quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindt
Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindt
Dank!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Etcetera het volgende:
oh en voor ik het vergeet: mijn complimenten voor deze ge-ni-a-le TT
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
Nem, back me up on this one![]()
SC = Langzaampraat! Ik ben een ADHD'er! Ik kan niet langzaam! Ik heb alleen 'snel' 'ultra' en 'lichtsnelheid'!
Ja, nu zit ik een keer op jouw account Soemp
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
SC = Langzaampraat! Ik ben een ADHD'er! Ik kan niet langzaam! Ik heb alleen 'snel' 'ultra' en 'lichtsnelheid'!
Of het gaat lukken is een tweedequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neeeee, niet zeggen. Ik wil ook slapen, maar moet eerst nog opdrachten maken.![]()
![]()
Welterusten zo, Tim.Ik ben jaloers op je.
quote:
De reden dat hij niet op msn zit of in de SC.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
ben ik de enige die niet snapt waar wiebel het over heeft
dank jequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
De reden dat hij niet op msn zit of in de SC.
Ik kan best veel aanslagen per minuut tikken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
q34yn823r0un-230yn823cryn80WEFw34tegaerg;oaivav;ouiahwerpg98awy4a890ywhv;oahv;oaiuquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan best veel aanslagen per minuut tikken.
Dat is dus heel grappig met die gasten. Die zijn razendsnel in het verzinnen van excusesquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
De reden dat hij niet op msn zit of in de SC.
Begin alvast maar met sparen danquote:
Zo waar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus heel grappig met die gasten. Die zijn razendsnel in het verzinnen van excuses
Ja, maar does it make sense?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:11 schreef Soempie het volgende:
Als we een discussie hebben redeneert hij echt sneller.
bij de opties kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe zorg ik dat 'mijn browser cookies ondersteunt'
Dat heb ik ook vaak. Dan knik ik al van 'oh ja'. Maar als ik er dan later over nadenk klopt er niks van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
En dan weet ik gewoon dat ik een punt heb, maar omdat hij zo snel gaat kan ik niet goed meer nadenken over mijn argumenten.![]()
Koekje voor je beelscherm houdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe zorg ik dat 'mijn browser cookies ondersteunt'
Daar wordt beweerd dat dat gedaan wordt. Telfort.nl beweert wat andersquote:
Wat voor browser gebruik je?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar wordt beweerd dat dat gedaan wordt. Telfort.nl beweert wat anders
Leuk. Leuk.quote:
dan koekje loslaten, als ie op de grond valt ondersteunt hij ze niet.quote:
Ehm, als browser betekend wat ik dnek dat het btekend; ik heb het zowel met firefox als met IE geprobeerdquote:
dat zijn browsersquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ehm, als browser betekend wat ik dnek dat het btekend; ik heb het zowel met firefox als met IE geprobeerd
Wauw, dat gaat te ver... ik wacht wel even met het checken van mijn rekeningquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan koekje loslaten, als ie op de grond valt ondersteunt hij ze niet.
Ik ga zo slapen denk ik, of iig in bed liggen en radiohead luisterenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:31 schreef Soempie het volgende:
Waarom moet iedereen uitgerekend vanavond aankondigen dat ze lekker gaan slapen, als ik nog tot 's nachts door moet.
Mooi.quote:
Ik ben al bezig.quote:
quote:
Ah, de kust is weer veilig...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik val sowieso om. Ik ga naar bedTot morgen ofzo
Beter een etcie en een soempie bij elkaar dan PS alleen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:45 schreef Etcetera het volgende:
zou ik niet te hard zeggen met een soempie en een etcie in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |