jaaaaquote:
nou vooruit.quote:
Oquote:Op zondag 23 maart 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee jij moet bekvechten
Death by chocolate![]()
![]()
graag gedaanquote:
Ik was mn tijd altijd al ver vooruitquote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fok spacet. of we posten in de toekomst
nee hoor, jij loopt achterquote:Op zondag 23 maart 2008 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was mn tijd altijd al ver vooruit
Omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand die op het Barleus zit zich zo naïef kan opstellen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom zou ik in het echt anders zijn?
Maffia-spel hooked?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem heeft een bijna dood ervaring gehad
hoezo naïef. hoezo mijn school erbij? (hoezo schrijf je het nog niet goed)quote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand die op het Barleus zit zich zo naïef kan opstellen.
Ik hoop dus eigenlijk dat ik fout zit met mijn (voor)oordeel en dat je dat dan bevestigd...
Het was slechts een schampschot. De dokter heeft me geredquote:
Ik zat TV te kijkenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat ben je bescheiden vanavond Nem
Naïef als 'onnozel, kortzichtig, opzichtig'...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoezo naïef. hoezo mijn school erbij? (hoezo schrijf je het nog niet goed)
Wat lievquote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was slechts een schampschot. De dokter heeft me gered
PS was de dokter dus...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Het was slechts een schampschot. De dokter heeft me gered
Ja erg lieft van de zusterquote:
1. Ja, het stoort me als je het fout schrijft. Al helemaal als je het expres doet. Je toont dan niet je eigen intelligentie, maar eenkennigheid, en kinderachtigheid.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naïef als 'onnozel, kortzichtig, opzichtig'...
Het Barleus (wat ik bewust fout schrijf omdat je er altijd weer heerlijk op reageert = ook naïef) staat bij mij bekend als een gerenomeerde school en ik verwacht daar een ander soort persoon dan zoals jij je hier voordoet...
Ik probeer je een spiegel voor te houden, je wil er alleen niet in kijken...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. Ja, het stoort me als je het fout schrijft. Al helemaal als je het expres doet. Je toont dan niet je eigen intelligentie, maar eenkennigheid, en kinderachtigheid.
Iemand die anders reageert dan dat jij doet.quote:2. Wat voor persoon zou er op een gerennomeerde school moeten zitten? Hoezo vooroordelen? Wie is er nou kortzichtig?
Je opmerking over 'Halt, wie daar?' is een heel goed recent voorbeeld...quote:3. Hoezo onnozel? Noem eens een voorbeeld van onnozelheid? Ik let niet constant op, nee. En als ik dat wel doe, krijg ik commentaar van je.
Ik hang hier rond en jij hangt hier rond, so be it...quote:4. Opzichtig. Kijk dan niet. Ga in het taal en kunstforum of whatever zitten.
Daar happen ze minder snel dan jij...quote:5. En nu heb ik me weer uit de tent laten lokken door je irritante provocaties. Gebruik die maar aan het voetbalveld ofzo.
Ik ook van jou...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat jij wilt. Man, je argumenten slaan zo nergens op
Kennelijk nu wel...quote:Op zondag 23 maart 2008 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb ik nou iedereen weggejaagd?
Precies.... Meestal lukt het wel, nahjaa volgende keer vast weer. Nu heb ik ook geen recept gebruikt, niet eens een maatbeker of weegschaal, maakt misschien uit:+quote:Op zondag 23 maart 2008 23:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik me wel voorstellen, is altijd jammer als je iets probeert te kokkerellen en het lukt niet
Nog nooit een specht gezien?quote:
Bonte specht, mooi beestje.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Ander onderwerp.
Het is toch echt nog steeds winter nu, vanmiddag gespot in onze tuin:
[ afbeelding ]
Ik kom uit de stadquote:
Daar zitten ze ook heel veel...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kom uit de stadMijn natuur is het vondelpark elke dag
Nope, niet aan het hakken helaas... heb nog een snelle, slechte foto kunnen nemen maar was door het dakraam heen en dus niet echt best. Zal hem eens opzoeken.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bonte specht, mooi beestje.
Ook nog steeds aan het hakken in de boom?
Dan is het inderdaad nog winter...
Klikquote:Op maandag 24 maart 2008 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, niet aan het hakken helaas... heb nog een snelle, slechte foto kunnen nemen maar was door het dakraam heen en dus niet echt best. Zal hem eens opzoeken.
Neem je er daar twee vanquote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik ook zin in chocoladetaart. Ik vind het aantal Calorieën van de Death by Chocolate best meevallen eigenlijk.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'Halt, wie daar' ist ganz kein Deutsch!
Ik heb morgen pas een beetje paasachtige zaken, zoals paasbrunch/diner bij opa en oma in egmond, waarschijnlijk met wandeling ()
zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met yoga?
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Hehehe... bij studio voetbal zit van bronckhorst. Hebben ze beelden van een kampioenschap feyenoord er bij gepakt. Die zijn zowat in zwart-wit zeg
Met een fitte Lee Towers
Claimen dat het zo hoortquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had een cake met een mooie bruine korst en een soepige brij van binnen
Yoga hebben we nooit gedaan bij gym, wel ontspannen mediteren inderdaad, met zo'n muziekje en een chille stem, dan wel van de gymleraar dan wel van een engelsman op cd, die vertelt hoe we moeten chillen. En traptreden in onze gedachten af moeten lopenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb het gedaan met gym, het beviel me wel. Beetje suffe oefeningen doen en als je er eigenlijk geen zin in had deed je een halfhartige poging om daarna te gaan roepen over rode pijn
. De cooling down was al helemaal geweldig: lekker op je rug liggen, ben meer dan eens bijna in slaap gevallen
Ik had het in de zesde als een van de keuzemodulen. Ik heb dat jaar bij gym gedaan: recreatief zwemmen, yoga, volleybal (vond ik niet leuk maar moest toch, was dat of iets wat ik nog stommer vond), schaatsen en als afsluiting bowlen. Dat jaar vond ik gym bijna zonder uitzondering (volleybal zuigt namelijk) leukquote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yoga hebben we nooit gedaan bij gym, wel ontspannen mediteren inderdaad, met zo'n muziekje en een chille stem, dan wel van de gymleraar dan wel van een engelsman op cd, die vertelt hoe we moeten chillen. En traptreden in onze gedachten af moeten lopen
Iemand probeerde mij laatst over te halen 'dat ook een keer te proberen'.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yoga hebben we nooit gedaan bij gym, wel ontspannen mediteren inderdaad, met zo'n muziekje en een chille stem, dan wel van de gymleraar dan wel van een engelsman op cd, die vertelt hoe we moeten chillen. En traptreden in onze gedachten af moeten lopen
Kan je je er dit keer ook aan houden? Het begint me te irriteren en eigenlijk vind ik Barlaeus de hele tijd expres verkeerd spellen best kinderachtig. Net zoals dat voetbalsupporters weigeren bepaalde plaatsnamen uit te spreken. Ik heb het over het algemeen niet zo op Brabanders, maar ik wil wel toegeven dat er toffe Brabanders zijn en ik zal het ook niet de hele tijd over reservebelgen hebben of andere geintjes gebruiken die al veel te lang in omloop zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
PS, ik denk dat we beide uit een ander soort hout zijn gesneden.
Ik zal je niet meer aanvallen, dat was mijn bedoeling niet en dat heb ik al eens eerder gezegd.
Een beetje jennen was leuk, maar het moet geen avondvullend programma worden...
Rugby hebben we jammer genoeg maar 1 keer gedaan met gymquote:Op maandag 24 maart 2008 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iemand probeerde mij laatst over te halen 'dat ook een keer te proberen'.
![]()
![]()
Ben ik gaan rugbyen ... maar als dat de volgende keer weer zo gaat als vrijdag is dat yoga misschien nog een keer NODIG ook zelfs
Over het algemeen vond ik gym ook best te doen, ik had alleen echt een grote hekel aan onderdelen als duurloop, coopertest en shuttle-run test. Daar zag ik het nut niet van in, ik vond het stom en wist al dat mijn conditie niet heel geweldig was.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Grappig dat het bij meer scholen is dat je in de 6e keuzemodulen bij gym hebt. Ik heb toen o.a. een cursusje klimmen gedaan. Hartstikke leuk. Later toen ik hier ging studeren ook nog een cursus gedaan. Was er wel goed in, maar nooit meer wat mee gedaan.
En ik vond gym op de middelbare school leuk. Zelfs als we gingen voetballen.
Ik zou keihard tegen je in gaan. Wedden dat jij dan echt wel opzij gaat voor mij?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoefde ook geen moeite te doen om mensen te ontwijken, ik kon er recht op af sprinten en ze gingen wel aan de kant
Ja achterlijke shit was dat.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Over het algemeen vond ik gym ook best te doen, ik had alleen echt een grote hekel aan onderdelen als duurloop, coopertest en shuttle-run test. Daar zag ik het nut niet van in, ik vond het stom en wist al dat mijn conditie niet heel geweldig was.
Weet ik nog niet zo zeker, volgens mij was ik bijna twee keer zo zwaarquote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou keihard tegen je in gaan. Wedden dat jij dan echt wel opzij gaat voor mij?
Ik heb voor gym nooit lager gestaan dan een 6. Als je er regelmatig was en je gaf de indruk wel serieus mee te doen had je al een voldoende te pakkenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja achterlijke shit was dat.
Ken dus iemand die een 3,5-4 kwam te staan voor gym en dat telde dus wel mee voor je overgang. Echt een achterlijk systeem.
Hardlopen is ook gewoon een klote sport. Samen met roeien genomineerd voor kutste sport in de categorie 'gangbare sporten' imo.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Over het algemeen vond ik gym ook best te doen, ik had alleen echt een grote hekel aan onderdelen als duurloop, coopertest en shuttle-run test. Daar zag ik het nut niet van in, ik vond het stom en wist al dat mijn conditie niet heel geweldig was.
Softbal was dan ook geweldig: als je harder sloeg hoefde je minder hard te rennenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gelukkig maar 1 keer een coopertest hoeven doen. Mijn conditie was ook toen al belabberd.
Wij zeurden elke les om softbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |