ja dat snap ik. paneermeel en brownies gaan niet samenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ok. Vond het al uiterst merkwaardig.
shit happens (twice a day if your lucky, volgens iarl geloof ik)quote:
Ach, what's in a name?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
JIj weet duidelijk mijn naam niet
veel andere mensen wel trouwens!![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'Halt, wie daar' ist ganz kein Deutsch!
quote:zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met yoga?
Je bent sig-nificant bezig, begrijp ik hieruit...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:45 schreef Etcetera het volgende:
oh en MM: ja. niet vaak. soms wel.
Want?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, what's in a name?
[..]
Dank je voor het bevestigen van de vooroordelen die ik over je heb...![]()
![]()
[..], ben niet van de zweefteef-afdeling...
scherp +2quote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent sig-nificant bezig, begrijp ik hieruit...
yoga wil ik op zich wel een keer proberenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Want?
yoga is neit epr se zweefteef. Mij aangeraden om te doen met mijn knieklachten
Ohnee, mijn cake is zooo screwed![]()
Ok, wie biedt meer?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
scherp +2![]()
[..]
yoga wil ik op zich wel een keer proberen![]()
en jouw cake kan nooit meer screwed zijn dan mijn versie een tijdje terug
ik had een cake met een mooie bruine korst en een soepige brij van binnenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de heerlijke wittechocoaldebodem is heerlijk zwartverband
geen bakpoeder
smaakt als brood
aaah mijn bak en kookskills, wat doen jullie?
Je weet kennelijk niet waar de uitdrukking 'Halt, wie daar?' vandaan komt, maar je anwtwoord alsof je het wel weet (en daaruit blijkt dat je het niet weet)...quote:
Yoga is 100% zweefteef, net als reiki, aura-reading en al die andere vage toestanden waar simpele zielen hun geld aan willen verkwanselen...quote:yoga is neit epr se zweefteef. Mij aangeraden om te doen met mijn knieklachten
Zeg dan gewoon: ´O nee, mijn koek is zo geschroefd´ of zo...quote:Ohnee, mijn cake is zooo screwed![]()
zo ver ben ik nog niet doorgedrongen, maar dat heb ik vast ookquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had een cake met een mooie bruine korst en een soepige brij van binnen
ik zat hardop te lachenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Zeg dan gewoon: ´O nee, mijn koek is zo geschroefd´ of zo...
Variatie op maandverband, voor tijdens de rouwperiode?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de heerlijke wittechocoaldebodem is heerlijk zwartverband
geen bakpoeder
smaakt als brood
aaah mijn bak en kookskills, wat doen jullie?
zeikwijf. Weet het inderdaad niet, maar het is geen duits.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet kennelijk niet waar de uitdrukking 'Halt, wie daar?' vandaan komt, maar je anwtwoord alsof je het wel weet (en daaruit blijkt dat je het niet weet)...
Daarom
Yoga gaat ook gewoon om ademhaling en het goed gebruiken van je spieren. Niet zo eenkennig. Het zou me zomaar es kunnen helpenquote:Yoga is 100% zweefteef, net als reiki, aura-reading en al die andere vage toestanden waar simpele zielen hun geld aan willen verkwanselen...
Ja. Of nietquote:Zeg dan gewoon: ´O nee, mijn koek is zo geschroefd´ of zo...
...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Variatie op maandverband, voor tijdens de rouwperiode?
Ik laat trouwens een ander bakken of ik koop gewoon een taart...
Nee pseudo-wijsneus, en het is ook geen Frans, Grieks, Japans of welke andere taal dan ook. Maar dat zeg je dan wijselijk ook niet...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeikwijf. Weet het inderdaad niet, maar het is geen duits.
Probeer gewoon eens een potje sex, ook goed voor je ademhaling en je spieren (als je de Kamasutra tenminste goed uitvoert)...quote:Yoga gaat ook gewoon om ademhaling en het goed gebruiken van je spieren. Niet zo eenkennig. Het zou me zomaar es kunnen helpen
UPG...quote:Ja. Of niet
Ik ga je gewoon negeren.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee pseudo-wijsneus, en het is ook geen Frans, Grieks, Japans of welke andere taal dan ook. Maar dat zeg je dan wijselijk ook niet...
[..]
Probeer gewoon eens een potje sex, ook goed voor je ademhaling en je spieren (als je de Kamasutra tenminste goed uitvoert)...
[..]
UPG...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |