Really? Nu raak ik in de war, ik heb de naam Kas in m'n hoofd...quote:Op zondag 23 maart 2008 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan is het goed(ik was al bijna beledigd
)
Ja die ene ken je natuurlijk redelijk goed en die andere naam is voor jou natuurlijk piece of cake.
Whahahahahaha terecht. Doe haar trouwens de groetenquote:Op zondag 23 maart 2008 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even gecheckt bij mijn zussie en ik voel me nu redelijk dom
Gedaan. Ze vroeg zich af op wat voor manier ik met je praattequote:Op zondag 23 maart 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Whahahahahaha terecht. Doe haar trouwens de groeten
Niets, maftimquote:Op zondag 23 maart 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kas...
Je bent ook wel een een mafkees zeg![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gedaan. Ze vroeg zich af op wat voor manier ik met je praatte
Je krijgt vooral de groetjes terug
Mijn zusje heeft in elk geval bij iemand in de klas gezeten die een klein broertje heeft met de naam Kas, maar volgens mij heb ik het recenter ook nog gehoord. Zou alleen niet meer weten waarvan...quote:Op zondag 23 maart 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
God, ik vraag me nog af hoe je nou bij kas komt
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tot later PS, succes met jezelf vermaken
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
Mooie actie van ajax supporters vandaag trouwens bij twente...
nicht Schiessen, ich bin ein Höllander!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Halt, wie daar?
Kaasfondue was het hier.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
had jij ook al gourmet?
nouja, ik heb straks een browniecake
Zeg eens: Scheveningen...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nicht Schiessen, ich bin ein Höllander!
Dat heb ik dan weer nietquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
had jij ook al gourmet?
nouja, ik heb straks een browniecake
Gruss dich, Schwarze Barbara...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Goeienavond
Mooie paas gehad allemaal? Ik heb een heeeeeel traditioneel-burgerlijke dag achter de rug: paasontbijt met mn vriendinnen en vriend, daarna een wandeling naar Kardinge (een heuvel met utizicht over Groningen
), en eenmaal weer thuis lekker geen flikker uitgevoerd.....
Ohja, paaseitjes eten natuurlijk
En nu ben ik even aan het kijken hoe het in Italiė gaat zijn als ik daar ben: zaterdag 18 graden
vurrrtelquote:Op zondag 23 maart 2008 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Yep, van mn 10e tot mn 12e gedaan, best lekker
Daß ist mir egalquote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'Halt, wie daar' ist ganz kein Deutsch!
Ik heb morgen pas een beetje paasachtige zaken, zoals paasbrunch/diner bij opa en oma in egmond, waarschijnlijk met wandeling ()
zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met yoga?
Dan was jij er vroeg bij. Dacht dat dat toen nog niet eens bestond.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Yep, van mn 10e tot mn 12e gedaan, best lekker
niet bepaaldquote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jawel johquote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan was jij er vroeg bij. Dacht dat dat toen nog niet eens bestond.
zorg dat je bakpoeder hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 22:25 schreef Etcetera het volgende:
browniecake verhalen maken dat ik zin heb om morgen iets te gaan bakken
zie vorige postquote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dacht ik ook al
maar ik dacht, ik mag niet zeuren want de mijne mislukt
ikquote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie zei er iets over paneermeel?
Ah ok. Vond het al uiterst merkwaardig.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
nee ik heb niet over brownies makenik heb het over bakken
![]()
Ik was te laatquote:
ja dat snap ik. paneermeel en brownies gaan niet samenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ok. Vond het al uiterst merkwaardig.
shit happens (twice a day if your lucky, volgens iarl geloof ik)quote:
Ach, what's in a name?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
JIj weet duidelijk mijn naam niet
veel andere mensen wel trouwens!![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met yoga?
Je bent sig-nificant bezig, begrijp ik hieruit...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:45 schreef Etcetera het volgende:
oh en MM: ja. niet vaak. soms wel.
Want?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, what's in a name?
[..]
Dank je voor het bevestigen van de vooroordelen die ik over je heb...![]()
![]()
[..], ben niet van de zweefteef-afdeling...
scherp +2quote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent sig-nificant bezig, begrijp ik hieruit...
yoga wil ik op zich wel een keer proberenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Want?
yoga is neit epr se zweefteef. Mij aangeraden om te doen met mijn knieklachten
Ohnee, mijn cake is zooo screwed![]()
Ok, wie biedt meer?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
scherp +2![]()
[..]
yoga wil ik op zich wel een keer proberen![]()
en jouw cake kan nooit meer screwed zijn dan mijn versie een tijdje terug
ik had een cake met een mooie bruine korst en een soepige brij van binnenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de heerlijke wittechocoaldebodem is heerlijk zwartverband
geen bakpoeder
smaakt als brood
aaah mijn bak en kookskills, wat doen jullie?
Je weet kennelijk niet waar de uitdrukking 'Halt, wie daar?' vandaan komt, maar je anwtwoord alsof je het wel weet (en daaruit blijkt dat je het niet weet)...quote:
Yoga is 100% zweefteef, net als reiki, aura-reading en al die andere vage toestanden waar simpele zielen hun geld aan willen verkwanselen...quote:yoga is neit epr se zweefteef. Mij aangeraden om te doen met mijn knieklachten
Zeg dan gewoon: ´O nee, mijn koek is zo geschroefd´ of zo...quote:Ohnee, mijn cake is zooo screwed![]()
zo ver ben ik nog niet doorgedrongen, maar dat heb ik vast ookquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had een cake met een mooie bruine korst en een soepige brij van binnen
ik zat hardop te lachenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Zeg dan gewoon: ´O nee, mijn koek is zo geschroefd´ of zo...
Variatie op maandverband, voor tijdens de rouwperiode?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de heerlijke wittechocoaldebodem is heerlijk zwartverband
geen bakpoeder
smaakt als brood
aaah mijn bak en kookskills, wat doen jullie?
zeikwijf. Weet het inderdaad niet, maar het is geen duits.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet kennelijk niet waar de uitdrukking 'Halt, wie daar?' vandaan komt, maar je anwtwoord alsof je het wel weet (en daaruit blijkt dat je het niet weet)...
Daarom
Yoga gaat ook gewoon om ademhaling en het goed gebruiken van je spieren. Niet zo eenkennig. Het zou me zomaar es kunnen helpenquote:Yoga is 100% zweefteef, net als reiki, aura-reading en al die andere vage toestanden waar simpele zielen hun geld aan willen verkwanselen...
Ja. Of nietquote:Zeg dan gewoon: ´O nee, mijn koek is zo geschroefd´ of zo...
...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Variatie op maandverband, voor tijdens de rouwperiode?
Ik laat trouwens een ander bakken of ik koop gewoon een taart...
Nee pseudo-wijsneus, en het is ook geen Frans, Grieks, Japans of welke andere taal dan ook. Maar dat zeg je dan wijselijk ook niet...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeikwijf. Weet het inderdaad niet, maar het is geen duits.
Probeer gewoon eens een potje sex, ook goed voor je ademhaling en je spieren (als je de Kamasutra tenminste goed uitvoert)...quote:Yoga gaat ook gewoon om ademhaling en het goed gebruiken van je spieren. Niet zo eenkennig. Het zou me zomaar es kunnen helpen
UPG...quote:Ja. Of niet
Ik ga je gewoon negeren.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee pseudo-wijsneus, en het is ook geen Frans, Grieks, Japans of welke andere taal dan ook. Maar dat zeg je dan wijselijk ook niet...
[..]
Probeer gewoon eens een potje sex, ook goed voor je ademhaling en je spieren (als je de Kamasutra tenminste goed uitvoert)...
[..]
UPG...
jaaaaquote:
nou vooruit.quote:
Oquote:Op zondag 23 maart 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee jij moet bekvechten
Death by chocolate![]()
![]()
graag gedaanquote:
Ik was mn tijd altijd al ver vooruitquote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fok spacet. of we posten in de toekomst
nee hoor, jij loopt achterquote:Op zondag 23 maart 2008 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was mn tijd altijd al ver vooruit
Omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand die op het Barleus zit zich zo naļef kan opstellen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom zou ik in het echt anders zijn?
Maffia-spel hooked?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem heeft een bijna dood ervaring gehad
hoezo naļef. hoezo mijn school erbij? (hoezo schrijf je het nog niet goed)quote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand die op het Barleus zit zich zo naļef kan opstellen.
Ik hoop dus eigenlijk dat ik fout zit met mijn (voor)oordeel en dat je dat dan bevestigd...
Het was slechts een schampschot. De dokter heeft me geredquote:
Ik zat TV te kijkenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat ben je bescheiden vanavond Nem
Naļef als 'onnozel, kortzichtig, opzichtig'...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoezo naļef. hoezo mijn school erbij? (hoezo schrijf je het nog niet goed)
Wat lievquote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was slechts een schampschot. De dokter heeft me gered
PS was de dokter dus...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Het was slechts een schampschot. De dokter heeft me gered
Ja erg lieft van de zusterquote:
1. Ja, het stoort me als je het fout schrijft. Al helemaal als je het expres doet. Je toont dan niet je eigen intelligentie, maar eenkennigheid, en kinderachtigheid.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naļef als 'onnozel, kortzichtig, opzichtig'...
Het Barleus (wat ik bewust fout schrijf omdat je er altijd weer heerlijk op reageert = ook naļef) staat bij mij bekend als een gerenomeerde school en ik verwacht daar een ander soort persoon dan zoals jij je hier voordoet...
Ik probeer je een spiegel voor te houden, je wil er alleen niet in kijken...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. Ja, het stoort me als je het fout schrijft. Al helemaal als je het expres doet. Je toont dan niet je eigen intelligentie, maar eenkennigheid, en kinderachtigheid.
Iemand die anders reageert dan dat jij doet.quote:2. Wat voor persoon zou er op een gerennomeerde school moeten zitten? Hoezo vooroordelen? Wie is er nou kortzichtig?
Je opmerking over 'Halt, wie daar?' is een heel goed recent voorbeeld...quote:3. Hoezo onnozel? Noem eens een voorbeeld van onnozelheid? Ik let niet constant op, nee. En als ik dat wel doe, krijg ik commentaar van je.
Ik hang hier rond en jij hangt hier rond, so be it...quote:4. Opzichtig. Kijk dan niet. Ga in het taal en kunstforum of whatever zitten.
Daar happen ze minder snel dan jij...quote:5. En nu heb ik me weer uit de tent laten lokken door je irritante provocaties. Gebruik die maar aan het voetbalveld ofzo.
Ik ook van jou...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat jij wilt. Man, je argumenten slaan zo nergens op
Kennelijk nu wel...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb ik nou iedereen weggejaagd?
Precies.... Meestal lukt het wel, nahjaa volgende keer vast weer. Nu heb ik ook geen recept gebruikt, niet eens een maatbeker of weegschaal, maakt misschien uit:+quote:Op zondag 23 maart 2008 23:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik me wel voorstellen, is altijd jammer als je iets probeert te kokkerellen en het lukt niet
Nog nooit een specht gezien?quote:
Bonte specht, mooi beestje.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Ander onderwerp.
Het is toch echt nog steeds winter nu, vanmiddag gespot in onze tuin:
[ afbeelding ]
Ik kom uit de stadquote:
Daar zitten ze ook heel veel...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kom uit de stadMijn natuur is het vondelpark elke dag
Nope, niet aan het hakken helaas... heb nog een snelle, slechte foto kunnen nemen maar was door het dakraam heen en dus niet echt best. Zal hem eens opzoeken.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bonte specht, mooi beestje.
Ook nog steeds aan het hakken in de boom?
Dan is het inderdaad nog winter...
Klikquote:Op maandag 24 maart 2008 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, niet aan het hakken helaas... heb nog een snelle, slechte foto kunnen nemen maar was door het dakraam heen en dus niet echt best. Zal hem eens opzoeken.
Neem je er daar twee vanquote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik ook zin in chocoladetaart. Ik vind het aantal Calorieėn van de Death by Chocolate best meevallen eigenlijk.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb morgen pas een beetje paasachtige zaken, zoals paasbrunch/diner bij opa en oma in egmond, waarschijnlijk met wandeling ()
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Hehehe... bij studio voetbal zit van bronckhorst. Hebben ze beelden van een kampioenschap feyenoord er bij gepakt. Die zijn zowat in zwart-wit zeg
Met een fitte Lee Towers
Claimen dat het zo hoortquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had een cake met een mooie bruine korst en een soepige brij van binnen
Yoga hebben we nooit gedaan bij gym, wel ontspannen mediteren inderdaad, met zo'n muziekje en een chille stem, dan wel van de gymleraar dan wel van een engelsman op cd, die vertelt hoe we moeten chillen. En traptreden in onze gedachten af moeten lopenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb het gedaan met gym, het beviel me wel. Beetje suffe oefeningen doen en als je er eigenlijk geen zin in had deed je een halfhartige poging om daarna te gaan roepen over rode pijn
. De cooling down was al helemaal geweldig: lekker op je rug liggen, ben meer dan eens bijna in slaap gevallen
Ik had het in de zesde als een van de keuzemodulen. Ik heb dat jaar bij gym gedaan: recreatief zwemmen, yoga, volleybal (vond ik niet leuk maar moest toch, was dat of iets wat ik nog stommer vond), schaatsen en als afsluiting bowlen. Dat jaar vond ik gym bijna zonder uitzondering (volleybal zuigt namelijk) leukquote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yoga hebben we nooit gedaan bij gym, wel ontspannen mediteren inderdaad, met zo'n muziekje en een chille stem, dan wel van de gymleraar dan wel van een engelsman op cd, die vertelt hoe we moeten chillen. En traptreden in onze gedachten af moeten lopen
Iemand probeerde mij laatst over te halen 'dat ook een keer te proberen'.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yoga hebben we nooit gedaan bij gym, wel ontspannen mediteren inderdaad, met zo'n muziekje en een chille stem, dan wel van de gymleraar dan wel van een engelsman op cd, die vertelt hoe we moeten chillen. En traptreden in onze gedachten af moeten lopen
Kan je je er dit keer ook aan houden? Het begint me te irriteren en eigenlijk vind ik Barlaeus de hele tijd expres verkeerd spellen best kinderachtig. Net zoals dat voetbalsupporters weigeren bepaalde plaatsnamen uit te spreken. Ik heb het over het algemeen niet zo op Brabanders, maar ik wil wel toegeven dat er toffe Brabanders zijn en ik zal het ook niet de hele tijd over reservebelgen hebben of andere geintjes gebruiken die al veel te lang in omloop zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
PS, ik denk dat we beide uit een ander soort hout zijn gesneden.
Ik zal je niet meer aanvallen, dat was mijn bedoeling niet en dat heb ik al eens eerder gezegd.
Een beetje jennen was leuk, maar het moet geen avondvullend programma worden...
Rugby hebben we jammer genoeg maar 1 keer gedaan met gymquote:Op maandag 24 maart 2008 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iemand probeerde mij laatst over te halen 'dat ook een keer te proberen'.
![]()
![]()
Ben ik gaan rugbyen ... maar als dat de volgende keer weer zo gaat als vrijdag is dat yoga misschien nog een keer NODIG ook zelfs
Over het algemeen vond ik gym ook best te doen, ik had alleen echt een grote hekel aan onderdelen als duurloop, coopertest en shuttle-run test. Daar zag ik het nut niet van in, ik vond het stom en wist al dat mijn conditie niet heel geweldig was.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Grappig dat het bij meer scholen is dat je in de 6e keuzemodulen bij gym hebt. Ik heb toen o.a. een cursusje klimmen gedaan. Hartstikke leuk. Later toen ik hier ging studeren ook nog een cursus gedaan. Was er wel goed in, maar nooit meer wat mee gedaan.
En ik vond gym op de middelbare school leuk. Zelfs als we gingen voetballen.
Ik zou keihard tegen je in gaan. Wedden dat jij dan echt wel opzij gaat voor mij?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoefde ook geen moeite te doen om mensen te ontwijken, ik kon er recht op af sprinten en ze gingen wel aan de kant
Ja achterlijke shit was dat.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Over het algemeen vond ik gym ook best te doen, ik had alleen echt een grote hekel aan onderdelen als duurloop, coopertest en shuttle-run test. Daar zag ik het nut niet van in, ik vond het stom en wist al dat mijn conditie niet heel geweldig was.
Weet ik nog niet zo zeker, volgens mij was ik bijna twee keer zo zwaarquote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou keihard tegen je in gaan. Wedden dat jij dan echt wel opzij gaat voor mij?
Ik heb voor gym nooit lager gestaan dan een 6. Als je er regelmatig was en je gaf de indruk wel serieus mee te doen had je al een voldoende te pakkenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja achterlijke shit was dat.
Ken dus iemand die een 3,5-4 kwam te staan voor gym en dat telde dus wel mee voor je overgang. Echt een achterlijk systeem.
Hardlopen is ook gewoon een klote sport. Samen met roeien genomineerd voor kutste sport in de categorie 'gangbare sporten' imo.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Over het algemeen vond ik gym ook best te doen, ik had alleen echt een grote hekel aan onderdelen als duurloop, coopertest en shuttle-run test. Daar zag ik het nut niet van in, ik vond het stom en wist al dat mijn conditie niet heel geweldig was.
Softbal was dan ook geweldig: als je harder sloeg hoefde je minder hard te rennenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gelukkig maar 1 keer een coopertest hoeven doen. Mijn conditie was ook toen al belabberd.
Wij zeurden elke les om softbal.
Bij ons niet hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb voor gym nooit lager gestaan dan een 6. Als je er regelmatig was en je gaf de indruk wel serieus mee te doen had je al een voldoende te pakken
Dat kan wel zo zijn, maar jij wilt niet op je geweten hebben dat je een lief, klein en schattig meisje een hersenschudding bezorgt. Dus je gaat gewoon opzij.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik nog niet zo zeker, volgens mij was ik bijna twee keer zo zwaar
Wat ik zeer storend vind is dat ik altijd naar school fietste. Van te voren wist je dat je uiteindelijk weer uit kwam waar je begonnen bent, zonder onderweg iets op te halen, en dat moest dan zo snel mogelijk. Zonder je fiets te gebruiken waarmee het veel sneller kanquote:Op maandag 24 maart 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardlopen is ook gewoon een klote sport. Samen met roeien genomineerd voor kutste sport in de categorie 'gangbare sporten' imo.
Dat was wel een onderdeel waar opeens andere mensen goed in waren, dat beviel me welquote:Op maandag 24 maart 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons niet hoor
Ik heb ook altijd een 6 of hoger gestaan maar het waren altijd die rentesten die het verneukten. Ik heb zelfs een keer een 10 gehaald met één of andere sprong over bok. Ik scoorde hoger dan het meest atletisch meisje van de klas
Ja dat deed ik dus met een springplank ipv met een trampoline.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was wel een onderdeel waar opeens andere mensen goed in waren, dat beviel me wel. Ik heb me ook goed vermaakt bij een onderdeel dat we niet vaak gedaan hebben. Daarbij moest je vanaf een trampoline met een zweefsprong naar een kast en daar dan een wendsprong overheen (hopelijk snappen jullie het nog), en de afstand tussen trampoline en kast werd steeds groter
. Apart daarbij wel was dat je de ene afstand makkelijk haalde en als de trampoline 15 cm verder weg werd gezet lukte het totaal niet meer
Ach met judo gooide ik wel vaker met kleine meisjes, die hebben er niks aan overgehoudenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar jij wilt niet op je geweten hebben dat je een lief, klein en schattig meisje een hersenschudding bezorgt. Dus je gaat gewoon opzij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat een onzin zeg. Die tijd valt nuttiger te besteden.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moest ook elke gymles aanwezig zijn, ondanks de onmogelijkheid voor mij om mee te sporten. Ondertussen heb ik geloof ik wel vrijstellign gekregen, maar ik zit voortduren voor piet snot aan de zijlijn
Bij de wendsprong heeft de docent meerdere keren gevraagd of ik linkshandig was vanwege de manier die ik gebruikte om er over te springen. Die richting werkte gewoon fijnerquote:Op maandag 24 maart 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat deed ik dus met een springplank ipv met een trampoline.
-edit- wacht..wendsprong opgezocht, dat was het niet
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:Dat ben ik dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ik die diagrammen er zo bij zie bedenk ik me dat het waarschijnlijk toch de hurksprong over de kast met aanloop is geweest, maar ik weet het niet zekerquote:Op maandag 24 maart 2008 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
opgezocht: hurksprong was het.
-edit-
Nee, de spreidsprong over de bok.
http://www.katho.be/reno/(...)ringvaardigheden.pdf
Wat een schattige beschrijving.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
opgezocht: hurksprong was het.
-edit-
Nee, de spreidsprong over de bok.
http://www.katho.be/reno/(...)ringvaardigheden.pdf
Als je de wendsprong erg overdrijft kan je verticaal komen te staan op de kast, dus het zou kunnenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een schattige beschrijving.![]()
Dat wat ik dacht dat jullie bedoelen staat er ook niet bij. Ik had een soort arabier in gedachten.
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een schattige beschrijving.![]()
Dat wat ik dacht dat jullie bedoelen staat er ook niet bij. Ik had een soort arabier in gedachten.
Geen springplank aanwezig hier. Maar ik spring/duik wel mn bed in.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het bleek dus dat Tim en ik allebei iets anders bedoelden
En de truuk van de springplank is om er gewoon keihard op te landen
Ik kan ook hard op beton landen, veert ook niet al te best.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
En de truuk van de springplank is om er gewoon keihard op te landen
Nu ben je me even kwijt... heb je er een plaatje van bij de hand?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
Gifjes.
http://www.sportygirls.nl/nederlands/leren_turnen
[..]
Ik kan ook hard op beton landen, veert ook niet al te best.![]()
Ik moest op een gegeven moment overslag plank-paard doen.
Jij scheert je ook niet als er niets speciaals is en je hebt even geen zin?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga mij morgens eens heftig scheren. Mijn baard is ondertussen zo lang dat 'ie gaat jeuken
Waarom ben jij niet actief in het Mafiaspel?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is PS gaan slapen?
Correct.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij scheert je ook niet als er niets speciaals is en je hebt even geen zin?
Nee, zonder de hele draai erachter dus. Gewoon keihard je benen opzwaaien en verticaal over het paard heen. Je benen zijn het zwaarste lichaamsdeel. En de springplank plakt.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je http://members.home.nl/peggywessel/overslag%20hele%20draai.gif bedoelt: die ziet er best lastig/eng uit
Vanavond heb ik Cluedo en Risk gespeeld, en heb Herman Finkers gekeken. Verder gebeurt er op dit moment niet echt veelquote:Op maandag 24 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet actief in het Mafiaspel?
Auw, da's niet fijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel es per ongeluk een handstand overslag gedaan... er lag ook geen mat, dus ik viel zo goed als plat op m'n rug
Oh de draai was me niet eens echt opgevallenquote:Op maandag 24 maart 2008 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, zonder de hele draai erachter dus. Gewoon keihard je benen opzwaaien en verticaal over het paard heen. Je benen zijn het zwaarste lichaamsdeel. En de springplank plakt.
Geen wiskunde hier!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
zonder een draai om de Z-as (zeg ik dat goed?)
Dat had ik eerst opgeschreven maar ik wist niet zeker of het goed wasquote:
PS deed ff huiswerk voor de grapquote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is PS gaan slapen?
Ja ik kan het ook uren doen. Maar dat werkt ontspannend. Heeft niets met intelligentie te makenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:09 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Bejeweled. Ook al zo'n verslavend klikspelletje. Had vroeger een hele reeks van die spelletjes gedownload. Ik heb uren hersenloos zitten klikken op de zondagmiddag.
Ik moet intelligentere hobby's gaan zoeken.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof dat ik moe genoeg ben geworden om naar bed te gaan
Nu ik op het werk ben gaat het wel lekker met rijden ja. Lang leve de 4x4's.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet je zien dat je met dit weer een bedrijfswagen krijgt. Die kunnen toch wel harder met een beetje sneeuw?
De combinatie sneeuw op de wegen en mensen die naar IKEA gaan kan idd wel eens flinke problemen veroorzaken.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, ik moet niet te lang meer wachten met weggaan. Ik ga naar vrienden en daarna naar mijn ouders, maar ik moet langs een afrit die ook naar een IKEA gaat en ik heb zo het vermoeden dat het daar een heel klein beetje druk gaat worden....
Tot 1500quote:Op maandag 24 maart 2008 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ga ik er zo van tussen.
Tot hoe laat moet je nog werken?
Doeiquote:Op maandag 24 maart 2008 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werkze, en misschien ben ik er straks weer
K*t, geen TMF hier.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
Tip van de dag: top90 van de jaren 90 op tmf.
Volgens mij hebben die een gratis livestream op de website. Een paar jaar geleden iig al welquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:35 schreef wyccie het volgende:
Maar Cobra heeft geen geluid op de pc.
Die militaire headsets passen niet in de computers daar zekerquote:Op maandag 24 maart 2008 11:35 schreef wyccie het volgende:
Maar Cobra heeft geen geluid op de pc.
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 24 maart 2008 11:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij al zo vaak gezegd. Beter opletten, Etc.
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef wyccie het volgende:
Daarom zijn zijn nachtdiensten ook zo zwaar, hij kan nooit eens naar YouTube kijken of mp3'tjes luisteren.
Niet echt nee.....quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die militaire headsets passen niet in de computers daar zeker![]()
[ afbeelding ]
Maar je kan niet een koptelefoontje aansluiten ofzo op die computer daar ?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klopt. FOK! is alles wat ik heb tijdens de nachten.
wyccie weet (bijna) alles......quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar je kan niet een koptelefoontje aansluiten ofzo op die computer daar ?
Of juist welquote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als ik bij hem zou zijn, zouden zijn nachten toch juist niet zo zwaar zijn?![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:07 schreef wyccie het volgende:
Ik had het niet moeten zeggen.
Pasen doet rare dingen met je.
Het is trouwens al weer veel te lang geleden dat we "samen" de nacht door kwamen!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als ik bij hem zou zijn, zouden zijn nachten toch juist niet zo zwaar zijn?![]()
Studie, hč. Ik begin bijna verstandig te worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
Het is trouwens al weer veel te lang geleden dat we "samen" de nacht door kwamen!
Ik heb nog wel wat 24uurs rantsoenen liggen voor je.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat de winkels twee dagen dicht zouden zijn.![]()
Gelukkig maak ik vaak eten voor meerdere dagen en had ik nog croissantjes.
Ik las hier gisteren over Paasbrunches en zo. Ik heb gisteren bami gehad al brunch.
Dat doe ik nou ook altijdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat de winkels twee dagen dicht zouden zijn.![]()
De zon gaat vast schijnen als jij er bent.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nu beslissen welke kleren er allemaal mee moeten, het weer in Italiė is helaas nog niet geschikt voor lichtgewicht zomerkleertjes
Doen jullie daar ook aan Paasbrunches?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nog wel wat 24uurs rantsoenen liggen voor je.
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doen jullie daar ook aan Paasbrunches?
En zelfs die krijg ik niet. Mijn enige voordeel is extra geld voor werken op een feestdag.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef wyccie het volgende:
Het is ook onzin, toch? Alsof de mensen het iets kan schelen waarom pasen gevierd wordt.
Het enige nuttige ervan is een vrije dag.
spannend LB! weet je al precies wat je allemaal gaat doen? en heb je daar ook inetquote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laatste dagje Nederland voorlopig! Morgenochtend om 6 uur met de auto naar Bremen; de buslijn die ik kon nemen zou om 02:15 hier vertrekken waarna ik om 04:30 in Bremen zou zijn, vanwaar mijn vlucht om 10:40 zou vertrekkenDat vond mn vriend gelukkig ook zielig voor mij en dus gaat ie me brengen
![]()
Nu beslissen welke kleren er allemaal mee moeten, het weer in Italiė is helaas nog niet geschikt voor lichtgewicht zomerkleertjes
Ookquote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef wyccie het volgende:
Jij wordt betaald om op vakantie te gaan.
Dit jaar niet denk ik. Volgend jaar wil ik met de Transsiberie express van Moskou naar Bejing.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:08 schreef wyccie het volgende:
En is dat toevallig dit jaar?
Ik ga veel in bibliotheken zittenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
spannend LB! weet je al precies wat je allemaal gaat doen? en heb je daar ook inet
Ik ook, maar ik moet (gepland) wachten tot juni. Dan 2 weken op kosten van het rijk naar Kreta.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:18 schreef wyccie het volgende:
Twee weken Spanje, en dan bakken in de zon? Nee, dat is niks voor mij, daar ga ik geen geld aan verspillen. Een beetje relaxen is ok, maar ik wil wel veel zien.
Ik krijg zo veel zin om weer weg te gaan.
Beekse Bergen?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:35 schreef wyccie het volgende:
Nee, niet naar Kreta geweest. Ergens anders.
Gaat het weer warm worden dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmiddag...
Allemaal de eieren gevonden?
Zo niet, dan vindt je ze binnenkort vanzelf wel...
Binnenkort is een relatief begrip...quote:
Half uurtje geleden kwam de sneeuw hier nog naar beneden, maar nu is het hier ook zonnig.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef wyccie het volgende:
Hier schijnt de zon al. Het lijkt wel zondag.
Dat staat ook nog steeds op mijn lijstje van dingen om te doen. Goedkoop is het inderdaad niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit jaar niet denk ik. Volgend jaar wil ik met de Transsiberie express van Moskou naar Bejing.
Schijnt qua ervaring tegen te vallen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Dat staat ook nog steeds op mijn lijstje van dingen om te doen. Goedkoop is het inderdaad niet.
Ja en? Ik verwacht ook niet anders. Heb eens 3 weken geinterrailed en dan kom je inderdaad veel van hetzelfde tegen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schijnt qua ervaring tegen te vallen.
Vrienden van ons hebben het gedaan en die waren na een dag de naaldbomen die je langs de rails hebt staan wel zat.
Ze zijn bij Mongoliė uitgestapt en met een jeep naar de Chinese grens gereden om daar weer op de trein te stappen. Mongoliė en China vonden ze prachtig, het voortraject slaapverwekkend...
OK, als dat je verwachting is...quote:Op maandag 24 maart 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en? Ik verwacht ook niet anders. Heb eens 3 weken geinterrailed en dan kom je inderdaad veel van hetzelfde tegen.
Vind ik ook heerlijk. Ik heb ook ooit geinterrailed. Best fijne manier om in Europa wat van verschillende landen te zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind met de trein reizen best relaxedHet is dat vliegen zoveel goedkoper is geworden nu, anders was ik misschien wel met de trein naar Florence gegaan! Echt goddelijk wakker worden als je door het merengebied in Noord-Italiė rijdt, met op de achtergrond de bergen
![]()
Wat een mysterie!quote:
Ik laat je zo een filmpje zien (als het geupload is, duurt eventjes), dan mag jij nog een gok doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een mysterie!
Olifanten heb je in Afrika en India.
Dus wat wordt het?
Eensch, is wel een mooie periode om in contact te komen met de overige reizigers. Of om het te combineren met een goed boek.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en? Ik verwacht ook niet anders. Heb eens 3 weken geinterrailed en dan kom je inderdaad veel van hetzelfde tegen.
Interrailen is echt heel relaxquote:Op maandag 24 maart 2008 14:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik ook heerlijk. Ik heb ook ooit geinterrailed. Best fijne manier om in Europa wat van verschillende landen te zien.
Ik doe nu alvast de gok dat je naar Planet Earth bent geweestquote:Op maandag 24 maart 2008 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik laat je zo een filmpje zien (als het geupload is, duurt eventjes), dan mag jij nog een gok doen.
www.yousendit.comquote:Op maandag 24 maart 2008 14:31 schreef wyccie het volgende:
Wie zegt dat er geen leven op Mars of Pluto is?
Photobucket is niet echt een snel filmuploadprogramma. Ik zit nu nog niet eens op 50%.![]()
Hagel!
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou zeggen Zuid-Afrika of Tanzania...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |