Die militaire headsets passen niet in de computers daar zekerquote:Op maandag 24 maart 2008 11:35 schreef wyccie het volgende:
Maar Cobra heeft geen geluid op de pc.
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 24 maart 2008 11:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij al zo vaak gezegd. Beter opletten, Etc.
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef wyccie het volgende:
Daarom zijn zijn nachtdiensten ook zo zwaar, hij kan nooit eens naar YouTube kijken of mp3'tjes luisteren.
Niet echt nee.....quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die militaire headsets passen niet in de computers daar zeker![]()
[ afbeelding ]
Maar je kan niet een koptelefoontje aansluiten ofzo op die computer daar ?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klopt. FOK! is alles wat ik heb tijdens de nachten.
wyccie weet (bijna) alles......quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar je kan niet een koptelefoontje aansluiten ofzo op die computer daar ?
Of juist welquote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als ik bij hem zou zijn, zouden zijn nachten toch juist niet zo zwaar zijn?![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:07 schreef wyccie het volgende:
Ik had het niet moeten zeggen.
Pasen doet rare dingen met je.
Het is trouwens al weer veel te lang geleden dat we "samen" de nacht door kwamen!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als ik bij hem zou zijn, zouden zijn nachten toch juist niet zo zwaar zijn?![]()
Studie, hè. Ik begin bijna verstandig te worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
Het is trouwens al weer veel te lang geleden dat we "samen" de nacht door kwamen!
Ik heb nog wel wat 24uurs rantsoenen liggen voor je.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat de winkels twee dagen dicht zouden zijn.![]()
Gelukkig maak ik vaak eten voor meerdere dagen en had ik nog croissantjes.
Ik las hier gisteren over Paasbrunches en zo. Ik heb gisteren bami gehad al brunch.
Dat doe ik nou ook altijdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat de winkels twee dagen dicht zouden zijn.![]()
De zon gaat vast schijnen als jij er bent.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nu beslissen welke kleren er allemaal mee moeten, het weer in Italië is helaas nog niet geschikt voor lichtgewicht zomerkleertjes
Doen jullie daar ook aan Paasbrunches?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nog wel wat 24uurs rantsoenen liggen voor je.
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doen jullie daar ook aan Paasbrunches?
En zelfs die krijg ik niet. Mijn enige voordeel is extra geld voor werken op een feestdag.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef wyccie het volgende:
Het is ook onzin, toch? Alsof de mensen het iets kan schelen waarom pasen gevierd wordt.
Het enige nuttige ervan is een vrije dag.
spannend LB! weet je al precies wat je allemaal gaat doen? en heb je daar ook inetquote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laatste dagje Nederland voorlopig! Morgenochtend om 6 uur met de auto naar Bremen; de buslijn die ik kon nemen zou om 02:15 hier vertrekken waarna ik om 04:30 in Bremen zou zijn, vanwaar mijn vlucht om 10:40 zou vertrekkenDat vond mn vriend gelukkig ook zielig voor mij en dus gaat ie me brengen
![]()
Nu beslissen welke kleren er allemaal mee moeten, het weer in Italië is helaas nog niet geschikt voor lichtgewicht zomerkleertjes
Ookquote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef wyccie het volgende:
Jij wordt betaald om op vakantie te gaan.
Dit jaar niet denk ik. Volgend jaar wil ik met de Transsiberie express van Moskou naar Bejing.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:08 schreef wyccie het volgende:
En is dat toevallig dit jaar?
Ik ga veel in bibliotheken zittenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
spannend LB! weet je al precies wat je allemaal gaat doen? en heb je daar ook inet
Ik ook, maar ik moet (gepland) wachten tot juni. Dan 2 weken op kosten van het rijk naar Kreta.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:18 schreef wyccie het volgende:
Twee weken Spanje, en dan bakken in de zon? Nee, dat is niks voor mij, daar ga ik geen geld aan verspillen. Een beetje relaxen is ok, maar ik wil wel veel zien.
Ik krijg zo veel zin om weer weg te gaan.
Beekse Bergen?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:35 schreef wyccie het volgende:
Nee, niet naar Kreta geweest. Ergens anders.
Gaat het weer warm worden dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmiddag...
Allemaal de eieren gevonden?
Zo niet, dan vindt je ze binnenkort vanzelf wel...
Binnenkort is een relatief begrip...quote:
Half uurtje geleden kwam de sneeuw hier nog naar beneden, maar nu is het hier ook zonnig.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef wyccie het volgende:
Hier schijnt de zon al. Het lijkt wel zondag.
Dat staat ook nog steeds op mijn lijstje van dingen om te doen. Goedkoop is het inderdaad niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit jaar niet denk ik. Volgend jaar wil ik met de Transsiberie express van Moskou naar Bejing.
Schijnt qua ervaring tegen te vallen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Dat staat ook nog steeds op mijn lijstje van dingen om te doen. Goedkoop is het inderdaad niet.
Ja en? Ik verwacht ook niet anders. Heb eens 3 weken geinterrailed en dan kom je inderdaad veel van hetzelfde tegen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schijnt qua ervaring tegen te vallen.
Vrienden van ons hebben het gedaan en die waren na een dag de naaldbomen die je langs de rails hebt staan wel zat.
Ze zijn bij Mongolië uitgestapt en met een jeep naar de Chinese grens gereden om daar weer op de trein te stappen. Mongolië en China vonden ze prachtig, het voortraject slaapverwekkend...
OK, als dat je verwachting is...quote:Op maandag 24 maart 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en? Ik verwacht ook niet anders. Heb eens 3 weken geinterrailed en dan kom je inderdaad veel van hetzelfde tegen.
Vind ik ook heerlijk. Ik heb ook ooit geinterrailed. Best fijne manier om in Europa wat van verschillende landen te zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind met de trein reizen best relaxedHet is dat vliegen zoveel goedkoper is geworden nu, anders was ik misschien wel met de trein naar Florence gegaan! Echt goddelijk wakker worden als je door het merengebied in Noord-Italië rijdt, met op de achtergrond de bergen
![]()
Wat een mysterie!quote:
Ik laat je zo een filmpje zien (als het geupload is, duurt eventjes), dan mag jij nog een gok doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een mysterie!
Olifanten heb je in Afrika en India.
Dus wat wordt het?
Eensch, is wel een mooie periode om in contact te komen met de overige reizigers. Of om het te combineren met een goed boek.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en? Ik verwacht ook niet anders. Heb eens 3 weken geinterrailed en dan kom je inderdaad veel van hetzelfde tegen.
Interrailen is echt heel relaxquote:Op maandag 24 maart 2008 14:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik ook heerlijk. Ik heb ook ooit geinterrailed. Best fijne manier om in Europa wat van verschillende landen te zien.
Ik doe nu alvast de gok dat je naar Planet Earth bent geweestquote:Op maandag 24 maart 2008 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik laat je zo een filmpje zien (als het geupload is, duurt eventjes), dan mag jij nog een gok doen.
www.yousendit.comquote:Op maandag 24 maart 2008 14:31 schreef wyccie het volgende:
Wie zegt dat er geen leven op Mars of Pluto is?
Photobucket is niet echt een snel filmuploadprogramma. Ik zit nu nog niet eens op 50%.![]()
Hagel!
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou zeggen Zuid-Afrika of Tanzania...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |