Wat een trailerquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze maar doen dan?
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos&content=trailer4
Maar luisteren?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ga morgen of overmorgen waarschijnlijk ook eentje halen, dus niet te snel doorposten.
huh, zei u wat?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze maar doen dan?
Same maar doe het tochquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef merino het volgende:
ik moet met GTA IV gewoon wachten tot 28mei. Als ik dat voor mijn examens in mijn ps3 ga doen dan komt er van studeren nooit meer wat terecht
ik heb flink betaald voor dit studiejaar in het buitenland dus dat zou beetje zonde zijn. Nee ik hou het mooi als cadeau voor mijn harde werkquote:
Als je nou versneld examen had gedaan voor al je vakken in januari, had je nu alle tijd. Maar je was te lui!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef merino het volgende:
ik moet met GTA IV gewoon wachten tot 28mei. Als ik dat voor mijn examens in mijn ps3 ga doen dan komt er van studeren nooit meer wat terecht
Nee zo zit het niet echt in elkaar hierquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je nou versneld examen had gedaan voor al je vakken in januari, had je nu alle tijd. Maar je was te lui!
Edit: Niet dat dat overal kan nog, bedenk ik me net.
Echt genoten van deze trailer!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze maar doen dan?
Mja, en die PSN-lijst wordt ook steeds langer.quote:
Komt door al die TVP 's.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef robbolo het volgende:
TVP, Gaat wel snel hier
Ja,.... de PS3 is qua games regio-vrij. Ja,... je kan in de MP spelen,... gratisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:20 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even geruststelling nodig: de PS3 is wat games betreft dus ECHT regiovrij, en kun je dan ook in MP spelen? Dus ik KAN zonder stress GTAIV bestellen in de VS?.
ik zag hem gister liggen hier bij de Free Record Shopquote:
Nou zonder stress. Lees mijn verhaal over CoD4 uit de US. Dat kon de eerste 2 maand wel, totdat de US wél een patch kreeg maar de EU niet. Gevolg: "unable to connect to game" en dat soort foutmeldingen als ik met de clan wou gamen... Unreal Tournament kan pas sinds kort met elkaar verbinden, of gaat dat binnenkort pas doen. Let er mee op dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:20 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even geruststelling nodig: de PS3 is wat games betreft dus ECHT regiovrij, en kun je dan ook in MP spelen? Dus ik KAN zonder stress GTAIV bestellen in de VS?.
Strol is niet echt de gevoelige patch-MP gamer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:58 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Nou zonder stress. Lees mijn verhaal over CoD4 uit de US. Dat kon de eerste 2 maand wel, totdat de US wél een patch kreeg maar de EU niet. Gevolg: "unable to connect to game" en dat soort foutmeldingen als ik met de clan wou gamen... Unreal Tournament kan pas sinds kort met elkaar verbinden, of gaat dat binnenkort pas doen. Let er mee op dus.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Strol is niet echt de gevoelige patch-MP gamer!
Hier nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik zag hem gister liggen hier bij de Free Record Shop
Mmm...met GTAIV dan maar geen risico nemen. Spel is met toch wel dat extra geld waardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:42 schreef Wessiej het volgende:
False, strolie, ik had Army of Two gekocht in Canada, wou het hier tegen iemand uit Nederland spelen, stond er ''Cross region play is not available''
Ja baluh, maar was wel het enige spel waar ik dat vond.
Games zijn regio vrij ja, maar dat geldt niet voor alle MP delen. Army of Two bijvoorbeld kun je alleen tegen iemand spelen die ook de US versie heeft...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:20 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
quote:
Pas 45924 keer.quote:
Jawel, maar toen kregen we een nieuw topic...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:48 schreef capital_P het volgende:
niemand vindt het raar dat de psn-update niet is geweest?
is er een wekelijkse update dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:48 schreef capital_P het volgende:
niemand vindt het raar dat de psn-update niet is geweest?
zal sowieso vandaag komen door de release van GT5 prologue denk ik zo...en iedereen wil de Euro 2008 demo spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef capital_P het volgende:
ok, heeft iemand een verklaring of een idee wanneer het wel gaat komen? (als ie nog komt)
De vraag is, wat wil je met die spullen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu wel of niet de LE versie van GTAIV moet reserveren.
Ben namelijk bang dat als het spel een dag eerder voor de release overal te koop is, om vervolgens dan een dag extra te wachten op het spel met de spullen.
Dat trek ik gewoon niet met deze geweldige game in het vooruitzicht.
Ik heb hem sinds gisteren, vette gamequote:
Tas gebruiken voor de sportkleding die ik meeneem naar een sportschool of anders bij de colleges voor het meenemen van schrijfwerk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
De vraag is, wat wil je met die spullen.
Ik zit niet te wachten op een kluisje dat ik nergens voor kan gebruiken, een tas die waarschijnlijk toch te klein is en dat boekje kijk ik ook 1x in.
Heb dus ook de normale editie besteld.
de vraag is...wil je dat...ik zou denken: NERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tas gebruiken voor de sportkleding die ik meeneem naar een sportschool of anders bij de colleges voor het meenemen van schrijfwerk.
En de rest is voor de sier. Doe het voornamelijk eigenlijk om de (sport)tas, het ziet er wel pimped en herkenbaar uit met name het lopen over straat. Gamers herkennen het meteen
Moet hem nog steeds proberen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds gisteren, vette game
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
Is er iemand hier technisch aangelegd die mij zo'n controller kan maken![]()
[ afbeelding ]
/carequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme heel de wereld loopt al in HD GT 5 Prologue te spelen behalve jorientje![]()
volgens mij hebben ze hem niet binnen, want de status is onvervanderd en de release staat op 8 april bij hun![]()
vanmiddag bellen, als die vandaag niet verstuurd word,
rij ik zo naar het dorp en haal ik hem daar![]()
Zo waar!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:01 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
is er een wekelijkse update dan?, merk er weinig van elke week namelijk
![]()
tvp trouwens
net golf gti gekochtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef joost2 het volgende:
GT5P![]()
alleen, waarom kan je niet lekker arcade racen met diverse auto's? Nu zit je in het begin vast aan je aangeschafte auto.......In vorige GT's kon dat wel gewoon.
waarom zien de auto's er in de menuschermen niet zo mooi uit? karteltjes tot en met!
Maar ingame
Ik wacht nog op GT5quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:47 schreef Mrakz0r het volgende:
ik zit nog steeds in B-class te sjeezen. Maar 't weekend komt eraan. Vandaag maar 's tot diep in de nacht gaan gamen met m'n roommates
das het leven hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef Sackboy het volgende:
Er is een apart GT5P-topic mensen, nu is het een beetje dubbel
Fok! is jouw leven?quote:
Iemand?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:09 schreef Marcussi het volgende:
Zal wel vaker gevraagd zijn maar toch nog een keertje
Vandaag me ps3 binnen zonder HDMI kabel uiteraard.
Waarn en welke kabel kan ik het beste kopen?
Alvast bedankt
Er is een apart GT5 topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef jacco het volgende:
Mijn auto gisteren op de GT5 lauch party in London
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Mooi is ie zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Teringjantje! Wat een apparaat
GT5P Pack, en heb er Uncharted bijgekocht
Heb hem net aangesloten. Wat een degelijkheid
Op het driehoekje drukken > alles weergevenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef samjustme het volgende:
Misschien kan iemand me hiermee helpen, heb een probleempje. Ik heb geprobeerde via MicroSD kaart avi/divx files op mijn ps3 op te slaan maar mijn PS3 herkent mijn avi files niet. Alsof er niks op staat grr.
Anders worden de winkeliers boos.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:35 schreef Kremers het volgende:
Wel vreemd trouwens, dat de download versie evenvel kost als de winkel versie... Digitale distributie is een stuk goedkoper...
Ik zit eigenlijk te wachten op:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is een apart GT5 topic.
OT: binnenkort metamorfose van de PlayStation Store
[ afbeelding ]
Ach joh. Wat heb je aan goede content als de store er niet mooi uitziet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op:
Binnenkort een normaal portie content..
Wat heb je aan een mooie auto als er geen motor inzit?
Ik heb gewoon de goedkoopste hdmi-naar-hdmi kabel gezocht (8 euro). Het is een digitaal signaal, dus zijn goldplated blabla kabels van 80 euro echt weggegooid geld. Mijn cheape hdmi doet het prima! Ik zou in ieder geval niet meer uitgeven dan de standaard hdmi -ps3 kabel, in de elektroshop zullen ze vast proberen om je een heeele dure kabel aan te smeren. Succes met zoeken!quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef JK het volgende:
Zojuist een PS3 GT5 pack gekocht (al ben ik niet eens een echte GT-gek)
Wilde eerst voor een X360 gaan.. lag er nog 1 in de winkel maar dat was de 203Watt versie. Geen zin in al dat gezeik, dus toen maar voor de PS3 gegaan... veel X360 titels komen toch ook wel op de PC en m'n gfx kaartje moet dat nog wel aankunnen. Enige titel die ik echt wilde spelen was Dead Rising, maar wie weet komt ie ook nog op de PC.
Anyway, net geupdate naar versie 2.20, moet nu nog een PSN account aanmaken, ik neem aan dat je voor een US store account gewoon een nieuwe gebruiker moet aanmaken in de XMB?
Daar zit wat in. Maar hoe gaat dat in de toekomst dan? De PS4 zal naar alle waarschijnlijkheid geen optische drive meer bevatten maar gebruik maken van pay to own download model. VGP.CA e.d. kunnen dan wel inpakken...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Anders worden de winkeliers boos.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar hoe gaat dat in de toekomst dan? De PS4 zal naar alle waarschijnlijkheid geen optische drive meer bevatten maar gebruik maken van pay to own download model. VGP.CA e.d. kunnen dan wel inpakken...
Kun je er iets meer over vertellenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:01 schreef ikookhier het volgende:
Net Viking gespeeld bij een vriend van me![]()
maandag kopen
Kingdom Hearts nee. God of War III is in ontwikkeling. Laatste genoemde spel moet je volgend jaar verwachten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:47 schreef Hakkert het volgende:
Zijn er toevalig al plannen bekend / releasedatums bekend voor Kingdom Hearts en God of War voor de PS3?
De statement over dat dit een ''GTA beater'' wordt kan dus weer direct de prullenbak inquote:Prototype schrapt multiplayer
Bij Radical Entertainment werkt een getalenteerd team aan de PC, PS3 en Xbox 360 titel Prototype. Het team heeft hoge eisen voor zichzelf en hun spel.
Oorspronkelijk zou Prototype een online coöpmode voor twee spelers bevatten, maar producer Tim Bennison vertelde onlangs tegen TeamXbox dat deze mode geschrapt is. Deze online coöpmode was de enige multiplayermode in Prototype dus Prototype richt zich nu volledig op de singleplayer. Radical heeft deze beslissing genomen omdat ze niet geloofden dat de multiplayer goed genoeg zou zijn. Ze besloten daarom om zich volledig toe te leggen op de singleplayer.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De statement over dat dit een ''GTA beater'' wordt kan dus weer direct de prullenbak in.
GTA IV is nu duidelijk de compleetste ''experience'' met uitgebreide MP-modi en zeer grote SP.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoezo dat?
De game kan toch veel leuker zijn om te spelen als ze het goed aanpakken?
De hele sfeer sprak me erg aan en het hakken van gasten gaf een goed gevoelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je er iets meer over vertellen
Bij die GTA-achtige games hecht ik toch nog altijd veel meer waarde aan de singleplayer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GTA IV is nu duidelijk de compleetste ''experience'' met uitgebreide MP-modi en zeer grote SP.
Ik ook vind ook co-op niet fijn bij zo'n games en mp boeit me niet heel veel!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bij die GTA-achtige games hecht ik toch nog altijd veel meer waarde aan de singleplayer.
had je hem weer op casual staan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 05:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Goedemorgen Fok!
Wil even melden dat ik net Rainbow Six Vegas 2 , Co-Op online heb uitgespeeld![]()
Gister avond begonnen om half 11, nu net klaar![]()
Korte klote spellen van tegenwoordig![]()
Zo, gaan we nu weer even slapen
ziet er vet uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:50 schreef ikookhier het volgende:
Warhawk Operation Broken Mirror Trailer
Zeker weten,... heb net een Alpine autoradio besteld zonder CD opties. Deze streamt alleen maar .acc en .mp3 bestanden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar hoe gaat dat in de toekomst dan? De PS4 zal naar alle waarschijnlijkheid geen optische drive meer bevatten maar gebruik maken van pay to own download model. VGP.CA e.d. kunnen dan wel inpakken...
Volgens mij was STEAM van valve nog veel eerder met dit soort concepten, en ga er maar van uit dat voor steam nog veel meer (weliswaar geflopte) concepten geweest om zo producten aan de man te brengenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten,... heb net een Alpine autoradio besteld zonder CD opties. Deze streamt alleen maar .acc en .mp3 bestanden.
De HD's zullen alleen maar toenemen en tegen de tijd dat de PS4 uitkomt is het volume bijna niet meer te vullen. Het lijkt misschien nog ver maar het staat echt om de hoek. Met GT5 en Warhawk is het eigenlijk allemaal al begonnen.
gaaf is dat hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:06 schreef AirwiN het volgende:
Woei, zojuist de starters pack van de MediaMarkt gekocht met Uncharted en Ratchet & Clank. Meteen ook maar GT5P gekocht... Over een paar weekjes ook nog een passende TV en dan ben ik weer helemaal compleet!
Mwja,... zie het voor de console wereld toch anders,.... dit is toch echt nieuw voor consolegamers,... en alhoewel het me nu nog niks lijkt aangezien ik altijd wel op LE's of SE's van games geil, denk ik toch dat het tegen 2015 allemaal heel anders is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij was STEAM van valve nog veel eerder met dit soort concepten, en ga er maar van uit dat voor steam nog veel meer (weliswaar geflopte) concepten geweest om zo producten aan de man te brengen
Waarom uitgeprint?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaaf is dat he![]()
heb car list van GT 5 uitgeprint, wil ze allemaal kopen
vind ik altijd leuk, is een tikquote:
Haha dat moet dan idd wel een tik zijn jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind ik altijd leuk, is een tik![]()
aankruisen welke je al hebt
net als dat ik voor al mijn 360 games de achivements lijst heb uitgeprint en daar het ook afvink
en maar 2 spellen ofzo die helemaal 1000/1000 zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha dat moet dan idd wel een tik zijn ja![]()
Ik ben vanmiddag begonnen met Uncharted. En werkelijk fantastisch. Als Tomb Raider fan word ik helemaal blij van dit spel. Tomb Raider, met naast platformen de gameplay van Gears of War. Oh ja, en dat gecombineerd met de architectuur van ICO.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef Gamer_V het volgende:
Mischien ligt het aan mijn tv of ogen, maar zoveel mooier lijkt ratchet en clank nou ook weer niet.Maar goed, ik moet nog beginnen aan unchartered.
lijkt me echt weer geweldigquote:
Kost dat pakket ook 399 bij MM?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:08 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ook een PS3
Met GT5
Dixons had niets en ging ik naar de MM ArenA waar ze stapels hadden met een actie: PS3 met GT5 en gratis Jabra bluetooth headset
Gisteren nogal veel gespeeld
ik heb gisteravond warhawk weer even gespeeld. wel even wennen als je COD4 gewend bentquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
lijkt me echt weer geweldighopelijk weer voor 6 euro
![]()
Dacht bijna dat ik de enige ben die het hier speeld![]()
Warhawk FTW
King Kong en TMNT?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en maar 2 spellen ofzo die helemaal 1000/1000 zijn
Wow! Waar heb je die gekocht? Moet wel een collectors item zijn!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee fifa world cup 2008 en ander vaag spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |