niks doen. als het toch niks uitmaakt, waarom dan stressen als je dat volgende week ook al doet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet over 3 uur werken en door verslapen en opruimen heb ik nog niks zinnigs gedaan. Nu twijfel ik:
2 uurtjes iets doen en het toch niet afkrijgen en volgende week in de problemen komen
Of:
Nu niks meer doen en volgende week in de problemen komen....
En het is niet eens decemberquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
Nu krijg ik ook zin om te shoppen.Dat kan niet, dure maand!!!
Heb je enig idee tot welke maat ze daar gaan? Just curiousquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef Etcetera het volgende:
en dat zaakje tegenover Bakker Bart in de Heerestraat heeft ook wel toffe spijkerbroeken toch? en zijn (als je geen dikke merkbroek wilt) niet eens zo heel duur meen ik
Maart en april zijn hier altijd veel duurder dan december.quote:
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je enig idee tot welke maat ze daar gaan? Just curious
Dat is volgens mij best een uitgebreide zaak hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je enig idee tot welke maat ze daar gaan? Just curious
Dat heb ik ook, ben op geld-dieet nu, want er komt nog veel meer aanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
Nu krijg ik ook zin om te shoppen.Dat kan niet, dure maand!!!
Oke, want ik shop nu alleen nog maar daar waar mensen zich niet met me bemoeien. Alweer een aantal jaar geleden juist bij zo'n zaak gehad dat ze dat wel deden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is volgens mij best een uitgebreide zaak hoor![]()
skinnyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is volgens mij best een uitgebreide zaak hoor![]()
De H&M is mijn winkellekker goedkoop en de broeken zitten meestal goed! Maar ik heb nu een heel mooie skinny gezien bij de Mango
hmm weet niet of je daar dan heen wilt, ze komen best wel naar je toe om te vragen wat je wilt voor model/maat enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, want ik shop nu alleen nog maar daar waar mensen zich niet met me bemoeien.
En precies toen kwam de verkoopster vragen: "hoe zit de broek??"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, want ik shop nu alleen nog maar daar waar mensen zich niet met me bemoeien. Alweer een aantal jaar geleden juist bij zo'n zaak gehad dat ze dat wel deden.Was toen in heel korte tijd behoorlijk aangekomen. Van maat 34 naar maat 42, maar had dat nog niet zo door. M'n oude broeken rekten aardig mee.
Stond ik met maat 38 in m'n pashokje, wat natuurlijk nooit ging passen.
![]()
![]()
Dat is m'n meest beschamende moment ooit geweest. Dat je in een keer beseft: wtf, ik ben moddervet geworden in een paar maanden.!
Daarna is het nog erger geworden.!! Maar, ik ben nu alweer maat 42
Ik kan dat juist niet uitstaan. Ik weet niet welke broek ik wil, dat zie ik wel als ik hem aan/vast heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
skinny![]()
[..]
hmm weet niet of je daar dan heen wilt, ze komen best wel naar je toe om te vragen wat je wilt voor model/maat enzomaar zelf zoeken daar is een drama hoor
quote:
ik ook hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan dat juist niet uitstaan. Ik weet niet welke broek ik wil, dat zie ik wel als ik hem aan/vast heb.
Oh, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En precies toen kwam de verkoopster vragen: "hoe zit de broek??"
gewoon rechte zijn saaiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik heb twee soorten broeken: extreme flared en skinny
Gewone rechte broeken vind ik rampzaligdat staat me echt niet
Ik recht of iets uitlopend en vaak nauwsluitende broeken (niet te wijd dus). Heb nu wel een iets wijdere, is ook wel leukquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook hoormaar ik weet wel wat ik lekker vind zitten en wat niet. ik wil dus geen skinny jeans, maar juist een broek waarvan de pijpen een beetje wijduitlopen
Zou ik ook doen (heb ik laatst nog gedaan zelfsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niks doen. als het toch niks uitmaakt, waarom dan stressen als je dat volgende week ook al doet?
ik vind het ook niet geweldig. In het begin wel, maar als ik dan naderhand nog niks hebquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:25 schreef Etcetera het volgende:
ik heb trouwens een hekel aan kleren shoppendat passen
bleegh
en ik kan niet snel iets vinden wat me leuk staat of waar ik me lekker in voel
hey Tim![]()
Dat is wel een behoorlijke kneuzige mod-actie.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:36 schreef Etcetera het volgende:
hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje![]()
het probleem is allang gefikst, en nu komt er even een modje om een slotje te zetten want het topic is 'not done'
H&M ben ik wel es binnen geweest maar daar voelde ik me niet echt op m'n gemak. Heb het idee dat het wat te hip en trendy was voor mijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
125 euro voor een broekik vind 50 al veel
en dat is echt m'n max
misschien ook maar eens naar de C&A ofzo. bij Okay slaag ik meestal ook wel. H&M niet zo vaak want die hebben zoveel Sjes en XSjes
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijke kneuzige mod-actie.
oh dat boeit me bij H&M nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
H&M ben ik wel es binnen geweest maar daar voelde ik me niet echt op m'n gemak. Heb het idee dat het wat te hip en trendy was voor mij
Reken maar dat je je dan opgelaten voelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En precies toen kwam de verkoopster vragen: "hoe zit de broek??"
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook hoormaar ik weet wel wat ik lekker vind zitten en wat niet. ik wil dus geen skinny jeans, maar juist een broek waarvan de pijpen een beetje wijduitlopen
Dat is echt héél..erg...sneuquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
Of op het station. Kop koffie en een koek erbij. Zegt het dunne meisje achter de balie:'zou je dat wel doen?'![]()
Ik ben er achter gekomen dat ik het best kan hebben, maar ik vind het niet mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wortelbroeken.![]()
![]()
Skinny kan heel veel mensen wel heel mooi staan trouwens, mij niet.
ik m'n 22000stequote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:48 schreef Etcetera het volgende:
mijn schoonzus is niet de dunste. stond ze laatst een patatje te eten bij een patatkraam, stond zo'n dunne griet haar echt aan te staren. heeft ze gezegd: kijk je al het moois er niet af? grietje werd knalrood![]()
Noujaaaaaaaaaaazeg!! Ik geef toe dat ik ook wel eens iets denk van een dik iemand met een grote zak patat, maar direct daarna geef ik mezelf al op mn flikker, want waar bemoei ik me in godsnaam mee??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
Of op het station. Kop koffie en een koek erbij. Zegt het dunne meisje achter de balie:'zou je dat wel doen?'![]()
Ik wil niet weten wat mensen met maat 48+ naar hun hoofd krijgen.
mjah het is wel logisch dat je het denkt denk ik. ik doe het ook wel eens. maar je weet gewoon nooit waarom iemand dik is (kan een ziekte zijn) of patat eet (als dat nou 1x in de maand je traktatie is....)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Noujaaaaaaaaaaazeg!! Ik geef toe dat ik ook wel eens iets denk van een dik iemand met een grote zak patat, maar direct daarna geef ik mezelf al op mn flikker, want waar bemoei ik me in godsnaam mee??![]()
![]()
Bovendien snoep ik zelf veel teveel terwijl ik dat niet echt kan hebben
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Noujaaaaaaaaaaazeg!! Ik geef toe dat ik ook wel eens iets denk van een dik iemand met een grote zak patat, maar direct daarna geef ik mezelf al op mn flikker, want waar bemoei ik me in godsnaam mee??![]()
![]()
Het is ook vrij normaal, ik doe het ook wel soms. Maar goed, zo iemand kan ook al 50 kilo afgevallen zijn, ziek zijn of één keer een frietje etenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah het is wel logisch dat je het denkt denk ik. ik doe het ook wel eens. maar je weet gewoon nooit waarom iemand dik is (kan een ziekte zijn) of patat eet (als dat nou 1x in de maand je traktatie is....)
maar het is wel moeilijk om niet te oordelen
en ik moet eigenlijk minder snoepen
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook hoor.![]()
![]()
En ik heb ook wel tijden gehad dat ik boodschappen ging afrekenen en dat er in m'n achterhoofd zat: 'wat zullen die mensen wel niet denken van die zak chips die er ook tussen ligt.!!!'
Dat heb ik nu niet meer. Maar ben ook weer aan het sporten en afvallen.Heel langzame lijn naar beneden.
Afgelopen week naar de sportschool geweest. Komen we weer bij Sven thuis en daar moet je dus twee trappen op. We kwamen alletwee hijgend boven, erger dan in de sportschool.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet ook weer sporten, ik word al moe van traplopen tegenwoordig![]()
ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is ook vrij normaal, ik doe het ook wel soms. Maar goed, zo iemand kan ook al 50 kilo afgevallen zijn, ziek zijn of één keer een frietje eten
Ik moet nog even stevig doorposten en dan heb ik mijn 14.000equote:
Goed zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
Dat heb ik nu niet meer. Maar ben ook weer aan het sporten en afvallen.Heel langzame lijn naar beneden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:17 schreef Etcetera het volgende:
ik wil ook wel gaan zwemmenmaa rmoet eerst een nieuwe bikini hebben
hey yuri
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen daar problemen mee zouden hebben![]()
Omdat ze problemen hebben met buitenlanders.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen daar problemen mee zouden hebben![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed zoIk moet ook nog even doorgaan en dan zit ik weer onder de 100 kilo
. Van de week geloofden mensen al niet dat ik meer dan 100 kilo weeg
Maar wle een stuk strakker om het lijf dan zo'n soepjurk. Dus je kunt het lichaam redelijk goed zien. En dat is nou net waar die soepjurken voor zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niethet is gewoon een groot badpak lijkt me
en hygienscher dan van die grote soepgewaden
quote:
Heb je de accu er al uitgehaald?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn mp3-speler gaat niet meer aan
Apparaat geeft wel aan dat de batterij vol is, maar er gebeurt niks
Gaat niet zonder het ding open te makenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn eerste SCverjaardag vergeten!![]()
Sinds gisteren 1 jaar aanwezig in de AKQ SlowChat
Taart!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is het een Ipod?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat niet zonder het ding open te maken
Ik ga zo ook weer lekker lang in de trein zitten, gezellig... zonder mp3-spelerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
zo weer 3 uur en 46 minuten in de trein.
Moet je dat nu gaan doen of heb je dat net achter de boeg?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
zo weer 3 uur en 46 minuten in de trein.
Nee, een commodore. Heb er eerder al problemen mee gehad, dit is de derde die ik heb... maar weer es een mail naar de klantenservice gestuurd van de winkel waar ik em vandaan had, misschien is er nog wat te fixen. Wel jammer dat ik de originele doos niet meer heb, dan gaat het vaak wat makkelijkerquote:
Dat ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je dat nu gaan doen of heb je dat net achter de boeg?
Ik had ooit een vrij goede discman. Die had ook buffering en shock-protection.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, een commodore. Heb er eerder al problemen mee gehad, dit is de derde die ik heb... maar weer es een mail naar de klantenservice gestuurd van de winkel waar ik em vandaan had, misschien is er nog wat te fixen. Wel jammer dat ik de originele doos niet meer heb, dan gaat het vaak wat makkelijker
Ik ga zometeen old-skool mijn discman gebruiken, die heb ik nog
quote:Verbrand Puur Lichaamsvet
Pas Deze Eenvoudige Richtlijnen Toe En Zie Je Lichaamsvet Verdwijnen!
www.vermageren.com
ja zoiets had ik ook. Erg fijn ding. Gekocht toen we stel op sprong naar Duitsland moesten(Cebit). Goede herinneringen aan dat dingquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn discman was zeker toen ik em kocht redelijk sjiek. 45 seconden anti-shock, bassdinges, kon cd-rw lezen... kostte dan ook 250 gulden
Dan volgende week maar in de herkansing.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb net mn kamer weer eens wat opgeruimt. ben blij dat ik geen astma heb zeg![]()
Was dat die waar je wegbleef vanwege je ex?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in tijden weer naar de vrijdagmiddagborrel met vriendinnen
Yepquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was dat die waar je wegbleef vanwege je ex?
Tof dat je weer gaat dan
Ik pakte een tui van de grond nou ik had er de hele longafdeling van het ziekenhuis mee kunnen dodenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou ook geen astma moeten hebben hoor, mijn kamer is doorgaans vreselijk stoffigHeb ook nooit zin om de stofzuiger helemaal naar boven te sjouwen
Ik bijtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:05 schreef Etcetera het volgende:Mannen bijten vaker in een ijsje dan vrouwen. Vrouwen likken.
ik bijt ook in ijsjes
Feliquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn eerste SCverjaardag vergeten!![]()
Sinds gisteren 1 jaar aanwezig in de AKQ SlowChat
Taart!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was naar aanleiding van dat linkje over Rotterdamse gozers en mokkels.quote:
Welke? Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het laatste deel van de TT in de koelkast staan
Kolkast smelt het dan niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het laatste deel van de TT in de koelkast staan
Jamaican me crazyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke? Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken.
beetje, maar dan is het niet zo keihardquote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jamaican me crazy![]()
ananas
[..]
beetje, maar dan is het niet zo keihard
huhhuhquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel liter gaat er in een emmer? Toch weer snel een boel afgevallen.
Ah, m'n aflossingquote:
Je gaat weer?quote:
Nog een paar minuutjes en dan zit het er weer op voor me.quote:
Nou, het is wat. Heb je geluid op de pc daar? Ik vind dit wel een tof muziekjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar minuutjes en dan zit het er weer op voor me.
Nee geen geluid hier. Maar ik zal thuis een gaan luisteren. Wat is het?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, het is wat. Heb je geluid op de pc daar? Ik vind [ur=http://www.youtube.com/watch?v=Pvatys8vP3s]dit[/url] wel een tof muziekje
Een nummer van Sparks (When do I get to sing My Way)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee geen geluid hier. Maar ik zal thuis een gaan luisteren. Wat is het?
Ik ben benieuwd....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een nummer van Sparks (When do I get to sing My Way)
Ik vind het heel goed in elkaar zitten
Doet me denken aan Erasure.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een nummer van Sparks (When do I get to sing My Way)
Ik vind het heel goed in elkaar zitten
10-4!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem je hebt een PM. Mijn gedeelte voor het inschrijven voor 2 voor 12 is gebeurd
= 6! Check mijn mad hoofdrekenskillzquote:
Primaquote:Morgen eens een foto scannen en de boel opsturen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat bedoel ik, dat weet ik nu weer. Ik dacht eerst dat je alles moest optellen, maar het is dus vermenigvuldigen.
Nooit op school gezeten?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nooit faculteiten, limieten etc gehad
Hier hetzelfde. Het nut van logaritmen ontgaat me een beetje.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van limieten zou ik ook niet meer weten hoe ze werken, logaritmen heb ik eigenlijk nooit echt begrepen... Ene getal boven het andere weet ik wel wat je er aan hebt en hoe je het invoert op je rekenmachine, maar ben even kwijt hoe het handmatig moet. Schatters en meer van die statistiek-dingen snap ik ook niet echt...
Maar ik kan wél goed hoofdrekenen
Logaritmen kon ik wel mee omgaan maar ik heb geloof ik ook niet écht begrepen waar ze nou voor zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van limieten zou ik ook niet meer weten hoe ze werken, logaritmen heb ik eigenlijk nooit echt begrepen... Ene getal boven het andere weet ik wel wat je er aan hebt en hoe je het invoert op je rekenmachine, maar ben even kwijt hoe het handmatig moet. Schatters en meer van die statistiek-dingen snap ik ook niet echt...
Ik heb er toen een besteld, zat niet iets heel nuttigs in. Ik kan het even nazoeken maar ik denk dat het zo rond oktober wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Tim, weet jij wanneer de laatste keer was dat er een Ibood-box werd aangeboden? Ik zit nu al een aantal maanden elke nacht te wachten op een doos.
Lichtje gaat branden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik nooit begreep waar ze goed voor waren interesseerde het me ook vrij weinig. Het had iets te maken met een ingewikkelde omgekeerde manier van machtsverheffen en als er niets bij stond had je de 10-log, maar verder...
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gecontroleerd, het was 24 september. Zaten een paar tijdschriften in, twee pakjes Sportlife, een Buddy bear en nog het een en ander
14,95 plus wat verzendkosten, net iets meer dan twee tientjes alles bij elkaar. Het spul dat in de doos zat was dat ook zeker wel waard, maar ik denk niet dat ik het normaal gesproken gekocht zou hebben. Niet dat ik er spijt van heb, vond het wel leuke spanning en het is niet totaal waardeloos (wat ik bij een soortgelijke actie van Priceattack al een stuk meer had)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel heeft je dat gekost behalve de verzendkosten?
Zo kan je het ook zien, ik zie het meer als een verrassingspakket. Dezelfde redenering kan je ook gebruiken op het kopen van loten: als je niets wint (of minder dan het lot kostte) is het eigenlijk een miskoop, maar je kan wel een paar dagen leuk afwachten of je wat wint of nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Excuseer mij maar dat klinkt als een miskoop.
Computer Totaal, een Quest en iets wat JFK heet. Heel dik, maar heb er alleen nog maar in gebladerdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
Waren het nog wel leuke tijdschriften of alleen maar computertijdschriften?
Een canard is toch een eend?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja ik snap dat het een verrassingspakket is maar ik vind tijdschriften dan zo'n enorme canard.
Dat kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja ik snap dat het een verrassingspakket is maar ik vind tijdschriften dan zo'n enorme canard.
Klopt ookquote:
Hee, hoe heet jij? Ben je naam vergeten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Nem leest het liefst de Donald Duck?
Ik ben die warme wollige.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, hoe heet jij? Ben je naam vergeten.
Nee, alhoewel ik die nog steeds lees.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Nem leest het liefst de Donald Duck?
Ik heb je vanochtend om mijn nek gehad.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:54 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben die warme wollige.
Nog een verwijzing naar Cool Runnings?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:59 schreef Etcetera het volgende:
B&J hebben humor
de achterkant van mijn pint Jamaican me crazy: 'ok, so we just like the name - you're not really making me crazy and this flavour's not really from jamaica. Although Jamaica would be pretty cool!'
Nesle en MM weet ik niet meerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb je vanochtend om mijn nek gehad.
Jouw naam is hier wel eens gevallen, ben het alleen vergeten. Ik zat gisternacht dus te bedenken wiens namen hier allemaal bekend zijn. Tim, Nem, Soempie, Etc, Yuri, B.ertha, Nesle, MaJo en MM zijn bekend.
Ey Sanka! You dead?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog een verwijzing naar Cool Runnings?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw naam is hier wel eens gevallen, ben het alleen vergeten. Ik zat gisternacht dus te bedenken wiens namen hier allemaal bekend zijn. Tim, Nem, Soempie, Etc, Yuri, B.ertha, Nesle, MaJo en MM zijn bekend.
nee dat nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog een verwijzing naar Cool Runnings?
Gemiste kansquote:
Ja, je hebt gelijk. Wollige Bart.quote:
Oeh, die weet ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB weet ik ook, maar die verklap ik niet. Volgens mij had ze dat liever niet of zoiets
Ik kneep toch niet te hard hè?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die wist ik. Vergetenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB weet ik ook, maar die verklap ik niet. Volgens mij had ze dat liever niet of zoiets
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ik ook maar even...
Nesle - Natalie
B.ertha - Marja
David Letterman - Aldo
Etcetera - Rianne
Hawaii_Tim - Tim
TradeMarkie - Mark
Erkel - Arjan
Beelzebub85 - Dominic
Mikkie - Mike
Soempie - Cathy (spreek uit: Keetie)
Plasterk - Sander
Its-Jojo-4you - Joep
Laat ik nou donderdag een tentamen hebben over logaritmen etcquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat al te denken.... 3 maart, zo lang geleden is dat niet, mear ik kan me er niks meer van herinneren. Maar het is dus een jaar geleden. Nee, toen was ik er niet bij.quote:
Close onequote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Wollige Bart.
Nesle= Nathalie en MM= Tom (toch? of waren alleen zijn initialen TT)).
Die van SaskiaR denk ik ook te weten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan weet ik het nu van Nesle, B., Etsie, mezelf, TM, Erkel, Mikkie, Soempie, Plasterk, MaJo, Nem, IARL, LB, Neleos, Sheep en misschien nog wel iemand die ik nu vergeet
En je username had iets met een schoolproject te maken, ik dacht voor aardrijkskundequote:
En dat wist ik gewoon nogquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder H dus.
Slaap lekker allemaal.
Gewoon met Nestlé toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je username had iets met een schoolproject te maken, ik dacht voor aardrijkskunde
Als ElizabethR dezelfde methode gebruikt als SaskiaR is het wel te radenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die van SaskiaR denk ik ook te weten.
Die van afhaker lienelien weet ik ook, Jojoortje niet.
Ja, maar ze kwam bij Nestlé via een school-ietsquote:
Laatste bezoek: 9 uur, 30 minuten geleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ElizabethR dezelfde methode gebruikt als SaskiaR is het wel te raden
Hoe zou het afgelopen zijn met SaskiaR's date van een tijdje terug?
Zo ver was ik ook nog welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 9 uur, 30 minuten geleden.
Ze heeft het in ieder geval overleefd
Klopt maar met scheikunde, moesten we chocomelk maken. En toen ging ik dus die dag op Fok neuzen en had me aangemeld met Nestlé in mijn hoofd. Maar ik geloof dat ik Nesle leuker vond op dat momentquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar ze kwam bij Nestlé via een school-iets
Kan me niet herinneren dat (en wanneer) ik dat kennelijk gezegd heb, maar je hebt een goed geheugen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
MM= Tom (toch? of waren alleen zijn initialen TT)).
quote:
Wist niet dat ie op tv wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Moet jij Jesus Christ Superstar niet kijken?
Ik heb nog niets gepland staan eigenlijk...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn iedereens plannen vanavond?
Niet echt...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet veel bijzonders,
Gisteravond aardig op stap geweest, lag om 05.00 in bed. Beetje tv kijken ofzo. Heeft iemand hier nog goede suggesties?
En toen kreeg ik een PM van hawaii_timquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Gelukkig is mijn naamnog niet langs gekomen
Bioscoop: U2 in 3D (met brilletje dus...)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me niet herinneren hem helemaal gezien te hebben en ook het begin niet. Maar vanmiddag dus het begin gezien en de muziek is wel catchy.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wist niet dat ie op tv wasMaar heb hem toch al heel vaak gezien
Ik ben benieuwd. Ik hebn Beowulf 3D gezien en dat was wel aardig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bioscoop: U2 in 3D (met brilletje dus...)
Ik ga eerst eten met vrienden en dan naar een feestje bij mijn ex.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Moslims herdenken geboorte Mohammed
Zaterdag 22 maart 2008
Het is een week van religieuze feesten. Terwijl de christenen zich opmaken voor Pasen, de hindoes hun Nieuwjaar vieren en de joden net Poerim achter de rug hebben. Herdenken moslims deze week de geboortedag van de profeet Mohammed.
Hoogtepunt van de viering was zaterdag een luidruchtige stoet vanuit Taibah Moskee in Zuidoost. Enkele honderden gelovigen trokken van daaruit door de stad.
Na afloop van de optocht werd er in de moskee gezamenlijk gegeten. De maaltijd was gekookt door de mannen.
Concert met Chuck Berry in de HMH?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten met vrienden en dan naar een feestje bij mijn ex.
Morgen heb ik het helemaal druk: paasontbijt, high tea bij een vriendin, concert van Bill Wyman (gratis laarten en backstage pas) en dan 's avonds stappen in Utrecht
Ik hoop dat ik het overleef
Datquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Concert met Chuck Berry in de HMH?
Heb getwijfeld of ik daar naar toe zou gaan, wil Chuck eigenlijk wel eens live zien voordat dat niet meer gaat...
Is al geweest, zie ik net...![]()
En succes met hetbij je ex...
![]()
ssstquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, hier is lang niet gereageerd!
Sorryquote:
The Rock is inderdaad een aardige filmquote:Op zondag 23 maart 2008 00:51 schreef Etcetera het volgende:
en dan kom ik even melden dat The Rock nog steeds een waanzinnig goede film is
quote:
wij gaan gourmettenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog paasachtige activiteiten op het programma?
gewoon ¤100.000 opgeven. kijken of je ermee wegkomtquote:Op zondag 23 maart 2008 11:49 schreef MadMaster het volgende:
Belastingaangifte uitwerken voor de accountant, leuk klusje voor 1e paasdag.
Kan alleen de WOZ-waarde van ons huis nergens terugvinden, heb iets te enthousiast de administratie van vorig jaar opgeschoond...
Denk het niet, in 2006 was de waarde al ruim 2 keer zo hoog dan dat bedrag...quote:Op zondag 23 maart 2008 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon ¤100.000 opgeven. kijken of je ermee wegkomt![]()
Heb trouwens een paar keer naar je radiostation geluisterd, leuke mix van muziek![]()
Ahhhh, da's niet echt mijn radiostation, dat is wat last.fm er van maakt op basis van de muziek die ik gedraaid heb.quote:
quote:Cragganmore 1989
groep: Cadenhead leeftijd: 16 alc. perc: 58.6% prijs: ¤63,00
Nose: Fruits of the forest, banana fritters. Palate: Bursting with flavour, sparkling, tongue tingling. Simply describe as more!
Huh?quote:Op zondag 23 maart 2008 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het minimaal aantal posts voor de AKQ is vannacht gebroken
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Het sneeuwt hier als een waanzinnige, grote dikke witte vlokken.
De Paas-stemming komt er echt in zo in huize MM...
Potentieel?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, in het zuiden schijnt ook de zon
oh, en ik heb potentieel wel interesse in die fles.
Voorlopig staat de fles hier veilig...quote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mogelijk kan ik het e.e.a. combineren en ff naar Amsterdam op-en-neer komen. Moeten wel alleen nog even een datum vinden.
Toevallig, ik vanmorgen ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik weet ze ook allemaalquote:Jouw naam is hier wel eens gevallen, ben het alleen vergeten. Ik zat gisternacht dus te bedenken wiens namen hier allemaal bekend zijn. Tim, Nem, Soempie, Etc, Yuri, B.ertha, Nesle, MaJo en MM zijn bekend.
Volgens mij ook niet. Ik kan hem nog nazoeken, weet het niet uit mn hoofdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was het niet J..... S....?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Gelukkig is mijn naamnog niet langs gekomen
tell us tell usquote:Op zondag 23 maart 2008 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Mooie actie van ajax supporters vandaag trouwens bij twente...
D8 je van mij?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan weet ik het nu van Nesle, B., Etsie, mezelf, TM, Erkel, Mikkie, Soempie, Plasterk, MaJo, Nem, IARL, LB, Neleos, Sheep en misschien nog wel iemand die ik nu vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |