Succes morgen met wakker worden en zo danquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond hoop ik wat drinken in de stad. Laatste keer.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat dat betreft heb ik echt een obsessief-compulsieve stoornis.quote:
Ik ben vrij morgen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Succes morgen met wakker worden en zo dan
misschien moet ik die maar ontwikkelen om te zorgen dat ik niks meer kwijtraakquote:Op maandag 26 mei 2008 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik echt een obsessief-compulsieve stoornis.
Ik kijk niet hoor, mij overtuig je toch niet van het nut.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier, deze is toch super
Frankrijk!
Ach, beetje vaag verhaal. We hadden het naar de politie of het gemeentehuis moeten brengen volgens hem (maar dat doe je juist niet als er geld in de portemonnee zit, zij zullen niet de eigenaar zoeken en als het lang blijft liggen houden zij het geld).quote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef Etcetera het volgende:
booswaarom dat dan
omdat jullie gebeld hadden![]()
ik zou dolblij zijn (weet ik uit ervaring
)
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
Leuk gesprek met leuke boy
gaat ie weg, informeert ie nog even niet zo terloops naar m'n beste vriendin
Duidelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
hij woont erg ver wegquote:Op maandag 26 mei 2008 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Heb je al gevraagd of hij zin heeft om met jou iets te drinken ofzo?
En?quote:
jongensquote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
mjah da's wel apart ja. lijkt me dat jullie alle moeite hebben gedaan om 'm te achterhalenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, beetje vaag verhaal. We hadden het naar de politie of het gemeentehuis moeten brengen volgens hem (maar dat doe je juist niet als er geld in de portemonnee zit, zij zullen niet de eigenaar zoeken en als het lang blijft liggen houden zij het geld).
Er zat namelijk een sleutel in de portemonnee, die heeft hij dus opnieuw moeten laten maken en dat was heel duur. Maar goed, het bedrag in de portemonnee dat hij terugkreeg was dubbel zo veel.
Hij was vast wel blij dat hij geld terugkreeg, maar was gewoon een beetje pissig over die sleutel denk ik. We hebben echt ons best gedaan om de eigenaar zo snel mogelijk te achterhalen.
good pointquote:
En hij ziet meer in haar beste vriendinquote:
Je moet haar gewoon voor zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het vervelende is dat ze me om die reden al niet helemaal lekker ligt; ze is een enorme jongensverslinder ofzo en echt een waanzinnige flirt (al beweert ze zelf van niet. bullshit) en ik had al door dat ze met deze jongen (en zijn bijna net zo yummie tweelingbroer) ook contact zocht enzo (en ik had al niet zo heel subtiel gezegd dat ik dat niet tof vond). En nu... ik heb echt geen chill gevoel tegen over haar. maar ik kan het haarr moeilijk kwalijk nemen?
Kun je haar wel kwalijk nemen toch? Als jij er al achteraan zat en dat ook tegen haar gezegd hebt, dan blijft zij er toch van af?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het vervelende is dat ze me om die reden al niet helemaal lekker ligt; ze is een enorme jongensverslinder ofzo en echt een waanzinnige flirt (al beweert ze zelf van niet. bullshit) en ik had al door dat ze met deze jongen (en zijn bijna net zo yummie tweelingbroer) ook contact zocht enzo (en ik had al niet zo heel subtiel gezegd dat ik dat niet tof vond). En nu... ik heb echt geen chill gevoel tegen over haar. maar ik kan het haarr moeilijk kwalijk nemen?
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klassieker...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
Wie mag dit wel niet zijn , en waarom zijn er maar zo weinig foto's van
quote:
is het niet zo'n ongeschreven regel dat je niet in andermans (vrouws) water vistquote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach, misschien vindt hij ze alletwee wel leuk en houdt hij opties open.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En hij ziet meer in haar beste vriendin
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het niet zo'n ongeschreven regel dat je niet in andermans (vrouws) water vist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |