Nee ik kan het zo via internet bestellen, maar ik wil er geen 20 euro aan uitgeven.quote:
Ik zit er toevallig ook aan te twijfelen om die te kopen, aangezien ik de laatste tijd wat meer bezig ben met PS2 games.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit apparaatje en zo ja, wil je er vanaf voor een leuk prijsje?
Ik heb er nog 1 die ik niet meer gebruik, kostte me 25 niew volgens mij, bied maar es watquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zit er toevallig ook aan te twijfelen om die te kopen, aangezien ik de laatste tijd wat meer bezig ben met PS2 games.
Een kennis van me heeft gisteren in een winkel hier in de buurt een PS3 gekocht voor 250 euro inclusief 2 controllers en de game Sonic. Het is jammer genoeg wel een exemplaar dat terug is gekomen van een klant en de drive leest geen schijfjes meer (kwamen we achter), maar aangezien er een jaar garantie op zit kan ie gewoon naar Sony opgestuurd worden
Jammer genoeg hebben ze er momenteel geen meer staan...
[TK]PS2 Memory Card Reader Voor PS3quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 die ik niet meer gebruik, kostte me 25 niew volgens mij, bied maar es wat
maar dan in het echtquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef SToRM81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt zo'n zin om daar eens mee te rijden
Ik ga hem zo meteen even toevoegen, vanavond tot diep in de nacht lekker split screen knallenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Iedereen die wel zin heeft in een potje terroristenknallen is bij deze welkom mij toe te voegen op PSN. ID staat in mijn sig!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Hier nog mensen die RBV62 gaan spelen? Is misschien wel eens leuk om een partijtje Terrorist Hunt te gaan doen met wat mensen? Ik heb hem in elk geval al thuis liggen en heb in de singleplayer nog geen last gehad van framerate drops of andere minpunten.
Ja dus....quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
wessiej heeft hem
En? Is het at? Lijkt mij wel een leuk spelletje voor even tussendoor. Alleen ¤1 per extra karaktr is nogal fors.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Pain gekocht van de PSN store, zat er al tijden op te wachten.
vt3 heeft idd helaas geen mp...op de ps3 niet danquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Welcome to the club
VT3 heeft geen online multiplayer toch?
Waar blijven je bevindingenquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:23 schreef Wessiej het volgende:
Over 5 minuten mijn PAIN bevindingen
Tevens ook weer een nieuw spel besteldDark Sector, komt dinsdag uit in de USA.
Heb net een video bekijken, lachuquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:53 schreef Wessiej het volgende:
Sorry zat te lang te spelen
Wat een gaaf spel zeg, als je ervan houdt, het is natuurlijk niet een full packed game, maar koop hem echt voor die 8 euro, is het zeker waard.
Mja ik zou na 1 uur lopende bandwerk ook echt helemaal gek worden, terwijl sommige mensen dat jaaaarenlang doen...quote:
quote:LittleBigPlanet bijna in Alpha
Sinds de oprichting in 2006 werkt Media Molecule aan het ambitieuze LittleBigPlanet voor de PlayStation 3. De titel krijgt veel aandacht en Sony wil het spel pas uitbrengen wanneer hij afgewerkt is.
De titel verkeert bijna in de Alpha stage. Dit meldde Media Molecule vandaag. Alpha Stage betekent dat alle gameplayelementen ingebouwd zijn. Nu begint de optimalisatie van de game, wat leidt tot de Beta stage. Daarna moeten de bugs opgelost worden. De eerste belangrijke stap nadert dus.
Dat is een gast die pint, daarom staat die met zijn mes, als iemand pint kan jij hem meteen overvallenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop dat GTA4 er echt in lukt een toffe levende wereld te verzorgen. Zo'n gastje die ff een kaartje koopt bij de automaat, dat zijn details die een wereld echt levensecht maken
Het ziet eruit als een kaartjesautomaat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is een gast die pint, daarom staat die met zijn mes, als iemand pint kan jij hem meteen overvallen
ik heb hem al betaaldquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht je op Haagse Sjonnie.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:48 schreef Wessiej het volgende:
Leeuwarden
Kom je Cyb tegen die ganster probeert te zijn, epic fail.
Vrees dat het een ingame filmpje isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop dat GTA4 er echt in lukt een toffe levende wereld te verzorgen. Zo'n gastje die ff een kaartje koopt bij de automaat, dat zijn details die een wereld echt levensecht maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |