Was dat maar zo...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Nog meer mensen naar Editors geweest gisteren?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
@ Timo => [3FM #488] Altijd de eerste... met oude muziek!
Oude topic toevoegen in de OPquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Timo20 het volgende:
Heb de TT een beetje verneukt![]()
kan een modje die ff veranderen?
[..]
Hoe bedoel je?
Je vroeg toch net wie nog meer naar de Editors was geweest? Damzkieee dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Timo20 het volgende:
Heb de TT een beetje verneukt![]()
kan een modje die ff veranderen?
[..]
Hoe bedoel je?
Staat er toch tussen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oude topic toevoegen in de OP
487 | 488 | je weet wel...
Volgens mij is er geen voetbal op, maar dat weet ik niet heel zeker. Vind zelf de platen in dit request uurtje niet heel erg boeiend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
t Ís hier wel opeens erg rustig zeg...
Is iedereen soms voetbal gaan kijken?
een goed nummer van Faithlessquote:
we build this city is de slechtste rockplaat allertijdenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
Jefferson Airplane --> Jefferson Starship --> Starship
Zelfde met Bomfunk MC's - Freestyler. Die is uitgebracht in 1999 (en ergens in het buitenland toen al een hit geweest), maar pas in 2000 in NL en omringende landen tot hitstatus geklommen. Lastig...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Euhm... Californication is uit 2000.
Album is trouwens wel uit '99, dus het is een twijfelgeval
Echt, wtfquote:Now, YOU SUCK, suck it hard, go down baby.
YOU SUCK, lick it hard, and move your tongue around.
Heejquote:
Mijn tune-suggestie via de chat.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:50 schreef Sersjee het volgende:
Telekids![]()
"Ga maar lekker zitten, dan zal ik je verwennen"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Als 10-jarig jochie zal ik niet bewust zijn geweest van de tekstquote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Alsof je dat nog nooit eerder had gehoord...
ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Boston staat niet in de request top 100.. Jewel?
Wat een heerlijk nummer om op wakker te wordenquote:All in all there's something to give,
All in all there's something to do,
All in all there's something to live,
With you ...
Sleep de radio dan gewoon mee naar de douche!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:22 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. ik ben een douchemoment aan het zoeken in de lijst, maar het zijn allemaal wel toffe nummers..
All I Need![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:29 schreef DJKoster het volgende:JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
JUMP
quote:After school is over youre playing in the park
Dont be out too late, dont let it get too dark
They tell you not to hang around and learn what lifes about
And grow up just like them - wont you let it work it out
- and youre full of doubt
tuurlijk wij verhuizen nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel fanatiek een topic aangemaakt, zitten jullie hier.
[14-03] 3FM Classic Request Top 100 #1
Hier maar verder dan hèquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel fanatiek een topic aangemaakt, zitten jullie hier.
[14-03] 3FM Classic Request Top 100 #1
Ik zit alweer gedoucht klaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
Koster, nu kan je douchen tijdens de reclame + nieuws
Neu, veel standaard meuk maar goed. Wel gezellig zo'n lijstje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:17 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik ben me helemaal vergeten te melden hier
De Classic Request Top 100 vind ik niet vol speciale platen staan..wel alleen maar dingen die je al genoeg hoort op 3FM
het een standaard top100 lijstje ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:17 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik ben me helemaal vergeten te melden hier
De Classic Request Top 100 vind ik niet vol speciale platen staan..wel alleen maar dingen die je al genoeg hoort op 3FM
Uhuhquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:48 schreef cosmick het volgende:
Toen Anouk nog een lekker wijf was.
Handje op de vangrails hèquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:47 schreef rubbereend het volgende:Anouk
wat een heerlijke dag, dadelijk naar Rotterdam en de autoradio lekker hard
ik heb hem precies gemist, helemaal niet ergquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef MrHayo het volgende:
* MrHayo is tuned in
Hele mooie lijst, alleen jammer dat ze niet de hele nummers draaien. Maar de top100 zal straks vast wel te downloaden op FTD [afbeelding] Sjowhan volgens mij ken ik jou van FTD [afbeelding]
Ff volhouden, cos!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef cosmick het volgende:
Hier moet je dan weer gewoon even doorheen bijten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bijna vakantie.
Net ook trouwens een electronisch drumstel gekocht![]()
.
quote:
... die moet nog komen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n eerste kennismaking met punk...
Ze moet alleen gewoon weer eens gaan acterenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:39 schreef -Hans- het volgende:
Ricky Koole.![]()
Gisteren toevallig een stukje gezien op tv. Leuke meid, wel wat dikker geworden.
Geloof dat ze dat nog wel eens doet maar dan meer in theaters enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef cosmick het volgende:
Ze moet alleen gewoon weer eens gaan acteren.
Sterke teksten altijd van Bobquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"There must be some kind of way out of here,"
Said the joker to the thief.![]()
![]()
.
Ik denk Linger van de The Cranberries. Of is die - zelfs voor 3FM-begrijppen - al te lang uit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sterke teksten altijd van Bob
Wat zal de niewue megahit worden eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk Linger van de The Cranberries. Of is die - zelfs voor 3FM-begrijppen - al te lang uit?
Datzo reclame vind ik erg irritant. De reclame van Cup a soup vind ik wel erg geestig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Irritante kutreclame van de ANWB met die kutkinderen![]()
![]()
.
Laten we Bruce daarvoor niet vergetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:06 schreef -Hans- het volgende:
Ook een stap dichter in de buurt van een hele fijne plaat vanQueen
Die mogen we zeker niet vergeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten we Bruce daarvoor niet vergeten![]()
.
Trek 't je niet aan, it's fridayquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef Marc63 het volgende:
Met een van mn favorieten. Als ik niet in de trein had gezeten had ik mee zitten schreeuwen.
Gewoon los gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef Marc63 het volgende:
Queen!
Met een van mn favorieten. Als ik niet in de trein had gezeten had ik mee zitten schreeuwen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:17 schreef cosmick het volgende:
Wel een bepaalde "ik heb zin in het weekend en ga met mijn liefje naar de Belgische Ardennen"-plaat!
quote:
Ja, heel vervelend is dat. Al mogen ze bepaalde platen wel overslaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, kap die plaat es niet zo af%^&$%&^%&*^&*
.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
En zo rollen we naar het einde van de classic request week...
Maar ook Killers, Editors en John Mayerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Volgende week weer Krezip, Jeroen van de Boom, Alain Clark en ander gespuis.
quote:Yeah! Come on!
Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me!
Motherfucker!
Uggh!
Mooie tekstquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
voor zometeen HELEMAAL LOS met Killing in the name of![]()
[..]
Aaaaaaaaaah lekker ! [ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een leuk chanson blijft 't toch. Zo gevoelig.
dank u voor de tekst, vroeg mij altijd al af wat hij nou zong.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
voor zometeen HELEMAAL LOS met Killing in the name of![]()
[..]
Aaaaaaaaaah lekker ! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank u voor de tekst, vroeg mij altijd al af wat hij nou zong.
Absoluut! Bijna net zo leuk als P.Y.T.!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Ben geen MJ-fan maar ik vind persoonlijk Billie Jean echt helemaal te gek !
Againzender, haha![]()
Leuk liedje is dat inderdaad ! P.Y.T is trouwens ook een van Corne Klijn's favoriete classics. Volgens mij komt die plaat elk maand wel een keer langs tijdens de Disco Classics.quote:
En ook die staat vanavond op de MoveYourAss playlistquote:
ah, is dat hem geworden? wist niet dat 'ie in Nederland uit was trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |