Bij ons niet hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb voor gym nooit lager gestaan dan een 6. Als je er regelmatig was en je gaf de indruk wel serieus mee te doen had je al een voldoende te pakken
Dat kan wel zo zijn, maar jij wilt niet op je geweten hebben dat je een lief, klein en schattig meisje een hersenschudding bezorgt. Dus je gaat gewoon opzij.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik nog niet zo zeker, volgens mij was ik bijna twee keer zo zwaar
Wat ik zeer storend vind is dat ik altijd naar school fietste. Van te voren wist je dat je uiteindelijk weer uit kwam waar je begonnen bent, zonder onderweg iets op te halen, en dat moest dan zo snel mogelijk. Zonder je fiets te gebruiken waarmee het veel sneller kanquote:Op maandag 24 maart 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardlopen is ook gewoon een klote sport. Samen met roeien genomineerd voor kutste sport in de categorie 'gangbare sporten' imo.
Dat was wel een onderdeel waar opeens andere mensen goed in waren, dat beviel me welquote:Op maandag 24 maart 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons niet hoor
Ik heb ook altijd een 6 of hoger gestaan maar het waren altijd die rentesten die het verneukten. Ik heb zelfs een keer een 10 gehaald met één of andere sprong over bok. Ik scoorde hoger dan het meest atletisch meisje van de klas
Ja dat deed ik dus met een springplank ipv met een trampoline.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was wel een onderdeel waar opeens andere mensen goed in waren, dat beviel me wel. Ik heb me ook goed vermaakt bij een onderdeel dat we niet vaak gedaan hebben. Daarbij moest je vanaf een trampoline met een zweefsprong naar een kast en daar dan een wendsprong overheen (hopelijk snappen jullie het nog), en de afstand tussen trampoline en kast werd steeds groter
. Apart daarbij wel was dat je de ene afstand makkelijk haalde en als de trampoline 15 cm verder weg werd gezet lukte het totaal niet meer
Ach met judo gooide ik wel vaker met kleine meisjes, die hebben er niks aan overgehoudenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar jij wilt niet op je geweten hebben dat je een lief, klein en schattig meisje een hersenschudding bezorgt. Dus je gaat gewoon opzij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat een onzin zeg. Die tijd valt nuttiger te besteden.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moest ook elke gymles aanwezig zijn, ondanks de onmogelijkheid voor mij om mee te sporten. Ondertussen heb ik geloof ik wel vrijstellign gekregen, maar ik zit voortduren voor piet snot aan de zijlijn
Bij de wendsprong heeft de docent meerdere keren gevraagd of ik linkshandig was vanwege de manier die ik gebruikte om er over te springen. Die richting werkte gewoon fijnerquote:Op maandag 24 maart 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat deed ik dus met een springplank ipv met een trampoline.
-edit- wacht..wendsprong opgezocht, dat was het niet
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:Dat ben ik dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ik die diagrammen er zo bij zie bedenk ik me dat het waarschijnlijk toch de hurksprong over de kast met aanloop is geweest, maar ik weet het niet zekerquote:Op maandag 24 maart 2008 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
opgezocht: hurksprong was het.
-edit-
Nee, de spreidsprong over de bok.
http://www.katho.be/reno/(...)ringvaardigheden.pdf
Wat een schattige beschrijving.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
opgezocht: hurksprong was het.
-edit-
Nee, de spreidsprong over de bok.
http://www.katho.be/reno/(...)ringvaardigheden.pdf
Als je de wendsprong erg overdrijft kan je verticaal komen te staan op de kast, dus het zou kunnenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een schattige beschrijving.![]()
Dat wat ik dacht dat jullie bedoelen staat er ook niet bij. Ik had een soort arabier in gedachten.
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een schattige beschrijving.![]()
Dat wat ik dacht dat jullie bedoelen staat er ook niet bij. Ik had een soort arabier in gedachten.
Geen springplank aanwezig hier. Maar ik spring/duik wel mn bed in.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het bleek dus dat Tim en ik allebei iets anders bedoelden
En de truuk van de springplank is om er gewoon keihard op te landen
Ik kan ook hard op beton landen, veert ook niet al te best.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
En de truuk van de springplank is om er gewoon keihard op te landen
Nu ben je me even kwijt... heb je er een plaatje van bij de hand?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
Gifjes.
http://www.sportygirls.nl/nederlands/leren_turnen
[..]
Ik kan ook hard op beton landen, veert ook niet al te best.![]()
Ik moest op een gegeven moment overslag plank-paard doen.
Jij scheert je ook niet als er niets speciaals is en je hebt even geen zin?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga mij morgens eens heftig scheren. Mijn baard is ondertussen zo lang dat 'ie gaat jeuken
Waarom ben jij niet actief in het Mafiaspel?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is PS gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |