Dat iedereen opeens zo stil is, is anders best opvallendquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was niet lui, ik vond het niet nodig om te reageren op je vorige post
Dat is best te achterhalen denk ik. Ik vermoed door iemand die je nog 2 bossen schuldig isquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad luiWilde al net een nieuwe openen
Sinds wanneer is trouwens mijn bosje rode rozen uit de OP?
Zie hierboven. Dat is als Tim een hulplijn wil inschakelen in de liefdequote:Op woensdag 21 mei 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was eten, echt!
Explain the name, pleasj?
Vind het sowieso altijd dubieus als ik 299 posts zie staanquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat iedereen opeens zo stil is, is anders best opvallend
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmja. Klinkt logisch
Ik ben geen A-Team fan, maar het zijn vast parodieen op de namen van daar?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]Murdock, Mr T, Faceman en Hannibal. Maar snap de Kees dan niet, parodie op Face?
Inderdaad. Dat vond ik wat moeilijker te parodieren. Verder dan "C&A" kwam ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B.A. ken ik. Da's toch de boze neger?
Hey, fuck! En ik had nog wel zo mijn best gedaan het serieus te doen lijkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind t maar flauw...
Wat in het verleden nog wel eens voorkwam was dat het topic volkwam en dat er een half uur geen topic aangemaakt werd. En dan werden er opeens 2 geopendquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het sowieso altijd dubieus als ik 299 posts zie staanIk ging het topic doorlezen en toen ik wilde reageren was ie vol
Eerlijk gezegd vind ik het ook een evrvelend klusje om te doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat in het verleden nog wel eens voorkwam was dat het topic volkwam en dat er een half uur geen topic aangemaakt werd. En dan werden er opeens 2 geopend
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry
Trouwens, als ik een aas, een koning en een koningin in mijn hand heb bij kaarten moet ik altijd aan hier denken![]()
Eigenlijk is het ook wel een klein beetje een rotklusje. Net zoiets als afwassen. Ook al is het de vaatwasser inruimen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook een evrvelend klusje om te doenmaar net was ik echt eten
Sorryquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedankt want vanaf nu zal ik dat ook wel doen
Dat vind ik dan ook vervelend om te doen. Nee, eigenlijk nog meer de vaatwasser uitruimen... Oh gruwel...quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel een klein beetje een rotklusje. Net zoiets als afwassen. Ook al is het de vaatwasser inruimen.
Een nieuwe SC openen is toch geen moeite? Een nieuwe AKQ openen daarentegen is wel irritant, met de puntentelling enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel een klein beetje een rotklusje. Net zoiets als afwassen. Ook al is het de vaatwasser inruimen.
Vaatwasser uitruimen heb ik geen problemen mee maar inruimen wel. Vieze borden en bestekquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook vervelend om te doen. Nee, eigenlijk nog meer de vaatwasser uitruimen... Oh gruwel...
Ik snap 'mquote:
Krijg je dan een boost van verplichte complimentjes?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doe iemand me es zeggen dat ik best wel lief ben? Enzo?
Ja, ik weet het, heb even een zelfvertrouwenboost nodig..
Een vaatwasser inruimen is ook maar een klein klusje maar vind ik toch ook vervelend.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een nieuwe SC openen is toch geen moeite? Een nieuwe AKQ openen daarentegen is wel irritant, met de puntentelling enzoMaar ik vind het niet erg om SC's te openen, alleen heb ik echt zelden de laatste post
![]()
Daar krijg ik jeuk vanquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Krijg je dan een boost van verplichte complimentjes?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nog maar even meegenomen voor Tim
[ afbeelding ]
Niet speciaal. Of ook wel. Zo'n momentje van het gaat toch nooit lukken bladiebladiebla.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg je dan een boost van verplichte complimentjes?
Maar je bent een lieverdHoezo, mannenperikelen?
OK, komt 'ie dan:quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doe iemand me es zeggen dat ik best wel lief ben? Enzo?
Ja, ik weet het, heb even een zelfvertrouwenboost nodig..
Laat mij voortaan maar nieuwe topics openen als anderen mijn vaat doen danquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vaatwasser inruimen is ook maar een klein klusje maar vind ik toch ook vervelend.
Hier moet je een nieuw topic openen, weer op klikken, naar pagina 1 van het oude topic, naar de Wiki, wiki aanpassen, wiki opslaan, nieuwe OP aanpassen. Kweenie..gewoon vervelend
Iets meer achtergrond? Dan kan ik gerichter complimentjes gevenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet speciaal. Of ook wel. Zo'n momentje van het gaat toch nooit lukken bladiebladiebla.
Ja zelfs verplichte complimentjes helpen
Whehe ik maak ook liever topics aan hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat mij voortaan maar nieuwe topics openen als anderen mijn vaat doen dan
Smoothie hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, komt 'ie dan:
ik ben best wel lief
![]()
![]()
Hartenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap 'm
Ik zag net bij The Weakest Link dat er klaarblijkelijk bij één van de "suits" de koning geen snor heeft. Bij schoppen o.i.d. Nooit geweten.
Euhm... Het is de bedoeling dat ik de moed niet opgeef wat betreft dequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iets meer achtergrond? Dan kan ik gerichter complimentjes geven
chu chu! Pikachu!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euhm... Het is de bedoeling dat ik de moed niet opgeef wat betreft dejongen van Pika :p
Pika? Ik neem aan je nieuwequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euhm... Het is de bedoeling dat ik de moed niet opgeef wat betreft dejongen van Pika :p
Wat is te veel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pika? Ik neem aan je nieuwehe?
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, tot nu toe gaat alles goed toch? Een beetje initiatief houden mannen wel van (kijk uit: niet teveel, dat vinden ze eng) Vooralsnog is er nog niks verkeerd gegaan toch? Dus lekker blijven msnen/krabbelen en dan misschien een keer een date
Ja erg toch? Leave 80's series alone!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en alvast voor volgen jaar (voor de liefhebbers)
http://www.imdb.com/title/tt0429493/
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongensquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
Zegt niks hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Precies.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Dat zou ik ook erg vreemd hebben gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
De afstand is ook niet korter geworden in de tussentijd
Wel langer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
Mannenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmja. Ik doe ook erg mijn best om er niks van te denkenIk vond het alleen toch raar.
Jongens... In dit gevalquote:
Dat dan weer welquote:
Jij bent heel anders wat dit betreft?quote:
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooitquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooit
quote:
Scherpquote:
Dan nog maar ff een generalisatie:quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ach, andersom zouden jullie het er wel mee eens zijn. Maar nu zijn jullie op je teentjes getrapt.
quote:
Hoera, hij wordt opgemerktquote:
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaanquote:
Het was dus een woordgrapjequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaan
Wil jij geen kusje van PS?quote:
Dan moet je haar even slaanquote:
Deed ik ook nietquote:
Euh? Klinkt als een slecht plan?quote:
Zie mijn post en jouw reactie daaropquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euh? Klinkt als een slecht plan?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
dat wilde ik ook vragenquote:
ah, het kan dus welquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Precies zo'n nuttig tunneltje wat afgesloten was waardoor ik nog om moest fietsen ook .. grr.
Ik snap hem alweerquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zie mijn post en jouw reactie daarop
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ja was erg fijnquote:
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindtquote:
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handigquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ik vond Fok al zo irritant doen de laatste tijd. Nu snap ik waaromquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handig
Neeeee, niet zeggen. Ik wil ook slapen, maar moet eerst nog opdrachten maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, ben de hele dag al best moe
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |