Datquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Concert met Chuck Berry in de HMH?
Heb getwijfeld of ik daar naar toe zou gaan, wil Chuck eigenlijk wel eens live zien voordat dat niet meer gaat...
Is al geweest, zie ik net...![]()
En succes met hetbij je ex...
![]()
ssstquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, hier is lang niet gereageerd!
Sorryquote:
The Rock is inderdaad een aardige filmquote:Op zondag 23 maart 2008 00:51 schreef Etcetera het volgende:
en dan kom ik even melden dat The Rock nog steeds een waanzinnig goede film is
quote:
wij gaan gourmettenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog paasachtige activiteiten op het programma?
gewoon ¤100.000 opgeven. kijken of je ermee wegkomtquote:Op zondag 23 maart 2008 11:49 schreef MadMaster het volgende:
Belastingaangifte uitwerken voor de accountant, leuk klusje voor 1e paasdag.
Kan alleen de WOZ-waarde van ons huis nergens terugvinden, heb iets te enthousiast de administratie van vorig jaar opgeschoond...
Denk het niet, in 2006 was de waarde al ruim 2 keer zo hoog dan dat bedrag...quote:Op zondag 23 maart 2008 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon ¤100.000 opgeven. kijken of je ermee wegkomt![]()
Heb trouwens een paar keer naar je radiostation geluisterd, leuke mix van muziek![]()
Ahhhh, da's niet echt mijn radiostation, dat is wat last.fm er van maakt op basis van de muziek die ik gedraaid heb.quote:
quote:Cragganmore 1989
groep: Cadenhead leeftijd: 16 alc. perc: 58.6% prijs: ¤63,00
Nose: Fruits of the forest, banana fritters. Palate: Bursting with flavour, sparkling, tongue tingling. Simply describe as more!
Huh?quote:Op zondag 23 maart 2008 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het minimaal aantal posts voor de AKQ is vannacht gebroken
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Het sneeuwt hier als een waanzinnige, grote dikke witte vlokken.
De Paas-stemming komt er echt in zo in huize MM...
Potentieel?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, in het zuiden schijnt ook de zon
oh, en ik heb potentieel wel interesse in die fles.
Voorlopig staat de fles hier veilig...quote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mogelijk kan ik het e.e.a. combineren en ff naar Amsterdam op-en-neer komen. Moeten wel alleen nog even een datum vinden.
Toevallig, ik vanmorgen ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb je vanochtend om mijn nek gehad.
ik weet ze ook allemaalquote:Jouw naam is hier wel eens gevallen, ben het alleen vergeten. Ik zat gisternacht dus te bedenken wiens namen hier allemaal bekend zijn. Tim, Nem, Soempie, Etc, Yuri, B.ertha, Nesle, MaJo en MM zijn bekend.
Volgens mij ook niet. Ik kan hem nog nazoeken, weet het niet uit mn hoofdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB weet ik ook, maar die verklap ik niet. Volgens mij had ze dat liever niet of zoiets
Was het niet J..... S....?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Gelukkig is mijn naamnog niet langs gekomen
tell us tell usquote:Op zondag 23 maart 2008 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Mooie actie van ajax supporters vandaag trouwens bij twente...
D8 je van mij?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan weet ik het nu van Nesle, B., Etsie, mezelf, TM, Erkel, Mikkie, Soempie, Plasterk, MaJo, Nem, IARL, LB, Neleos, Sheep en misschien nog wel iemand die ik nu vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |