abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 13:02:18 #276
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57555672
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen
Misschien een mooi moment om eens te kijken hoe mensen nu op het eerste jaar van de PS3 terugkijken:
- Wat waren de grootste meevallers en tegenvallers?
- Wat moet er zeker nog verbeteren?
- Wat zijn de verwachtingen voor het komende jaar?
-Tegenvaller : al die uitgestelde games, Heavenly sword, games aanbod.
-Playstation store, de layout en content.. het is nu zo onoverzichterlijk als de pest.. je kan alleen de nieuwe dingen goed vinden
Exclusive games line up, met metal gear en Little big planet alleen redden ze het niet.
-Playstation zal misschien iets beter gaan verkopen met Metal gear, voorderest zullen ze nog op de 2de plek (wii niet meegerekend natuurlijk komen) eindigen wat verkopen betreft...of ze moeten ineens met de kerst dit jaar een potje goede exclusive games open trekken.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 23 maart 2008 @ 13:27:16 #277
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_57556070
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 is vandaag trouwens precies een jaar in Europa te krijgen
Misschien een mooi moment om eens te kijken hoe mensen nu op het eerste jaar van de PS3 terugkijken:
grootste meevallers: toch de vele games die ik leuk vind , meer dan ik had verwacht

grootste tegenvallers: de speelduur van sommige games...heavenly sword bv...zoveel potentie en zo weinig komt er uit...en de PS store

verbeteren: PSN, met name de store...en nog steeds aan het wachten op home

verwachtingen voor het volgende jaar: ik hoef alleen maar GT5:P, GTA4, Killzone 2, Home, LBP, MGS4, FFXIII te zeggen he , en alle andere die ik vergeten ben...we zitten wel goed wederom

op naar nog een top jaar!!!
PSN: diTani
  zondag 23 maart 2008 @ 13:33:35 #278
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57556163
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

grootste meevallers: toch de vele games die ik leuk vind , meer dan ik had verwacht

grootste tegenvallers: de speelduur van sommige games...heavenly sword bv...zoveel potentie en zo weinig komt er uit...en de PS store

verbeteren: PSN, met name de store...en nog steeds aan het wachten op home

verwachtingen voor het volgende jaar: ik hoef alleen maar GT5:P, GTA4, Killzone 2, Home, LBP, MGS4, FFXIII te zeggen he , en alle andere die ik vergeten ben...we zitten wel goed wederom

op naar nog een top jaar!!!
We zitten wel 'weer' goed,..... op naar 'nog' een top jaar? Ik moet het eerste topjaar nog meemaken. MGS4 en een Home release zou leuk zijn. Vergeet FFXIII maar alvast dit jaar,... LBP zou kunnen maar er mag nog wel een exclusive bij hoor. Vind je vrij positief,.... maar die gamers heeft Sony wel nodig
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Moderator zondag 23 maart 2008 @ 13:42:22 #279
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57556292
Matig jaar imho, AC was toch wel de anti climax van het jaar, mgs en gta uitgesteld weinig echte topspellen en natuurlijk het mislukken van de sixaxis voordeel hiervan is dat aankomend jaar een goed jaar gaat worden met alle toppers van dien!
pi_57556876
- Ik vond Heavenly Sword de grootste tegenvaller, alhoewel het zeker geen slecht spel was. Het was gewoon wat minder adventure-achtig dan ik verwacht had en teveel arena-based vechten.
- Warhawk vond ik de grootste meevaller. Is toch een erg leuke online shooter geworden
- Verbeteringen zijn vooral nodig in de Store, dus meer demo's en leuke arcade-games. In/game XMB is ook heel erg nodig.
- Ik verwacht eigenlijk niets anders dan een topjaar voor de PS3. Er komen geweldige spellen uit en ik ben toch wel benieuwd wat Home gaat toevoegen aan het online gebeuren
PSN id: NL_SToRM
pi_57557392
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_57557496

Meevallers - Games!!! Heb echt een leuk jaar gehad met meer dan 20 spellen.

Tegenvallers - Niet in Home kunnen rondzwerven.

Geen gegimpte PS3-versies van multiplatform spellen.

MGS4 natuurlijk. Game of the forever! En GTA IV natuurlijk ook nog.
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

We zitten wel 'weer' goed,..... op naar 'nog' een top jaar? Ik moet het eerste topjaar nog meemaken. MGS4 en een Home release zou leuk zijn. Vergeet FFXIII maar alvast dit jaar,... LBP zou kunnen maar er mag nog wel een exclusive bij hoor. Vind je vrij positief,.... maar die gamers heeft Sony wel nodig
First party zat anders meer dan goed in elkaar in het eerste jaar. 3rd party exclusives waren er ook genoeg. Dus ja, op naar nog een top jaar.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:05:31 #283
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57557894
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:44 schreef JDizzle het volgende:
[..]

First party zat anders meer dan goed in elkaar in het eerste jaar. 3rd party exclusives waren er ook genoeg. Dus ja, op naar nog een top jaar.

Tja,.... ieder zijn mening,..... als jij vind dat dit een goed first party jaar was! Meer dan goed zelfs

Ik zeg slechtste console launch ooit
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57558198
Tegenvaller: geen PSN prepaid kaarten te koop
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 23 maart 2008 @ 15:32:22 #285
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57558555
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tja,.... ieder zijn mening,..... als jij vind dat dit een goed first party jaar was! Meer dan goed zelfs

Ik zeg slechtste console launch ooit
De enige ECHT goede first party titel was Ratchet and Clank afgelopen jaar.
Uncharted was een teleurstelling, mooie plaatjes.. maar die gameplay
Voorderest waren het "wel aardige" games of games die ik ook op de 360 kon spelen.
pi_57558662
Ik denk dat het vooral tegenviel doordat de concurrentie gewoon enorm sterk is. En voorzover ik het me kan herinneren was de PS2 in het eerste jaar nou ook niet echt zo supergoed kwa games, dus op dat punt zal de PS3 zich zeker nog wel verbeteren. Er is trouwens op R&C na ook nog niet echt een andere typische PlayStation franchise langsgekomen zoals GT, WipeOut, MGS, FF, GoW.
En ik vond Uncharted wel erg een leuke game
pi_57559131
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Uncharted was een teleurstelling, mooie plaatjes.. maar die gameplay
Buiten het feit dat de game nogal lineair was vond ik de gameplay van Uncharted juist super! Bovendien de eerste PS3 game waar ik die draak van een controller een beetje fatsoenlijk vast kon houden (360 controller FTW). Alleen heeft het spel geen replay value, geen multiplayer.. Maar ik ben benieuwd naar het tweede deel.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zondag 23 maart 2008 @ 15:57:24 #288
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_57559272
ik heb geen 360...en heb met meer dan 20 games in het eerste jaar toch een zeer goed 1ste playstation jaar gehad...ik had NHL en NBA 2k7 voor de launch geimporteerd...+ resistance, motorstorm en F1 tijdens de launch, heerlijke launch dus voor mij geweest

rest van het jaar ook heerlijke games kunnen spelen (the darkness, oblivion, ratchet & clank, ac, warhawk, cod4)

ik kan het wel vergelijken met de 360, alleen die heb ik niet hoef ik niet, en zal ik nooit kopen, genoeg games daarop die ik zou willen hebben, maar ja heb maar het geld voor 1 console en voor mezelf heb ik een goede keuze daarvoor gemaakt ^^

dus voro mij -> wederom richting een goed jaar =]
PSN: diTani
  Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 16:21:25 #289
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57559997
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:25 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het lijkt heel erg op zo'n crash junction game van bv een Burnout spel. De Eurogamer en Insidegamer reviews zijn best OK. En ja,..... het kost maar 8 euro ofzo,.... dus ja who cares.... een avondje lachen dacht ik. Nou ik denk dat ik dit zo nu en dan nog wel eens opstart. Verveling zit er niet echt in,.... tis altijd anders,.... en trek je het niet,.. speel dan even niet.

Die extra character van 0,99 cent enzo die koop ik uiteraard niet. Ben niet gek,.... bowlen nog niet eens geprobeerd overigens,.... moet wel lachen om die physics zo nu en dan,.... vasthouden enzo,... en opmerkingen,... ja ik vind het wel leuk ja. Maar er mag nog wel een gratis level/stad bij vind ik. Het is er nu maar een,...... maar volgens Sony komt hier nog wat bij.
Gister wat te veel gedronken en toen 3 poppetjes gekocht
.....Kennedy
  zondag 23 maart 2008 @ 16:45:04 #290
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57560886
Tsja als je een xbox 360 + Xbox live hebt dan koop je vrijwel alle titels die online zijn op de xbox..
Of als de titels gewoon gelijk zijn wat inhoud betreft maar single player alsnog op de xbox.. je hebt Rumble en achievements op een xbox...
Ik moet het echt van de exclusives hebben en die zijn er gewoon bar weinig.
En de gameplay van Uncharted werkt.. maar na 6 uur spelen heb je het wel gehad met al die Machine gun negers.. je moest gewoon TE veel schieten..
Ze hebben zoveel moeite gestopt in die klim en spring engine dat het mooi oogde.. en wat speel je uiteindelijk? Gears of war met stukjes klimmen tussen door..
  zondag 23 maart 2008 @ 17:13:04 #291
44906 merino
World of Sleepers
pi_57561583
Ik heb natuurlijk weinig mee te praten hier over vorig jaar maar vind het dus nu pas interresant om in te stappen wat de ps3 betreft (met Uncharted, GT5P, Haze, MGS4). Heb dus niet echt positief idee over vorig jaar. Ook vrijwel geen enkele PS3 exclusive die ik van vorig jaar zou willen hebben (hoogstens Rachet & Clank). Maar goed ik vind het launchjaar sowieso nooit interresant (koop ook niet vaak een console in zijn eerste jaar).
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57561671
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja als je een xbox 360 + Xbox live hebt dan koop je vrijwel alle titels die online zijn op de xbox..
Ik koop ze juist op de PS3. Daar is het tenminste gratis en werkt perfect
  zondag 23 maart 2008 @ 17:37:23 #293
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_57562048
ik heb me in het afgelopen jaar prima vermaakt.
Het is jammer dat er geen speel teller op zit, want ben echt wel benieuwd hoeveel uur die in totaal is aangeweest

Hoogtepunten

The Darkness, wat een uberbruut spel was dat
Nederlandse taal in Uncharted
Laadtijden Oblivion ps3 vooral als je de 360 gewend ben
Warhawk, altijd gezegd dat ik hem niet zou kopen, 1x gespeeld, gelijk verslaafd
Met het Fok ploegje door de modder in Motorstorm raggen en Blu-Eyed de afgrond in duwen
Witte dualshock 3
Folding met de optie eigen muziek aan te zetten
Aankomend , Resume play , YES !!!!
Ontvangen Final Fantasy 20th anniversary edition limited PSP

Oja bijna vergeten

3 Busy Man FTW

Minpunten

Mjin afgevallen L
Geen Home
Nog steeds geen witte ps3
Ingame XMB
max 50 vrienden in ID lijst
Beetje tegenvaller, Eye of Judgment, gezeik met die camera elke keer.
dan weer teveel licht, dan weer te weinig
Spiderman schijtgame
Dat hele motion gelul in de Dualshock ,hadden ze net zo goed eruit kunnen laten.
Het is alleen een extra gimmick dat bijna nergens voor wordt gebruikt
Het kan leuk zijn , mits goed geimplementeerd. ( shake ya booty , R&C )

[ Bericht 4% gewijzigd door Deacon_Tigra op 23-03-2008 17:50:21 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 23 maart 2008 @ 17:42:19 #294
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57562162
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:17 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik koop ze juist op de PS3. Daar is het tenminste gratis en werkt perfect
Vooral de ingame XMB is heerlijk voor de PS3!
Werkt perfect!

Ik betaal liever 60 euro per jaar dan dat ik met vrienden via de ramp die het PSN heet moet spelen..
Je kan geen eens een private chat op starten
Als ik een bericht naar iemand wil sturen van "we pakken deze map in deze server" dan moet ik mijn Game afsluiten om het bericht te lezen.. gaat nergens over.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:53:35 #295
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_57562434
Misschien handig voor jullie?
http://bluray.liesinc.net/

lijst van films met info over de regio's
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 18:05:46 #296
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57562675
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Werkt perfect!

Ik betaal liever 60 euro per jaar dan dat ik met vrienden via de ramp die het PSN heet moet spelen..
Als ik een bericht naar iemand wil sturen van "we pakken deze map in deze server" dan moet ik mijn Game afsluiten om het bericht te lezen.. gaat nergens over.
.....Kennedy
pi_57563123
Gamedemon beetje fanboy?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Games zondag 23 maart 2008 @ 18:33:28 #298
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57563206
Is zeg maar een beetje de waarheid wat die zegt.
.....Kennedy
pi_57563608
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:08 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Renchi.com heeft ze maar daar zijn ze nu "out of stock".

Op eBay staan ze wel *link*

En YesAsia heeft die tweede op voorraad *link*
Thanks! YesAsia doe ik.

Tegenvaller vind ik de prijs. Toch nog net te duur... Ook het niet support-en van NTFS.
Meevaller (vergeleken met de xdoos): gratis online o.a. en originele ps1 spellen te spelen

NTFS support

GTA4, GT5, Railfan 1 en 2, en coming: 'Naruto: Project PS3'

Ik heb de ps3 (nog) niet...

[ Bericht 30% gewijzigd door Qunix op 23-03-2008 19:01:09 ]
  zondag 23 maart 2008 @ 18:59:07 #300
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57563735
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Werkt perfect!

Als je beter had opgelet dan komt er binnenkort speciaal voor dit een patch uit om het wel mogelijk te maken verder is de PSN netwerk zeer stabiel en gratis wat voor mij echt een afweging was tussen beide consoles.

Want 60 euro voor het gebruiken van een netwerk op jaarbasis vind ik persoonlijk gewoon veel geld als het niet eens perfect werkt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')