Wat een trailerquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze maar doen dan?
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos&content=trailer4
Maar luisteren?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ga morgen of overmorgen waarschijnlijk ook eentje halen, dus niet te snel doorposten.
huh, zei u wat?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze maar doen dan?
Same maar doe het tochquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef merino het volgende:
ik moet met GTA IV gewoon wachten tot 28mei. Als ik dat voor mijn examens in mijn ps3 ga doen dan komt er van studeren nooit meer wat terecht
ik heb flink betaald voor dit studiejaar in het buitenland dus dat zou beetje zonde zijn. Nee ik hou het mooi als cadeau voor mijn harde werkquote:
Als je nou versneld examen had gedaan voor al je vakken in januari, had je nu alle tijd. Maar je was te lui!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef merino het volgende:
ik moet met GTA IV gewoon wachten tot 28mei. Als ik dat voor mijn examens in mijn ps3 ga doen dan komt er van studeren nooit meer wat terecht
Nee zo zit het niet echt in elkaar hierquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je nou versneld examen had gedaan voor al je vakken in januari, had je nu alle tijd. Maar je was te lui!
Edit: Niet dat dat overal kan nog, bedenk ik me net.
Echt genoten van deze trailer!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze maar doen dan?
Mja, en die PSN-lijst wordt ook steeds langer.quote:
Komt door al die TVP 's.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef robbolo het volgende:
TVP, Gaat wel snel hier
Ja,.... de PS3 is qua games regio-vrij. Ja,... je kan in de MP spelen,... gratisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:20 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even geruststelling nodig: de PS3 is wat games betreft dus ECHT regiovrij, en kun je dan ook in MP spelen? Dus ik KAN zonder stress GTAIV bestellen in de VS?.
ik zag hem gister liggen hier bij de Free Record Shopquote:
Nou zonder stress. Lees mijn verhaal over CoD4 uit de US. Dat kon de eerste 2 maand wel, totdat de US wél een patch kreeg maar de EU niet. Gevolg: "unable to connect to game" en dat soort foutmeldingen als ik met de clan wou gamen... Unreal Tournament kan pas sinds kort met elkaar verbinden, of gaat dat binnenkort pas doen. Let er mee op dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:20 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even geruststelling nodig: de PS3 is wat games betreft dus ECHT regiovrij, en kun je dan ook in MP spelen? Dus ik KAN zonder stress GTAIV bestellen in de VS?.
Strol is niet echt de gevoelige patch-MP gamer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:58 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Nou zonder stress. Lees mijn verhaal over CoD4 uit de US. Dat kon de eerste 2 maand wel, totdat de US wél een patch kreeg maar de EU niet. Gevolg: "unable to connect to game" en dat soort foutmeldingen als ik met de clan wou gamen... Unreal Tournament kan pas sinds kort met elkaar verbinden, of gaat dat binnenkort pas doen. Let er mee op dus.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Strol is niet echt de gevoelige patch-MP gamer!
Hier nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik zag hem gister liggen hier bij de Free Record Shop
Mmm...met GTAIV dan maar geen risico nemen. Spel is met toch wel dat extra geld waardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:42 schreef Wessiej het volgende:
False, strolie, ik had Army of Two gekocht in Canada, wou het hier tegen iemand uit Nederland spelen, stond er ''Cross region play is not available''
Ja baluh, maar was wel het enige spel waar ik dat vond.
Games zijn regio vrij ja, maar dat geldt niet voor alle MP delen. Army of Two bijvoorbeld kun je alleen tegen iemand spelen die ook de US versie heeft...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:20 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
quote:
Pas 45924 keer.quote:
Jawel, maar toen kregen we een nieuw topic...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:48 schreef capital_P het volgende:
niemand vindt het raar dat de psn-update niet is geweest?
is er een wekelijkse update dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:48 schreef capital_P het volgende:
niemand vindt het raar dat de psn-update niet is geweest?
zal sowieso vandaag komen door de release van GT5 prologue denk ik zo...en iedereen wil de Euro 2008 demo spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef capital_P het volgende:
ok, heeft iemand een verklaring of een idee wanneer het wel gaat komen? (als ie nog komt)
De vraag is, wat wil je met die spullen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu wel of niet de LE versie van GTAIV moet reserveren.
Ben namelijk bang dat als het spel een dag eerder voor de release overal te koop is, om vervolgens dan een dag extra te wachten op het spel met de spullen.
Dat trek ik gewoon niet met deze geweldige game in het vooruitzicht.
Ik heb hem sinds gisteren, vette gamequote:
Tas gebruiken voor de sportkleding die ik meeneem naar een sportschool of anders bij de colleges voor het meenemen van schrijfwerk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
De vraag is, wat wil je met die spullen.
Ik zit niet te wachten op een kluisje dat ik nergens voor kan gebruiken, een tas die waarschijnlijk toch te klein is en dat boekje kijk ik ook 1x in.
Heb dus ook de normale editie besteld.
de vraag is...wil je dat...ik zou denken: NERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tas gebruiken voor de sportkleding die ik meeneem naar een sportschool of anders bij de colleges voor het meenemen van schrijfwerk.
En de rest is voor de sier. Doe het voornamelijk eigenlijk om de (sport)tas, het ziet er wel pimped en herkenbaar uit met name het lopen over straat. Gamers herkennen het meteen
Moet hem nog steeds proberen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds gisteren, vette game
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
Is er iemand hier technisch aangelegd die mij zo'n controller kan maken![]()
[ afbeelding ]
/carequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme heel de wereld loopt al in HD GT 5 Prologue te spelen behalve jorientje![]()
volgens mij hebben ze hem niet binnen, want de status is onvervanderd en de release staat op 8 april bij hun![]()
vanmiddag bellen, als die vandaag niet verstuurd word,
rij ik zo naar het dorp en haal ik hem daar![]()
Zo waar!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:01 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
is er een wekelijkse update dan?, merk er weinig van elke week namelijk
![]()
tvp trouwens
net golf gti gekochtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef joost2 het volgende:
GT5P![]()
alleen, waarom kan je niet lekker arcade racen met diverse auto's? Nu zit je in het begin vast aan je aangeschafte auto.......In vorige GT's kon dat wel gewoon.
waarom zien de auto's er in de menuschermen niet zo mooi uit? karteltjes tot en met!
Maar ingame
Ik wacht nog op GT5quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:47 schreef Mrakz0r het volgende:
ik zit nog steeds in B-class te sjeezen. Maar 't weekend komt eraan. Vandaag maar 's tot diep in de nacht gaan gamen met m'n roommates
das het leven hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef Sackboy het volgende:
Er is een apart GT5P-topic mensen, nu is het een beetje dubbel
Fok! is jouw leven?quote:
Iemand?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:09 schreef Marcussi het volgende:
Zal wel vaker gevraagd zijn maar toch nog een keertje
Vandaag me ps3 binnen zonder HDMI kabel uiteraard.
Waarn en welke kabel kan ik het beste kopen?
Alvast bedankt
Er is een apart GT5 topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef jacco het volgende:
Mijn auto gisteren op de GT5 lauch party in London
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Mooi is ie zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Teringjantje! Wat een apparaat
GT5P Pack, en heb er Uncharted bijgekocht
Heb hem net aangesloten. Wat een degelijkheid
Op het driehoekje drukken > alles weergevenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef samjustme het volgende:
Misschien kan iemand me hiermee helpen, heb een probleempje. Ik heb geprobeerde via MicroSD kaart avi/divx files op mijn ps3 op te slaan maar mijn PS3 herkent mijn avi files niet. Alsof er niks op staat grr.
Anders worden de winkeliers boos.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:35 schreef Kremers het volgende:
Wel vreemd trouwens, dat de download versie evenvel kost als de winkel versie... Digitale distributie is een stuk goedkoper...
Ik zit eigenlijk te wachten op:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is een apart GT5 topic.
OT: binnenkort metamorfose van de PlayStation Store
[ afbeelding ]
Ach joh. Wat heb je aan goede content als de store er niet mooi uitziet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op:
Binnenkort een normaal portie content..
Wat heb je aan een mooie auto als er geen motor inzit?
Ik heb gewoon de goedkoopste hdmi-naar-hdmi kabel gezocht (8 euro). Het is een digitaal signaal, dus zijn goldplated blabla kabels van 80 euro echt weggegooid geld. Mijn cheape hdmi doet het prima! Ik zou in ieder geval niet meer uitgeven dan de standaard hdmi -ps3 kabel, in de elektroshop zullen ze vast proberen om je een heeele dure kabel aan te smeren. Succes met zoeken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |