Zeg eens: Scheveningen...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nicht Schiessen, ich bin ein Höllander!
Dat heb ik dan weer nietquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
had jij ook al gourmet?
nouja, ik heb straks een browniecake
Gruss dich, Schwarze Barbara...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Goeienavond
Mooie paas gehad allemaal? Ik heb een heeeeeel traditioneel-burgerlijke dag achter de rug: paasontbijt met mn vriendinnen en vriend, daarna een wandeling naar Kardinge (een heuvel met utizicht over Groningen
), en eenmaal weer thuis lekker geen flikker uitgevoerd.....
Ohja, paaseitjes eten natuurlijk
En nu ben ik even aan het kijken hoe het in Italië gaat zijn als ik daar ben: zaterdag 18 graden
vurrrtelquote:Op zondag 23 maart 2008 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Yep, van mn 10e tot mn 12e gedaan, best lekker
Daß ist mir egalquote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'Halt, wie daar' ist ganz kein Deutsch!
Ik heb morgen pas een beetje paasachtige zaken, zoals paasbrunch/diner bij opa en oma in egmond, waarschijnlijk met wandeling ()
zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met yoga?
Dan was jij er vroeg bij. Dacht dat dat toen nog niet eens bestond.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Yep, van mn 10e tot mn 12e gedaan, best lekker
niet bepaaldquote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met yoga?
Jawel johquote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan was jij er vroeg bij. Dacht dat dat toen nog niet eens bestond.
zorg dat je bakpoeder hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 22:25 schreef Etcetera het volgende:
browniecake verhalen maken dat ik zin heb om morgen iets te gaan bakken
zie vorige postquote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dacht ik ook al
maar ik dacht, ik mag niet zeuren want de mijne mislukt
ikquote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie zei er iets over paneermeel?
Ah ok. Vond het al uiterst merkwaardig.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
nee ik heb niet over brownies makenik heb het over bakken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |