20 maartquote:Op zondag 16 maart 2008 17:58 schreef Gewas het volgende:
Even een vraagje. Wanneer komt Rainbow Six Vegas 2 precies uit? Twintig of eenentwintig maart dacht ik?
Pwndquote:Op zondag 16 maart 2008 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze was dus eerder.
Kut fok met hun trage servers
Wtf? Old Snake in Metal gear Rex uit deel 1?quote:
It's coming back babyquote:Op zondag 16 maart 2008 18:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wtf? Old Snake in Metal gear Rex uit deel 1?
TBA.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wanneer komt Eternal Sonata nou een keer
gewoon deatmatch en team deathmatch en nog vele anderequote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef Gewas het volgende:
Weet iemand iets over hoe de multiplayer wordt van Rainbow Six Vegas 2?
TBA.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:21 schreef Devolution het volgende:
TVPtjeIk wil een goede fighting game, wanneer komt Tekken?
ja dat zei ikquote:Op zondag 16 maart 2008 20:13 schreef Wessiej het volgende:
Ook objective dingen hoor, veel uitgebreider als Deatmatch ed.
juist goed! ik haat het als ik in maps zit die ik echt leuk vind, zoals met zn 12'en op shipment (headquarters) en de match na 2 minuten af is gelopen omdat die ene met zn p90 en 3x frags alle kills heeft, die match wil ik dan best 20 minuten doorspelen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat zei ik
wat ik lomp aan vegas 1 vind
is dat er zoveel 20 min matches zijn
doe dan een limiet bij 100 kills ofzo
Die dag ervoor komen veel games uit, haal je ze allemaal erbijquote:
Vegas = Online Enabled = Xbox Live. Nee dus.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die dag ervoor komen veel games uit, haal je ze allemaal erbij
Ga je Vegas halen op de ps3? Dan geef ik toestemming om met mij te co-oppen.
Door eerst met een hele hoop kogels rond te spugenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue
laten we een toernooi maken ook
absoluut, 49 minder dan in de winkel voor die 6 keer, + gratis BLU-RAY film (dus zonder e) gewoon doen.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Muncky het volgende:
Tof topic
Ik ben binnenkort ook de trotse bezitter van een PS3!
Maaarrr eerst even een vraagje daarover:
PS3 40GB met 2 controllers
2 games & blue-ray film
6 keer gebruikt..
Dit alles voor ¤350,- Ik kan 'm overnemen van een collega die liever een WII wil.
Is dit een nette prijs?Thanks!
ik heb mijn bezit liever fysiek in de handenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen die GT5 Prologue in de PS Store gaan kopen?
Als het kan doe ik dat.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen die GT5 Prologue in de PS Store gaan kopen?
Ik moet zeggen dat ik m ook gewoon liever op een disc heb i.p.v. op de HDD. Schijnt wel dat je je enkele gig's moet installeren voordat je kunt spelen (zelfde systeem als Warhawk gok ik).quote:Op maandag 17 maart 2008 13:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik heb mijn bezit liever fysiek in de handen
Ik heb Uncharted op disc, maar ik heb zelf nooit zo de behoefte om de game ook fysiek te hebben, dus een download via PSN (ik heb een CC) vind ik een prima alternatief.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:40 schreef SToRM81 het volgende:
Op het moment van de release in de Store kopen he. Je moet dan wel een CC hebben.
Ik moet zeggen dat ik m ook gewoon liever op een disc heb i.p.v. op de HDD. Schijnt wel dat je je enkele gig's moet installeren voordat je kunt spelen (zelfde systeem als Warhawk gok ik).
Volgens dit bericht gaan beide versies even duur zijn...quote:Op maandag 17 maart 2008 14:46 schreef SjonLok het volgende:
Ik verwacht overigens wel dat hij dan een paar euro goedkoper is, omdat er geen kosten gemaakt worden voor fysieke distributie, en je er geen hoesje e.d. bij krijgt, etc.
Hahaquote:
8/10quote:Eurogamer: GT 5 Prologue Review
Gran Turismo 5 Prologue is cluttered with minor imperfections and imbalances such as these. Event mode takes longer to finish than many of the PS3's big-name action games, and Quick Tune extends its life considerably, but it's not brilliantly structured. Drift Trials are separate, racing penalties are ignored until S-Class and Manufacturer races. The gorgeous London track is barely used unless you go after it. Prologue's definitely not just a demo, but it's not quite a game, either - it's more of a play-set for petrolheads, declining to impress more than a tokenistic difficulty curve upon you and letting you tinker and challenge yourself instead. As a result it's not quite brilliant, and we particularly mourn the apparently stillborn online racing, but there's more than enough here to justify the asking price, and exploring it all is a consistently pleasurable experience, which should have considerable appeal for GT's ardent supporters and satisfy the curiosity of the rapidly-growing PS3 installed base at the same time.
Thanksquote:
Niet meer leverbaar, jammer, anders had ik hem ook besteld, heb weliswaar een pre-order pakket van de bijenkorf maar hij zal daar toch wel weer veel te duur worden aangezien zelfs de helft van de ps2 spellen daar nog 40 euro is...quote:Op maandag 17 maart 2008 17:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hier is hij voor 80 euro
http://www.12game.com/PS3/Grand_Theft_Auto_IV_CE.aspx?af=15
Ik heb hem nu die maandag binnen ipv wachten op de post.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hier is hij voor 80 euro
http://www.12game.com/PS3/Grand_Theft_Auto_IV_CE.aspx?af=15
14 games deze maand : tijd om het te spelen=1 level per spelquote:Op maandag 17 maart 2008 15:45 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Volgens dit bericht gaan beide versies even duur zijn...
[..]
HahaJij blijft maar bestellen he
Ik zou eigenlijk wel een stekje willen van de geldboom die bij jou in de tuin groeit![]()
http://www.budgetgaming.n(...)harted_hardware.htmlquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:54 schreef Hakkert het volgende:
Eigenlijk simpele vraag.. Waar kan ik het goedkoopst een playstation 3 bundel met RnC en uncharted kopen. Ik dacht dat ik hem laatst ergens zag vppr 430, maar die kan ik niet terug vinden. Jullie een idee?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar jah.. aangezien de Xbox360 ook weer in prijs is verlaagd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
Benieuwd of er binnenkort niet weer een prijsverlaging aankomt.
ik hoor op internet dat er slowdowns in zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik heb hem! vanmiddag vroeg naar huis!
Ik ben nog niet thuis...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik hoor op internet dat er slowdowns in zitten![]()
kijk ff of dat het geval is
geen geldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:24 schreef Fallen het volgende:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in Condemned2, bij Bol hebben ze de game voor ¤ 65,-
maar dan wel met de Blu-ray van Saw III.
[ afbeelding ]
link
Ja ik las het vanochtend ook op IGN. Nou ja ik zie wel hoe erg het is. Wil me sowieso door de singleplayer heen spelen om te kijken hoe het aflooptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik hoor op internet dat er slowdowns in zitten![]()
kijk ff of dat het geval is
Elke speciaalzaak geeft de HD of Blu-ray versie van Saw III bij Condemned 2 mee,.... maar wel voor de 'normale' standaard prijs van 59, euro. Overigens komt het spel pas 2 april uit!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:24 schreef Fallen het volgende:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in Condemned2, bij Bol hebben ze de game voor ¤ 65,-
maar dan wel met de Blu-ray van Saw III.
[ afbeelding ]
link
jupquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
5 pond?
Ik hoor daar kortingen. Uitverkoop?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:08 schreef merino het volgende:
[..]
jup
bij amazon uk (zit momenteel in engeland).
Totale pakket met kortingen komt dan op het volgende uit: PS3 + GT5P + Burnout Paradise + HDMI cable --> 305 pond (390 euri). Losse PS3 zonder games kost daar 285 pond
Amazon heeft standaard lage prijzen. Moeten ze imo echt snel in Nederland invoeren. Heb ook voor het eerst in mijn leven echt massa's boeken besteld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoor daar kortingen. Uitverkoop?![]()
4/5 werkdagen wachten op wat? Verzendtijd is normaal 2 a 3 dagen.quote:Maar nette prijs hoorJe zult net als bij een spel 4/5 werkdagen wachten neem ik aan.
ja nee meer. Tot de 28ste of 31ste dusquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op hetgene wat je hebt besteld natuurlijk
Duidelijk ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:26 schreef merino het volgende:
[..]
ja nee meer. Tot de 28ste of 31ste dus
ow.. dacht ik iets leuks gevonden te hebben...quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke speciaalzaak geeft de HD of Blu-ray versie van Saw III bij Condemned 2 mee,.... maar wel voor de 'normale' standaard prijs van 59, euro. Overigens komt het spel pas 2 april uit!
Nee mams haalt 'm gewoon hier uit de winkelquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:38 schreef merino het volgende:
ook via de UK besteld dus?
van te voren gecheckt ivm de garantie?
want daar heb ik vandaag wel even wat telefoontjes aan vuil gemaakt.
Daar kwam overigens uit dat UK playstations wel garantie hebben in Nederland.
Zitten er slowdowns in vegas 2 ? user die ik zn naam ff ontschoten benquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke speciaalzaak geeft de HD of Blu-ray versie van Saw III bij Condemned 2 mee,.... maar wel voor de 'normale' standaard prijs van 59, euro. Overigens komt het spel pas 2 april uit!
mooie deal, echt een goede sitequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
For those interested:
Virtua Tennis voor 18 euro inclusief verzendkosten.
Ik lees net dat je garantie hebt op deze console vanuit de UK.. Wat ik me afvraag.. Als je betaald via CC betaal je dan de ponden en wordt het dan omgerekend? Als ik via een site omreken komen de pondbedragen namelijk een stuk lager uit dan de euro bedragen die ze daar noemen :squote:Op woensdag 19 maart 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Duidelijk ja.
Vanaf volgende week ben ik óók trotse bezitter van een PS3![]()
De Uncharted/Ratchet pack en GT 5 heb ik besteld bij Play.com
Bij de meeste Credit Card maatschappijen worden de ponden omgerekend naar euro's tegen de op dat moment geldende koers. Websites gebruiken meestal een grove indicatie, een gemiddelde valuta-koers. Tis volgens mij afhankelijk van de site in welke valuta je afrekent.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:35 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ik lees net dat je garantie hebt op deze console vanuit de UK.. Wat ik me afvraag.. Als je betaald via CC betaal je dan de ponden en wordt het dan omgerekend? Als ik via een site omreken komen de pondbedragen namelijk een stuk lager uit dan de euro bedragen die ze daar noemen :s
Hmm dan heb je voor 390 euro ongeveer een startpack inc ninja gaiden en drake's fortunequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de meeste Credit Card maatschappijen worden de ponden omgerekend naar euro's tegen de op dat moment geldende koers. Websites gebruiken meestal een grove indicatie, een gemiddelde valuta-koers. Tis volgens mij afhankelijk van de site in welke valuta je afrekent.
Bedankt, vond virtua tennis altijd leuk. Eindelijk heb ik een spel dat je met z'n 2en kan spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
For those interested:
ps3 wel, ps2 nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:32 schreef jp84 het volgende:
wat gaat de PS3 + GT5 proloque kosten in NL?
en kan je op de 40 gig geen ps3 spellen spelen?
Thanks, besteldquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
For those interested:
400 euro dacht ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:32 schreef jp84 het volgende:
wat gaat de PS3 + GT5 proloque kosten in NL?
en kan je op de 40 gig geen ps3 spellen spelen?
Ziet er echt heel goed uit, gaat ook maar op mijn lijstje...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe gameplay-trailer van Race Driver Grid
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe gameplay-trailer van Race Driver Grid
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
This product will be in stock on Wednesday 31 December, 2008.![]()
![]()
In europa hebben we altijd de witte cover ja, maar in de VS hebben ze altijd een spuuglelijk doosje met wat characters erop. Zie:quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:28 schreef rakotto het volgende:
Meh, dat is het frontje niet.FF games hebben altijd een aparte voorkant.
Heb het geprobeert met mn webcam maar geen resultaatquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef joost2 het volgende:
weet iemand in hoeverre een gewone usb-webcam functioneert op de ps3? Welke merken zijn hiervoor geschikt? Of ben je verplicht om ps3 webcam te gebruiken?
Wat is daar meequote:Op donderdag 20 maart 2008 01:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted: Drake's Fortune.
Nee ik kan het zo via internet bestellen, maar ik wil er geen 20 euro aan uitgeven.quote:
Ik zit er toevallig ook aan te twijfelen om die te kopen, aangezien ik de laatste tijd wat meer bezig ben met PS2 games.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit apparaatje en zo ja, wil je er vanaf voor een leuk prijsje?
Ik heb er nog 1 die ik niet meer gebruik, kostte me 25 niew volgens mij, bied maar es watquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zit er toevallig ook aan te twijfelen om die te kopen, aangezien ik de laatste tijd wat meer bezig ben met PS2 games.
Een kennis van me heeft gisteren in een winkel hier in de buurt een PS3 gekocht voor 250 euro inclusief 2 controllers en de game Sonic. Het is jammer genoeg wel een exemplaar dat terug is gekomen van een klant en de drive leest geen schijfjes meer (kwamen we achter), maar aangezien er een jaar garantie op zit kan ie gewoon naar Sony opgestuurd worden
Jammer genoeg hebben ze er momenteel geen meer staan...
[TK]PS2 Memory Card Reader Voor PS3quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 die ik niet meer gebruik, kostte me 25 niew volgens mij, bied maar es wat
maar dan in het echtquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef SToRM81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt zo'n zin om daar eens mee te rijden
Ik ga hem zo meteen even toevoegen, vanavond tot diep in de nacht lekker split screen knallenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Iedereen die wel zin heeft in een potje terroristenknallen is bij deze welkom mij toe te voegen op PSN. ID staat in mijn sig!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Hier nog mensen die RBV62 gaan spelen? Is misschien wel eens leuk om een partijtje Terrorist Hunt te gaan doen met wat mensen? Ik heb hem in elk geval al thuis liggen en heb in de singleplayer nog geen last gehad van framerate drops of andere minpunten.
Ja dus....quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
wessiej heeft hem
En? Is het at? Lijkt mij wel een leuk spelletje voor even tussendoor. Alleen ¤1 per extra karaktr is nogal fors.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Pain gekocht van de PSN store, zat er al tijden op te wachten.
vt3 heeft idd helaas geen mp...op de ps3 niet danquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Welcome to the club
VT3 heeft geen online multiplayer toch?
Waar blijven je bevindingenquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:23 schreef Wessiej het volgende:
Over 5 minuten mijn PAIN bevindingen
Tevens ook weer een nieuw spel besteldDark Sector, komt dinsdag uit in de USA.
Heb net een video bekijken, lachuquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:53 schreef Wessiej het volgende:
Sorry zat te lang te spelen
Wat een gaaf spel zeg, als je ervan houdt, het is natuurlijk niet een full packed game, maar koop hem echt voor die 8 euro, is het zeker waard.
Mja ik zou na 1 uur lopende bandwerk ook echt helemaal gek worden, terwijl sommige mensen dat jaaaarenlang doen...quote:
quote:LittleBigPlanet bijna in Alpha
Sinds de oprichting in 2006 werkt Media Molecule aan het ambitieuze LittleBigPlanet voor de PlayStation 3. De titel krijgt veel aandacht en Sony wil het spel pas uitbrengen wanneer hij afgewerkt is.
De titel verkeert bijna in de Alpha stage. Dit meldde Media Molecule vandaag. Alpha Stage betekent dat alle gameplayelementen ingebouwd zijn. Nu begint de optimalisatie van de game, wat leidt tot de Beta stage. Daarna moeten de bugs opgelost worden. De eerste belangrijke stap nadert dus.
Dat is een gast die pint, daarom staat die met zijn mes, als iemand pint kan jij hem meteen overvallenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop dat GTA4 er echt in lukt een toffe levende wereld te verzorgen. Zo'n gastje die ff een kaartje koopt bij de automaat, dat zijn details die een wereld echt levensecht maken
Het ziet eruit als een kaartjesautomaat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is een gast die pint, daarom staat die met zijn mes, als iemand pint kan jij hem meteen overvallen
ik heb hem al betaaldquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht je op Haagse Sjonnie.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:48 schreef Wessiej het volgende:
Leeuwarden
Kom je Cyb tegen die ganster probeert te zijn, epic fail.
Vrees dat het een ingame filmpje isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop dat GTA4 er echt in lukt een toffe levende wereld te verzorgen. Zo'n gastje die ff een kaartje koopt bij de automaat, dat zijn details die een wereld echt levensecht maken
Terrorist Hunt is: men neme een bepaalde locatie uit het spel, men kieze hoeveelheid terroristen in die locatie en het doel is om al die terroristen om zeep te helpen zonder zelf ook maar een keer dood te gaan (no respawning...) dus dat is behoorlijk pittig en des te vetter als het lukt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef Wessiej het volgende:
Wat is trouwens Terrorist Hunt, gewoon knallen ofzo?
En heel erg irritant, ik kom gewoon geen 1 MP potje in, Unable to join
Rock Shocker zometeen co-op?
Zijn dit je bevindingen op een full HD televisie ? Heb overigens Army of two net uitgespeeld en zit met smart te wachten op RB6-2 van 3BM.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:02 schreef Rock-shocker het volgende:
Enige jammere is wat mij betreft dat de graphics geen update hebben gekregen. Die zijn nagenoeg gelijk aan die in deel 1. Maar goed, dat zag er ook niet héél belabberd uit dus dat overleven we wel.
Dat hou je altijd. Je moet instappen als jij denkt dat je een leuke deal maaktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:22 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zou een PS3 willen kopen, maar ik ben bang dat er dan een later een beter/goedkoper pakket komt, op de korte termijn.GTA IV (L) Maar elke dag kom ik weer een stapje dichterbij die aankoop ..
BC!
Nee, maar als ze het nou net doen voor de launch van GTA IV als antwoord op Microsofts prijsverlaging .. dan voel ik me wel genept. Bovendien liggen er ook nog geen pakketten met de nieuwe dualshock. Als er nu nog een PS3 met bc in de winkel lag, had ik het meteen gehaald, maar anders zit ik maar met die ps2 games.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:24 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dat hou je altijd. Je moet instappen als jij denkt dat je een leuke deal maakt(+ spel ofzo). Prijsverlagingen als jij je console hebt gekocht ga je niet tegen
PS3 is spot goedkoopquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, maar als ze het nou net doen voor de launch van GTA IV als antwoord op Microsofts prijsverlaging .. dan voel ik me wel genept. Bovendien liggen er ook nog geen pakketten met de nieuwe dualshock. Als er nu nog een PS3 met bc in de winkel lag, had ik het meteen gehaald, maar anders zit ik maar met die ps2 games.
Ik zie het nog gebeuren dat zodra de ps3 gehakt is, dat er wel een homebrew ps2 emulator komt. Pfft.
Er staat dat GTAIV op 29 april bezorgd wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:21 schreef Gamer_V het volgende:
Dus waar, maar blu-ray /care. Heb toch geen Hd-tv.
Dit is trouwens ook een goede bundel.Voor 9:00 besteld, morgen GTA IV in huis.
Nou ik betwijfel hetquote:Liefhebbers van dit product bestelden ook:
en dan een hele meuk met XBOX producten.
Hoeveel games heb jij nu wel niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Nu al weer stront ziek van, weer een install game, weer 10 minuten duren, rainbow six duurde ook al 10 minuten.
condemned 2 was ook vandaag binnenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Hot Shot's golf binnen
Erg snel, dinsdag 16.00 verzonden vrijdag binnen, uit canada.
@ the moment 18 voor de ps3, en in de maand Maart ( o rly) een stuk of 14. Moet daarvan nog Eye of Judgment, Virtua Fighter 5, Gran Turismo Prologue binnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoeveel games heb jij nu wel niet?RS:V2 sla ik denk ik over, uit protest over het klote einde in deel 1...
Het levert inkomsten op. Ik koop talloze PS2-games, omdat ik helaas nog nooit een PS2 heb gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik snap niet wat iedereen ziet in die BC compatiblity. Als je je PS2 spellen nog wil spelen (wat amper gaat gebeuren, dat garandeer ik je) dan hou je toch lekker je PS2 aangesloten? Dat heb ik in elk geval gedaan. Het ding heeft niet meer aangestaan sinds ik mijn PS3 heb, maar dat doet er niet toe.
Of ben ik nou stom?
Rainbow six spelen voor het verhaal..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoeveel games heb jij nu wel niet?RS:V2 sla ik denk ik over, uit protest over het klote einde in deel 1...
Canada bedoel je mee VideoGamesPlus of niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
condemned 2 was ook vandaag binnen
ze zijn vriendjes geworden van canada naar NL
Ja bedankt he.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:09 schreef Govinda het volgende:
Ik heb nog geen enkele goeie rpg op de ps3 gezien... de ps2 heeft genoeg keuze op dat gebied.
Je krijgt 2 consoles in 1, ook in ruimte is het ideaal, laat staan al die kutkabels van de ps2 controllers
60gb
Oblivion.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:09 schreef Govinda het volgende:
Ik heb nog geen enkele goeie rpg op de ps3 gezien... de ps2 heeft genoeg keuze op dat gebied.
Je krijgt 2 consoles in 1, ook in ruimte is het ideaal, laat staan al die kutkabels van de ps2 controllers
60gb
quote:Geschreven door Rob Ottens op 21 Maart, 2008 om 17:04
Electronic Arts maakt veel gebruik van microtransacties, het aanbieden van kleine beetjes content voor een klein bedrag. Zo ook in de nieuwe Battlefield.
Op dit moment spelen vele gamers de Battlefield: Bad Company beta op de Xbox 360. En hierin zijn enkele wapens, in totaal 10, niet gelijk te gebruiken. Dit gebeurt vaak in games, want dan moet je deze eerst vrijspelen. Maar dit is niet het geval in Bad Company.
Naast deze wapens staat namelijk de tekst 'Available for purchase on Xbox Live Marketplace.' Je moet de wapens dus kopen op de Marketplace, en bij de PlayStation 3 versie in de PlayStation Store.
Bij de Collecter's Edition van het spel zullen vijf van deze wapens wel gelijk in het spel zitten, maar moet je de overige vijf nog steeds los aanschaffen, mocht je interesse hebben in de wapens natuurlijk.
Niet iedereen zal het eens zijn met deze aanpak van EA, en ook wij zetten onze vraagtekens erbij. Betekent dit gelijk dat je een voorsprong hebt in de game als je extra geld neerlegt voor betere wapens?
EAquote:
jij ging hem wel ff halen ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EA![]()
M'n centen krijgen ze van hun langste leven niet. Ik ga m'n geld niet stoppen in content wat gewoon in het volledige spel aanwezig moet zijn.
Uitzonderingen maak ik zeker, maar dan wel voor content wat van toegevoegde waarde is. De nieuwe maps van Call of Duty 4 bijvoorbeeld. Dat is een dev die zich al jaren met hart en nieren inzet en de community nooit teleursteld. Daar zie ik wél graag mijn geld heen gaan.
De cashpraktijken van EA begint me werkelijk de strot uit te hangen. Een spel is nog niet eens uit en men houdt zich al bezig met DLC. Fuck off zou ik zeggen...
Ik haal hem maar zoals gezegd geef ik geen cent uit aan dit soort nutteloze content. Pure oplichterij.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij ging hem wel ff halen ?
en nu ook ? maar dan zonder die wapens
het prijsverschil (althans hier in de uk) vanwege de schaarsheid van de 60gb is anders wel ongeveer de prijs van een X360 Premium. Dan heb je ook 2 consoles in een met mogelijk een nog grotere back catalogue.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:09 schreef Govinda het volgende:
60gb
Het is gewoon triest dat ze de BC niet hebben behouden...als er ps2 compatibilty zou zijn voor deze prijs op de 40gb dan zouden ze absoluut meer ps3 verkopen denk ik. Upgraden is niet vreemd in de computerbranche.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:23 schreef merino het volgende:
[..]
het prijsverschil (althans hier in de uk) vanwege de schaarsheid van de 60gb is anders wel ongeveer de prijs van een X360 Premium. Dan heb je ook 2 consoles in een met mogelijk een nog grotere back catalogue.
Ik mis het in ieder geval niet. Als ze het nou voor een paar tientjes extra in de 40gb versie hadden kunnen doen had ik het perfect gevonden maar goed ik denk niet dat ik veel ps2 spellen zou gaan spelen.
Het zou zeker geholpen hebben ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:54 schreef Govinda het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat ze de BC niet hebben behouden...als er ps2 compatibilty zou zijn voor deze prijs op de 40gb dan zouden ze absoluut meer ps3 verkopen denk ik. Upgraden is niet vreemd in de computerbranche.
Wat een überzielige actie. Soms vraag je je echt af of dat bedrijf wil dat z'n merknaam verkloot wordt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EA![]()
M'n centen krijgen ze van hun langste leven niet. Ik ga m'n geld niet stoppen in content wat gewoon in het volledige spel aanwezig moet zijn.
Uitzonderingen maak ik zeker, maar dan wel voor content wat van toegevoegde waarde is. De nieuwe maps van Call of Duty 4 bijvoorbeeld. Dat is een dev die zich al jaren met hart en nieren inzet en de community nooit teleursteld. Daar zie ik wél graag mijn geld heen gaan.
De cashpraktijken van EA begint me werkelijk de strot uit te hangen. Een spel is nog niet eens uit en men houdt zich al bezig met DLC. Fuck off zou ik zeggen...
Hoiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:13 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Rainbow six spelen voor het verhaal..
Geld stinkt niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een überzielige actie. Soms vraag je je echt af of dat bedrijf wil dat z'n merknaam verkloot wordt.
quote:New Resident Evil 5 info in next Famitsu
New details on Capcom’s forthcoming horror title Resident Evil 5 are to be featured in the next issue of Japanese publication, Weekly Famitsu, via a free DVD.
Rumours of new coverage emerged earlier this week on various Resident Evil fan sites, with official confirmation coming today in the form of a message posted on Capcom’s 25th anniversary website.
According to a translation made by members of The Horror Is Alive (a popular RE community site), the text in the image reads, ‘Biohazard 5 Exclusive Footage + Interview’ (for those unaware, Resident Evil is known as Biohazard in Japan)
The magazine is due to hit shelves in Japan on March 28. Stay tuned for further information as it becomes available.
Tering,..... prachtig!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Help, een gouden kikker!!
dat kon in 1 ook alquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:31 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond de hele avond met een vriend Rainbow Six Vegas 2 'splitscreen' gespeeld. Onwijs vet zeg. De besturing is even wennen, de graphics zijn wat minder mooi dan andere PS3 spellen die ik tot nu toe gezien heb. Maar de gameplay is zo goed. Als we dus een deur open deden ging eentje voor de deur staan met geweer ingezoomd. De ander keek onder de deur door. Dan wisten we waar de ventjes waren. En dan deden we de deur open en schieten maar. Ook handig dat je dan twee computergestuurde teammaten heb die je af en toe voorop kan laten lopen als je bijna dood bent.
Ik zei niet dat de singleplayer niet interessant was, ik zei dat het verhaal kut is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
HoiIk ben niet zo'n online gamer maar vind de singleplayer interessant genoeg om hem aan te schaffen. Zeker nu er ook een levelingsysteem in de singleplayer zit, is dat interessant.
Er waren toch ook wat problemen met de PS3 versie omtrent MP? Zal wel gepatched wordenquote:Op zondag 23 maart 2008 02:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat is dat online match systeem kut geregeld zeg met RS2![]()
Elke keer dat gezeik met niet kunnen connecten, of servers vol blabla
Co-Op is geen probleem, maar deathmatch e.d
Is het wat?quote:Op zondag 23 maart 2008 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Heb gisteravond mijn eerste PS3 spel gekocht
Pain![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 00:23 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand hier een goeie import site voor games?
Ik zoek de japanse games Railfan 1 en 2 (op voorraad).
Om precies te zijn:
Railfan: Chicago Transit Authority Brown Line
Railfan (2): Taiwan High Speed Rail
Renchi.com heeft ze maar daar zijn ze nu "out of stock".quote:Op zondag 23 maart 2008 00:23 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand hier een goeie import site voor games?
Ik zoek de japanse games Railfan 1 en 2 (op voorraad).
Om precies te zijn:
Railfan: Chicago Transit Authority Brown Line
Railfan (2): Taiwan High Speed Rail
De bowling multiplayer game is op zich wel geinigquote:Op zondag 23 maart 2008 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Pain![]()
[ afbeelding ]
gewoon jezelf laten uitnodigenquote:Op zondag 23 maart 2008 02:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat is dat online match systeem kut geregeld zeg met RS2![]()
Elke keer dat gezeik met niet kunnen connecten, of servers vol blabla
Co-Op is geen probleem, maar deathmatch e.d
Het lijkt heel erg op zo'n crash junction game van bv een Burnout spel. De Eurogamer en Insidegamer reviews zijn best OK. En ja,..... het kost maar 8 euro ofzo,.... dus ja who cares.... een avondje lachen dacht ik. Nou ik denk dat ik dit zo nu en dan nog wel eens opstart. Verveling zit er niet echt in,.... tis altijd anders,.... en trek je het niet,.. speel dan even niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Pain![]()
[ afbeelding ]
-Tegenvaller : al die uitgestelde games, Heavenly sword, games aanbod.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen![]()
Misschien een mooi moment om eens te kijken hoe mensen nu op het eerste jaar van de PS3 terugkijken:
- Wat waren de grootste meevallers en tegenvallers?
- Wat moet er zeker nog verbeteren?
- Wat zijn de verwachtingen voor het komende jaar?
grootste meevallers: toch de vele games die ik leuk vindquote:Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen![]()
Misschien een mooi moment om eens te kijken hoe mensen nu op het eerste jaar van de PS3 terugkijken:
- Wat waren de grootste meevallers en tegenvallers?
- Wat moet er zeker nog verbeteren?
- Wat zijn de verwachtingen voor het komende jaar?
We zitten wel 'weer' goed,..... op naar 'nog' een top jaar?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
grootste meevallers: toch de vele games die ik leuk vind, meer dan ik had verwacht
grootste tegenvallers: de speelduur van sommige games...heavenly sword bv...zoveel potentie en zo weinig komt er uit...en de PS store
verbeteren: PSN, met name de store...en nog steeds aan het wachten op home
verwachtingen voor het volgende jaar: ik hoef alleen maar GT5:P, GTA4, Killzone 2, Home, LBP, MGS4, FFXIII te zeggen he, en alle andere die ik vergeten ben...we zitten wel goed wederom
![]()
op naar nog een top jaar!!!
First party zat anders meer dan goed in elkaar in het eerste jaar. 3rd party exclusives waren er ook genoeg. Dus ja, op naar nog een top jaar.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We zitten wel 'weer' goed,..... op naar 'nog' een top jaar?Ik moet het eerste topjaar nog meemaken. MGS4 en een Home release zou leuk zijn. Vergeet FFXIII maar alvast dit jaar,... LBP zou kunnen maar er mag nog wel een exclusive bij hoor. Vind je vrij positief,.... maar die gamers heeft Sony wel nodig
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:44 schreef JDizzle het volgende:
[..]
First party zat anders meer dan goed in elkaar in het eerste jaar. 3rd party exclusives waren er ook genoeg. Dus ja, op naar nog een top jaar.
De enige ECHT goede first party titel was Ratchet and Clank afgelopen jaar.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... ieder zijn mening,..... als jij vind dat dit een goed first party jaar was! Meer dan goed zelfs
Ik zeg slechtste console launch ooit
Buiten het feit dat de game nogal lineair was vond ik de gameplay van Uncharted juist super! Bovendien de eerste PS3 game waar ik die draak van een controller een beetje fatsoenlijk vast kon houden (360 controller FTW). Alleen heeft het spel geen replay value, geen multiplayer.. Maar ik ben benieuwd naar het tweede deel.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Uncharted was een teleurstelling, mooie plaatjes.. maar die gameplay
Gister wat te veel gedronken en toen 3 poppetjes gekochtquote:Op zondag 23 maart 2008 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg op zo'n crash junction game van bv een Burnout spel. De Eurogamer en Insidegamer reviews zijn best OK. En ja,..... het kost maar 8 euro ofzo,.... dus ja who cares.... een avondje lachen dacht ik. Nou ik denk dat ik dit zo nu en dan nog wel eens opstart. Verveling zit er niet echt in,.... tis altijd anders,.... en trek je het niet,.. speel dan even niet.
Die extra character van 0,99 cent enzo die koop ik uiteraard niet. Ben niet gek,.... bowlen nog niet eens geprobeerd overigens,.... moet wel lachen om die physics zo nu en dan,.... vasthouden enzo,... en opmerkingen,... ja ik vind het wel leuk ja. Maar er mag nog wel een gratis level/stad bij vind ik. Het is er nu maar een,...... maar volgens Sony komt hier nog wat bij.
Ik koop ze juist op de PS3. Daar is het tenminste gratis en werkt perfectquote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja als je een xbox 360 + Xbox live hebt dan koop je vrijwel alle titels die online zijn op de xbox..
Vooral de ingame XMB is heerlijk voor de PS3!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik koop ze juist op de PS3. Daar is het tenminste gratis en werkt perfect
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vooral de ingame XMB is heerlijk voor de PS3!
Werkt perfect!
Ik betaal liever 60 euro per jaar dan dat ik met vrienden via de ramp die het PSN heet moet spelen..
Je kan geen eens een private chat op starten
Als ik een bericht naar iemand wil sturen van "we pakken deze map in deze server" dan moet ik mijn Game afsluiten om het bericht te lezen.. gaat nergens over.
Thanks! YesAsia doe ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Renchi.com heeft ze maar daar zijn ze nu "out of stock".
Op eBay staan ze wel *link*
En YesAsia heeft die tweede op voorraad *link*
Als je beter had opgelet dan komt er binnenkort speciaal voor dit een patch uit om het wel mogelijk te maken verder is de PSN netwerk zeer stabiel en gratis wat voor mij echt een afweging was tussen beide consoles.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vooral de ingame XMB is heerlijk voor de PS3!
Werkt perfect!
Ik betaal liever 60 euro per jaar dan dat ik met vrienden via de ramp die het PSN heet moet spelen..
Je kan geen eens een private chat op starten
Als ik een bericht naar iemand wil sturen van "we pakken deze map in deze server" dan moet ik mijn Game afsluiten om het bericht te lezen.. gaat nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |