Wordt toch proppen om zo'n Snes cassette in die blu-ray gleuf te krijgen lijkt me. Misschien met een paar tikken van een hamer erop.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jij ziet de waarde dus niet in van Snes, PS1 en PS2 games.
Wat heb je daar voor MGS betaald ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2x Metal gear besteld bij 3BM![]()
En op de helft met Valkyria
Chad Wardenquote:
Dat soort taalgebruik mag alleen gebruikt worden in combinatie met een foto van een katquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat soort taalgebruik mag alleen gebruikt worden in combinatie met een foto van een kat
Triestquote:
PS triplequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan het originele filmpje niet meer vinden, die is verwijderd van Youtube![]()
Bedoel je [ url=plaats-hier-de-url]plaats hier de tekst[/url] ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat was trouwens de code om een tekst te verwerken in een url?
G-policequote:Op zondag 25 mei 2008 00:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Hehe, heb net weer even een stukje G-Police gespeeld. Als je dat weer ziet besef je pas hoe fucking goed games van tegenwoordig eruit zien
Balliiiiin!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Triest
Vond deze nog bij de related video's
Hehe ja. De gameplay is alsnog best wel leuk, maar de graphics en controls zijn tegenwoordig niet meer helemaal lekkerquote:Op zondag 25 mei 2008 00:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
G-police
Dat speelde ik vroeger altijd op mijn PC, die in die tijd echt supergoed was daarvoor
16-bit graphics e.d.
Ach, das waar ookquote:
Afgezien van de ps2 die ik er voor heb, ga ik gewoon geen prev-gen games meer spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Want die shitload aan toptitles op de ps2 zijn idd het spelen niet meer waard of wat ?
Altijd al gezegd (en geweten) dat ie hier zou komen. Vraag was alleen; wanneer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3![]()
MGS 4 is voor mij ook dé reden waarom ik niet langer kon wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |