* haptquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Etcetera het volgende:
ben ik het mee eensik denk dat het gewoon iets is wat je uit je systeem moet krijgen af en toe
en dat wij iets minder moeten happen
Ik denk daar anders over maargoedquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee en ik hou me meestal ook wel gedeisd. Nu een keer niet...
Leeftijd doet er niet toe, niet die van mij en niet die van PS of wie dan ook. Leeftijd zegt me helemaal niets...
Mja, daar heb je wel een punt. Wyccie dus ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:48 schreef Etcetera het volgende:
ik ben het eens met wyccieheb ooit eens ongeveer hetzelfde gehad - maar dat was geen ex en het is echt nooit iets geweest, behalve wat gerotzooi - en de kans is gewoon zo groot dat jij met een gebroken hart zit en hij lekker flierefluitend door gaat met leven
Welterusten MM. Lekker tegen mevrouw MM aankruipen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, ik wens u allen een genoegelijke nachtrust en ik ga mijn zonden overdenken...
Dat zou ook nog kunnen hoor, dat hij de vorige keer niet goed durfde, maar nu wel weet dat het goed zit. Laten we hopen dat dat het is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:53 schreef Soempie het volgende:
Maar, misschien is gewoon een beetje genieten ook wel oke. En dan zien waar het schip strandt. Misschien heeft hij gewoon tijd nodig voor hij zich kan binden aan iemand.
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef Etcetera het volgende:
hey die beker heb ik ook een keer vastgehouden
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaag
Was geen wedstrijd, alle deuren geprobeerd. Was er eentje die niet op slot zat![]()
Leuk stadionnetje hoor.
37quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
hij is van 1970quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
nah niet echt je kunt zelf een banner laten plaatsen tegen betaling dus dat kunnen blijkbaar ook msn-namen-plaatjes zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Staan er MSN-naambanners in de nieuwe lay out?
Doelmannen gaan dus lang mee.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er dan ook vanuit dat ik binnenkort alsnog dat miljoenencontract aangeboden krijg
en wiebel danquote:
Epic Fail en Royal Sadness hebben een tweeling gekregen. Epic Sadness en Royal Failquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:28 schreef Etcetera het volgende:
FAIL!
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook een mooie fail:
http://www.dumpert.nl/med(...)ts_fail_paaltje.html
omfgquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook een mooie fail:
http://www.dumpert.nl/med(...)ts_fail_paaltje.html
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
Daarmee doelde ik op de afbeelding en niet op Wiebel.![]()
Wiebel voor deen WG voor de [ afbeelding ]
Ja hoor. Aan een miljoen heb ik genoeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
omfg
royal fail
mag ik meedelen met WG dan?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omfg
royal fail
[..]
mag ik meedelen met WG dan?
oh daar kan ik me ook wel mee reddenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja hoor. Aan een miljoen heb ik genoeg.
wij hoeven alleen z'n geldquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]WG had mij eerst op het oog
En officieel ben ik single
![]()
Officieel single.. maar officieus driedubbel bezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]WG had mij eerst op het oog
En officieel ben ik single
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Officieel single.. maar officieus driedubbel bezet
Over Van der Sar gesproken, samen met 3 anderen heb ik in 1999 een afscheid voor hem geregeld toen hij bij Ajax vertrok:quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
![]()
Cartridges er even uit halen en schudden desnoods...quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Soempie het volgende:
Oke, opdracht af. Nu bidden dat er nog uberhaubt inkt uit m'n printer komt. Geel desnoods.
En, en, en...?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:23 schreef Soempie het volgende:
pagina 2 is in elk geval een beetje streperig, maar wel leesbaar. Nog 5 te gaan.![]()
![]()
Kosten besparen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja bij meer dan drie gebruiker is het weer bal.
Zijn ze weer op kosten aan het besparen de laatste weken?
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef sir_dalord het volgende:
mogguh
ik post nog niet genoeg zeker om mijn icoon in de op te krijgen?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:04 schreef sir_dalord het volgende:
daar bestaat bij jou geen twijfel over, mevrouw "ik kom pas over 2 weken weer...nee echt...nee echt....."
Mijn vrijdagavond, wat doe je!
Voortaan alles in paars printen dus...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.Best idioot dat hij nu wel zwart print, maar een beetje gestreept. Vorige verslag was donkerpaars en ik zag vanmorgen dat ik daar een 9 voor had.
![]()
De zwalkende student...quote:Dit verslag wordt denk ik net aan een voldoende, omdat ik echt enorme bull shit verkondig in m'n conclusie.Weet gewoon niet meer hoe ik de uitkomsten van een T-test moet interpreteren in SPSS.
Ook geen zin/ tijd om het nu na te zoeken, dus ik doe maar wat.
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, maar die moet ik eerst nog tikken. De rest is leesbaar genoeg.Best idioot dat hij nu wel zwart print, maar een beetje gestreept. Vorige verslag was donkerpaars en ik zag vanmorgen dat ik daar een 9 voor had.
![]()
Dit verslag wordt denk ik net aan een voldoende, omdat ik echt enorme bull shit verkondig in m'n conclusie.Weet gewoon niet meer hoe ik de uitkomsten van een T-test moet interpreteren in SPSS.
Ook geen zin/ tijd om het nu na te zoeken, dus ik doe maar wat.
Ja, zo ver was ik, maar waar staat die waarde? Ik heb alpha: 0.05. En moet ik dan naar de Sig (2-tailed) kijken? Of naar t? Moet ik nog iets doen met df? En wat betekent die F?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0
Zo
quote:
Bij alpha 0,5 kun je de kritieke waarde opzoeken. Wat is je N (aantal onderzoeksobjecten)? Df bepaalt ook je alfa, dat is gewoon n-1. Je kijkt naar t bij n-1 bij alfa 0,5 dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik, maar waar staat die waarde? Ik heb alpha: 0.05. En moet ik dan naar de Sig (2-tailed) kijken? Of naar t? Moet ik nog iets doen met df? En wat betekent die F?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij alpha 0,5 kun je de kritieke waarde opzoeken. Wat is je N (aantal onderzoeksobjecten)? Df bepaalt ook je alfa, dat is gewoon n-1. Je kijkt naar t bij n-1 bij alfa 0,5 dus.
Als je tweezijdig toetst (is niet X), dan kijk je naar 2-tailed. Als je eenzijdig toetst (groter dan/kleiner dan), deel je dat geloof ik door 2. Je sig vergelijk je dan met je alfa. Kleiner dan a = verwerpen, groter is niet verwerpen.
Je kunt in plaats daarvan ook kijken naar je t-waarde, die je vergelijkt met je kritieke waarden zoals hierboven beschreven.
Die F is bedoeld om te kijken of je toets geldig is, negeer maar, tenzij de t-waarden bij die 2 uitkomsten erg veel verschillen.
P is sig ja, het is maar net welke naam je het geeftquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb tweezijdig getoetst en een keer eenzijdig, dan moet je inderdaad P door 2 delen. P is dus Sig? Want ik moet dus de P waarde hebben en er staat nergens gewoon: P. Sig heb ik dus maar vergeleken met alfa, vandaar dat ik zoiets had van: ik doe maar wat, gokje dat dat P is.
Dankjewel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
P is sig ja, het is maar net welke naam je het geeft
Komop, je kunt het!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik geen zin meer.Nog 2 uur voor het af moet zijn.
Wat was het cadeau?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Van der Sar gesproken, samen met 3 anderen heb ik in 1999 een afscheid voor hem geregeld toen hij bij Ajax vertrok:
[ afbeelding ]![]()
Meer hier: Ajax Foto Side
wanneer moet het af zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:56 schreef B.ertha het volgende:
Mijn project afmaken
En het ziet er naar uit dat dat vandaag ook niet gaat lukken, wat informatie krijg ik vanavond pas
Nauwkeurig geobserveerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat was het cadeau?
Het lijkt namelijk net of die verslaggever het cadeau ruikt en diegene die links op de foto staat acht ik best in staat om een kartonnen doos voor een wc-pot aan te zien.
Liefst vandaag, want in het weekend heb ik andere dingen te doen en morgen moet ik werken. Maandag moet ik het op papier inleveren voor 3 uur, maar ik ben rond 10 uur in Nijmegen, dus ik doe het danquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoger dan kritieke waarde-->verwerpen-->Ha aannemen. Lager dan die waarde-->voorlopig niet verwerpen-->uitgaan van H0
Zo
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij alpha 0,5 kun je de kritieke waarde opzoeken. Wat is je N (aantal onderzoeksobjecten)? Df bepaalt ook je alfa, dat is gewoon n-1. Je kijkt naar t bij n-1 bij alfa 0,5 dus.
Als je tweezijdig toetst (is niet X), dan kijk je naar 2-tailed. Als je eenzijdig toetst (groter dan/kleiner dan), deel je dat geloof ik door 2. Je sig vergelijk je dan met je alfa. Kleiner dan a = verwerpen, groter is niet verwerpen.
Je kunt in plaats daarvan ook kijken naar je t-waarde, die je vergelijkt met je kritieke waarden zoals hierboven beschreven.
Die F is bedoeld om te kijken of je toets geldig is, negeer maar, tenzij de t-waarden bij die 2 uitkomsten erg veel verschillen.
wauw. Ik snap daadwerkelijk waar NIKS van bovenstaandequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb tweezijdig getoetst en een keer eenzijdig, dan moet je inderdaad P door 2 delen. P is dus Sig? Want ik moet dus de P waarde hebben en er staat nergens gewoon: P. Sig heb ik dus maar vergeleken met alfa, vandaar dat ik zoiets had van: ik doe maar wat, gokje dat dat P is.
't is best makkelijk. Ik vergeet alleen steeds wat ik geleerd heb, dus moet ik elke keer nazoeken hoe het ook alweer ging.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Etcetera het volgende:
wauw. Ik snap daadwerkelijk waar NIKS van bovenstaandeblij toe ook
klinkt als wiskunde
![]()
lol. Misschien ga ik in de vakantie wel kijken. Eerst Dunya en Desi.quote:net de finale van NCIS gekeken. ik wasen
en
en
en uiteindelijk
NOOOOOOOOOOO
dan is de vraag natuurlijk... wat zat er in dat pakketje ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Van der Sar gesproken, samen met 3 anderen heb ik in 1999 een afscheid voor hem geregeld toen hij bij Ajax vertrok:
[ afbeelding ]![]()
Meer hier: Ajax Foto Side
Ik heb dat ook allemaal gehad, maar zo snel mogelijk vergeten. Mooi dat ik een andere studie doe nu.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Etcetera het volgende:
wauw. Ik snap daadwerkelijk waar NIKS van bovenstaandeblij toe ook
klinkt als wiskunde
Hoe ver loopt Nederland achter op Amerika? Ik kijk gewoon maandag en woensdag (Veronica).quote:net de finale van NCIS gekeken. ik wasen
en
en
en uiteindelijk
NOOOOOOOOOOO
niet dat ik weetquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie heb jij woensdagavond al wat te doen?
kun je beter op woensdagavond gaan kijken denk ik. maandagavond zijn afleveringen van seizoen 4, maar ik heb het idee dat Jericho daar voor in de plaats komt (vanaf 20.30 dubbele afleveringen daarvan namelijk)quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe ver loopt Nederland achter op Amerika? Ik kijk gewoon maandag en woensdag (Veronica).
Jammer, maar het was te proberenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet dat ik weetmaar de kans dat ik in Groningen ben is 0
Vind ik niet erg, heb ik nog lekker lang om te genieten van de serie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:36 schreef Etcetera het volgende:
aflevering van woensdag was Tribes (e5, e11) en er zijn dit seizoen 18/19 afleveringen gemaakt. dikke kans dat Veronica de dubbele aflevering van de finale niet in 1x uitzend, dus je mag nog 2 maanden wachten
Ik snap het niet. Iedereen massaal aan de string omdat je anders strepen door je strakke broek ziet, maar dit is wel sexy?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |