Dat iedereen opeens zo stil is, is anders best opvallendquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was niet lui, ik vond het niet nodig om te reageren op je vorige post
Dat is best te achterhalen denk ik. Ik vermoed door iemand die je nog 2 bossen schuldig isquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad luiWilde al net een nieuwe openen
Sinds wanneer is trouwens mijn bosje rode rozen uit de OP?
Zie hierboven. Dat is als Tim een hulplijn wil inschakelen in de liefdequote:Op woensdag 21 mei 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was eten, echt!
Explain the name, pleasj?
Vind het sowieso altijd dubieus als ik 299 posts zie staanquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat iedereen opeens zo stil is, is anders best opvallend
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmja. Klinkt logisch
Ik ben geen A-Team fan, maar het zijn vast parodieen op de namen van daar?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]Murdock, Mr T, Faceman en Hannibal. Maar snap de Kees dan niet, parodie op Face?
Inderdaad. Dat vond ik wat moeilijker te parodieren. Verder dan "C&A" kwam ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B.A. ken ik. Da's toch de boze neger?
Hey, fuck! En ik had nog wel zo mijn best gedaan het serieus te doen lijkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind t maar flauw...
Wat in het verleden nog wel eens voorkwam was dat het topic volkwam en dat er een half uur geen topic aangemaakt werd. En dan werden er opeens 2 geopendquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het sowieso altijd dubieus als ik 299 posts zie staanIk ging het topic doorlezen en toen ik wilde reageren was ie vol
Eerlijk gezegd vind ik het ook een evrvelend klusje om te doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat in het verleden nog wel eens voorkwam was dat het topic volkwam en dat er een half uur geen topic aangemaakt werd. En dan werden er opeens 2 geopend
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry
Trouwens, als ik een aas, een koning en een koningin in mijn hand heb bij kaarten moet ik altijd aan hier denken![]()
Eigenlijk is het ook wel een klein beetje een rotklusje. Net zoiets als afwassen. Ook al is het de vaatwasser inruimen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook een evrvelend klusje om te doenmaar net was ik echt eten
Sorryquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedankt want vanaf nu zal ik dat ook wel doen
Dat vind ik dan ook vervelend om te doen. Nee, eigenlijk nog meer de vaatwasser uitruimen... Oh gruwel...quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel een klein beetje een rotklusje. Net zoiets als afwassen. Ook al is het de vaatwasser inruimen.
Een nieuwe SC openen is toch geen moeite? Een nieuwe AKQ openen daarentegen is wel irritant, met de puntentelling enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel een klein beetje een rotklusje. Net zoiets als afwassen. Ook al is het de vaatwasser inruimen.
Vaatwasser uitruimen heb ik geen problemen mee maar inruimen wel. Vieze borden en bestekquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook vervelend om te doen. Nee, eigenlijk nog meer de vaatwasser uitruimen... Oh gruwel...
Ik snap 'mquote:
Krijg je dan een boost van verplichte complimentjes?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doe iemand me es zeggen dat ik best wel lief ben? Enzo?
Ja, ik weet het, heb even een zelfvertrouwenboost nodig..
Een vaatwasser inruimen is ook maar een klein klusje maar vind ik toch ook vervelend.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een nieuwe SC openen is toch geen moeite? Een nieuwe AKQ openen daarentegen is wel irritant, met de puntentelling enzoMaar ik vind het niet erg om SC's te openen, alleen heb ik echt zelden de laatste post
![]()
Daar krijg ik jeuk vanquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Krijg je dan een boost van verplichte complimentjes?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nog maar even meegenomen voor Tim
[ afbeelding ]
Niet speciaal. Of ook wel. Zo'n momentje van het gaat toch nooit lukken bladiebladiebla.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg je dan een boost van verplichte complimentjes?
Maar je bent een lieverdHoezo, mannenperikelen?
OK, komt 'ie dan:quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doe iemand me es zeggen dat ik best wel lief ben? Enzo?
Ja, ik weet het, heb even een zelfvertrouwenboost nodig..
Laat mij voortaan maar nieuwe topics openen als anderen mijn vaat doen danquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vaatwasser inruimen is ook maar een klein klusje maar vind ik toch ook vervelend.
Hier moet je een nieuw topic openen, weer op klikken, naar pagina 1 van het oude topic, naar de Wiki, wiki aanpassen, wiki opslaan, nieuwe OP aanpassen. Kweenie..gewoon vervelend
Iets meer achtergrond? Dan kan ik gerichter complimentjes gevenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet speciaal. Of ook wel. Zo'n momentje van het gaat toch nooit lukken bladiebladiebla.
Ja zelfs verplichte complimentjes helpen
Whehe ik maak ook liever topics aan hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat mij voortaan maar nieuwe topics openen als anderen mijn vaat doen dan
Smoothie hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, komt 'ie dan:
ik ben best wel lief
![]()
![]()
Hartenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap 'm
Ik zag net bij The Weakest Link dat er klaarblijkelijk bij één van de "suits" de koning geen snor heeft. Bij schoppen o.i.d. Nooit geweten.
Euhm... Het is de bedoeling dat ik de moed niet opgeef wat betreft dequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iets meer achtergrond? Dan kan ik gerichter complimentjes geven
chu chu! Pikachu!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euhm... Het is de bedoeling dat ik de moed niet opgeef wat betreft dejongen van Pika :p
Pika? Ik neem aan je nieuwequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euhm... Het is de bedoeling dat ik de moed niet opgeef wat betreft dejongen van Pika :p
Wat is te veel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pika? Ik neem aan je nieuwehe?
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, tot nu toe gaat alles goed toch? Een beetje initiatief houden mannen wel van (kijk uit: niet teveel, dat vinden ze eng) Vooralsnog is er nog niks verkeerd gegaan toch? Dus lekker blijven msnen/krabbelen en dan misschien een keer een date
Ja erg toch? Leave 80's series alone!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en alvast voor volgen jaar (voor de liefhebbers)
http://www.imdb.com/title/tt0429493/
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongensquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
Zegt niks hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Precies.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Dat zou ik ook erg vreemd hebben gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
De afstand is ook niet korter geworden in de tussentijd
Wel langer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
Mannenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmja. Ik doe ook erg mijn best om er niks van te denkenIk vond het alleen toch raar.
Jongens... In dit gevalquote:
Dat dan weer welquote:
Jij bent heel anders wat dit betreft?quote:
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooitquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooit
quote:
Scherpquote:
Dan nog maar ff een generalisatie:quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ach, andersom zouden jullie het er wel mee eens zijn. Maar nu zijn jullie op je teentjes getrapt.
quote:
Hoera, hij wordt opgemerktquote:
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaanquote:
Het was dus een woordgrapjequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaan
Wil jij geen kusje van PS?quote:
Dan moet je haar even slaanquote:
Deed ik ook nietquote:
Euh? Klinkt als een slecht plan?quote:
Zie mijn post en jouw reactie daaropquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euh? Klinkt als een slecht plan?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
dat wilde ik ook vragenquote:
ah, het kan dus welquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Precies zo'n nuttig tunneltje wat afgesloten was waardoor ik nog om moest fietsen ook .. grr.
Ik snap hem alweerquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zie mijn post en jouw reactie daarop
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ja was erg fijnquote:
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindtquote:
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handigquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ik vond Fok al zo irritant doen de laatste tijd. Nu snap ik waaromquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handig
Neeeee, niet zeggen. Ik wil ook slapen, maar moet eerst nog opdrachten maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, ben de hele dag al best moe
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindt
Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindt
Dank!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Etcetera het volgende:
oh en voor ik het vergeet: mijn complimenten voor deze ge-ni-a-le TT
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
Nem, back me up on this one![]()
SC = Langzaampraat! Ik ben een ADHD'er! Ik kan niet langzaam! Ik heb alleen 'snel' 'ultra' en 'lichtsnelheid'!
Ja, nu zit ik een keer op jouw account Soemp
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
SC = Langzaampraat! Ik ben een ADHD'er! Ik kan niet langzaam! Ik heb alleen 'snel' 'ultra' en 'lichtsnelheid'!
Of het gaat lukken is een tweedequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neeeee, niet zeggen. Ik wil ook slapen, maar moet eerst nog opdrachten maken.![]()
![]()
Welterusten zo, Tim.Ik ben jaloers op je.
quote:
De reden dat hij niet op msn zit of in de SC.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
ben ik de enige die niet snapt waar wiebel het over heeft
dank jequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
De reden dat hij niet op msn zit of in de SC.
Ik kan best veel aanslagen per minuut tikken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
q34yn823r0un-230yn823cryn80WEFw34tegaerg;oaivav;ouiahwerpg98awy4a890ywhv;oahv;oaiuquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan best veel aanslagen per minuut tikken.
Dat is dus heel grappig met die gasten. Die zijn razendsnel in het verzinnen van excusesquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
De reden dat hij niet op msn zit of in de SC.
Begin alvast maar met sparen danquote:
Zo waar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus heel grappig met die gasten. Die zijn razendsnel in het verzinnen van excuses
Ja, maar does it make sense?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:11 schreef Soempie het volgende:
Als we een discussie hebben redeneert hij echt sneller.
bij de opties kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe zorg ik dat 'mijn browser cookies ondersteunt'
Dat heb ik ook vaak. Dan knik ik al van 'oh ja'. Maar als ik er dan later over nadenk klopt er niks van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
En dan weet ik gewoon dat ik een punt heb, maar omdat hij zo snel gaat kan ik niet goed meer nadenken over mijn argumenten.![]()
Koekje voor je beelscherm houdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe zorg ik dat 'mijn browser cookies ondersteunt'
Daar wordt beweerd dat dat gedaan wordt. Telfort.nl beweert wat andersquote:
Wat voor browser gebruik je?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar wordt beweerd dat dat gedaan wordt. Telfort.nl beweert wat anders
Leuk. Leuk.quote:
dan koekje loslaten, als ie op de grond valt ondersteunt hij ze niet.quote:
Ehm, als browser betekend wat ik dnek dat het btekend; ik heb het zowel met firefox als met IE geprobeerdquote:
dat zijn browsersquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ehm, als browser betekend wat ik dnek dat het btekend; ik heb het zowel met firefox als met IE geprobeerd
Wauw, dat gaat te ver... ik wacht wel even met het checken van mijn rekeningquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan koekje loslaten, als ie op de grond valt ondersteunt hij ze niet.
Ik ga zo slapen denk ik, of iig in bed liggen en radiohead luisterenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:31 schreef Soempie het volgende:
Waarom moet iedereen uitgerekend vanavond aankondigen dat ze lekker gaan slapen, als ik nog tot 's nachts door moet.
Mooi.quote:
Ik ben al bezig.quote:
quote:
Ah, de kust is weer veilig...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik val sowieso om. Ik ga naar bedTot morgen ofzo
Beter een etcie en een soempie bij elkaar dan PS alleen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:45 schreef Etcetera het volgende:
zou ik niet te hard zeggen met een soempie en een etcie in de buurt
Ik zie je al F5-en in het topic.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter een etcie en een soempie bij elkaar dan PS alleen...
Zijn wij wel goedgekeurd? Of erger je je ook vaak aan ons?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter een etcie en een soempie bij elkaar dan PS alleen...
Aan jullie erger ik me niet, jullie mogen blijven...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn wij wel goedgekeurd? Of erger je je ook vaak aan ons?
Ik zat vol spanning te wachten op het antwoord van MM.quote:
Zat even elders in een topic, moet ook gebeuren...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat vol spanning te wachten op het antwoord van MM.
Dat is dan een vent van 40. Sneu hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan jullie erger ik me niet, jullie mogen blijven...
lijkt me welquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan jullie erger ik me niet, jullie mogen blijven...
Wat doet dat er nou weer toequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan een vent van 40. Sneu hoor
JAH!quote:
Je "ergeren" aan iemand op een forum en stééds maar weer steekjes onder water geven is nl echt héél erg kinderachtig. Van een volwassen vent mag je beter verwachten.quote:
* met voet stamptquote:
wat deed hij eigenlijk?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zekers. Beetje overdreven rode kaart, maar wel extreem dom natuurlijk van Drogba.
Gaf iemand een tikje, (klapje) in het gezicht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* met voet stampt
[..]
wat deed hij eigenlijk?
ik had trouwens het idee dat iemand anders z'n neus leegde in de nek van een blauwe
kijkt wiebel geen voetbalquote:
ah, da's niet lievquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gaf iemand een tikje, (klapje) in het gezicht.
CL = Champions League...
Hij heeft een hekel aan voetbal.quote:
ga je nou ook al weer?quote:
Niet gaan!quote:
Wel als het over voetbal blijft gaanquote:
Jullie jagen MaJo weg.quote:
Jeequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet gaan!Ik wil het ook niet over voetbal hebben.
Hoe is het met je?
het gaat over voetbal hoor, maar deze is wel mooiquote:
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee en ik hou me meestal ook wel gedeisd. Nu een keer niet...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je "ergeren" aan iemand op een forum en stééds maar weer steekjes onder water geven is nl echt héél erg kinderachtig. Van een volwassen vent mag je beter verwachten.
Oke, gewoon volhouden dus en niet pushen om er een naam aan te geven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
Ja gaat heel goedZolang we het dus maar niet hebben over 'wat' we hebben
De laatste tijd veel gezien en dat gaat heel goed
Hij is ook heel liev tegen me waar anderen bijzijn, kusjes geven en knuffelen enzo
Behalve dat het dom is... mag het ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het gaat over voetbal hoor, maar deze is wel mooi
er moest een panel genomen worden, meneer neemt de aanloop - blijft ineens staanen moet vanuit stand schieten, recht op de keeper
Verdien je er 10 miljoen per jaar mee, is het je dagelijks werk, ken je de regels nietquote:De nemer van de strafschop mag zijn aanloop niet onderbreken.
Je deelt ze de laatste tijd alleen wel elke keer uit als PS er is of net vertrokken is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee
Ik vind dat echt laf. Wel de lusten, maar niet de lasten zeker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
Zolang we het dus maar niet hebben over 'wat' we hebbenDe laatste tijd veel gezien en dat gaat heel goed
Hij is ook heel liev tegen me waar anderen bijzijn, kusjes geven en knuffelen enzo
Doe ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, gewoon volhouden dus en niet pushen om er een naam aan te geven.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe ik ookHeb laatst per ongeluk expres mijn tandenborstel bij hem laten liggen
![]()
het is volgens mij in Rusland, dus tijdsverschil. plus half uur verlenging. plus strafschoppenquote:
Oh, leek me wel slim zo'n schijnbeweging. Maar lijkt me als keeper wel ontzettend kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
Behalve dat het dom is... mag het ook niet
Welke lasten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt laf. Wel de lusten, maar niet de lasten zeker.
Is het trouwens die ex van je?
Kan je nagaan hoe laat het nu is in Rusland... Tijdsverschil maakt niet uit, het begon zoals bijna elke CL wedstrijd 20:45 Nederlandse tijd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is volgens mij in Rusland, dus tijdsverschil. plus half uur verlenging. plus strafschoppen
dat was geen schijnbeweging meerquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, leek me wel slim zo'n schijnbeweging. Maar lijkt me als keeper wel ontzettend kut.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke lasten?Ik ben een engeltje
![]()
Maar hij inderdaad
ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe laat het nu is in Rusland... Tijdsverschil maakt niet uit, het begon zoals bijna elke CL wedstrijd 20:45 Nederlandse tijd.
De laatste tijd valt het juist wel mee, dacht ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je deelt ze de laatste tijd alleen wel elke keer uit als PS er is of net vertrokken is.![]()
Doe dan gewoon negeren.
ben ik het mee eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het juist wel mee, dacht ik.
Heb zelfs gisteren ´gewoon´ met PS zitten ouwehoeren.
maar dat mag ookquote:Maar ik zal je wijze raad ten uitvoer brengen...
Nee, jij bent natuurlijk geen last! Maar pas je wel een beetje op dat je niet met je laat sollen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef MaJo het volgende:
Welke lasten?Ik ben een engeltje
![]()
Maar hij inderdaad
* haptquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Etcetera het volgende:
ben ik het mee eensik denk dat het gewoon iets is wat je uit je systeem moet krijgen af en toe
en dat wij iets minder moeten happen
Ik denk daar anders over maargoedquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee en ik hou me meestal ook wel gedeisd. Nu een keer niet...
Leeftijd doet er niet toe, niet die van mij en niet die van PS of wie dan ook. Leeftijd zegt me helemaal niets...
Mja, daar heb je wel een punt. Wyccie dus ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:48 schreef Etcetera het volgende:
ik ben het eens met wyccieheb ooit eens ongeveer hetzelfde gehad - maar dat was geen ex en het is echt nooit iets geweest, behalve wat gerotzooi - en de kans is gewoon zo groot dat jij met een gebroken hart zit en hij lekker flierefluitend door gaat met leven
Welterusten MM. Lekker tegen mevrouw MM aankruipen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, ik wens u allen een genoegelijke nachtrust en ik ga mijn zonden overdenken...
Dat zou ook nog kunnen hoor, dat hij de vorige keer niet goed durfde, maar nu wel weet dat het goed zit. Laten we hopen dat dat het is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:53 schreef Soempie het volgende:
Maar, misschien is gewoon een beetje genieten ook wel oke. En dan zien waar het schip strandt. Misschien heeft hij gewoon tijd nodig voor hij zich kan binden aan iemand.
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef Etcetera het volgende:
hey die beker heb ik ook een keer vastgehouden
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaag
Was geen wedstrijd, alle deuren geprobeerd. Was er eentje die niet op slot zat![]()
Leuk stadionnetje hoor.
37quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
hij is van 1970quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
nah niet echt je kunt zelf een banner laten plaatsen tegen betaling dus dat kunnen blijkbaar ook msn-namen-plaatjes zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Staan er MSN-naambanners in de nieuwe lay out?
Doelmannen gaan dus lang mee.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er dan ook vanuit dat ik binnenkort alsnog dat miljoenencontract aangeboden krijg
en wiebel danquote:
Epic Fail en Royal Sadness hebben een tweeling gekregen. Epic Sadness en Royal Failquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:28 schreef Etcetera het volgende:
FAIL!
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook een mooie fail:
http://www.dumpert.nl/med(...)ts_fail_paaltje.html
omfgquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook een mooie fail:
http://www.dumpert.nl/med(...)ts_fail_paaltje.html
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
Daarmee doelde ik op de afbeelding en niet op Wiebel.![]()
Wiebel voor deen WG voor de [ afbeelding ]
Ja hoor. Aan een miljoen heb ik genoeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
omfg
royal fail
mag ik meedelen met WG dan?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omfg
royal fail
[..]
mag ik meedelen met WG dan?
oh daar kan ik me ook wel mee reddenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja hoor. Aan een miljoen heb ik genoeg.
wij hoeven alleen z'n geldquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]WG had mij eerst op het oog
En officieel ben ik single
![]()
Officieel single.. maar officieus driedubbel bezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]WG had mij eerst op het oog
En officieel ben ik single
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Officieel single.. maar officieus driedubbel bezet
Over Van der Sar gesproken, samen met 3 anderen heb ik in 1999 een afscheid voor hem geregeld toen hij bij Ajax vertrok:quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
![]()
Cartridges er even uit halen en schudden desnoods...quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Soempie het volgende:
Oke, opdracht af. Nu bidden dat er nog uberhaubt inkt uit m'n printer komt. Geel desnoods.
En, en, en...?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:23 schreef Soempie het volgende:
pagina 2 is in elk geval een beetje streperig, maar wel leesbaar. Nog 5 te gaan.![]()
![]()
Kosten besparen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja bij meer dan drie gebruiker is het weer bal.
Zijn ze weer op kosten aan het besparen de laatste weken?
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef sir_dalord het volgende:
mogguh
ik post nog niet genoeg zeker om mijn icoon in de op te krijgen?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:04 schreef sir_dalord het volgende:
daar bestaat bij jou geen twijfel over, mevrouw "ik kom pas over 2 weken weer...nee echt...nee echt....."
Mijn vrijdagavond, wat doe je!
Voortaan alles in paars printen dus...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.Best idioot dat hij nu wel zwart print, maar een beetje gestreept. Vorige verslag was donkerpaars en ik zag vanmorgen dat ik daar een 9 voor had.
![]()
De zwalkende student...quote:Dit verslag wordt denk ik net aan een voldoende, omdat ik echt enorme bull shit verkondig in m'n conclusie.Weet gewoon niet meer hoe ik de uitkomsten van een T-test moet interpreteren in SPSS.
Ook geen zin/ tijd om het nu na te zoeken, dus ik doe maar wat.
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.Best idioot dat hij nu wel zwart print, maar een beetje gestreept. Vorige verslag was donkerpaars en ik zag vanmorgen dat ik daar een 9 voor had.
![]()
Dit verslag wordt denk ik net aan een voldoende, omdat ik echt enorme bull shit verkondig in m'n conclusie.Weet gewoon niet meer hoe ik de uitkomsten van een T-test moet interpreteren in SPSS.
Ook geen zin/ tijd om het nu na te zoeken, dus ik doe maar wat.
Ja, zo ver was ik, maar waar staat die waarde? Ik heb alpha: 0.05. En moet ik dan naar de Sig (2-tailed) kijken? Of naar t? Moet ik nog iets doen met df? En wat betekent die F?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0
Zo
quote:
Bij alpha 0,5 kun je de kritieke waarde opzoeken. Wat is je N (aantal onderzoeksobjecten)? Df bepaalt ook je alfa, dat is gewoon n-1. Je kijkt naar t bij n-1 bij alfa 0,5 dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik, maar waar staat die waarde? Ik heb alpha: 0.05. En moet ik dan naar de Sig (2-tailed) kijken? Of naar t? Moet ik nog iets doen met df? En wat betekent die F?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij alpha 0,5 kun je de kritieke waarde opzoeken. Wat is je N (aantal onderzoeksobjecten)? Df bepaalt ook je alfa, dat is gewoon n-1. Je kijkt naar t bij n-1 bij alfa 0,5 dus.
Als je tweezijdig toetst (is niet X), dan kijk je naar 2-tailed. Als je eenzijdig toetst (groter dan/kleiner dan), deel je dat geloof ik door 2. Je sig vergelijk je dan met je alfa. Kleiner dan a = verwerpen, groter is niet verwerpen.
Je kunt in plaats daarvan ook kijken naar je t-waarde, die je vergelijkt met je kritieke waarden zoals hierboven beschreven.
Die F is bedoeld om te kijken of je toets geldig is, negeer maar, tenzij de t-waarden bij die 2 uitkomsten erg veel verschillen.
P is sig ja, het is maar net welke naam je het geeftquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb tweezijdig getoetst en een keer eenzijdig, dan moet je inderdaad P door 2 delen. P is dus Sig? Want ik moet dus de P waarde hebben en er staat nergens gewoon: P. Sig heb ik dus maar vergeleken met alfa, vandaar dat ik zoiets had van: ik doe maar wat, gokje dat dat P is.
Dankjewel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
P is sig ja, het is maar net welke naam je het geeft
Komop, je kunt het!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik geen zin meer.Nog 2 uur voor het af moet zijn.
Wat was het cadeau?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Van der Sar gesproken, samen met 3 anderen heb ik in 1999 een afscheid voor hem geregeld toen hij bij Ajax vertrok:
[ afbeelding ]![]()
Meer hier: Ajax Foto Side
wanneer moet het af zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:56 schreef B.ertha het volgende:
Mijn project afmaken
En het ziet er naar uit dat dat vandaag ook niet gaat lukken, wat informatie krijg ik vanavond pas
Nauwkeurig geobserveerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat was het cadeau?
Het lijkt namelijk net of die verslaggever het cadeau ruikt en diegene die links op de foto staat acht ik best in staat om een kartonnen doos voor een wc-pot aan te zien.
Liefst vandaag, want in het weekend heb ik andere dingen te doen en morgen moet ik werken. Maandag moet ik het op papier inleveren voor 3 uur, maar ik ben rond 10 uur in Nijmegen, dus ik doe het danquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0
Zo
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij alpha 0,5 kun je de kritieke waarde opzoeken. Wat is je N (aantal onderzoeksobjecten)? Df bepaalt ook je alfa, dat is gewoon n-1. Je kijkt naar t bij n-1 bij alfa 0,5 dus.
Als je tweezijdig toetst (is niet X), dan kijk je naar 2-tailed. Als je eenzijdig toetst (groter dan/kleiner dan), deel je dat geloof ik door 2. Je sig vergelijk je dan met je alfa. Kleiner dan a = verwerpen, groter is niet verwerpen.
Je kunt in plaats daarvan ook kijken naar je t-waarde, die je vergelijkt met je kritieke waarden zoals hierboven beschreven.
Die F is bedoeld om te kijken of je toets geldig is, negeer maar, tenzij de t-waarden bij die 2 uitkomsten erg veel verschillen.
wauw. Ik snap daadwerkelijk waar NIKS van bovenstaandequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb tweezijdig getoetst en een keer eenzijdig, dan moet je inderdaad P door 2 delen. P is dus Sig? Want ik moet dus de P waarde hebben en er staat nergens gewoon: P. Sig heb ik dus maar vergeleken met alfa, vandaar dat ik zoiets had van: ik doe maar wat, gokje dat dat P is.
't is best makkelijk. Ik vergeet alleen steeds wat ik geleerd heb, dus moet ik elke keer nazoeken hoe het ook alweer ging.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Etcetera het volgende:
wauw. Ik snap daadwerkelijk waar NIKS van bovenstaandeblij toe ook
klinkt als wiskunde
![]()
lol. Misschien ga ik in de vakantie wel kijken. Eerst Dunya en Desi.quote:net de finale van NCIS gekeken. ik wasen
en
en
en uiteindelijk
NOOOOOOOOOOO
dan is de vraag natuurlijk... wat zat er in dat pakketje ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Van der Sar gesproken, samen met 3 anderen heb ik in 1999 een afscheid voor hem geregeld toen hij bij Ajax vertrok:
[ afbeelding ]![]()
Meer hier: Ajax Foto Side
Ik heb dat ook allemaal gehad, maar zo snel mogelijk vergeten. Mooi dat ik een andere studie doe nu.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Etcetera het volgende:
wauw. Ik snap daadwerkelijk waar NIKS van bovenstaandeblij toe ook
klinkt als wiskunde
Hoe ver loopt Nederland achter op Amerika? Ik kijk gewoon maandag en woensdag (Veronica).quote:net de finale van NCIS gekeken. ik wasen
en
en
en uiteindelijk
NOOOOOOOOOOO
niet dat ik weetquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie heb jij woensdagavond al wat te doen?
kun je beter op woensdagavond gaan kijken denk ik. maandagavond zijn afleveringen van seizoen 4, maar ik heb het idee dat Jericho daar voor in de plaats komt (vanaf 20.30 dubbele afleveringen daarvan namelijk)quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe ver loopt Nederland achter op Amerika? Ik kijk gewoon maandag en woensdag (Veronica).
Jammer, maar het was te proberenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet dat ik weetmaar de kans dat ik in Groningen ben is 0
Vind ik niet erg, heb ik nog lekker lang om te genieten van de serie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:36 schreef Etcetera het volgende:
aflevering van woensdag was Tribes (e5, e11) en er zijn dit seizoen 18/19 afleveringen gemaakt. dikke kans dat Veronica de dubbele aflevering van de finale niet in 1x uitzend, dus je mag nog 2 maanden wachten
Ik snap het niet. Iedereen massaal aan de string omdat je anders strepen door je strakke broek ziet, maar dit is wel sexy?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |