niks doen. als het toch niks uitmaakt, waarom dan stressen als je dat volgende week ook al doet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet over 3 uur werken en door verslapen en opruimen heb ik nog niks zinnigs gedaan. Nu twijfel ik:
2 uurtjes iets doen en het toch niet afkrijgen en volgende week in de problemen komen
Of:
Nu niks meer doen en volgende week in de problemen komen....
En het is niet eens decemberquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
Nu krijg ik ook zin om te shoppen.Dat kan niet, dure maand!!!
Heb je enig idee tot welke maat ze daar gaan? Just curiousquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef Etcetera het volgende:
en dat zaakje tegenover Bakker Bart in de Heerestraat heeft ook wel toffe spijkerbroeken toch? en zijn (als je geen dikke merkbroek wilt) niet eens zo heel duur meen ik
Maart en april zijn hier altijd veel duurder dan december.quote:
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je enig idee tot welke maat ze daar gaan? Just curious
Dat is volgens mij best een uitgebreide zaak hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je enig idee tot welke maat ze daar gaan? Just curious
Dat heb ik ook, ben op geld-dieet nu, want er komt nog veel meer aanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
Nu krijg ik ook zin om te shoppen.Dat kan niet, dure maand!!!
Oke, want ik shop nu alleen nog maar daar waar mensen zich niet met me bemoeien. Alweer een aantal jaar geleden juist bij zo'n zaak gehad dat ze dat wel deden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is volgens mij best een uitgebreide zaak hoor![]()
skinnyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is volgens mij best een uitgebreide zaak hoor![]()
De H&M is mijn winkellekker goedkoop en de broeken zitten meestal goed! Maar ik heb nu een heel mooie skinny gezien bij de Mango
hmm weet niet of je daar dan heen wilt, ze komen best wel naar je toe om te vragen wat je wilt voor model/maat enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, want ik shop nu alleen nog maar daar waar mensen zich niet met me bemoeien.
En precies toen kwam de verkoopster vragen: "hoe zit de broek??"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, want ik shop nu alleen nog maar daar waar mensen zich niet met me bemoeien. Alweer een aantal jaar geleden juist bij zo'n zaak gehad dat ze dat wel deden.Was toen in heel korte tijd behoorlijk aangekomen. Van maat 34 naar maat 42, maar had dat nog niet zo door. M'n oude broeken rekten aardig mee.
Stond ik met maat 38 in m'n pashokje, wat natuurlijk nooit ging passen.
![]()
![]()
Dat is m'n meest beschamende moment ooit geweest. Dat je in een keer beseft: wtf, ik ben moddervet geworden in een paar maanden.!
Daarna is het nog erger geworden.!! Maar, ik ben nu alweer maat 42
Ik kan dat juist niet uitstaan. Ik weet niet welke broek ik wil, dat zie ik wel als ik hem aan/vast heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
skinny![]()
[..]
hmm weet niet of je daar dan heen wilt, ze komen best wel naar je toe om te vragen wat je wilt voor model/maat enzomaar zelf zoeken daar is een drama hoor
quote:
ik ook hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan dat juist niet uitstaan. Ik weet niet welke broek ik wil, dat zie ik wel als ik hem aan/vast heb.
Oh, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En precies toen kwam de verkoopster vragen: "hoe zit de broek??"
gewoon rechte zijn saaiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik heb twee soorten broeken: extreme flared en skinny
Gewone rechte broeken vind ik rampzaligdat staat me echt niet
Ik recht of iets uitlopend en vaak nauwsluitende broeken (niet te wijd dus). Heb nu wel een iets wijdere, is ook wel leukquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook hoormaar ik weet wel wat ik lekker vind zitten en wat niet. ik wil dus geen skinny jeans, maar juist een broek waarvan de pijpen een beetje wijduitlopen
Zou ik ook doen (heb ik laatst nog gedaan zelfsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niks doen. als het toch niks uitmaakt, waarom dan stressen als je dat volgende week ook al doet?
ik vind het ook niet geweldig. In het begin wel, maar als ik dan naderhand nog niks hebquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:25 schreef Etcetera het volgende:
ik heb trouwens een hekel aan kleren shoppendat passen
bleegh
en ik kan niet snel iets vinden wat me leuk staat of waar ik me lekker in voel
hey Tim![]()
Dat is wel een behoorlijke kneuzige mod-actie.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:36 schreef Etcetera het volgende:
hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje![]()
het probleem is allang gefikst, en nu komt er even een modje om een slotje te zetten want het topic is 'not done'
H&M ben ik wel es binnen geweest maar daar voelde ik me niet echt op m'n gemak. Heb het idee dat het wat te hip en trendy was voor mijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
125 euro voor een broekik vind 50 al veel
en dat is echt m'n max
misschien ook maar eens naar de C&A ofzo. bij Okay slaag ik meestal ook wel. H&M niet zo vaak want die hebben zoveel Sjes en XSjes
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijke kneuzige mod-actie.
oh dat boeit me bij H&M nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
H&M ben ik wel es binnen geweest maar daar voelde ik me niet echt op m'n gemak. Heb het idee dat het wat te hip en trendy was voor mij
Reken maar dat je je dan opgelaten voelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En precies toen kwam de verkoopster vragen: "hoe zit de broek??"
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook hoormaar ik weet wel wat ik lekker vind zitten en wat niet. ik wil dus geen skinny jeans, maar juist een broek waarvan de pijpen een beetje wijduitlopen
Dat is echt héél..erg...sneuquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
Of op het station. Kop koffie en een koek erbij. Zegt het dunne meisje achter de balie:'zou je dat wel doen?'![]()
Ik ben er achter gekomen dat ik het best kan hebben, maar ik vind het niet mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wortelbroeken.![]()
![]()
Skinny kan heel veel mensen wel heel mooi staan trouwens, mij niet.
ik m'n 22000stequote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:48 schreef Etcetera het volgende:
mijn schoonzus is niet de dunste. stond ze laatst een patatje te eten bij een patatkraam, stond zo'n dunne griet haar echt aan te staren. heeft ze gezegd: kijk je al het moois er niet af? grietje werd knalrood![]()
Noujaaaaaaaaaaazeg!! Ik geef toe dat ik ook wel eens iets denk van een dik iemand met een grote zak patat, maar direct daarna geef ik mezelf al op mn flikker, want waar bemoei ik me in godsnaam mee??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
Of op het station. Kop koffie en een koek erbij. Zegt het dunne meisje achter de balie:'zou je dat wel doen?'![]()
Ik wil niet weten wat mensen met maat 48+ naar hun hoofd krijgen.
mjah het is wel logisch dat je het denkt denk ik. ik doe het ook wel eens. maar je weet gewoon nooit waarom iemand dik is (kan een ziekte zijn) of patat eet (als dat nou 1x in de maand je traktatie is....)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Noujaaaaaaaaaaazeg!! Ik geef toe dat ik ook wel eens iets denk van een dik iemand met een grote zak patat, maar direct daarna geef ik mezelf al op mn flikker, want waar bemoei ik me in godsnaam mee??![]()
![]()
Bovendien snoep ik zelf veel teveel terwijl ik dat niet echt kan hebben
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Noujaaaaaaaaaaazeg!! Ik geef toe dat ik ook wel eens iets denk van een dik iemand met een grote zak patat, maar direct daarna geef ik mezelf al op mn flikker, want waar bemoei ik me in godsnaam mee??![]()
![]()
Het is ook vrij normaal, ik doe het ook wel soms. Maar goed, zo iemand kan ook al 50 kilo afgevallen zijn, ziek zijn of één keer een frietje etenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah het is wel logisch dat je het denkt denk ik. ik doe het ook wel eens. maar je weet gewoon nooit waarom iemand dik is (kan een ziekte zijn) of patat eet (als dat nou 1x in de maand je traktatie is....)
maar het is wel moeilijk om niet te oordelen
en ik moet eigenlijk minder snoepen
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook hoor.![]()
![]()
En ik heb ook wel tijden gehad dat ik boodschappen ging afrekenen en dat er in m'n achterhoofd zat: 'wat zullen die mensen wel niet denken van die zak chips die er ook tussen ligt.!!!'
Dat heb ik nu niet meer. Maar ben ook weer aan het sporten en afvallen.Heel langzame lijn naar beneden.
Afgelopen week naar de sportschool geweest. Komen we weer bij Sven thuis en daar moet je dus twee trappen op. We kwamen alletwee hijgend boven, erger dan in de sportschool.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet ook weer sporten, ik word al moe van traplopen tegenwoordig![]()
ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is ook vrij normaal, ik doe het ook wel soms. Maar goed, zo iemand kan ook al 50 kilo afgevallen zijn, ziek zijn of één keer een frietje eten
Ik moet nog even stevig doorposten en dan heb ik mijn 14.000equote:
Goed zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
Dat heb ik nu niet meer. Maar ben ook weer aan het sporten en afvallen.Heel langzame lijn naar beneden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:17 schreef Etcetera het volgende:
ik wil ook wel gaan zwemmenmaa rmoet eerst een nieuwe bikini hebben
hey yuri
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen daar problemen mee zouden hebben![]()
Omdat ze problemen hebben met buitenlanders.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen daar problemen mee zouden hebben![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed zoIk moet ook nog even doorgaan en dan zit ik weer onder de 100 kilo
. Van de week geloofden mensen al niet dat ik meer dan 100 kilo weeg
Maar wle een stuk strakker om het lijf dan zo'n soepjurk. Dus je kunt het lichaam redelijk goed zien. En dat is nou net waar die soepjurken voor zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niethet is gewoon een groot badpak lijkt me
en hygienscher dan van die grote soepgewaden
quote:
Heb je de accu er al uitgehaald?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn mp3-speler gaat niet meer aan
Apparaat geeft wel aan dat de batterij vol is, maar er gebeurt niks
Gaat niet zonder het ding open te makenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn eerste SCverjaardag vergeten!![]()
Sinds gisteren 1 jaar aanwezig in de AKQ SlowChat
Taart!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is het een Ipod?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat niet zonder het ding open te maken
Ik ga zo ook weer lekker lang in de trein zitten, gezellig... zonder mp3-spelerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
zo weer 3 uur en 46 minuten in de trein.
Moet je dat nu gaan doen of heb je dat net achter de boeg?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
zo weer 3 uur en 46 minuten in de trein.
Nee, een commodore. Heb er eerder al problemen mee gehad, dit is de derde die ik heb... maar weer es een mail naar de klantenservice gestuurd van de winkel waar ik em vandaan had, misschien is er nog wat te fixen. Wel jammer dat ik de originele doos niet meer heb, dan gaat het vaak wat makkelijkerquote:
Dat ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je dat nu gaan doen of heb je dat net achter de boeg?
Ik had ooit een vrij goede discman. Die had ook buffering en shock-protection.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, een commodore. Heb er eerder al problemen mee gehad, dit is de derde die ik heb... maar weer es een mail naar de klantenservice gestuurd van de winkel waar ik em vandaan had, misschien is er nog wat te fixen. Wel jammer dat ik de originele doos niet meer heb, dan gaat het vaak wat makkelijker
Ik ga zometeen old-skool mijn discman gebruiken, die heb ik nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |