Ff volhouden, cos!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef cosmick het volgende:
Hier moet je dan weer gewoon even doorheen bijten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bijna vakantie.
Net ook trouwens een electronisch drumstel gekocht![]()
.
quote:
... die moet nog komen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n eerste kennismaking met punk...
Ze moet alleen gewoon weer eens gaan acterenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:39 schreef -Hans- het volgende:
Ricky Koole.![]()
Gisteren toevallig een stukje gezien op tv. Leuke meid, wel wat dikker geworden.
Geloof dat ze dat nog wel eens doet maar dan meer in theaters enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef cosmick het volgende:
Ze moet alleen gewoon weer eens gaan acteren.
Sterke teksten altijd van Bobquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"There must be some kind of way out of here,"
Said the joker to the thief.![]()
![]()
.
Ik denk Linger van de The Cranberries. Of is die - zelfs voor 3FM-begrijppen - al te lang uit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sterke teksten altijd van Bob
Wat zal de niewue megahit worden eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk Linger van de The Cranberries. Of is die - zelfs voor 3FM-begrijppen - al te lang uit?
Datzo reclame vind ik erg irritant. De reclame van Cup a soup vind ik wel erg geestig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Irritante kutreclame van de ANWB met die kutkinderen![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |