friends forever?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef Soempie het volgende:
BFF?
Wat vroeg hij dan over haar? Hebben zij ook contact? En waarom vraag je niet gewoon of hij een keer in het weekend tijd heeft om iets leuks te doen?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik had het haar zelfs duidelijk gezegd, met daarbij dat ze altijd zo flirt enzo...
Best Friends Foreverquote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef Soempie het volgende:
BFF?
ah een kenner!quote:
Oh.quote:
We hadden een gesprek over of we veel met anderen zoenden (precies. Goed gespreksonderwerp toch?) en toen moest hij weg. Hij had al gedag gezegd enzo toen hij opeens kwam zo van: Trouwens, zoent 'naam bv' veel?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat vroeg hij dan over haar? Hebben zij ook contact? En waarom vraag je niet gewoon of hij een keer in het weekend tijd heeft om iets leuks te doen?
Ik gebruikte nooit zout, toen ik dat wel deed ging mijn bloeddruk gelijk omhoog. Die is nu mooi rond de 110/70.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
ik eet eigenlijk nooit zo zout.
Nee, je gaat niet in iemand anders zijn vrouwwater zittenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het niet zo'n ongeschreven regel dat je niet in andermans (vrouws) water vist
Misschien vraagt hij het slechts uit nieuwsgierigheid omdat hij haar een sletje vindt?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hadden een gesprek over of we veel met anderen zoenden (precies. Goed gespreksonderwerp toch?) en toen moest hij weg. Hij had al gedag gezegd enzo toen hij opeens kwam zo van: Trouwens, zoent 'naam bv' veel?
Dat zou een mooie natte bende wordenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je gaat niet in iemand anders zijn vrouwwater zitten
Helaas voor PS, maar ik waag het te betwijfelen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien vraagt hij het slechts uit nieuwsgierigheid omdat hij haar een sletje vindt?![]()
Ik zeg maar wat hoor.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je gaat niet in iemand anders zijn vrouwwater zitten
Wij werden geplaatst volgens de Cito-score.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:32 schreef Soempie het volgende:
En aan het eind van het jaar mochten we kiezen bij wie we in de brugklas wilden.
Vind het best wel een goede verklaring.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien vraagt hij het slechts uit nieuwsgierigheid omdat hij haar een sletje vindt?![]()
Ik zeg maar wat hoor.
Ik schat die mogelijkheid op 0,9%quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat hoor.
Rasoptimist die je bentquote:
Oh die foto'squote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik gebruikte nooit zout, toen ik dat wel deed ging mijn bloeddruk gelijk omhoog. Die is nu mooi rond de 110/70.
PS-je: ik heb je foto's van Rome even doorgekeken, is foto nummer 60 genomen met je rug naar het Pantheon toe?
Wat is Rome mooi schoon op je foto's, en die katten op het Forum Romanum zijn zo typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |