dat selecteren lukt ons wel maar de rest niet. Help onsquote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef mchammer het volgende:
met toverstafje blauw selecteren, indien niet alles dan selecteer soortgelijk.
Met appeltje m curve bijstellen, klaar
wat een gedoequote:Op maandag 17 maart 2008 21:56 schreef King-Kong het volgende:
met magicwandtool de rivieren selecteren, het geselecteerde kopieren naar een nieuw laag.. en dan van de onderliggende laag de dekking aanpassen. als je nu de rivier nog donkerder wil hebben hoef je alleen de bovenste laag aan te passen..
Kan ookquote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat een gedoegewoon rivier selecteren met lasso tool, selectie omkeren, gum gebruiken en opacity op 20% ofzo zetten
We leren daar echt niet photoshoppenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wordt zoiets niet geleerd op de afdeling planologie
toch wel kaarten maken/manipuleren en dergelijke het lijkt me een handeling die je nogal vaak nodig hebtquote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef Plasterk het volgende:
[..]
We leren daar echt niet photoshoppen
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
toch wel kaarten maken/manipuleren en dergelijke het lijkt me een handeling die je nogal vaak nodig hebt
ik heb zelf ook met gis gewerkt maar het is voor verslagen zinvoller om photoshop of iets dergelijks te gebruikenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dat is GIS en dat wil je niet op je computer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |