Maar wle een stuk strakker om het lijf dan zo'n soepjurk. Dus je kunt het lichaam redelijk goed zien. En dat is nou net waar die soepjurken voor zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niethet is gewoon een groot badpak lijkt me
en hygienscher dan van die grote soepgewaden
quote:
Heb je de accu er al uitgehaald?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn mp3-speler gaat niet meer aan
Apparaat geeft wel aan dat de batterij vol is, maar er gebeurt niks
Gaat niet zonder het ding open te makenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn eerste SCverjaardag vergeten!![]()
Sinds gisteren 1 jaar aanwezig in de AKQ SlowChat
Taart!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is het een Ipod?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat niet zonder het ding open te maken
Ik ga zo ook weer lekker lang in de trein zitten, gezellig... zonder mp3-spelerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
zo weer 3 uur en 46 minuten in de trein.
Moet je dat nu gaan doen of heb je dat net achter de boeg?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
zo weer 3 uur en 46 minuten in de trein.
Nee, een commodore. Heb er eerder al problemen mee gehad, dit is de derde die ik heb... maar weer es een mail naar de klantenservice gestuurd van de winkel waar ik em vandaan had, misschien is er nog wat te fixen. Wel jammer dat ik de originele doos niet meer heb, dan gaat het vaak wat makkelijkerquote:
Dat ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je dat nu gaan doen of heb je dat net achter de boeg?
Ik had ooit een vrij goede discman. Die had ook buffering en shock-protection.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, een commodore. Heb er eerder al problemen mee gehad, dit is de derde die ik heb... maar weer es een mail naar de klantenservice gestuurd van de winkel waar ik em vandaan had, misschien is er nog wat te fixen. Wel jammer dat ik de originele doos niet meer heb, dan gaat het vaak wat makkelijker
Ik ga zometeen old-skool mijn discman gebruiken, die heb ik nog
quote:Verbrand Puur Lichaamsvet
Pas Deze Eenvoudige Richtlijnen Toe En Zie Je Lichaamsvet Verdwijnen!
www.vermageren.com
ja zoiets had ik ook. Erg fijn ding. Gekocht toen we stel op sprong naar Duitsland moesten(Cebit). Goede herinneringen aan dat dingquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn discman was zeker toen ik em kocht redelijk sjiek. 45 seconden anti-shock, bassdinges, kon cd-rw lezen... kostte dan ook 250 gulden
Dan volgende week maar in de herkansing.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb net mn kamer weer eens wat opgeruimt. ben blij dat ik geen astma heb zeg![]()
Was dat die waar je wegbleef vanwege je ex?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in tijden weer naar de vrijdagmiddagborrel met vriendinnen
Yepquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was dat die waar je wegbleef vanwege je ex?
Tof dat je weer gaat dan
Ik pakte een tui van de grond nou ik had er de hele longafdeling van het ziekenhuis mee kunnen dodenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou ook geen astma moeten hebben hoor, mijn kamer is doorgaans vreselijk stoffigHeb ook nooit zin om de stofzuiger helemaal naar boven te sjouwen
Ik bijtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:05 schreef Etcetera het volgende:Mannen bijten vaker in een ijsje dan vrouwen. Vrouwen likken.
ik bijt ook in ijsjes
Feliquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn eerste SCverjaardag vergeten!![]()
Sinds gisteren 1 jaar aanwezig in de AKQ SlowChat
Taart!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was naar aanleiding van dat linkje over Rotterdamse gozers en mokkels.quote:
Welke? Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het laatste deel van de TT in de koelkast staan
Kolkast smelt het dan niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het laatste deel van de TT in de koelkast staan
Jamaican me crazyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke? Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken.
beetje, maar dan is het niet zo keihardquote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jamaican me crazy![]()
ananas
[..]
beetje, maar dan is het niet zo keihard
huhhuhquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel liter gaat er in een emmer? Toch weer snel een boel afgevallen.
Ah, m'n aflossingquote:
Je gaat weer?quote:
Nog een paar minuutjes en dan zit het er weer op voor me.quote:
Nou, het is wat. Heb je geluid op de pc daar? Ik vind dit wel een tof muziekjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar minuutjes en dan zit het er weer op voor me.
Nee geen geluid hier. Maar ik zal thuis een gaan luisteren. Wat is het?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, het is wat. Heb je geluid op de pc daar? Ik vind [ur=http://www.youtube.com/watch?v=Pvatys8vP3s]dit[/url] wel een tof muziekje
Een nummer van Sparks (When do I get to sing My Way)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee geen geluid hier. Maar ik zal thuis een gaan luisteren. Wat is het?
Ik ben benieuwd....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een nummer van Sparks (When do I get to sing My Way)
Ik vind het heel goed in elkaar zitten
Doet me denken aan Erasure.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een nummer van Sparks (When do I get to sing My Way)
Ik vind het heel goed in elkaar zitten
10-4!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem je hebt een PM. Mijn gedeelte voor het inschrijven voor 2 voor 12 is gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |