das het leven hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef Sackboy het volgende:
Er is een apart GT5P-topic mensen, nu is het een beetje dubbel
Fok! is jouw leven?quote:
Iemand?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:09 schreef Marcussi het volgende:
Zal wel vaker gevraagd zijn maar toch nog een keertje
Vandaag me ps3 binnen zonder HDMI kabel uiteraard.
Waarn en welke kabel kan ik het beste kopen?
Alvast bedankt
Er is een apart GT5 topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef jacco het volgende:
Mijn auto gisteren op de GT5 lauch party in London
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Mooi is ie zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Teringjantje! Wat een apparaat
GT5P Pack, en heb er Uncharted bijgekocht
Heb hem net aangesloten. Wat een degelijkheid
Op het driehoekje drukken > alles weergevenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef samjustme het volgende:
Misschien kan iemand me hiermee helpen, heb een probleempje. Ik heb geprobeerde via MicroSD kaart avi/divx files op mijn ps3 op te slaan maar mijn PS3 herkent mijn avi files niet. Alsof er niks op staat grr.
Anders worden de winkeliers boos.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:35 schreef Kremers het volgende:
Wel vreemd trouwens, dat de download versie evenvel kost als de winkel versie... Digitale distributie is een stuk goedkoper...
Ik zit eigenlijk te wachten op:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is een apart GT5 topic.
OT: binnenkort metamorfose van de PlayStation Store
[ afbeelding ]
Ach joh. Wat heb je aan goede content als de store er niet mooi uitziet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op:
Binnenkort een normaal portie content..
Wat heb je aan een mooie auto als er geen motor inzit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |