Gefeliciteerd.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof dat ik moe genoeg ben geworden om naar bed te gaan
Nu ik op het werk ben gaat het wel lekker met rijden ja. Lang leve de 4x4's.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet je zien dat je met dit weer een bedrijfswagen krijgt. Die kunnen toch wel harder met een beetje sneeuw?
De combinatie sneeuw op de wegen en mensen die naar IKEA gaan kan idd wel eens flinke problemen veroorzaken.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, ik moet niet te lang meer wachten met weggaan. Ik ga naar vrienden en daarna naar mijn ouders, maar ik moet langs een afrit die ook naar een IKEA gaat en ik heb zo het vermoeden dat het daar een heel klein beetje druk gaat worden....
Tot 1500quote:Op maandag 24 maart 2008 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ga ik er zo van tussen.
Tot hoe laat moet je nog werken?
Doeiquote:Op maandag 24 maart 2008 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werkze, en misschien ben ik er straks weer
K*t, geen TMF hier.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
Tip van de dag: top90 van de jaren 90 op tmf.
Volgens mij hebben die een gratis livestream op de website. Een paar jaar geleden iig al welquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:35 schreef wyccie het volgende:
Maar Cobra heeft geen geluid op de pc.
Die militaire headsets passen niet in de computers daar zekerquote:Op maandag 24 maart 2008 11:35 schreef wyccie het volgende:
Maar Cobra heeft geen geluid op de pc.
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 24 maart 2008 11:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij al zo vaak gezegd. Beter opletten, Etc.
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef wyccie het volgende:
Daarom zijn zijn nachtdiensten ook zo zwaar, hij kan nooit eens naar YouTube kijken of mp3'tjes luisteren.
Niet echt nee.....quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die militaire headsets passen niet in de computers daar zeker![]()
[ afbeelding ]
Maar je kan niet een koptelefoontje aansluiten ofzo op die computer daar ?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klopt. FOK! is alles wat ik heb tijdens de nachten.
wyccie weet (bijna) alles......quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar je kan niet een koptelefoontje aansluiten ofzo op die computer daar ?
Of juist welquote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als ik bij hem zou zijn, zouden zijn nachten toch juist niet zo zwaar zijn?![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:07 schreef wyccie het volgende:
Ik had het niet moeten zeggen.
Pasen doet rare dingen met je.
Het is trouwens al weer veel te lang geleden dat we "samen" de nacht door kwamen!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als ik bij hem zou zijn, zouden zijn nachten toch juist niet zo zwaar zijn?![]()
Studie, hè. Ik begin bijna verstandig te worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
Het is trouwens al weer veel te lang geleden dat we "samen" de nacht door kwamen!
Ik heb nog wel wat 24uurs rantsoenen liggen voor je.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat de winkels twee dagen dicht zouden zijn.![]()
Gelukkig maak ik vaak eten voor meerdere dagen en had ik nog croissantjes.
Ik las hier gisteren over Paasbrunches en zo. Ik heb gisteren bami gehad al brunch.
Dat doe ik nou ook altijdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat de winkels twee dagen dicht zouden zijn.![]()
De zon gaat vast schijnen als jij er bent.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nu beslissen welke kleren er allemaal mee moeten, het weer in Italië is helaas nog niet geschikt voor lichtgewicht zomerkleertjes
Doen jullie daar ook aan Paasbrunches?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nog wel wat 24uurs rantsoenen liggen voor je.
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doen jullie daar ook aan Paasbrunches?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |