= 6! Check mijn mad hoofdrekenskillzquote:
Primaquote:Morgen eens een foto scannen en de boel opsturen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat bedoel ik, dat weet ik nu weer. Ik dacht eerst dat je alles moest optellen, maar het is dus vermenigvuldigen.
Nooit op school gezeten?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nooit faculteiten, limieten etc gehad
Hier hetzelfde. Het nut van logaritmen ontgaat me een beetje.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van limieten zou ik ook niet meer weten hoe ze werken, logaritmen heb ik eigenlijk nooit echt begrepen... Ene getal boven het andere weet ik wel wat je er aan hebt en hoe je het invoert op je rekenmachine, maar ben even kwijt hoe het handmatig moet. Schatters en meer van die statistiek-dingen snap ik ook niet echt...
Maar ik kan wél goed hoofdrekenen
Logaritmen kon ik wel mee omgaan maar ik heb geloof ik ook niet écht begrepen waar ze nou voor zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van limieten zou ik ook niet meer weten hoe ze werken, logaritmen heb ik eigenlijk nooit echt begrepen... Ene getal boven het andere weet ik wel wat je er aan hebt en hoe je het invoert op je rekenmachine, maar ben even kwijt hoe het handmatig moet. Schatters en meer van die statistiek-dingen snap ik ook niet echt...
Ik heb er toen een besteld, zat niet iets heel nuttigs in. Ik kan het even nazoeken maar ik denk dat het zo rond oktober wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Tim, weet jij wanneer de laatste keer was dat er een Ibood-box werd aangeboden? Ik zit nu al een aantal maanden elke nacht te wachten op een doos.
Lichtje gaat branden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik nooit begreep waar ze goed voor waren interesseerde het me ook vrij weinig. Het had iets te maken met een ingewikkelde omgekeerde manier van machtsverheffen en als er niets bij stond had je de 10-log, maar verder...
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gecontroleerd, het was 24 september. Zaten een paar tijdschriften in, twee pakjes Sportlife, een Buddy bear en nog het een en ander
14,95 plus wat verzendkosten, net iets meer dan twee tientjes alles bij elkaar. Het spul dat in de doos zat was dat ook zeker wel waard, maar ik denk niet dat ik het normaal gesproken gekocht zou hebben. Niet dat ik er spijt van heb, vond het wel leuke spanning en het is niet totaal waardeloos (wat ik bij een soortgelijke actie van Priceattack al een stuk meer had)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel heeft je dat gekost behalve de verzendkosten?
Zo kan je het ook zien, ik zie het meer als een verrassingspakket. Dezelfde redenering kan je ook gebruiken op het kopen van loten: als je niets wint (of minder dan het lot kostte) is het eigenlijk een miskoop, maar je kan wel een paar dagen leuk afwachten of je wat wint of nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Excuseer mij maar dat klinkt als een miskoop.
Computer Totaal, een Quest en iets wat JFK heet. Heel dik, maar heb er alleen nog maar in gebladerdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
Waren het nog wel leuke tijdschriften of alleen maar computertijdschriften?
Een canard is toch een eend?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja ik snap dat het een verrassingspakket is maar ik vind tijdschriften dan zo'n enorme canard.
Dat kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja ik snap dat het een verrassingspakket is maar ik vind tijdschriften dan zo'n enorme canard.
Klopt ookquote:
Hee, hoe heet jij? Ben je naam vergeten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Nem leest het liefst de Donald Duck?
Ik ben die warme wollige.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, hoe heet jij? Ben je naam vergeten.
Nee, alhoewel ik die nog steeds lees.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Nem leest het liefst de Donald Duck?
Ik heb je vanochtend om mijn nek gehad.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:54 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben die warme wollige.
Nog een verwijzing naar Cool Runnings?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:59 schreef Etcetera het volgende:
B&J hebben humor
de achterkant van mijn pint Jamaican me crazy: 'ok, so we just like the name - you're not really making me crazy and this flavour's not really from jamaica. Although Jamaica would be pretty cool!'
Nesle en MM weet ik niet meerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb je vanochtend om mijn nek gehad.
Jouw naam is hier wel eens gevallen, ben het alleen vergeten. Ik zat gisternacht dus te bedenken wiens namen hier allemaal bekend zijn. Tim, Nem, Soempie, Etc, Yuri, B.ertha, Nesle, MaJo en MM zijn bekend.
Ey Sanka! You dead?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog een verwijzing naar Cool Runnings?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw naam is hier wel eens gevallen, ben het alleen vergeten. Ik zat gisternacht dus te bedenken wiens namen hier allemaal bekend zijn. Tim, Nem, Soempie, Etc, Yuri, B.ertha, Nesle, MaJo en MM zijn bekend.
nee dat nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog een verwijzing naar Cool Runnings?
Gemiste kansquote:
Ja, je hebt gelijk. Wollige Bart.quote:
Oeh, die weet ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB weet ik ook, maar die verklap ik niet. Volgens mij had ze dat liever niet of zoiets
Ik kneep toch niet te hard hè?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die wist ik. Vergetenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB weet ik ook, maar die verklap ik niet. Volgens mij had ze dat liever niet of zoiets
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ik ook maar even...
Nesle - Natalie
B.ertha - Marja
David Letterman - Aldo
Etcetera - Rianne
Hawaii_Tim - Tim
TradeMarkie - Mark
Erkel - Arjan
Beelzebub85 - Dominic
Mikkie - Mike
Soempie - Cathy (spreek uit: Keetie)
Plasterk - Sander
Its-Jojo-4you - Joep
Laat ik nou donderdag een tentamen hebben over logaritmen etcquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat al te denken.... 3 maart, zo lang geleden is dat niet, mear ik kan me er niks meer van herinneren. Maar het is dus een jaar geleden. Nee, toen was ik er niet bij.quote:
Close onequote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Wollige Bart.
Nesle= Nathalie en MM= Tom (toch? of waren alleen zijn initialen TT)).
Die van SaskiaR denk ik ook te weten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan weet ik het nu van Nesle, B., Etsie, mezelf, TM, Erkel, Mikkie, Soempie, Plasterk, MaJo, Nem, IARL, LB, Neleos, Sheep en misschien nog wel iemand die ik nu vergeet
En je username had iets met een schoolproject te maken, ik dacht voor aardrijkskundequote:
En dat wist ik gewoon nogquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder H dus.
Slaap lekker allemaal.
Gewoon met Nestlé toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je username had iets met een schoolproject te maken, ik dacht voor aardrijkskunde
Als ElizabethR dezelfde methode gebruikt als SaskiaR is het wel te radenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die van SaskiaR denk ik ook te weten.
Die van afhaker lienelien weet ik ook, Jojoortje niet.
Ja, maar ze kwam bij Nestlé via een school-ietsquote:
Laatste bezoek: 9 uur, 30 minuten geleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ElizabethR dezelfde methode gebruikt als SaskiaR is het wel te raden
Hoe zou het afgelopen zijn met SaskiaR's date van een tijdje terug?
Zo ver was ik ook nog welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 9 uur, 30 minuten geleden.
Ze heeft het in ieder geval overleefd
Klopt maar met scheikunde, moesten we chocomelk maken. En toen ging ik dus die dag op Fok neuzen en had me aangemeld met Nestlé in mijn hoofd. Maar ik geloof dat ik Nesle leuker vond op dat momentquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar ze kwam bij Nestlé via een school-iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |